Thanks for the compliment! Ik wilde alleen maar inspiratie opdoen welke merken nog meer leuk zijn als je houdt van de merken die ik noemde. En gebruikte GMKIHK als voorbeeld van wat ik niet geweldig vind. Ik wilde niet suggereren dat GMKIHK het enige is dat er te koop is. Als iemand nog leuke merken weet, voor mijn speurtocht op Marktplaats, dan hoor ik t errug graag!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:16 schreef Poppejans het volgende:
Bodpa, volgens mij zei ooit Oeke dat ook eens dat er vrijwel alleen maar grote mannen dingen voor jongetjes waren in het klein.
Ik vind dat eigenlijk nog best hard meevallen, neem de Hema bijvoorbeeld; ik zie geen grote man voor me die een shirt draagt met allemaal gereedschapjes/helicopters/autootjes/appeltjes![]()
De Dpamdingen die M. aanheeft vind ik trouwens meestal altijd erg leuk, hij ziet er volgens mij altijd leuk uit!
De scapino zit hier ook, dan ga ik daar maar eens kijken! Het hoeven van mij geen merkschoenen te zijn hoor, het is maar voor gym.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:37 schreef lily het volgende:
Die binnengymschoenen van bijvoorbeeld Scapino zijn prima! Die van oudste zien er nog allemaal uit alsof ze nog nooit gebruikt zijn. Ze kunnen zo weer door naar middelste.
Scapino heeft ook zat indoor merkschoenen, als je die graag wilt(voor een euro of 20).
ckeck eens hun site, en dan kijken bij sport/indoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:11 schreef Meimeltje het volgende:
De scapino zit hier ook, dan ga ik daar maar eens kijken! Het hoeven van mij geen merkschoenen te zijn hoor, het is maar voor gym.
Pepijn heeft wel een grijs t-shirt van Name it met dopey erop, en een blauwe met alle 7 dwergen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
(als iemand ooit een wit pyamaatje met de kleinste van de 7 dwergen erop vindt dan eis ik dat ik een pm krijg)
dat was vroeger mijn lievelingspyama, maar dopey is blijkbaar niet zo 'hot' meer (disney is sowieso een kledingverpester over t algemeen)
Heb gekeken, maar ik haal wel van die eenvoudige gympjes. Die sportschoenen lijken me zo raar staan bij een jongetje in ondergoed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:13 schreef lily het volgende:
[..]
ckeck eens hun site, en dan kijken bij sport/indoor
die goedkope stoffen staan daar trouwens niet op
hahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar ik haal wel van die eenvoudige gympjes. Die sportschoenen lijken me zo raar staan bij een jongetje in ondergoed.
nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:37 schreef huuphuup het volgende:
bagger, zulke dingent heeft vast heus geen prioriteit, een jasje enzo maar ik baal altijd van zulke rekeningen ineens
Niemand! Van essentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:49 schreef lily het volgende:
[..]
nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).
en wie vindt rekeningen nu leuk?
ah, super. Nee, roze gaat wel wat ver.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:16 schreef Meimeltje het volgende:
Heb net wel even snel gympen gehaald, zit nu toch vlakbij op mn werk. inderdaad bij Scapino Lily! Ze hadden ze alleen in het roze en zwart, dus het id het laatste geworden. Alhoewel Kyllian vats liever roze gehad zou hebben.
Ja, ik vind van wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:44 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi gelukkig maar Lily, maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel meer meisjesschoenen haha. Ach groep 1 en 2 kan het wel toch![]()
Ik vind rekeningen leuk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:49 schreef lily het volgende:
[..]
nee, ik heb dat gekregen Mexx jack nog (ik vind het niet heel erg geweldig maar ze heeft het niet koud in ieder geval).
en wie vindt rekeningen nu leuk?
Ik heb deze maand veel moeten uitgeven aan winterspul en vooral schoenen voor de jongens. Zij groeide in ene tegelijk uit hun spullen. Dat gaat nu even voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |