Aangepast.quote:Op donderdag 30 september 2010 05:15 schreef Elvislives het volgende:
Eerste OP in deze reeks die de lading volledig dekt.
sorry voor de lameness van mijn OP.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Elvislives het volgende:
Nee laat maar staan. Nu ik 'm zie bedenk ik dat een deel van mijn hand komt en sja, daar doe je niet zomaar afstand van he
goed plan ouwe! Als jij dan in het Bolivia topic gaat posten!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef Elvislives het volgende:
Ga jij nou maar een Sidney topic openen
De Nederlandse keuken is niet echt 'creme de la creme' maar dat is toch wel ECHT lekker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef copilco het volgende:
In Guadalajara zit een Nederlands Restaurant: Het Duifje![]()
Ben daar één keer geweest. Leuk ding met een relaxede eigenaar en een Nederlandse menukaart. Misschien dat ze er ook wel frikandellen hebben want ze hadden ook bitterballen en kroketten.
Tacos de perro, die hebben ze in D.F. wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:18 schreef Elvislives het volgende:
Net weer tacor al pastor (alemán) op. Niks mis mee
Nou je het zegt, je ziet hier echt nauwelijks straathonden....quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef Quacker het volgende:
[..]
Tacos de perro, die hebben ze in D.F. wel.
Tacos verkopen gaan omhoog en de zwerfhonden omlaag...
waar in Mexico ga je naar toe?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:30 schreef Cross9 het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat het hier echt ijskoud is en heel naar weer. Zelfs wij Nederlanders zitten hier allemaal kou te kleumen op het kantoor. 's Nachts gaan de temperaturen alweer tot op het vriespunt. Kan niet wachten tot het straks (bijna) elke dag lekker warm is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |