abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87091225
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:16 schreef Poppejans het volgende:
Bodpa, volgens mij zei ooit Oeke dat ook eens dat er vrijwel alleen maar grote mannen dingen voor jongetjes waren in het klein.
Ik vind dat eigenlijk nog best hard meevallen, neem de Hema bijvoorbeeld; ik zie geen grote man voor me die een shirt draagt met allemaal gereedschapjes/helicopters/autootjes/appeltjes :')
De Dpamdingen die M. aanheeft vind ik trouwens meestal altijd erg leuk, hij ziet er volgens mij altijd leuk uit!
Thanks for the compliment! Ik wilde alleen maar inspiratie opdoen welke merken nog meer leuk zijn als je houdt van de merken die ik noemde. En gebruikte GMKIHK als voorbeeld van wat ik niet geweldig vind. Ik wilde niet suggereren dat GMKIHK het enige is dat er te koop is. Als iemand nog leuke merken weet, voor mijn speurtocht op Marktplaats, dan hoor ik t errug graag!

Primark heeft trouwens erg weinig voor jongetjes vind ik.
pi_87091795
Nou de Primark viel heel erg tegen met jongenskleding -O- Eigenlijk hadden ze nogsteeds hetzelfde wat er in aug. ook al hing en allemaal totaal niet mijn smaak (en ook niet van de meeste hier denk ik). Die jassen waren er alleen vanaf maatje 92. In de kleine maatjes waren de jassen net vestjes en niks van houtje-touwtje.

De jassen bij de Zara waren dan echt veel leuker al hing daar nu ook niet heel veel meer en de waren 39,95.
pi_87091884
Thnx FTA!!
Jammer van de Primark, maar voor de Zara moeten we ook naar rdam of zit die ook ergens anders?
Ga wel ff spieken op de site.
pi_87091960
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:37 schreef lily het volgende:
Die binnengymschoenen van bijvoorbeeld Scapino zijn prima! Die van oudste zien er nog allemaal uit alsof ze nog nooit gebruikt zijn. Ze kunnen zo weer door naar middelste.
Scapino heeft ook zat indoor merkschoenen, als je die graag wilt(voor een euro of 20).
De scapino zit hier ook, dan ga ik daar maar eens kijken! Het hoeven van mij geen merkschoenen te zijn hoor, het is maar voor gym.

En wat Moussy ook al zei, ze zitten natuurlijk zo weer in een andere maat. Als ik ze zie maar gelijk ook een maat groter erbij halen ;)
pi_87092012
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:11 schreef Meimeltje het volgende:
De scapino zit hier ook, dan ga ik daar maar eens kijken! Het hoeven van mij geen merkschoenen te zijn hoor, het is maar voor gym.
ckeck eens hun site, en dan kijken bij sport/indoor
die goedkope stoffen staan daar trouwens niet op
pi_87092111
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
(als iemand ooit een wit pyamaatje met de kleinste van de 7 dwergen erop vindt dan eis ik dat ik een pm krijg)

dat was vroeger mijn lievelingspyama, maar dopey is blijkbaar niet zo 'hot' meer (disney is sowieso een kledingverpester over t algemeen :P )
Pepijn heeft wel een grijs t-shirt van Name it met dopey erop, en een blauwe met alle 7 dwergen.
pi_87092126
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:13 schreef lily het volgende:

[..]

ckeck eens hun site, en dan kijken bij sport/indoor
die goedkope stoffen staan daar trouwens niet op
Heb gekeken, maar ik haal wel van die eenvoudige gympjes. Die sportschoenen lijken me zo raar staan bij een jongetje in ondergoed.
pi_87092146
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Heb gekeken, maar ik haal wel van die eenvoudige gympjes. Die sportschoenen lijken me zo raar staan bij een jongetje in ondergoed.
hahaha
pi_87092219
Nog 1 vraag en dan zal ik echt ophouden!
Ik vind de storelocator op de Zara site erg onduidelijk. Bij welke vestiging in Rotterdam hebben ze ook babykleding? Bij die in Alexandrium staat wel bij 'boy', maar is dat ook babykleding?

Het is trouwens wel helemaal mijn winkel, ik zie zoveel leuke dingen online O+
pi_87092375
Alexandrium en die in de stad (koopgoot) ook
pi_87092556
Ik kreeg net een rekening van school van 237,50 (overblijfgeld). Laat die jas voor Leah maar even zitten :')

Ik vind Zara ook erg leuk, Meimeltje :)
pi_87092602
ahw Lily ;(
bagger, zulke dingen :X t heeft vast heus geen prioriteit, een jasje enzo maar ik baal altijd van zulke rekeningen ineens :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87092605
en hier nog een zara liefhebber!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87092819
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef huuphuup het volgende:
bagger, zulke dingen :X t heeft vast heus geen prioriteit, een jasje enzo maar ik baal altijd van zulke rekeningen ineens :')
nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).

en wie vindt rekeningen nu leuk? :P

Ik heb deze maand veel moeten uitgeven aan winterspul en vooral schoenen voor de jongens. Zij groeide in ene tegelijk uit hun spullen. Dat gaat nu even voor.
pi_87092858
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:49 schreef lily het volgende:

[..]

nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).

Niemand! Van essent :P of was t nou Nuon? weet niet meer...

En logisch dat dat voor goed. Dan moet je keuzes maken gewoon en als het niet meer past dan past het niet, dan heeft dat duidelijk voorrang boven 'vind ik niet zo mooi' :D
Jammer wel maarja, t is nie anders. Ik zal er zelf tzt ook wel tegenaan lopen hier denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87093524
Ik probeer mezelf ook maar in te houden en geen andere jas te kopen voor Dyon (die van de Zara dus). Dan maar volgend jaar een jas die ik echt leuk vind kopen.

Heb net wel even snel gympen gehaald, zit nu toch vlakbij op mn werk. inderdaad bij Scapino Lily! Ze hadden ze alleen in het roze en zwart, dus het id het laatste geworden. Alhoewel Kyllian vats liever roze gehad zou hebben.
pi_87093569
Dubbel.
pi_87094302
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:16 schreef Meimeltje het volgende:
Heb net wel even snel gympen gehaald, zit nu toch vlakbij op mn werk. inderdaad bij Scapino Lily! Ze hadden ze alleen in het roze en zwart, dus het id het laatste geworden. Alhoewel Kyllian vats liever roze gehad zou hebben.
ah, super. Nee, roze gaat wel wat ver.

De jongens waren beiden uit hun schoenen gegroeid en dus ook hun schoolgympen. Ik heb die van oudste altijd bewaard dus ik heb nog allerlei maten.
Bleek ik dus in de maat die middelste nu nodig heeft nu ook nog een paar te hebben nl deze maar dan in het zwart.

Oudste vond die in groep 1 en 2 altijd prima maar middelste begon te zeuren dat het meisjesschoenen waren. Eenmaal op school werd dat zelfs tegen hem gezegd door een meisje.
Ik heb gezegd dat ie er zich niets van aan moest trekken en ik heb niks meer gehoord O-)
pi_87094432
Hihi gelukkig maar Lily, maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel meer meisjesschoenen haha. Ach groep 1 en 2 kan het wel toch :P Idd wel handig om al verschillende maten te hebben, hier kan het ook zo weer doorschuiven. Ze hadden helaas alleen nog maar zijn maat, dus kon niet alvast een maat groter meenemen.
pi_87095767
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:44 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi gelukkig maar Lily, maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel meer meisjesschoenen haha. Ach groep 1 en 2 kan het wel toch :P
Ja, ik vind van wel.
Toen oudste in groep 1 en 2 zat waren er meer jongens met dezelfde gymschoenen. Meisjes dragen vaker balletschoenen (met soepele zool) en dan in het wit (bij de kleuters heh).
pi_87095887
Ja die balletschoentjes lagen er genoeg! :D
Ik heb nu dus gewoon deze: http://www.scapino.nl/data/producten/IL/IL-160-1201-01.jpg (maar dan met witte voorkant)
pi_87095903
Ja, die zijn perfect!
maar David doet het nog maar mooi met die van zijn broer, ze zijn als nieuw
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:41:11 #248
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87096057
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:49 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb deze maand veel moeten uitgeven aan winterspul en vooral schoenen voor de jongens. Zij groeide in ene tegelijk uit hun spullen. Dat gaat nu even voor.
Ik vind rekeningen leuk! :7
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:43:22 #249
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87096116
Ik heb trouwens voor de gym op school ook balletschoentjes (met hele zool, geen split zool) gekocht.
Zwarte, met HK.. 3,99 bij de Wieb.

En voor ballet zelf andere, leren met split zool.
pi_87096307
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind rekeningen leuk! :7
dat verbaasd me niks

Was hier nog iemand op zoek naar een feestjurk?

hier...mierzoet :D

en ik wil deze pop voor Leah:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')