Jammer dat ze dat niet makkelijk kunnen veranderen ivm de mastery enzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat ik zelf het grootste nadeel vind, is dat je nu eerst een tree zo'n beetje volledig tot de laatste regel moet vullen voordat je wat talents uit andere trees erbij kunt nemen. Zat al te kijken voor mijn priest ook net, ik spec discipline, maar ik wil wel al vanaf het begin dus mn grotere heals met renew! Nu is dat geen probleem als je op de levelcap zit en dus toch je trees volledig kan doen zoals je het wilt, maar als je nog aan het levellen bent kan ik me voorstellen dat dat toch best wel erg vervelend kan worden
En ik vraag me af in hoeverre je nu nog leuke hybride specs kan bouwen, zoals een holyprotadin
Hoe kom je daar bij? Increased movement speed is enorm belangrijk in PvE, al helemaal voor melee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja idd, ben er zelf ook niet zo'n fan van. Zat net nog eens even de paladin dps tree te bekijken, zat wel wat troep in waar ik vrij weinig aan heb met PvE (zoals increased movementspeed enzo, met PvE heb ik daar vrij weinig aan in combat).
Waarom dan precies?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Sapstengel het volgende:
Is ook altijd de enchant die op mn boots gaat, maakt niet uit welke class. Stam + incr movement.
Omdat vanaf het moment dat je meer dan x tijd (weet niet precies hoeveel) moet moven in een bossfight de DPS increase van je movement speed al hoger is dan de andere enchants, puur omdat je minder aan het lopen bent.quote:
Inderdaad, je bent net iets sneller uit het vuur, in range van de boss/adds etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat vanaf het moment dat je meer dan x tijd (weet niet precies hoeveel) moet moven in een bossfight de DPS increase van je movement speed al hoger is dan de andere enchants, puur omdat je minder aan het lopen bent.
Maar ieder level een fijn talent krijgen waarmee je main nuke 1% meer schade deed was wel een beetje faalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:42 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind kortere talent trees sowieso zonde. Elke keer tijdens het levelen weer toewerken naar het volgende level want dan krijg je een nieuw punt isnu krijg je ze om de 2 levels
![]()
En als de trees nou inderdaad groots waren verbeterd... maar pvp talents moeten nemen voor een pve spec ____________________________________________
Altijd beter dan niets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat was ook irritant, ging je een level omhoog, yay 5% meer mana regen while casting.
Ohja, natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat vanaf het moment dat je meer dan x tijd (weet niet precies hoeveel) moet moven in een bossfight de DPS increase van je movement speed al hoger is dan de andere enchants, puur omdat je minder aan het lopen bent.
Iets wat procced als je pas iemand aanvalt, en voor een paar secondes werkzaam is, heb ik niks aan in PvE. Persuit of Justice is in de huidge retri handig (15% inc movement, altijd), maar met 9 van de 10 bossfights sta ik voornamelijk gewoon stil (op fights zoals dreamwalker na dan).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Increased movement speed is enorm belangrijk in PvE, al helemaal voor melee.
Dit dus. En als constante movement speed belangrijk voor je is dan kan je ook gewoon je boots enchanten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Iets wat procced als je pas iemand aanvalt, en voor een paar secondes werkzaam is, heb ik niks aan in PvE. Persuit of Justice is in de huidge retri handig (15% inc movement, altijd), maar met 9 van de 10 bossfights sta ik voornamelijk gewoon stil (op fights zoals dreamwalker na dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |