Nee hoorquote:
hm wat je zegt. niet echt gevarieerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:41 schreef GI het volgende:
[..]
Raidlayout:
Tank : DK / Pally
Heals : Druid/Shaman/Priest(of pally)
DPS: 2 Mages, 2 Pallies, 1 Hunter
Niet het beste team qua buffs maar verder is het een erg prettige groep.
Eerste keer dat ik LK deed en ik zag mijn DPS viel ik bijna van mijn stoel van 't lachen zo hoog was iequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:46 schreef GI het volgende:
[..]
Vooral op de LK zag ik in die paar wipes dat Pally DPS gek hoog is door de AOE op de vele undead mobs die rondwandelen.
Ik stond ongeveer 5K achter op de twee pallies.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik LK deed en ik zag mijn DPS viel ik bijna van mijn stoel van 't lachen zo hoog was ie(als in: 2 keer zo hoog als de nr 2 dps
)
Ik AOE'de me ook helemaal suf op mn paladin daarzo. Sowieso was 't gewoon als een mongool toen Divine Storm spammen, met de T10-2 set bonus heeft ie een 40% cooldown reset, en als zo'n beetje alles om je heen aangevallen kan worden is 't gewoon continu van CD afquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:15 schreef GI het volgende:
[..]
Ik stond ongeveer 5K achter op de twee pallies.! En dan ben ik als mage nog best wel goed in burst damage wat in de eerste phase natuurlijk erg handig is.
Wat ik deed, Burst to 70% with as much damage en disregarding mana-effeciency. Hierdoor zat ik rond 10 % de eerste keer naar de ijsrand, daarna een evocation en mana gem waardoor ik op 80% zat ofzo. Daarna concentreren op de ijsballen en rustig regennen tussendoor naar 90/95%
die set bonus is echt gewoon tof.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik AOE'de me ook helemaal suf op mn paladin daarzo. Sowieso was 't gewoon als een mongool toen Divine Storm spammen, met de T10-2 set bonus heeft ie een 40% cooldown reset, en als zo'n beetje alles om je heen aangevallen kan worden is 't gewoon continu van CD afPlus dan nog eens de glyph voor 1% extra dmg tegen undead als sense undead aan staat, heerlijk!
Dan doen ze iets verkeerd, ik sta daar altijd als eerste met mijn paladinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef jagga het volgende:
[..]
die set bonus is echt gewoon tof.
Maar het trash voor marrowgar is ook undead, en toch zijn de pallies niet het hoogst op trash dps bij ons.
onze top 3 daar is DK, warrior en Boomkin
Ik ben nu momenteel een priest aan 't levellen, alleen dungeons doen als discipline, heerlijk! (en prettig als je een luie healer bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met Cata een Worgen Druid beginnen, en tot die tijd m'n LW op mijn Rogue naar 450 schoppen, emblems sparen en m'n Priest een beetje doorlevelen zodat ik met 'r dungeons kan gaan doen (die is nu level 12).
Haha die boomkin ben ik bij ons. Altijd leuk die grote nummers. Die hele kamer voor rotface/fester met die twee abominations en die kleinere mobs, trash voor sindragosa etc. Heb al vaak rond de 40k dps gezeten daar (starfallquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:09 schreef jagga het volgende:
[..]
die set bonus is echt gewoon tof.
Maar het trash voor marrowgar is ook undead, en toch zijn de pallies niet het hoogst op trash dps bij ons.
onze top 3 daar is DK, warrior en Boomkin
Als je snel wilt levellen kun je beter een healing spec nemen, je dps is wel ietsjes minder als je solo speelt, maar je kunt jezelf makkelijker blijven healen, dus mobs neerkrijgen duurt alleen wat langer. Je hebt als healer in ieder geval meteen een dungeon als je via de random dungeon finder zoekt (naja, meestal meteen dan, niet altijd).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil uiteindelijk een Holy priest gaan bouwen maar ga eerst de Shadow kant maar op om te levelen denk ik.
'Waarschijnlijk' volgende week, maar is niet zeker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef internal het volgende:
Wanneer komen nou die nieuwe talent trees uit in live? Volgende week ofzo toch?
Oh is goed, ik log m'n warrior straks wel ff.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef Zokunen het volgende:
Heb je btw tijd om die "ring of blood" chain in icecrown f te boosten als ik de prequests heb ggedaan?
cool, ben nog niet helemaal klaar though, net ff eten gemaakt enzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh is goed, ik log m'n warrior straks wel ff.
Mja, dat is nu ook zo. Voordeel is wel dat de trees een stuk compacter worden. Nadeel vind ik echter wel dat je nu dus eerst 1 tree tot een x aantal punten moet gaan vullenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef internal het volgende:
Ik heb de voorlopige talent builds eens bekeken voor bijvoorbeeld een priest... Ik ben niet zo positief. Je kan die build niet echt doorkomen zonder nutteloze talents te nemen
Het is idd wel handig dat de trees compacter worden. Maar als je de trees niet door kan zonder PVP talents in je PVe build te nemen dan zit er wel iets fout vind ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, dat is nu ook zo. Voordeel is wel dat de trees een stuk compacter worden. Nadeel vind ik echter wel dat je nu dus eerst 1 tree tot een x aantal punten moet gaan vullen
Naja, je kan nu met 1 spec wat veelzijdiger zijn op dat gebied dan denk ik. Kan me best voorstellen dat sommige mensen geen dualspec willen, maar triplespec omdat 2 rollen met raiden hebben en ook nog eens willen pvp'en in een aparte spec. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat Blizzard er daarom voor gekozen heeft het allemaal wat meer samen te trekken dan. (maar ik kan er ook volledig naast zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef internal het volgende:
[..]
Het is idd wel handig dat de trees compacter worden. Maar als je de trees niet door kan zonder PVP talents in je PVe build te nemen dan zit er wel iets fout vind ik.
Misschien leg ik mijn punt niet goed uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, je kan nu met 1 spec wat veelzijdiger zijn op dat gebied dan denk ik. Kan me best voorstellen dat sommige mensen geen dualspec willen, maar triplespec omdat 2 rollen met raiden hebben en ook nog eens willen pvp'en in een aparte spec. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat Blizzard er daarom voor gekozen heeft het allemaal wat meer samen te trekken dan. (maar ik kan er ook volledig naast zitten natuurlijk)
Waardoor je dezelfde spec voor meer doeleinden kan gebruiken, dat zeg ik netquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef internal het volgende:
[..]
Misschien leg ik mijn punt niet goed uitJe MOET pvp talents nemen om naar de volgende tier in je talent build te KUNNEN gaan. Dus je krijgt een hoop onzin in je raid spec.
Dan moet ik nog eens ff begrijpend leren lezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Waardoor je dezelfde spec voor meer doeleinden kan gebruiken, dat zeg ik net
Ja idd, ben er zelf ook niet zo'n fan van. Zat net nog eens even de paladin dps tree te bekijken, zat wel wat troep in waar ik vrij weinig aan heb met PvE (zoals increased movementspeed enzo, met PvE heb ik daar vrij weinig aan in combat).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef internal het volgende:
[..]
Dan moet ik nog eens ff begrijpend leren lezenMaarja, ik wil helemaal geen pvp talents in mijn pve build. Geeft me maar leukere talents ipv al die stun troep enzo.
Dat is toch het nadeel aan verkorte trees vind ik dan zelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja idd, ben er zelf ook niet zo'n fan van. Zat net nog eens even de paladin dps tree te bekijken, zat wel wat troep in waar ik vrij weinig aan heb met PvE (zoals increased movementspeed enzo, met PvE heb ik daar vrij weinig aan in combat).
Shadow heeft uitstekende zelf healing en via instances levellen gaat trager dan questen, en op laag level boeit het vrij weinig welke spec je bent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je snel wilt levellen kun je beter een healing spec nemen, je dps is wel ietsjes minder als je solo speelt, maar je kunt jezelf makkelijker blijven healen, dus mobs neerkrijgen duurt alleen wat langer. Je hebt als healer in ieder geval meteen een dungeon als je via de random dungeon finder zoekt (naja, meestal meteen dan, niet altijd).
Wat ik zelf het grootste nadeel vind, is dat je nu eerst een tree zo'n beetje volledig tot de laatste regel moet vullen voordat je wat talents uit andere trees erbij kunt nemen. Zat al te kijken voor mijn priest ook net, ik spec discipline, maar ik wil wel al vanaf het begin dus mn grotere heals met renew! Nu is dat geen probleem als je op de levelcap zit en dus toch je trees volledig kan doen zoals je het wilt, maar als je nog aan het levellen bent kan ik me voorstellen dat dat toch best wel erg vervelend kan wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef internal het volgende:
[..]
Dat is toch het nadeel aan verkorte trees vind ik dan zelf.
Hm, ik level via dungeons echt een HEEL stuk sneller dan via questen, en questen doe ik niet bepaald langzaam...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Shadow heeft uitstekende zelf healing en via instances levellen gaat trager dan questen, en op laag level boeit het vrij weinig welke spec je bent.
Jammer dat ze dat niet makkelijk kunnen veranderen ivm de mastery enzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat ik zelf het grootste nadeel vind, is dat je nu eerst een tree zo'n beetje volledig tot de laatste regel moet vullen voordat je wat talents uit andere trees erbij kunt nemen. Zat al te kijken voor mijn priest ook net, ik spec discipline, maar ik wil wel al vanaf het begin dus mn grotere heals met renew! Nu is dat geen probleem als je op de levelcap zit en dus toch je trees volledig kan doen zoals je het wilt, maar als je nog aan het levellen bent kan ik me voorstellen dat dat toch best wel erg vervelend kan worden
En ik vraag me af in hoeverre je nu nog leuke hybride specs kan bouwen, zoals een holyprotadin
Hoe kom je daar bij? Increased movement speed is enorm belangrijk in PvE, al helemaal voor melee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja idd, ben er zelf ook niet zo'n fan van. Zat net nog eens even de paladin dps tree te bekijken, zat wel wat troep in waar ik vrij weinig aan heb met PvE (zoals increased movementspeed enzo, met PvE heb ik daar vrij weinig aan in combat).
Waarom dan precies?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Sapstengel het volgende:
Is ook altijd de enchant die op mn boots gaat, maakt niet uit welke class. Stam + incr movement.
Omdat vanaf het moment dat je meer dan x tijd (weet niet precies hoeveel) moet moven in een bossfight de DPS increase van je movement speed al hoger is dan de andere enchants, puur omdat je minder aan het lopen bent.quote:
Inderdaad, je bent net iets sneller uit het vuur, in range van de boss/adds etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat vanaf het moment dat je meer dan x tijd (weet niet precies hoeveel) moet moven in een bossfight de DPS increase van je movement speed al hoger is dan de andere enchants, puur omdat je minder aan het lopen bent.
Maar ieder level een fijn talent krijgen waarmee je main nuke 1% meer schade deed was wel een beetje faalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:42 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind kortere talent trees sowieso zonde. Elke keer tijdens het levelen weer toewerken naar het volgende level want dan krijg je een nieuw punt isnu krijg je ze om de 2 levels
![]()
En als de trees nou inderdaad groots waren verbeterd... maar pvp talents moeten nemen voor een pve spec ____________________________________________
Altijd beter dan niets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat was ook irritant, ging je een level omhoog, yay 5% meer mana regen while casting.
Ohja, natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat vanaf het moment dat je meer dan x tijd (weet niet precies hoeveel) moet moven in een bossfight de DPS increase van je movement speed al hoger is dan de andere enchants, puur omdat je minder aan het lopen bent.
Iets wat procced als je pas iemand aanvalt, en voor een paar secondes werkzaam is, heb ik niks aan in PvE. Persuit of Justice is in de huidge retri handig (15% inc movement, altijd), maar met 9 van de 10 bossfights sta ik voornamelijk gewoon stil (op fights zoals dreamwalker na dan).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Increased movement speed is enorm belangrijk in PvE, al helemaal voor melee.
Dit dus. En als constante movement speed belangrijk voor je is dan kan je ook gewoon je boots enchanten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Iets wat procced als je pas iemand aanvalt, en voor een paar secondes werkzaam is, heb ik niks aan in PvE. Persuit of Justice is in de huidge retri handig (15% inc movement, altijd), maar met 9 van de 10 bossfights sta ik voornamelijk gewoon stil (op fights zoals dreamwalker na dan).
Dat, en ze zijn soulboundquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
Nog maar even snel met 3 oude characters binnen 10 minuten Coren gelopen. Geen mount drops. Wel nog een tankard eruit weten te halenvorig jaar heb ik zo'n ding voor ik geloof bijna 2k G verkocht op de AH... was een van de eerste drops. Nu zijn die dingen geloof ik nog net 20g waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |