Kijk je even naar de laatste post van het vorige topic?quote:
Tja weet je, die preseason resultaten zeggen me altijd zo weinig. SJ speelde een aantal keren split squad (team in tweeën gesplistst) en lang niet altijd met de beste spelers. Ter illustratie: Toronto won vorig seizoen al zijn preseason gamesquote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Kijk je even naar de laatste post van het vorige topic?
Daar zit tegenwoordig een volg topic knop voor onderin!quote:
Props aan Maartenaquote:Op donderdag 30 september 2010 17:42 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Mooie openingspost![]()
(en tevens tvp)
http://hockey.fantasysports.yahoo.com/hockey/3841quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef nyny83 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan begint de fantasy league draft!
Ik ben wel een Crosby-fan en ik denk dat dat helemaal goed gaat komen. Zeker als hij met Malkin op een line gaat spelen, want ze hebben echt te weinig wingers en genoeg centers.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:03 schreef SierdNYR het volgende:
Succes iedereen! Ben niet zo'n Crosby-fan maar hij mag nu toch wel dik in de 100 punten eindigen
En je was ook nog eens een keer de negende (en laatste) pick. En je team ziet er zeker niet verkeerd uit met Jack Johnson, Kopitar, Brad Richards, Semin en Henrik Sedin. En dan ook nog eens een keer drie uitstekende goalies. Ik snap alleen niet waarom je Hudler zo hoog had gepre-ranked, zo goed is ie toch niet? Je koos hem als derde of vierde ofzo..quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef WasQ het volgende:
Leuk! Ben wel tevreden met mijn team, zeker gezien het feit dat ik van tevoren geranked had. Had wel liever een goaliepick willen besteden aan een defense, maar goed, je kunt niet alles hebben!
Hudler en ook Modano, mijn 18de pick, staan samen in een lijn. Ik verwacht er erg veel van komend seizoen. Hudler moet richting de 60 punten gaan, en Modano zal richting de 50 gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En je was ook nog eens een keer de negende (en laatste) pick. En je team ziet er zeker niet verkeerd uit met Jack Johnson, Kopitar, Brad Richards, Semin en Henrik Sedin. En dan ook nog eens een keer drie uitstekende goalies. Ik snap alleen niet waarom je Hudler zo hoog had gepre-ranked, zo goed is ie toch niet? Je koos hem als derde of vierde ofzo..
welke rookie was dat dan? Zie er bij jouw team nu namelijk geen vreemde namen bij staan...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef maartena het volgende:
Getzlaf captain van de Ducks!
Wat betreft mijn NHL team, ik ga sowieso al 1 speler ruilen.... de rookie die ik gekozen heb voor op de bench (even gokken of ie misschien een vaste aanstelling kreeg en goed presteerde) is weer terug gestuurd naar de AHL, dus niet meer beschikbaar voor de Fantasy league.
Ik ga in Praag twee keer Phoenix - Boston zien. Heb niet echt een favoriet team bij deze twee. Jovanovski zit in mijn fantasy-team, dus dat is een persoonlijke favoriet (sinds zondagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:22 schreef maartena het volgende:
Is er trouwens nog iemand die naar de wedstrijden in Europa gaat?
Er worden nog een stuk of 6 wedstrijden gespeeld de komende 2 weken in Europa, in Stockholm, Helsinki, en Praag.
Door Steve is de Lightning nu mijn favoriet in het oosten. Go bolts!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Saviola het volgende:
[...]
7. Tampa Bay Lightning - Mn clubje. Heel wat veranderingen deze zomer. Nieuwe eigenaar, nieuwe GM (levende legende Steve Yzerman werd uit Detroit weggeplukt) [...]
Omdat het dan eigenlijk alleen maar slecht kan gaan. Als je weer conference wint dan ben je "normaal" bezig...quote:
Damn Lidstrom, mijn beste tot nu is Varlamov, is goed te trainen, maar krijg alleen maar goalies. Heb Dipietro, Varlamov en Neuvirth al maar wil wel eens een goede D of F in zo'n pakje :pquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Katth het volgende:
Kan me wel vinden in de meeste argumenten hier en het blijft voor veel teams toch een beetje koffiedik kijken. Vind het alleen wel jammer dat de Caps zo'n grote favoriet is bij de meesten.
Ben ook eindelijk begonnen met mijn Ultimate team met NHL 11. Bij mijn eerste pack zat meteen Nicklas Lidstrom![]()
Heb nu ook al 4 jumbo gehad en krijg alleen maar gouden goalies idd en gouden contracts enzo, drama ditquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Katth het volgende:
Lol en heb nu ook Steven Stamkos en Marc Savard
Ben nu wel door mijn microsoft punten heen die ik nog had.
Gewoon niet wegdoenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Katth het volgende:
Stamkos is nu 94 rating en heeft 128 career games over, hoeveel pucks denk je dat ik daarvoor kan vangen?
Mwah, Markov mist waarschijnlijk niets en anders maar 1 wedstrijdje en Cammalleri is alleen de eerste wedstrijd geschorst. Staal is natuurlijk langdurig geblesseerd, zit te twijfelen of ik die ga vervangen. Had tijdens de draft het idee dat hij vrij snel weer terug zou komen, maar hij mist nu minimaal 10 wedstrijden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef Katth het volgende:
Jij hebt anders ook genoeg twijfelgevallen
Ryan Suter is wel ok. Hij scoort alleen weinig punten meestal, maar verdedigend is hij erg betrouwbaar en hij vormt een goed koppel met Shea Weber.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:32 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Streit is potverdikkie echt lang geblesseerd. Niet eerder terug dan februari. Had beter mijn huiswerk moeten doen![]()
Maar goed, hopelijk is Ryan Suter een goede vervanger....
Misschien, maar Boston heeft nogal veel centers en die wisselen nogal eens van lines geloof ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef Katth het volgende:
Dan was David Krejci misschien nog wel beter geweest.
Klopt, maar ik koos als laatste D voor Demers, waarvan ik denk dat hij best wel eens goed kan presteren. En ik ben bang voor de blessuregevoeligheid van Martin. Hij mist gemiddeld zo'n 10 wedstrijden per seizoen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef Katth het volgende:
Paul Martin is ook nog beschikbaar. Hij staat laag, omdat hij vorig seizoen maar 22 wedstrijden heeft gespeeld, maar hij is bij de Penguins een top 4 D op dit moment.
Trouwens Abe, ik zie dat je Streit nog niet gedropped hebt.
1-1 door Sutter!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef Saviola het volgende:
1-0 Minny allaat de Canes maar verliezen, is goed voor TB.
Heb je trouwens weer Center Ice gekocht voor dit seizoen of kijk je weer net als ik via streams?quote:
Stimmt gleich ein bus. Komt waarschijnlijk wel als ik meer IR-gevalletjes krijg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:33 schreef Katth het volgende:Trouwens Abe, ik zie dat je Streit nog niet gedropped hebt.
yup, was te verwachten met een 5 on 3 natuurlijk. Domme penalty van Cullen die vlak daarvoor nog scoorde.quote:
Hij was tenminste iets zichtbaar. Ik heb Lecavelier niet gezien vorig seizoenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Saviola het volgende:
Een vent die onzichtbaar wordt op belangrijke momenten maak je captain. Tsja.
Afgelopen seizoen heeft hij in de playoffs goed gepresteerd met 3 goals en 9 assists. Verder is het een keuze van de hele selectie, dus hij zal wel belangrijk zijn in de kleedkamer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Saviola het volgende:
Een vent die onzichtbaar wordt op belangrijke momenten maak je captain. Tsja.
Hij staat er ook niet voor de goals maar voor de assistsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Saviola het volgende:
3 goals in 15 playoff wedstrijden, en hij was -11
En Lecavalier heeft al een Cup gewonnen tenminste
Tja, je kan niet alles hebben hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:14 schreef Katth het volgende:
Khabibulin
Maar goed, zijn recommendation is dat hij geen vaste waarde is dit seizoen, daarom heb ik hem getrade.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef popolon het volgende:
Vrijdagavond de eerste vd Wings, mooi begin van het weekend.
"It's too bad for him," Babcock joked. "Now, he can't win the Lady Byng."quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:40 schreef popolon het volgende:
4-0
Datsyuk fighting en Perry kan niet winnen.![]()
Datsyuk gaf nog een paar goede klappen. Voor iemand die nooit vecht, prima prestatie.
Hehe ja geweldig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
"It's too bad for him," Babcock joked. "Now, he can't win the Lady Byng."
Ja, maar is niet gratisquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:04 schreef Doler12 het volgende:
Heeft iemand een werkende stream van de Ducks game?
quote:Each team in a rotisserie league is ranked from first to last in each category selected in your league. Rotisserie points are then assigned to each team based on their ranking in each category.
Your rotisserie total, which is used to determine your place in the league standings, is the sum of each of your category scores.
Knap gedaan, maar ik zou niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:10 schreef SierdNYR het volgende:
Rangers starten goed gisteravond, Stepan in preseason goed en nu bij NHL debuut gelijk een hattrick!
Lord Stanley naar NY
quote:
Heb net dexter zitten kijken, maar wat gebeurde er na 17 min. in de 2e periode? Ineens 30 penalties ofzo, de meeste voor de Ducks.quote:
Daar komt alleen DL te staan bij mij... wat is DL.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef Saviola het volgende:
Als je een geblesseerde speler wil "slepen" naar een andere positie, komt er normaal onderaan je roster een plekje "IR" vrij te staan.
Ik help het je hopen! Doet het goed tot nu toe in elk geval!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:24 schreef Katth het volgende:
WasQ goeie move om naar John Carlson te switchen. Hij gaat dit jaar echt meedoen voor rookie of the year.
Hij is inderdaad echt goed bezig, zowel defensief als offensief en schuwt het fysieke ook niet. Daardoor heeft hij ook al een game misconduct op zakquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:29 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik help het je hopen! Doet het goed tot nu toe in elk geval!
Thanks, Burrows op IR en Krejci in zijn plaats.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef Saviola het volgende:
Als je een geblesseerde speler wil "slepen" naar een andere positie, komt er normaal onderaan je roster een plekje "IR" vrij te staan.
Tuurlijk niet, ik wissel elke dagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:44 schreef Katth het volgende:
Nyny heb je trouwens Horton de hele tijd op je bench gehad? Dat is best wel lullig
Horton was in Praag by far Boston's beste speler, op de goalies na. De rest was ook wel erg zwak trouwens.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik wissel elke dagHorton heeft voor mij aardig gescoord
Hehe ik vul ook altijd een paar dagen van tevoren in, kan ik het ook een keer vergetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:16 schreef maartena het volgende:
Zo, even tot a.s. Woensdag m'n team opstelling ingevuld, ik ga eind van de week offline, en pas begin volgende week weer online.
Islanders zijn aardig begonnen dit seizoen ondanks het gemis van Okposo en Streit. Makkelijk zal het denk ik niet gaan, maar ze zullen vast winnen. Denk dat ik een stukkie van Devils@Sabres ga kijken. Devils moeten nu echt een keer gaan winnen na 3 verliespartijen op rij, anders zal het publiek wel gaan morren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanavond gaan de Caps over de Islanders heen knallen
Hoop ik
En Tavares is er niet bijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Islanders zijn aardig begonnen dit seizoen ondanks het gemis van Okposo en Streit. Makkelijk zal het denk ik niet gaan, maar ze zullen vast winnen. Denk dat ik een stukkie van Devils@Sabres ga kijken. Devils moeten nu echt een keer gaan winnen na 3 verliespartijen op rij, anders zal het publiek wel gaan morren.
u zei?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:23 schreef nyny83 het volgende:
Begint weer lekker Saviola, 2-0 achter tegen de Habs
Ze maakten het knap goed. Ik heb trouwens ook een verslag gepost :quote:
Kan nog altijd, mag ik hem gratis?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:48 schreef nyny83 het volgende:
Zeau dat was geen beste ronde voor mij gister1 goal, 1 assist en -5. Had ik nu toch Datsyuk maar weggedaan WasQ
Ze beginnen idd erg goed, had niet verwacht dat Stamkos weer zo'n goed seizoen zou gaan draaien maar hij begint wederom erg sterkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:18 schreef jde_kok het volgende:
WOW, Lightning begint sterk zeg!
Jammer van de uitschakeling van de Rays in de playoffs. Maar dit jaar doen echt alle ploegen uit Tampa het goed!
Ik ga PIT - PHI kijken en daarna WSH - NSHquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:23 schreef Saviola het volgende:
Maar niks op TV wegens die stomme MLB playoffs
Nou idd, wordt de winning streak wel even bruut doorbroken!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:54 schreef nyny83 het volgende:
Lightning nu 4-0 achter in de eerste periode, en dat nog wel tegen de Panthers. Wordt lastig om daarvan terug te komen.
Jouw fantasy-team gaat wel erg lekker. In bijna elke categorie eerste of tweedequote:Op zondag 17 oktober 2010 04:32 schreef Katth het volgende:
Voor de verandering een Ovechkin goal voor de winner in OT
*edit* blijkbaar raakte Laich hem nog aan, dus een Ovechkin assist op een Laich goal (goed voor mijn fantasy team)
voor Neuvirth, hij heeft deze wedstrijd weer gewonnen voor de Caps.
Ik had het niet verwacht, maar tot nu gaat het lekker. Nu alleen nog volhoudenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jouw fantasy-team gaat wel erg lekker. In bijna elke categorie eerste of tweedeIk had gehoopt op een goede dag van mijn kant, maar het viel weer eens zwaar tegen. Vooral op fysiek gebied legt mn team het af (hits, PIM) terwijl ik toch echt Backes, Iginla, Keith, Johnson en Oshie heb
Yup, hem heb ik ook overwogen, maar uiteindelijk gekozen voor Neal, omdat ik al 2 PIT players heb.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:20 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb Vanek er nu uitgeflikkerd. Die homo presteert helemaal niks en ik heb hits nodig. Daarom maar Kunitz toegevoegd. Die haalt meestal wel wat puntjes omdat hij met Malkin en/of Crosby samenspeelt en was de beste hitter van de overgebleven spelers.
Was zeer verbaasd dat ik Vanek zag staan bij de free agents. Toch maar niet genomen omdat hij niet goed presteert en niet echt erg fysiek is. Booth en Bertuzzi maar toegevoegd voor punten en hits. Taylor Hall valt voorlopig tegen, was ook een gok, en Hudler is ook slecht bezig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:20 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb Vanek er nu uitgeflikkerd. Die homo presteert helemaal niks en ik heb hits nodig. Daarom maar Kunitz toegevoegd. Die haalt meestal wel wat puntjes omdat hij met Malkin en/of Crosby samenspeelt en was de beste hitter van de overgebleven spelers.
Goede moves, Booth gaat echt nog wel 60+ punten halen en Bertuzzi pakt er ook wel 40-50 en is fysiek goed. Heel het Devils team zakt een beetje als een kaartenhuis in elkaar, maar ze moeten wel bijdraaien. Daar hebben ze veel te veel goede spelers voor. Fleury is nooit goed geweest, misschien het jaar dat ze de cup wonnen kon hij zich onderscheiden, maar verder...quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef WasQ het volgende:
[..]
Was zeer verbaasd dat ik Vanek zag staan bij de free agents. Toch maar niet genomen omdat hij niet goed presteert en niet echt erg fysiek is. Booth en Bertuzzi maar toegevoegd voor punten en hits. Taylor Hall valt voorlopig tegen, was ook een gok, en Hudler is ook slecht bezig.
Ik baal erg van mijn goalies. Heb Brodeur, Fleury en Anderson, maar ze zijn alledrie zeer, zeer matig begonnen. Brodeur draait nog wel bij, van Anderson verwacht ik geen heldendaden, dus dat doet geen pijn, maar Fleury is toch wel een zorgenkindje. Wordt vanavond geloof ik weer gebencht en zijn vervanger, Brent Johnson, doet het gigantisch goed. Hopen dat Fleury bijdraait!
Mjah die had ik inderdaad ook wel op kunnen pikken, maar ik ging voor Iginlaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef Katth het volgende:
Weer in de leiding
Moet je nagaan dat ik Hossa in de 7e ronde van de draft nog kon oppikken
De Lightning zijn net als de Sharks: ze halen het beste in de goalie van de tegenpartij naar bovenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef Saviola het volgende:
Goed herpakt met winst tegen Dallas, en zonder Lecavalier ook nog.
Al mag het nooit zo close zijn als je een team 44-19 outshoot.
sharks hebben pas 3 wedstrijden gespeeld, achterlijk schema.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:45 schreef Dvenz het volgende:
Weekje in het buitenland geweest, zonder internet. Er zijn nog van dergelijke plekken![]()
En dan zijn we division-leaders, moet toch niet veel gekker lopen.
Zal het maar niet over Fantasy hebben, ik heb offense nodig, tijd dat die devils, sharks en sabres eens gaan presteren.
Aan de andere kant wat maakt het uit, division leaders en nu volhouden
Dat haat ik altijd bah. Morgen weer de Ducks hopelijk kunnen ze weer een win er uithalen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
sharks hebben pas 3 wedstrijden gespeeld, achterlijk schema.
Tis ook moeilijk om echt in je ritme te komen en volledig geconcentreerd te zijn als je hun schema ziet. Eerst back-to-back games in Europa, dan een hele week niks en dan 2 thuiswedstrijden tegen Atlanta en Carolina (waar iedereen vanuit gaat dat je die makkelijk wint)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:57 schreef nyny83 het volgende:
Sharks weer verloren.... ze hebben het nog niet in het begin van het seizoen, zoveel is duidelijk.
quote:Met de Ducks gaat het ook niet goed gisteren weer verloren met 2-1Op woensdag 20 oktober 2010 09:57 schreef nyny83 het volgende:
Sharks weer verloren.... ze hebben het nog niet in het begin van het seizoen, zoveel is duidelijk.
quote:Heb m zonet nog ff gezien op ESPN. Shootout idd lucky bij Chicago, sharp en kane gelukjes!Op donderdag 21 oktober 2010 13:46 schreef Dvenz het volgende:
Mooie wedstrijd gisteren, Chi - Van. Is toch niet gemakkelijk om drie x te scoren tegen Luongo in een SO, alhoewel Sharp wel geluk had. En de Sabres gaan ook eindelijk los, mag Meyers aan zijn +/- gaan werken
quote:Zoals ik al eerder zei in dit topic: de Sharks halen het beste in de goalie van de tegenpartij naar bovenOp woensdag 20 oktober 2010 16:08 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Tis nog te vroeg om je als Shark-fan nu al zorgen te maken. Ward was 'stellar' tegen Team Teal gisteren. Meer dan 40 saves. Qua schoten op goal zijn de Sharks nog steeds gewoon goed bezig. Ze creeeren genoeg.
quote:Kun je ook aan Big Joe melden dat het seizoen begonnen is, zou mijn fantasy team een beetje helpenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:00 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Bruins winnen vierde op rij
Sharks ook weer eens gewonnen gelukkigPavs blijft een held
quote:Setoguchi zuigt ookOp vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef Dvenz het volgende:
[..]
Kun je ook aan Big Joe melden dat het seizoen begonnen is, zou mijn fantasy team een beetje helpen
quote:Het zou ook helpen als je je team voor elke dag goed instelt zodat niet de helft van je spelers op de bench zitOp vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef Dvenz het volgende:
[..]
Kun je ook aan Big Joe melden dat het seizoen begonnen is, zou mijn fantasy team een beetje helpen
quote:Tja ze moeten het wel een beetje verkopen natuurlijk heOp zaterdag 23 oktober 2010 01:56 schreef Saviola het volgende:
Die commentator bij Atlanta heeft het over een "electric atmosphere", en er zit geen kat in die tribune
quote:Sja in Canada raken alle arena's moeiteloos uitverkocht, maar idd die zuiderse Amerikaanse teams hebben het vaker wat moeilijk. Zeker teams die er maar niet in slagen de playoffs regelmatig te halen zoals Florida, Atlanta, Phoenix.. Die laatste trouwens, de Yotes hebben nu toch een vrij goed team, playoffs gehaald, en dan lees ik dat er in hun laatste game gister/eergister amper 6000(!) fans zaten..Op zaterdag 23 oktober 2010 02:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tja ze moeten het wel een beetje verkopen natuurlijk heDe NHL wordt vaak groter gemaakt dan hij is. De stadions met een capaciteit die bij vrijwel alle teams onder de 20k zit raken vaak niet eens vol, en ook de kijkcijfers vallen vaak tegen. Stiekem is de NHL helemaal niet zo'n grote sport. Niet dat het mij boeit verder, ik blijf het geweldig vinden.
quote:supertalent. En zo knap dat hij het gewoon WEER laat zien na zo'n goed jaar.
quote:
quote:Euh, Edmonton stond zowiezo al laatste..Op zondag 24 oktober 2010 12:49 schreef nyny83 het volgende:
Sharks de broekies van de Oilers weer even met beide benen op de grond gezet.
quote:Ze begonnen het seizoen best redelijk met 2 overwinningen maar daarna kakte het wel aardig in jaOp zondag 24 oktober 2010 13:08 schreef Saviola het volgende:
[..]
Euh, Edmonton stond zowiezo al laatste..
quote:Die Stamkos komt precies uit een stadje waar ik op uitwisseling heb gezeten.Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Katth het volgende:
Tegen de Caps was hij ook al super goed. Stamkos toch weer een punt erbij, hij gaat hard. Had mijn twijfels of hij het weer kon waarmaken, maar het lijkt erop dat hij het team wel kan dragen.
quote:Zo'n vaart gaat het niet lopen, 60 goals, weet je wel hoeveel dat is in de NHL.. Je had Ovechkin in 07-08 met 65 goals, daarvoor was de laatste Mario Lemieux in 95-96 met meer dan 60 goals..Op maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef r2on het volgende:
[..]
Die Stamkos komt precies uit een stadje waar ik op uitwisseling heb gezeten.
Los daarvan is het echt een super talent. Tweede jaar NHL en meteen 51 goals, die gaat er misschien wel 60+ maken dit jaar.
quote:Hij opent idd weer sterk maar 60+ lijkt veel. Denk wel dat ie 100 punten gaat maken als ie het hele seizoen weer fit blijft!Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zo'n vaart gaat het niet lopen, 60 goals, weet je wel hoeveel dat is in de NHL.. Je had Ovechkin in 07-08 met 65 goals, daarvoor was de laatste Mario Lemieux in 95-96 met meer dan 60 goals..
quote:Eindelijk dat Lundqvist zijn niveau haalt. Mijn goaltending in de fantasy league is knaken en dat komt door hemOp maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef SierdNYR het volgende:
[..]
Hij opent idd weer sterk maar 60+ lijkt veel. Denk wel dat ie 100 punten gaat maken als ie het hele seizoen weer fit blijft!
Rangers weer goed bezig na het verlies van Drury en Gaborik, gelukkig maar, dit jaar moeten de playoffs weer worden gehaald!
quote:ze pakken veel domme/onnodige penalties, dan wordt het altijd moeilijk. gelukkig staat lundqvist er en dit jaar gelukkig weer een betere back-up goalieOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef Katth het volgende:
[..]
Eindelijk dat Lundqvist zijn niveau haalt. Mijn goaltending in de fantasy league is knaken en dat komt door hem
quote:Haha dacht net aan dat iemand postte dat het niks ging worden, sindsdien scoort ie weer.Op woensdag 27 oktober 2010 02:11 schreef nyny83 het volgende:
Zul je altijd zien dat Vanek ineens gaat scoren
quote:Ik heb Bourque gedropt, maar ja als je zo iemand dan weer terug pakt..........Op woensdag 27 oktober 2010 02:11 schreef nyny83 het volgende:
Zul je altijd zien dat Vanek ineens gaat scoren
quote:Dat zal je altijd blijven houden. Als je niet wisselt heb je dit gevoel ook niet.Op woensdag 27 oktober 2010 13:52 schreef Dvenz het volgende:
[..]
Ik heb Bourque gedropt, maar ja als je zo iemand dan weer terug pakt..........
Voor de rest kom ik net erachter dat we een IR plaats hebben, toch maar een keer de regels vanaf het begin goed lezen.
quote:Ik heb toch het idee dat nyny83 een mailtje naar Big Joe heeft gestuurd, waarvoor dank!The New Jersey Devils had no answer for Joe Thornton and his linemates.
quote:NHL wedstrijden of de highlights? De highlights en verslagen staan allemaal op nhl.com, de wedstrijden kun je live zien via GameCenter dat je op nhl.com kunt kopen.
quote:Je vergeet de simpelste methode....Op donderdag 28 oktober 2010 10:59 schreef nyny83 het volgende:
NHL wedstrijden of de highlights? De highlights en verslagen staan allemaal op nhl.com, de wedstrijden kun je live zien via GameCenter dat je op nhl.com kunt kopen.
Verder worden er ook wedstrijden (illegaal) gestreamd. Daarvoor kun je het beste even naar myp2pforum.eu gaan en dan naar het subforum NHL. Daar wordt dagelijks een overzichtspost gemaakt met de beschikbare streams.
quote:Ja ze gaan lekker inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Saviola het volgende:
Wat een geweldige game zeg, shorthanded goals, powerplay goals, breakaways, een penalty shot, hele reeks enorme kansen en saves, een moordend tempo.. echt een ouderwets hockey game
Knap ook van 1-3 achter naar 5-3 winst tegen een team als Pittsburgh. Goed voor het vertrouwen.
Nu een roadtrip naar 't westen richting Phoenix (zaterdag), Anaheim (woensdag), LA (donderdag) en San Jose (zaterdag).
quote:ESPN laat niet snachts niet zoveel zien laatste tijd, komt vooral door honkbal world series. Overdag soms nog wel een herhaling en NHL On The Fly, zie je alle hoogtepunten in een uurtje. Morgenavond trouwens wel om 1:00 Philly PittsOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja ze gaan lekker inderdaadZe spelen ook goed. Als nu ook nog Gagne in vorm komt wordt het helemaal leuk.
@maartena: weet niet hoe het met de rest zit, maar ik krijg geen ESPN America op mijn digitenne
quote:Nee, daar moet je inderdaad Kabel, een Schotel, of IPTV via de KPN voor hebben..... Je pikt dan ook wel weer de televisieprovider die het minste biedt.Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef nyny83 het volgende:
@maartena: weet niet hoe het met de rest zit, maar ik krijg geen ESPN America op mijn digitenne
quote:Oei dat heb ik welOp donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Je vergeet de simpelste methode....
Afstandsbediening oppakken en ESPN America aangooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |