abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103938929
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Rnnz het volgende:
Aan je verhaal te lezen heb jij hem ook beklommen.. was inderdaad verschrikkelijk zwaar! Ik heb de zwaarste weg naar boven genomen, diegene die direct naar boven ging. Heeft ook wel een tijdje geduurd voordat ik op de top stond, maar dan heb je inderdaad ook wat. Heel mooi uitzicht, al vond ik de zelf vulkaan niet veel aan.. leek meer of het een 'normale' berg was.

Foto's, zeker! Zal later wel wat posten. :)
Ik ben geoloog, dat is iets specialer. Een vulkaan die in 1943 opeens uit de grond komt zetten... bizar.

Het begon typisch Michoacaans tropisch te gieten toen wij op de top stonden. De afdaling was bloedlink maar vet -surfen- en na 1,5 uur schuilen 2,5 uur op dat kankerbeest (sorry, paarden zijn lief, maar niet met mij er op).

Blikseminslagen naast door de regen gevormde rivieren en die Indiaan die maar in het Purepecha bleef schreeuwen en op haar kont slaan... Man, het was een avontuur, maar heel vet om gedaan te hebben. Mexico is echt een schitterend land. Over 3 weken weer. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 3 november 2011 @ 23:19:48 #152
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_103940662
Whaha jullie zijn echt die vulkaan opgeweest! Ik hoorde hoe lang dat ging duren en had er gelijk geen zin meer in.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_103946368
Die afdaling was inderdaad erg vet, kan me overigens wel voorstellen dat jou het ook meer interesseert. Ik vind het ook interessant, maar toch op een andere manier. ;)

Ze vertelden ons dat de beklimming wel mee zou vallen.. tsjonge, dat hebben we geweten zeg. Al vanaf het begin op de weg toe naar de vulkaan zei ik al dat ik kapot was. Daarna heb ik nog de vulkaan beklommen, terwijl ik daarvoor dacht dat het onmogelijk was. Kostte me veel energie, maar het was zo super vet.
pi_104232121
Kan iemand die daar studeert mij even Pmen?
Huehue
pi_104233526
Of je pm't mij? ;)

(als je vragen hebt of zo)
pi_104333558
Ik heb je gepmed!
Huehue
pi_104335134
Jep, ik zag het. Sorry, heb het een beetje druk hier op het moment. ;)

Ik zal contact met je opnemen.
pi_104981083
guanajuato is zeer mooi!! was van 31 t/m 24 spet in Mexico (ben daar geboren)
en heb zeer goeie tijd gehad :d ben naar aguascalientes gegaan vrienden opzoeken van uit daar zijn we naar guanajuato,zacatecas en valle de Bravo geweest (vlakbij mexico-stad)
Guadaljara ben ik ook geweest,Manzanillo daar woont mijn pa en vanuit daar zo beetje alle plaatjes aan de kust gehad t/m Puerto Vallarta.
Was echt beste vakantie ooit veel gezien veel meegemaakt en vooral veel genoten :D:D
pi_108434965
Wij willen in augustus naar Mexico (playa del carmen), is dat aan te raden?
Verder hebben we dit hotel op het oog, ms dat iemand er ervaring mee heeft?

http://www.zoover.nl/mexi(...)eef-coco-beach/hotel
pi_108438892
Absoluut doen. Hele toffe plek met goede uitgaansmogelijkheden (ook Cancun is maar een uurtje rijden) maar bovenal een ontzettend relaxte sfeer en een heerlijk strand. Vergeet niet om ook naar Isla Mujeres en Tulum te gaan, beide hele mooie plekken. Eventueel nog Chichen Itzá en Isla Cozumel bezoeken, ligt natuurlijk aan je eigen wensen en wat voor type vakantie je wil.

Het zal lekker warm zijn met af en toe een regenbuitje (regenseizoen is op dat moment bezig). Stelt echter niet veel voor, vaak zijn het van die afkoelende korte buitjes.

Ik hoop in juli ook weer even daar te mogen verblijven, echt een heerlijke plek.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:46:47 #161
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_108439152
México O+
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_108439273
Elvislives O+

Mexico O+

:)
  zondag 26 februari 2012 @ 21:50:23 #163
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_108439474
_O_

Ik mis het nog iedere dag! Hopelijk krijg ik na mijn afstuderen weer de mogelijkheid om er te gaan wonen, want Nederland is leuk maar het komt niet in de buurt van Mexico en de latina's.
Vamos el TRI!
pi_108439628
Ik ben nu een maand terug in Nederland en ik mis Mexico nog elke dag. M'n vriendin zit daar, maar bovenal hou ik gewoon echt van het land. Ik mis m'n Guadalajara.. :(

Het is de bedoeling om weer een maandje terug te gaan in de zomer, kan niet wachten. :)
  zondag 26 februari 2012 @ 21:57:43 #165
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_108440269
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben nu een maand terug in Nederland en ik mis Mexico nog elke dag. M'n vriendin zit daar, maar bovenal hou ik gewoon echt van het land. Ik mis m'n Guadalajara.. :(

Het is de bedoeling om weer een maandje terug te gaan in de zomer, kan niet wachten. :)
Ben nou al sinds april terug dus al flinke tijd maar het went niet echt. Klote dat je je vriendin moet missen, dat maakt het al helemaal erg. Heeft zij ook plannen om naar Nederland te komen?
Vamos el TRI!
pi_108440541
Jij hebt er ook gestudeerd dan? Of wat deed je daar?

Jep, klopt.. vervelend is het zeker. Zij wil waarschijnlijk tijdens kerst komen, want ze is bezig met het opstarten van een bedrijf dus dat is al lastiger. En ik vind het ook niet heel erg om in de zomer in Mexico te verblijven. ;)
  zondag 26 februari 2012 @ 22:04:29 #167
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_108440813
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Rnnz het volgende:
Jij hebt er ook gestudeerd dan? Of wat deed je daar?

Jep, klopt.. vervelend is het zeker. Zij wil waarschijnlijk tijdens kerst komen, want ze is bezig met het opstarten van een bedrijf dus dat is al lastiger. En ik vind het ook niet heel erg om in de zomer in Mexico te verblijven. ;)
Nee heb 3 jaar in Mexico Stad gewoond, maar doe nu een master op de uni dus ben komende 1,5 jaar nog wel bezig. Jij hebt half jaartje aan de UAG gestudeerd?

Je hebt gelijk: een excuus om naar Mexico te gaan is makkelijk gevonden ;)
Vamos el TRI!
pi_108448134
En weer es in el DF. Heerlijke stad is het toch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 27 februari 2012 @ 23:04:29 #169
56749 BlaZ
pi_108486450
Over 2 weken weer in Mexico. Mijn auto ophalen en dan met de auto naar Panama *O*
pi_108789638
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef BlaZ het volgende:
Over 2 weken weer in Mexico. Mijn auto ophalen en dan met de auto naar Panama *O*
Leuk! Zit ook al tijden met dat idee ooit een keer dat te doen al moet ik daar nog wel even voor wachten ivm de kinderen die nu nog te klein daarvoor zijn. Welke landen ga je aandoen?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:34:27 #171
56749 BlaZ
pi_108790159
Nou ja gewoon al die landen daar minus Belize.
De rest moet je door om in Panama aan te kunnen komen.
Guatemala,San Salvador,Honduras,Nicaragua,Costa Rica en Panama zelf dus.
pi_108790328
ok ik zat zelf ook aan Belize te denken maar dan op terugweg. Hoeveel tijd trek je er voor uit?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:48:46 #173
56749 BlaZ
pi_108790564
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:40 schreef ednet94 het volgende:
ok ik zat zelf ook aan Belize te denken maar dan op terugweg. Hoeveel tijd trek je er voor uit?
3 weken en dan met 4 man. (3 Mexicanen)

Geen tijd voor Belize dus. Dat is nogal ver om, bovendien moet je dan weer dezelfde route terugrijden aangezien er dacht ik maar een grensovergang tussen Guatemala en Belize is (bij San Ignacio) via Mexico Belize via het noorden binnenrijden zou nog weer veel verder ver om zijn.
pi_108790836
ok, ja dat wordt teveel, zelf wat kennissen bij PdC zitten dus daar willen we langsgaan even tijdje blijven vandaar die omweg via Belize.
Enig idee hoe het met autoverzekeringen zit? Ter plekke indien nodig 1 aanschaffen? Of al iets gevonden voor de hele reis?
pi_108791004
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Nee heb 3 jaar in Mexico Stad gewoond, maar doe nu een master op de uni dus ben komende 1,5 jaar nog wel bezig. Jij hebt half jaartje aan de UAG gestudeerd?

Je hebt gelijk: een excuus om naar Mexico te gaan is makkelijk gevonden ;)
Sorry voor de late reactie, beetje bij ingeschoten.

Nee, ik heb aan de Universidad de Guadalajara gestudeerd, inderdaad een semester. Niveau is natuurlijk een stuk lager, maar me wel goed vermaakt daar.

Hoe is Mexico Stad om in te wonen? Ben er maar een dagen geweest, leek me zo gigantisch groot dat het niet meer leuk is. :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')