Scheelt toch weer 6000 euro studieschuld, ik vind dat nogal watquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Mulberry het volgende:
Voor de master leraar krijg je geloof ik wel weer stufi. maargoed, wat is 260 euro bijlenen per maand nou. Dat betaal je zo terug.
onzin, er zijn zo veel redenen dat iemand langer over de studie kan doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef Schaffelaar het volgende:
Ik hoorde dat langstudeerders (veel) meer collegegeld gaan betalen. Gaat dit ook gelden voor mensen die eerst gestopt zijn met een andere opleiding, en de nieuwe opleiding wel binnen de tijd halen? Of is dit gewoon nog niet bekend?
Laten we hopen van wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef Schaffelaar het volgende:
Ik hoorde dat langstudeerders (veel) meer collegegeld gaan betalen. Gaat dit ook gelden voor mensen die eerst gestopt zijn met een andere opleiding, en de nieuwe opleiding wel binnen de tijd halen? Of is dit gewoon nog niet bekend?
aan de andere kant zijn er veel studenten die op hun 18e een beslissing moeten maken, de foute maken, maar later toch opnieuw studeren en heel succesvol zijn.quote:
Als het een 5-jarige bachelor is krijg je 5 jaar. Als het 3 jaar bachelor + 2 jaar master is krijg je 3 jaar.quote:
Zoals ik eerder heb gezegd; dat worden 2 hele dure jaartjes. Waarschijnlijk nog langer/duurder wat mijn voorgangers doen mij weinig positief, gemiddelde studieduur aan TU Delft is 7,5 jaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als het een 5-jarige bachelor is krijg je 5 jaar. Als het 3 jaar bachelor + 2 jaar master is krijg je 3 jaar.
& feitelijk wordt ook het collegegeld van inhoudelijke studies verhoogd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:52 schreef IHVK het volgende:
Stufi wordt dus feitelijk gewoon afgeschaft.
Gedeeltelijk ja. En voor de WO op de belangrijkste punt; de masters. Veel van de bachelors heb je namelijk geen reet aan als je niet een master erbij hebt. En juist daar vallen de klappen. Hopelijk is dit lange termijn en val ik er niet onder (hoe egoïstisch). Maar ik heb een flauw vermoeden dat ze dit er snel door willen douwen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:52 schreef IHVK het volgende:
Stufi wordt dus feitelijk gewoon afgeschaft.
Nah, volgens mij meer richting de 7. L&R en BK steken er boven uit met 7.5 dacht ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder heb gezegd; dat worden 2 hele dure jaartjes. Waarschijnlijk nog langer/duurder wat mijn voorgangers doen mij weinig positief, gemiddelde studieduur aan TU Delft is 7,5 jaar.
Wie gaat er dan ook techniek studeren, sukkels!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder heb gezegd; dat worden 2 hele dure jaartjes. Waarschijnlijk nog langer/duurder wat mijn voorgangers doen mij weinig positief, gemiddelde studieduur aan TU Delft is 7,5 jaar.
nee psychologie is een hoog gewaardeerde studiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook techniek studeren, sukkels!
Dan mag ik dus 3 jaar lenen. Dat is zwaar kut, maar als het niet anders is dan moet het maar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als het een 5-jarige bachelor is krijg je 5 jaar. Als het 3 jaar bachelor + 2 jaar master is krijg je 3 jaar.
Leren ze je daar ook een beetje sarcasme detecteren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee psychologie is een hoog gewaardeerde studie
En laat ik nou net Bouwkunde studeren...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, volgens mij meer richting de 7. L&R en BK steken er boven uit met 7.5 dacht ik.
Lekker knippen en plakkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En laat ik nou net Bouwkunde studeren...
Die krijgen waarschijnlijk een jaar extra. Dat is nu iig wel het geval.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef ChickenTonight het volgende:
Ben erg benieuwd hoe dat zit bij studenten die tijdens hun studie ziek zijn geworden en daardoor studievertraging hebben opgelopen (en dus langstudeerder zijn).
Ja, jij woont nog lekker bij je pappie en mammie..quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Beetje je eigen leven verpesten omdat je weigert erin te investeren, goede instelling ook
Van mij mogen ze stufi afschaffen(met behoud van OV), die 90eu meer leen ik toch wel bij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |