ik denk dat de bar van het hilton al een uurtje dicht isquote:Op donderdag 30 september 2010 02:23 schreef Toad het volgende:
Maar als je een biertje gaat drinken in de bar, daarvoor betaalt, dan kan niemand je toch wegschoppen?
O ja, idd, café is sinds 1 uur dicht. Ik had wel een 24 uurs bar verwacht!quote:Op donderdag 30 september 2010 02:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik denk dat de bar van het hilton al een uurtje dicht is
Dat wou Trix nietquote:Op donderdag 30 september 2010 02:26 schreef Boekenwurm het volgende:
Ze hadden beter naar het Bilderberg kunnen gaan![]()
Ze doen dus nu gewoon een dutje in het Hilton?quote:Op donderdag 30 september 2010 02:35 schreef JoaC het volgende:
Via SGP'er hoorde ik dat CDA-fractie akkoord was(ook via-via, dus niet 100% zeker)
kwamen ineens mensen in polonaise voor de camera doorgelopen..quote:Op donderdag 30 september 2010 02:34 schreef svann het volgende:
Wie wat waar polonaise?
Ze klagen dat ze ook niet meer van het toilet gebruik mogen maken en of ze nu moeten gaan wildplassen.
Als het paars+ was geweest had er een standaard groepje van 300 SBS kijkers gestaan met door de PVV aangereikte spandoeken, dit heeft idd nog wat nostalgisch.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:35 schreef Toad het volgende:
Toch wel grappig dat daar nog een demonstrant staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |