Ik ben geoloog, dat is iets specialer. Een vulkaan die in 1943 opeens uit de grond komt zetten... bizar.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Rnnz het volgende:
Aan je verhaal te lezen heb jij hem ook beklommen.. was inderdaad verschrikkelijk zwaar! Ik heb de zwaarste weg naar boven genomen, diegene die direct naar boven ging. Heeft ook wel een tijdje geduurd voordat ik op de top stond, maar dan heb je inderdaad ook wat. Heel mooi uitzicht, al vond ik de zelf vulkaan niet veel aan.. leek meer of het een 'normale' berg was.
Foto's, zeker! Zal later wel wat posten.
Ben nou al sinds april terug dus al flinke tijd maar het went niet echt. Klote dat je je vriendin moet missen, dat maakt het al helemaal erg. Heeft zij ook plannen om naar Nederland te komen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben nu een maand terug in Nederland en ik mis Mexico nog elke dag. M'n vriendin zit daar, maar bovenal hou ik gewoon echt van het land. Ik mis m'n Guadalajara..![]()
Het is de bedoeling om weer een maandje terug te gaan in de zomer, kan niet wachten.
Nee heb 3 jaar in Mexico Stad gewoond, maar doe nu een master op de uni dus ben komende 1,5 jaar nog wel bezig. Jij hebt half jaartje aan de UAG gestudeerd?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Rnnz het volgende:
Jij hebt er ook gestudeerd dan? Of wat deed je daar?
Jep, klopt.. vervelend is het zeker. Zij wil waarschijnlijk tijdens kerst komen, want ze is bezig met het opstarten van een bedrijf dus dat is al lastiger. En ik vind het ook niet heel erg om in de zomer in Mexico te verblijven.
Leuk! Zit ook al tijden met dat idee ooit een keer dat te doen al moet ik daar nog wel even voor wachten ivm de kinderen die nu nog te klein daarvoor zijn. Welke landen ga je aandoen?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef BlaZ het volgende:
Over 2 weken weer in Mexico. Mijn auto ophalen en dan met de auto naar Panama
3 weken en dan met 4 man. (3 Mexicanen)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:40 schreef ednet94 het volgende:
ok ik zat zelf ook aan Belize te denken maar dan op terugweg. Hoeveel tijd trek je er voor uit?
Sorry voor de late reactie, beetje bij ingeschoten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee heb 3 jaar in Mexico Stad gewoond, maar doe nu een master op de uni dus ben komende 1,5 jaar nog wel bezig. Jij hebt half jaartje aan de UAG gestudeerd?
Je hebt gelijk: een excuus om naar Mexico te gaan is makkelijk gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |