afstand vergroten naar de burger gok ikquote:
Voor wie? Niet voor de mensen die het werk doen. Die krijgen immers nóg minder geld, en het minimumloon is al precies dat: het absolute minimum.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is niet zo dat bepaald werk blijft liggen, maar dat bepaald werk met een lager minimum loon economisch aantrekkelijk kan worden.
Dus wordt de Wilders route voortaan de makkelijkste manierquote:Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef remlof het volgende:
Minder kamerleden? Dan gaat de kiesdrempel dus flink omhoog, dat is wel gunstig.
Kun je nagaan hoe jaloers Cohen op dit moment is. Die kan zich alleen zelf bevredigen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Zie ze naar elkaar kijken, alsof ze verliefd zijn op elkaar. Ze pakken elkaar nog net niet op de bakkes.
Zal de SGP toch niet blij mee zijn lijkt mequote:Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef remlof het volgende:
Minder kamerleden? Dan gaat de kiesdrempel dus flink omhoog, dat is wel gunstig.
Om misselijk van te worden inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Zie ze naar elkaar kijken, alsof ze verliefd zijn op elkaar. Ze pakken elkaar nog net niet op de bakkes.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:06 schreef venomsnake het volgende:
Halsema, Thieme...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe jaloers Cohen op dit moment is. Die kan zich alleen zelf bevredigen.
Lijkt me lastig voor de gedoogsteun de volgende keer...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zal de SGP toch niet blij mee zijn lijkt me
Ik kan me nog goed Kant herinneren die volgens mij wel echt een keer teveel gedronken hadquote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef lezzer het volgende:
Die Verhagen praat toch vaak of hij dronken is...
Dan zou de politieacedemie minstens elk jaar 750 agenten moeten opleveren....quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef rubbereend het volgende:3.000 agenten erbij
Die kunnen er bijna niet zijn binnen 4 jaar maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |