Dan liever fietsenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef Swiffer het volgende:
Maar ik had spaties
maar gekke dingen doen dus.. Je bedoelt midden in de nacht je ramen wassen??
En mopper je alleen, of uit je dit ook richting je collega's / leidinggevende? Niks zeggen lost niks op hequote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Murmeli het volgende:
Vakantie kan ook helpen?! Of een extra dagje vrij?
Mijn ervaring is dat ik me dan ik een sleur waan, even eruit helpt me iig vaak. ADHD-ers zoeken steeds nieuwe prikkels en zijn snel verveeld. Verandering van spijs doet eten..Swiffer: [PM]
[Profiel]
Vakantie heb ik over 3 weken. Vrij neem ik al heel vaak. Het project waar ik aan werk irriteert me gewoon.. Trekken aan dode paarden enzo. Dat demotiveert me enorm. Ik raak oom het overzicht dan weer kwijt. Ik wil gewoon hard werken, met zn allen voor 1 doel gaan en niet zeiken. Maar niet in mn uppie dus. Dan word ik depri..
En dit is al de zoveelste motivatie dip, dus ik verlies denk ik ook een beetje de zin om me eroverheen te zetten. Er verandert toch niks.
Mopper mopper
Ik had zoveel prio's en moest mn ramen al 3 maanden wassen. opeens was ik t dus beuquote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan liever fietsen
Wel een idee
Misschien moeten we ook een ADHD topic in KLB openenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Murmeli het volgende:
Vakantie kan ook helpen?! Of een extra dagje vrij?
Mijn ervaring is dat ik me dan ik een sleur waan, even eruit helpt me iig vaak. ADHD-ers zoeken steeds nieuwe prikkels en zijn snel verveeld. Verandering van spijs doet eten..Swiffer: [PM]
[Profiel]
Vakantie heb ik over 3 weken. Vrij neem ik al heel vaak. Het project waar ik aan werk irriteert me gewoon.. Trekken aan dode paarden enzo. Dat demotiveert me enorm. Ik raak oom het overzicht dan weer kwijt. Ik wil gewoon hard werken, met zn allen voor 1 doel gaan en niet zeiken. Maar niet in mn uppie dus. Dan word ik depri..
En dit is al de zoveelste motivatie dip, dus ik verlies denk ik ook een beetje de zin om me eroverheen te zetten. Er verandert toch niks.
Mopper mopper
Ik uit het wel jaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
En mopper je alleen, of uit je dit ook richting je collega's / leidinggevende? Niks zeggen lost niks op he
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook een ADHD topic in KLB openen
Vals!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denk dat we dan binnen een paar minuten een slotje te pakken hebben
Haha dat laatste heb ik je van geredquote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Denkbaar het volgende:
Zo'n kutdag vandaag, niet geslapen, saaie colleges (Slauerhoff) en echt keihard op m'n bek gegaan met m'n fiets. Lig echt helemaal open. En dan ook nog in 't verkeerde topic posten
ADHD-ers zijn snelquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef Crapbag het volgende:
Woah kijk je even niet, is er al een nieuw topic. Wrom gaan jullie zo snel? (open deeeeuuuur)
Slechte tvp dus
Hoe kwam dat dan? En had je gister je ritalin nog genomen?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Denkbaar het volgende:
Zo'n kutdag vandaag, niet geslapen, saaie colleges (Slauerhoff) en echt keihard op m'n bek gegaan met m'n fiets. Lig echt helemaal open. En dan ook nog in 't verkeerde topic posten
Op de websites in de OP worden de meeste vragen wel beantwoord.. Maar ik denk dat je je vraag hier gerust kan stellenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef seasushi het volgende:
Is er ook een ADHD vragen topic? Of is er alleen een slow chat?
Dit topic is beidenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef seasushi het volgende:
Er zijn geen ADHD Vragen, alleen ADHD Antwoorden!!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Op de websites in de OP worden de meeste vragen wel beantwoord.. Maar ik denk dat je je vraag hier gerust kan stellen
Ja ik draai vooral beetje housie techno (dus zeg maar tech house maar dan de wat housier en hardere platen) en heb een tijd geleden een midi keyboard gekocht en aan produceren begonnen.. even zat ik er helemaal in alleen toen ik in een dip raakte heb ik ook mn hobbies wat links laten liggen.. laatste tijd dus even niet! Maar denk dat ik binnenkort weer ga beginnenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:07 schreef Michhas het volgende:
Oh trouwens Fes 1-2, zei je nou dat je zelf muziek maakt? Minimal/techno?
Roept u maar!!:)quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef seasushi het volgende:
Ik heb een tijdje melatonine gehad voor zulk soort dingen, maar dat vond ik niet zo chill. Meestal ga ik een stuk hardlopen of ergometeren om flink moe te worden, als echt niets helpt blijf ik meestal maar gewoon wakker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:12 schreef McGilles het volgende:
Moet ook maar eens gaan slapen, morgen weer vroeg op voor werk. Elke donderdag op vrijdag is dit een probleem aangezien ik altijd ga boksen van 21:00u tot 22:00u en dan ben ik daarna vol met adrenaline dat ik totaal niet moe ben.
Hoe doen andere dat hier of hebben jullie daar geen last van?
Ok, goed on dat signaal te krijgen, dan letten we er een beetje op.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:49 schreef McGilles het volgende:
Dit is echt een slowchat topic geworden, leuk voor eventjes en ik heb er geen moeite mee, maar heeft weinig meer met ADHD/ADD te maken
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, goed on dat signaal te krijgen, dan letten we er een beetje op.
niet gaan sporten 's avonds is eigenlijk het beste.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:12 schreef McGilles het volgende:
Moet ook maar eens gaan slapen, morgen weer vroeg op voor werk. Elke donderdag op vrijdag is dit een probleem aangezien ik altijd ga boksen van 21:00u tot 22:00u en dan ben ik daarna vol met adrenaline dat ik totaal niet moe ben.
Jij komt moeilijk in slaap geloof ik of niet? Ik zie altijd posts van jou die je gepost hebt om 2/3 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:12 schreef McGilles het volgende:
Anti-tip: Ga wel gamenquote:
Volgens mij heb jij wel meer issues...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:08 schreef Denkbaar het volgende:
Ik word er echt opgefokt van(beetje zoals nu )
quote:Op zondag 3 oktober 2010 06:44 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel meer issues...
Wie niet in dit topic?quote:Op zondag 3 oktober 2010 06:44 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel meer issues...
Klopt ja, ga gemiddeld zo rond een uurtje of 2 of 3 slapen, zou het zelf ook wel liever anders willen maar lukt vaak niet. Vannacht was helemaal erg, kwart voor 5 slapen, kwart over 9 eruit en net 4,5 uur gemountainbiked. Nu werken en dan hopen dat ik vanavond moe ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij komt moeilijk in slaap geloof ik of niet? Ik zie altijd posts van jou die je gepost hebt om 2/3 uur 's nachts
Anyway, dat pompende adrenaline gevoel ken ik wel, kan vervelend zijn.. Douchen helpt bij mij meestal wel, alles van me af spoelen en vervolgens gewoon nog ff lekker chillen, tv kijken ofzo, iets rustigs..
Ik slaap nooit overdag, ook al heb ik heel kort of niet geslapen. Ben ook zelden moe, misschien eens per 2 maanden ofzo, wel heel vervelend hoor maar ook regelmatig een voordeel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:13 schreef marshmallow het volgende:
Morgen word ik besproken en gaan ze beslissen waar ik nou daadwerkelijk volgens hun aan lijd..![]()
Ik vind het spannend.
En ik moet ook eigenlijk al langlanglang weer in bed liggen om te slapen, maar alle andere dingen zijn zo leuken dan wil ik niet slapen!
Behalve 's ochtends, als ik echt op moet staan, of ergens in de middag, als ik toch echt eens aan de studie moet. Dan val ik altijd als een blok in slaapMaar ik ben ongetwijfeld niet de enige die hier last van heeft?
Argh, ik heb echt even last van innerlijke stuiterheid!
Wauwquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt ja, ga gemiddeld zo rond een uurtje of 2 of 3 slapen, zou het zelf ook wel liever anders willen maar lukt vaak niet. Vannacht was helemaal erg, kwart voor 5 slapen, kwart over 9 eruit en net 4,5 uur gemountainbiked. Nu werken en dan hopen dat ik vanavond moe ben.
Ik ga dat douchen voor het slapen gaan van de week eens proberen, dankje voor de tip!
Dat heb ik ook als ik in de avond een wedstrijd gehad heb of hard heb getraind dan heb ik dat ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij komt moeilijk in slaap geloof ik of niet? Ik zie altijd posts van jou die je gepost hebt om 2/3 uur 's nachts
Anyway, dat pompende adrenaline gevoel ken ik wel, kan vervelend zijn.. Douchen helpt bij mij meestal wel, alles van me af spoelen en vervolgens gewoon nog ff lekker chillen, tv kijken ofzo, iets rustigs..
Heb ik ook. Ze moet niet zo zeuren....quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Mijn schoonmoeder is Spaanse als we haar zien praat ze uiteraard Spaans een andere taal spreekt ze niet. Mijn Spaans is niet zo heel erg goed. Ik zit nu wel op les maar het gaat nog niet vloeiend zeg maar.
Ze is nu en beetje boos op mij omdat ik volgens haar het gesprek niet volg en er maar een beetje bijzit. Dat klopt ook wel. Als het teveel wordt want ze praat nogal veel en voor mij niet duidelijk dwaal ik met mijn hoofd af naar andere dingen en luister ik idd niet. Ook ben ik snel afgeleid.
Nu is mij bij mijn afgelopen bezoek aan Psyq ook gevraagd of ik last had van dromerigheid en snel afgeleid was, dit is eigenlijk mijn hele leven het geval.
Herkennen jullie dit ook?
Nu al slapen?quote:
Ik slaap meestal om half 11 al!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu al slapen?
Vanavond gaat het weer een latertje worden voor mij, nog lang geen zin om te slapen.
Nou het gaat er meer om dat ik naar andere dingen ga kijken ipv haar kant uit en dat het ongeïnteresseerd over komt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Denkbaar het volgende:
Zij spreekt alleen Spaans en is boos op jou omdat je het niet helemaal kan volgen?!
Zal ze dan misschien toch niet snappen.. Waarom wil ze zo graag dat jij interesse toont terwijl je dat niet bent? Dan wil ze een schoondochter die meer om beleefdheid geeft dan om integriteit imho..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Ach al zou ze Nederlands praten dan heb ik het ook, daar ging het eigenlijk een beetje om. Ik heb nog geen diagnose dus ik ga haar ook nog niet vertellen wat er aan het handje is.
De huisarts van een collega schrijft haar Ritalin voor om niet te opgefokt te raken bij het stoppen met roken (ze heeft geen ADHD). Nou is dat een wat oudere vrouw die al loang bij dezelfde huisarts zit, misschien denkt hij dat ze een beetje ADHD heeft. Wellicht dat de afkickverschijnselen bij stoppen met roken ook met dopamine enzo te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:12 schreef Denkbaar het volgende:
ik doe amper een oog dichtWakker worden is wel goed te doen trouwens, dat dan weer wel
Psych zei wel dat stoppen met roken invloed heeft op de hoeveelheid methyfenidaat die je nodig hebt, weet iemand hier iets meer over?
Ik weet nu iig wel dat ontwenningsverschijnselen en rebounds ongeveer hetzelfde voelen, 'k wist afgelopen week dus niet of ik last had van afkicken of van rebounds![]()
Oké, vandaag weer gesprek gehad, en t is me iéts helderder uitgelegd dit keer.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Maartel het volgende:
Pfft, maar weer even een update, al weet ik inmiddels ook niet meer in welk topic ik thuishoor![]()
Na maanden onderzoek en gesprekken, en heel veel overleg in t team van t ziekenhuis is nu de 'conclusie' dat ik elementen van autisme, ADD, angststoornis én borderline hebEn dat ze me iig te kort zouden doen om maar één van die elementen als afzonderlijk probleem aan te pakken.
Plan van aanpak? Mijn spv-er wil samen met mij verder 'puzzelen' omdat ze ook geen pasklare oplossingen of geschikte behandelingen in gedachte heeft.. Opzich fijn dat ze er iig zo eerlijk in zijn, maar ondertussen ook gruwelijk frustrerend dat niemand kennelijk weet wat ik nou 'heb' en hoe/of ik er ooit vanaf kom
Ik wil verdorie gewoon één heldere diagnose met bijbehorende gebruiksaanwijzing![]()
Jij zou nu 2 dingen moeten doen:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef Swiffer het volgende:
Ik ben vanmiddag mn Equasym vergeten en nu spam ik heel fok vol...
Kijk uit met die dubbele diagnose Asperger/ADHD. Ze dachten bij mij eerst asperger, en daarna pas ADHD.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oké, vandaag weer gesprek gehad, en t is me iéts helderder uitgelegd dit keer.
Ik heb iig Asperger en ADHD en een angststoornis, en daarnaast wat borderlinetrekjes die mogelijk uit die andere dingen voortkomen..
Nu klinkt t iig als een heldere (doch pittige) diagnose, en weet ik dat ik iig nog hier mag posten![]()
(Niet dat ik recent veel bijdraag behalve mijn eigen gespui)
Spuitrijger,.. euh ELF!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij zou nu 2 dingen moeten doen:
-Werken
-Met je luie reet in de griekse zon liggen.
Scheer je weg!
ADHD als excuss gebruikenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef Swiffer het volgende:
Sorry, impulsief, komt door mn ADHD ! ()
*ik ben zelf btw een van de grootste taalnazi's die er bestaan.. en edit al mn posts 6x om mn spelvauten eruit te halen*
Hmm, ze hadden t idd al wel over anti psychotica.. maar niet zozeer vanwege antisociaal gedrag, maar vooral t feit dat ik alles analyseer (ook stomme simpele dingen als dat ik t de hele dag koud heb, dus denk dat ik te weinig heb gegeten of ziek ben, om vervolgens van een ander te moeten horen dat t maar 5 graden is buiten, wat nooit bij mij opkwam omdat de zon wel scheen) en heel erg zwart wit en in hokjes denk, en heel erg veel moeite heb dingen te accepteren die niet 100% te bewijzen of definieren zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:49 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Kijk uit met die dubbele diagnose Asperger/ADHD. Ze dachten bij mij eerst asperger, en daarna pas ADHD.
Ik was veel te vermoeid om nog sociale interacties aan te gaan, en door mijn onoplettendheid snap ik vaak veel dingen niet.
dat vertaalden ze dus in antisociaal zijn en onbegrip met betrekking tot socialiteit in het algemeen.
Toen ik meds ging gebruiken verdween mijn 'Asperger' als sneeuw voor de zon.. Voor Asperger geven ze anty psychotica, voor ADHD ritalin... 2 heel verschillende vlakken! Anty psychotica zijn wrecking..
De DSM criteria voor asperger even snel:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef Maartel het volgende:
Faalangst ook maar ik heb vooral erg veel last van paniekaanvallen en paniekgedachten.. als ik me ook maar een paar minuten neerslachtig/gespannen/opgefokt/verdrietig voel ben ik accuut bang (en eigenlijk zelfs overtuigd) dat dat de rest van mijn leven zo zal blijven, sla ik heeel erg aan t analyseren wat de oorzaak is, in de meest triviale dingen (heb ik gister te veel gedronken? heb ik te weinig gegeten of juist te veel? Moet ik actiever worden of het juist rustiger aan doen?) Cognitieve therapie heeft wat dat betreft averechts gewerkt voor mij, omdat ik nu bij alles neig te denken dat het komt doordat ik iets verkeerd gedacht of gedaan heb, en alles op alles probeer te zetten om dat te voorkomen.. Waardoor ik vervolgens al van slag kan raken omdat ik een nacht een half uur korter heb geslapen (want van minder slaap wordt ik minder stabiel > ik heb kort geslapen dus ik ben accuut weer bang voor instabiele dag), een avond een uur later eet, etc etc..
Mijn hele leven staat momenteel zo'n beetje in t teken van klachten reguleren, en als dat niet lukt raak ik weer van slag en in de war..
Maar met name de paniekaanvallen zijn killing.. toen ik mijn eerste ritalin probeerde ben ik 4 uur lang alleen maar in paniek geweest en dat is verdomd lastig te doorbreken of voorkomen.
De laatste weken heb ik tijdelijk wat oxazepam gekregen en dat werkte enorm goed, maar helaas is dat maar voor tijdelijk gebruik omdat het verslavend werkt, dus nu zijn ze op zoek naar iets wat dezelfde werking heeft maar geschikt is voor langdurig gebruik.
Daarom ook dequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
ADHD als excuss gebruikenken meer mensen die dat doen
Tja, huisartsen... Ik kreeg ook ritalin van m'n huisarts voordat ik een diagnose kreeg (dus 4 maanden voordat ik een recept kreeg van de psychiater) en dat was toen ik voor de 2e keer langs kwam. Misschien kwam dat omdat ik zo intelligent overkwam en haar een DSM-samenvatting, een kansberekening op basis van adhd in mijn familie en een doseringsschema gaf, maar gemakszucht lijkt me iets voor-de-hand-liggenderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
De huisarts van een collega schrijft haar Ritalin voor om niet te opgefokt te raken bij het stoppen met roken (ze heeft geen ADHD). Nou is dat een wat oudere vrouw die al loang bij dezelfde huisarts zit, misschien denkt hij dat ze een beetje ADHD heeft. Wellicht dat de afkickverschijnselen bij stoppen met roken ook met dopamine enzo te maken.
Die bijwerkingen van het stoppen met roken zijn zo over, 1 tot 2 weken ofzo.
Goed bezig in ieder geval
A lsze je dan al iets zwaars willen geven lijkt antidepressiva me nog iets beter dan AP. Die zijn ook geschikt als angstremmer. Ik had vergelijkbare klachten als jij, ook de angst en overmatig piekeren als er iets mis ging, en dat is nu een stuk beter onder controle te houden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef Maartel het volgende:
Tja... OCD is in t verleden ook wel eens een diagnose geweest, maar ik vermoed dat dat gedrag met name voortkomt uit t feit dat ik door hetzij ADD, hetzij autisme, behoorlijk vaak onderuit ben gegaan/vast ben gelopen, sowieso nogal een denkertje ben, en mijn hele leven extra veel ben gaan nadenken/analyseren hoe ik me dan wel hoor te gedragen/voelen (ookal komt t nooit van nature)..
Als ik zo die lijstjes zie herken ik vanalles, maar ik vrees dat ik, al is t maar voor mijn eigen gemoedsrust, na dik een jaar onderzoeken toch maar even moet vertrouwen op het oordeel van de professionals..
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat een nare houding van de psychiater. Jij mag alle vragen stellen die je wilt, om zeker te weten dat je achter de keuze voor de medicatie kan staan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef Maartel het volgende:
Nope nog niets.. ik stelde vanmiddag ook wel kritische vragen, maar reactie was vooral 'laat dat nu maar aan ons over'.. Ik ben sowieso nogal een betweter en 'ja maar'-er dus misschien moet ik nu maar even aannemen dat ze weten wat ze doen
Die houding viel qua hoe ze 't bracht wel mee hoor.. t was meer omdat ze merkte dat ik zelf elke minuut van de dag zo'n beetje probeer uit te vogelen wat er aan de hand is met me, en alles rationeel probeer te verklaren, dat ze me er even aan wilde herinneren dat ik misschien iets minder bezig moet zijn t continu zelf te willen oplossen, en me iets meer over te geven aan mensen die dat voor mij willen doen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat een nare houding van de psychiater. Jij mag alle vragen stellen die je wilt, om zeker te weten dat je achter de keuze voor de medicatie kan staan.
Heb je binnenkort nog een vervolggesprek? Alvast succes dan en gewoon vragen stellen, jij bent de baas in jouw lichaam
Oh, wel fijn dat ze het anders bedoelde dan ik dachtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die houding viel qua hoe ze 't bracht wel mee hoor.. t was meer omdat ze merkte dat ik zelf elke minuut van de dag zo'n beetje probeer uit te vogelen wat er aan de hand is met me, en alles rationeel probeer te verklaren, dat ze me er even aan wilde herinneren dat ik misschien iets minder bezig moet zijn t continu zelf te willen oplossen, en me iets meer over te geven aan mensen die dat voor mij willen doen..
Volgende week een vervolggesprek, dan met psychiater erbij.. ze opperde ook nog de suggestie om me tijdelijk op te laten nemen omdat ze merkte dat ik 't al zonder medicatie af-en-toe amper red (ik denk mezelf wel dagelijks 'gek' opzich en heb dan idd vaak alleen maar een paar woorden ter geruststelling nodig om er weer bovenop te zijn), en het beginnen met 'enge' medicatie voor mij ws helemaal erg heavy zal zijn..
Heeft ze opzich helemaal gelijk in, maar het hele woord en gegeven van 'opname' laat minstens zoveel alarmbellen rinkelen als 'medicatie'![]()
het wisselt heel sterk per persoon (met adhd) of je wel of geen last hebt met slapen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik lees hier veel dingen van mensen die niet kunnen slapen. Hoe komt dat dan? Ik heb ook wel eens last van wat dagen slapeloosheid maar ik denk niet vaker als iemand anders.
Ik ben tegenwoordig ook echt in 5 seconden weg, en ik slaap echt overal. Ik val tijdens een vlucht al in slaap voordat het vliegtuig is opgestegen, gewoon omdat ik dan wil slapen en whoppa dan boeit het ff niet. Ten tijden van de middelbare school lag ik echter wel altijd tot 3 uur wakker in bed. Nu dat ik vaste werktijden heb en op tijd ga slapen lukt dat ook wel echter heb ik er nooit een probleem mee om tot 3 of 4 uur in de nacht wakker te blijven. Ik moet ook echt geen film gaan kijken om half 11 oid want die kijk ik gegarandeerd af en de volgende dag ben ik weer moequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik lees hier veel dingen van mensen die niet kunnen slapen. Hoe komt dat dan? Ik heb ook wel eens last van wat dagen slapeloosheid maar ik denk niet vaker als iemand anders.
Goed om te horen dat het beter gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig ook echt in 5 seconden weg, en ik slaap echt overal. Ik val tijdens een vlucht al in slaap voordat het vliegtuig is opgestegen, gewoon omdat ik dan wil slapen en whoppa dan boeit het ff niet. Ten tijden van de middelbare school lag ik echter wel altijd tot 3 uur wakker in bed. Nu dat ik vaste werktijden heb en op tijd ga slapen lukt dat ook wel echter heb ik er nooit een probleem mee om tot 3 of 4 uur in de nacht wakker te blijven. Ik moet ook echt geen film gaan kijken om half 11 oid want die kijk ik gegarandeerd af en de volgende dag ben ik weer moe![]()
Heb trouwens nog steeds geen diagnose, dinsdag gesprek met de psychiater over ADDZit nu wel al even aan de concerta 27mg en moet zeggen dat ik nu lekker in mn ritme zit. Heb geen vreemde huilbuien en zo meer alleen s'ochtends voel ik me heel vreemd.. Zet een half uur voor het wakker worden de wekker om die pil te nemen probeer weer te slapen en dan gaat het uit bed gaan beter. Tevens hebben mijn ouders wat administratieve dingen uit handen genomen zodat ik weer lekker aan projectjes kan werken en het gaat allemaal best goed
Word weer gelukkig
Ik moet ook wel op tijd slapen, maar toch lukt het niet hoor, zou wel willen. Gisteren lag ik er ook pas weer om 02:30u in en sliep om 03:30u ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik slaap op vaste tijden en vaste hoeveelheid. Moet wel voor het sporten.
Wat ik wel eens heb als ik niet kan slapen is dat ik een soort van ongeduld heb een beetje als een kindje wat graag op schoolreis wil de volgende dag en van enthousiasme daardoor niet kan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |