Inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg de Time Out, dat was enorm voor ons destijds, je had zowat een plattegrond nodig om de weg te vinden
Daar ben ik ook ooit 1 keer geweest... ghehe...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef rubbereend het volgende:
Hier niet meerde plaatselijke discotheek is al jaren geleden dicht gegaan.
[ afbeelding ]
Achterhoek Arena zat de laatste paar maanden elke maand een andere uitbater op, een teken dat het een kansloze zaak is. Wel een goede tent in de hoogtij dagen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
City Lido (bestaat nog)
Dieka van de Kruusweg (bestaat ook nog)
Achterhoek ArenA (volgens mij bestaat die niet meer...)
Danspaleis ging ik alleen heen voor Palladium avonden, Radstake vond ik kut en Olde Beth was alleen op zondag, dus ook geen succes. Tenzij er een feestje was op zaterdagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Achterhoek Arena zat de laatste paar maanden elke maand een andere uitbater op, een teken dat het een kansloze zaak is. Wel een goede tent in de hoogtij dagen.
De Radstake bestaat nog
Het Danspaleis gesloten
De Olde Beth bestaat nog
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:06 schreef theKiD het volgende:
De ster in Nieuwkuijck = dicht
Morgenzon in Zeeland = dicht
Het Centrum in Wintelre = dicht
(de oude) Valk in Reusel = afgebrand, nieuwe discotheek sucks
Dus nee.. de meeste zijn niet meer openDe rest kan ik zo snel niet op de namen komen.. Wel allemaal die "boeren"discotheken in het zuiden des lands..
Mja de vraag is wanneer en wat ze er nu weer gaan doen, Marcanti bestaat al een eeuwigheid en heeft soms leuke nachten gehost...Kremlin was legendarisch, de rest haalde het niet daarbijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef rubbereend het volgende:
Amsterdam Marcanti..... als dat hetzelfde als Marcanti Plaza is gaat weer open
Ohhh ja, de Asta! Die was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
De Tempel (Den Haag) maar die is gesloten
Marathon (Den Haag) gesloten
Locomotion (Zoetermeer) is nog open
De Herberg (Reeuwwijk) weet niet of ie nog open is
Challenge (Hoofddorp) bestaat nog
HMH (Rotterdam) bestaat ook nog
Asta (Den Haag) gesloten
Oh god, de Lord... daar gingen we stappen als we op vakantie waren (in Nijeveen). Indrinken bij Tante Puck (dicht) en dan naar de Lord....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 05:14 schreef JJH het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend dat mijn eerst disco wegens verminderde belangstelling een poosje dicht is.
Maar als ik op de site kijk staan er wel optredens gepland.
http://www.uitgaanscentrumdeklok.nl/
Daarna de Lord in Meppel, maar dat is zo'n kuttent tegenwoordig.
http://www.lordnelson.nl/
Dock was daar altijd wel gaaf.
Ik ben trouwens nooit echt van de grote clubs geweest, meer een kroegstapper.
Zeeland, zaten schuin tegen over elkaar en de kerk! Ik zat natuurlijk in de kerk!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef female81 het volgende:
Beiden opgedoekt. Ik heb dankzij m'n oude nostalgie-site nog wel beeldmateriaal op de pc staan, voor de ex-Morgenzon/Kobus-gangers hier. En als er iemand nog foto's van het interieur van begin jaren 90 heeft, wil ik ze alsnog graag zien. Schoolfeestjes-herinneringen.):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |