abonnement Unibet Coolblue
pi_87198127
Ik niet in ieder geval. Qua budget en tijd en thuissituatie ga ik het niet redden.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_87198435
Morrison naar de Flames : http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=539516
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:47:46 #28
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_87198908
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 06:22 schreef maartena het volgende:
Is er trouwens nog iemand die naar de wedstrijden in Europa gaat?

Er worden nog een stuk of 6 wedstrijden gespeeld de komende 2 weken in Europa, in Stockholm, Helsinki, en Praag.
Ik ga in Praag twee keer Phoenix - Boston zien. Heb niet echt een favoriet team bij deze twee. Jovanovski zit in mijn fantasy-team, dus dat is een persoonlijke favoriet (sinds zondag :') ), maar Boston heeft over het algemeen een wat interessanter team denk ik. Heb er zin in!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_87199033
Ik hoop dat Horton er een paar inlegt, dat is weer goed voor mijn fantasy team :D Wolski mag ook wel scoren, dus het is mij om het even.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:18:38 #30
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87199617
Lekker voor de Flames. Vind het jammer dat hij en Belanger weg zijn bij de Capitals, maar goed Capitals hadden teveel centers nu Perrault en Johanson er bij zijn.

Ja echt grote FU voor Wolski, had hem al geselecteerd en pick jij hem :'(

Maar goed, daardoor kon ik toch nog Pominville kiezen, ook niet slecht :P

[ Bericht 20% gewijzigd door Katth op 05-10-2010 10:32:15 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_87200929
Pominville en Wolski zullen elkaar denk ik niet veel ontlopen inderdaad, dus lood om oud ijzer. Bovendien denk ik dat Phoenix het dit jaar een stuk minder goed gaat doen dan vorig jaar, dus jij kan zelfs nog wel eens aan het langste eind trekken wat deze 2 picks betreft :P

"AND WE ADD ANOTHER ONE TO THE POPULATION OF POMINVILLLLLLLLLLLLLLLLLLLE!"
Vicariously I live while the whole world dies
pi_87240048
Had op een ander forum mn seizoensvoorspelling geschreven, ik gooi hem hier ook maar even in de groep :P


Als ik zou moeten voorspellen;


Eastern Conference

1. Washington Capitals - Heb geen enkele reden om ze niet op 1 te zetten. Hun team is niet of nauwelijks verzwakt, ze hebben veel doorstromend talent en ze hebben Ovechkin. Typische regular season club, 50+ wins maar daarna kutten in de playoffs.
2. New Jersey Devils - Mits alles en iedereen fit blijft daar denk ik dat ze nipt hun divisie winnen. Alle grote namen zijn gebleven, inclusief Kovalchuk.
3. Boston Bruins - Lastig te voorspellen wie de Northeast Division gaat winnen, met een sterk Buffalo zoals ik verwacht, maar Boston gaat ze net enkele puntjes voor blijven denk ik. Verwacht wel wat van #2 pick Tyler Seguin.
4. Pittsburgh Penguins - De Pens zijn er altijd bij op het einde, geen verrassing.
5. Buffalo Sabres - Ik haat uitwedstrijden bij de Sabres, met name dankzij hun vermogen om je in enkele minuten dood te doen met een reeks goals zonder dat je hun lijkt te kunnen afstoppen. Zijn versterkt uit de free agent periode gekomen. Plus hebben Ryan Miller.
6. Philadelphia Flyers - Zoveel talent maar toch zo inconsistent. Hebben nog altijd geen echte #1 goalie. Toch zie ik ze gewoon weer playoffs halen (en hoop ik echt want het is gewoon een spektakel team vaak).

7. Tampa Bay Lightning - Mn clubje. Heel wat veranderingen deze zomer. Nieuwe eigenaar, nieuwe GM (levende legende Steve Yzerman werd uit Detroit weggeplukt) én een nieuwe jonge coach die furore maakte in de AHL. Grote transfer gedaan met het halen van Simon Gagne. Die mag samen het scoringsdepartement gaan vormen met St Louis, Stamkos, Lecavalier, Malone en cultheld Steve Downie. Pijnpunt blijft de verdediging en de goalies, al hebben die beide wel een upgrade gekregen. 't Wordt echt afwachten wat het wordt, ik zie mogelijkheden om zo hoog als 4de te eindigen maar eveneens een 11de of 12de plaats te pakken..

8. Ottawa Senators - Vrij goed seizoen vorig jaar, geen topkern maar wel weer stabiliteit. Sergei Gonchar gehaald van de Pens, wat hun PP een flinke boost moet geven. Zullen met Montreal strijden om het laatste playoff ticket.
---------------------------------------------------------------------------------------
9. Montreal Canadiens - Cinderella run in de playoffs vorig jaar, maar ik zie het hen niet herhalen. Shaky goaltending met Carey Price. Halak weggetrade. Blijft ook een erg klein team..
10. New York Rangers - Meh. Weinig depth voorin, ze hangen teveel af van Gaborik. Vrij magere defense ook. En King Henrik kan niet alle pucks tegenhouden op zn eentje.
11. Carolina Hurricanes - Kudos dat ze altijd erg offensief spelen, maar het breekt hun ook vaak op. Zeker als je, zoals nu, weinig toppers meer hebt.
12. Atlanta Trashers - Hebben een aantal jongens van Chicago erbij gehaald, maar het lijkt me lang niet genoeg om playoffs te halen.
13. Toronto Maple Leafs - Veel goede wil, maar gewoon niet genoeg kwaliteit. Een jongen als Tyler Bozak is hun 1st line center, dat zegt genoeg..
14. Florida Panthers - Kwalitatief al bij de minsten en dan traden ze ook nog hun beste jonge speler (Nathan Horton), begrijpe wie begrijpen kan.
15. New York Islanders - Wordt het daar óóit beter ?


Western Conference

1. Vancouver Canucks - Dit kan misschien wel eens het seizoen van de Nucks worden. De Sedin Twins spelen eindelijk als supersterren, Luongo zit in zn beste jaren, en defensief waren ze al sterk maar hebben ze nu ondermeer nog Dan Hamhuis erbij gehaald. Hun divisie winnen ze zeker, ik ga zelfs zover om te zeggen dat ik ze als Conference winnaar zie.
2. Detroit Red Wings - Je kan gewoon niet om Detroit heen.. vorig jaar een minder seizoen met gruwelijk veel blessures, maar dat team bulkt van de ervaring (en daar komt nog eens Modano bij), ik denk dat ze de division terugpakken van de Hawks.
3. Los Angeles Kings - Lastig, maar de Kings zitten in een stijgende lijn en mits ze de consistentie aan de dag kunnen leggen die de Sharks al jaren hebben, moeten ze diezelfde Sharks van een nieuwe division title kunnen houden..
4. San Jose Sharks - ..maar dat zal heel erg nipt zijn in ieder geval. Weinig veranderingen in hun team, behalve het verlies van goalie Nabokov natuurlijk. Ze hebben Niemi en Niittymaki gehaald maarja..
5. Chicago Blackhawks - Door de salary cap zijn ze gedwongen een flink aantal jongens van het Stanley Cup team weg te traden, maar ze houden natuurlijk nog steeds een goeie kern over. Denk dat ze het seizoen een beetje zullen beginnen met een hangover, maar als ze eenmaal op stoom komen.. watch out. Kijk niet gek op als ze gewoon de Conference winnen opnieuw.
6. Phoenix Coyotes - De Yotes hebben eindelijk weer een playoff team. Vorig jaar ei zo na de Red Wings uitgeschakeld, ik denk dat ze gemotiveerd zijn om een stapje verder te gaan. Geen sterren, maar wel een team.
7. St Louis Blues - Heel goed gedraft de laatste jaren en bijgevolg een grote weelde aan opkomend talent. Ik reken erop dat ze daarmee een goed team kneden en verder bouwen op de solide basis die er al staat. Jaroslav Halak van Montreal halen was ook een goeie zet..
8. Nashville Predators - Élk jaar weer maak ik de fout om Nashville uit de playoffs te laten en elke keer opnieuw krijg ik ongelijk. Dus zet ik ze dr bij. Gelijkaardig team als Phoenix, ze hebben nooit de grote sterren in Nashville maar het is toch echt een team waar je zo moeilijk van kan winnen.
---------------------------------------------------------------------------------------
9. Calgary Flames - Met een GM die de laatste 2 jaren de meest vage trades doet kun je niet echt verwachten dat je nog succesvol bent. Ik mis een beetje depth die je nodig hebt om playoffs te halen. Iginla wordt er verder ook niet jonger op.
10. Minnesota Wild - Toffe aanval met Mikko Koivu en Martin Havlat. Waren actief op de UFA markt door ervaren jongens als Cullen en Madden te halen. Goed team overall imo, kunnen verrassen.
11. Anaheim Ducks - Na hun Cup winst en het traden van Chris Pronger een beetje blijven hangen in de middelmaat. Defensief labiel nu ook Niedermayer gestopt is. Selanne en Koivu zijn oud.
12. Colorado Avalanche - Dé verrassing van vorig seizoen, toen bijna iedereen ze als kansloos laatste in de Western Conference zag (inclusief mezelf). Kunnen ze dat wederom? Ik denk het niet.. Ze blijven een ontzettend jong elftal, en bevestigen is altijd moeilijker.
13. Dallas Stars - 't gaat bergaf met Dallas. De ervaren jongens gaan weg (Turco, Lehtinen, Modano) dus tis een beetje een rebuild stilaan daar. Hebben wel wat talent lopen, moet nog zien of het gaat klikken.
14. Edmonton Oilers - Zitten helemaal in een rebuild-fase, maar hebben wel een prachtige rookie class met Jordan Eberle, Magnus Paajarvi en #1 pick deze zomer Taylor Hall. Het wordt een lang en zwaar seizoen voor die jongens, die vooral zullen leren. Denk ook niet dat ze echt op een playoff plek rekenen daar.
15. Columbus Blue Jackets - Gekke club. Zoveel hoge draftpicks en zo weinig resultaten. Rick Nash als superster maar toch presteert die zo ondermaats/onregelmatig.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_87243166
In het oosten zou ik de Canes op een playoff-plekkie zetten. Hebben vorig jaar veel pech gehad in het begin maar zijn nog steeds een goed team. En dan ten kosten van de Senators. Gonchar vind ik overrated en wordt ook nog eens oud, goaltending is niet zo sterk, hun beste verdediger (Volchenkov) is weg, Spezza presteert niet wat je van een speler van zijn kaliber mag verwachten en Alfredsson wordt ook oud.

In het westen verwacht ik dat de Flames het wel gaan halen. Hun eerste line heeft nu weer redelijk wat scorend vermogen met Jokinen, Tanguay (als die weer eens in vorm komt) en Jiggy. Bovendien verwacht ik dat Bouwmeester nu wel eens een keer los zal komen, en ze hebben een van de beste goalies in de NHL. Ik denk dat ze de playoffs dan halen ten koste van de Coyotes waar ik dit jaar weinig van verwacht. Bryzgalov deed het vorig jaar wel extreem goed en dat kan alleen maar minder worden. Verder hebben ze eigenlijk alleen Doan en Wolski die echt goed zijn voorin. Achterin is het ook flink minder geworden met het verlies van o.a. Michalek. Oilers kunnen imo wel eens verrassen, ze zitten in een positieve flow met al dat jonge talent.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_87244345
Ik vind de Western CF altijd wel moeilijker te voorspellen, ik zie er ook een stuk minder van dan de East uiteraard..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:58:15 #35
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_87247045
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Saviola het volgende:
[...]

7. Tampa Bay Lightning - Mn clubje. Heel wat veranderingen deze zomer. Nieuwe eigenaar, nieuwe GM (levende legende Steve Yzerman werd uit Detroit weggeplukt) [...]
Door Steve is de Lightning nu mijn favoriet in het oosten. Go bolts!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_87247270
In de east ben ik het wel eens met je eerste 6. De andere 2 plekken zullen gaan tussen Tampa, Ottawa, Montreal, Rangers en Canes denk ik. Daarbij denk ik dat Tampa de meeste kans maakt, offensief erg goed maar ben niet zo weg van hun goalies. Hoop natuurlijk dat de Rangers erbij gaan komen. Verwacht dat Dubinsky een goed seizoen gaat draaien en hoop dat Staal en Del Zotto goed gaan draaien.

In west denk ik dat de Flames en Ducks weer mee gaan doen ipv Phoenix en Nashville. Flames hebben weer een goede 1e line en wanneer Getzlaf bij de ducks het hele seizoen fit blijft gaat die veel verschil maken. Denk ook niet dat bryzgalov weer zo'n goed seizoen gaat draaien en Nashville vind ik ook niet zo'n bijzonder team al klopt het wel dat die er altijd weer tussen staan.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:10:57 #37
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87247516
Kan me wel vinden in de meeste argumenten hier en het blijft voor veel teams toch een beetje koffiedik kijken. Vind het alleen wel jammer dat de Caps zo'n grote favoriet is bij de meesten.

Ben ook eindelijk begonnen met mijn Ultimate team met NHL 11. Bij mijn eerste pack zat meteen Nicklas Lidstrom 8-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_87247782
Huh, waarom is dat jammer? :P
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:19:51 #39
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87247912
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:16 schreef Saviola het volgende:
Huh, waarom is dat jammer? :P
Omdat het dan eigenlijk alleen maar slecht kan gaan. Als je weer conference wint dan ben je "normaal" bezig...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_87248666
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Katth het volgende:
Kan me wel vinden in de meeste argumenten hier en het blijft voor veel teams toch een beetje koffiedik kijken. Vind het alleen wel jammer dat de Caps zo'n grote favoriet is bij de meesten.

Ben ook eindelijk begonnen met mijn Ultimate team met NHL 11. Bij mijn eerste pack zat meteen Nicklas Lidstrom 8-)
Damn Lidstrom, mijn beste tot nu is Varlamov, is goed te trainen, maar krijg alleen maar goalies. Heb Dipietro, Varlamov en Neuvirth al maar wil wel eens een goede D of F in zo'n pakje :p
pi_87255717
Haha mijn beste speler was een verdediger met rating 79, en in de bonus pack was mijn beste speler Steve Eminger. Vieze luckers :D
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:36:14 #42
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87257726
Heb ook nog Regin van Senators en Matt Bradley van de Caps.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:58:28 #43
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87258628
Hahaha, koop 1 jumbo pack bij zitten er 3 NHL spelers in.

Loui Erikkson
Joni Pitkanen

EN

* DRUMROFL *

Patrick Marleau :D
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:01:43 #44
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87258756
Lol en heb nu ook Steven Stamkos en Marc Savard :P

Ben nu wel door mijn microsoft punten heen die ik nog had.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_87264039
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Katth het volgende:
Lol en heb nu ook Steven Stamkos en Marc Savard :P

Ben nu wel door mijn microsoft punten heen die ik nog had.
Heb nu ook al 4 jumbo gehad en krijg alleen maar gouden goalies idd en gouden contracts enzo, drama dit
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:54:08 #46
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87264400
Stamkos is nu 94 rating en heeft 128 career games over, hoeveel pucks denk je dat ik daarvoor kan vangen? :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_87266124
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Katth het volgende:
Stamkos is nu 94 rating en heeft 128 career games over, hoeveel pucks denk je dat ik daarvoor kan vangen? :P
Gewoon niet wegdoen :P Met Stamkos kun je om al die matige defenders van andere teams heen deken en alles winnen :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_87276424
Zo, jullie zijn lekker aan het waiveren zie ik? @wasq, waarom doe je Modano nou weg? Puur omdat Brown nog beschikbaar was en waarschijnlijk beter gaat scoren of weet je iets wat ik niet weet? Voor zover ik weet gaat hij het begin van het seizoen gewoon halen namelijk. Van de rest snap ik het wel, die spelers zijn geblesseerd of gaan naar de AHL.

Verder: vanavond gaat het feest van start! Let op: CAR - MIN begint al om 18.00 uur, dus da's wel een leuke wedstrijd om mee te pikken en je hoeft er niet voor op te blijven ;)
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:49:06 #49
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_87276897
Ja mijn 2 andere goalies zijn toch niet zo super gekozen. Khabibulin gaat waarschijnlijk niet starten en Leighton is langdurig geblesseerd, maar ze zetten hem net niet op de Injury Reserve List. Wil hem misschien ook nog traden, maar weet niet voor wie :'(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_87277715
Ik hoef Leighton niet, dus bij mij hoef je niet aan te kloppen :+ .
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')