Ah, jij bent dus zo'n hoop stront die geen vliegen aan trekt..quote:Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Weet ik heb 2 homovrienden en wat is het zalig om bij hen te zitten..
Gewoon niks!
Gewoon geen gekwijl nada!
Echt bij hen voel ik me totaal op mijn gemak.
Niets moet alles mag, maar never talks about sex
ja, IQquote:Op donderdag 30 september 2010 00:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Ik ben er wel blij mee...zie nu een aanbod dat ik laatst kreeg in een heel ander licht...
Why nobody told me this before...
trouwens wie verteld een dochter zulke dingen?
Ik heb iets gemist geloof ik ergens
onderweg
Misschien vind je jezelf erg gevat met je stront en vliegen-opmerkingen. Maar ze komen niet over.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:25 schreef pongping het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus zo'n hoop stront die geen vliegen aan trekt..
Kut voor je
Je erkende net zelf dat je dom was...quote:Op donderdag 30 september 2010 00:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wie mist er nu IQ?
Heb ik een stijve lul in mijn broek of?
Gaan we nu krijgen zeg
Naief is dom?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je erkende net zelf dat je dom was...Dus naast bovenstaande ook last van een kort geheugen?
Ik hou daar ook niet zo van...quote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien vind je jezelf erg gevat met je stront en vliegen-opmerkingen. Maar ze komen niet over.
Schijnbaar wel, anders zou je niet reagerenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien vind je jezelf erg gevat met je stront en vliegen-opmerkingen. Maar ze komen niet over.
Zeg Zhe, dit zei je vorig jaar ook ergens in een discussie. Dus stop nu maar met die fake naive attitude. Je bent fucking in de veertig, waarom je voordoen als een tiener op fok?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Ik ben er wel blij mee...zie nu een aanbod dat ik laatst kreeg in een heel ander licht...
Why nobody told me this before...
trouwens wie verteld een dochter zulke dingen?
Ik heb iets gemist geloof ik ergens
onderweg
Ben je simpel? Je weet toch wat er in de OP staat?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze losse post zonder quote ook niet
Dat is jouw associatie.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:30 schreef pongping het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders zou je niet reageren
Ja, duhquote:Op donderdag 30 september 2010 00:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...dus als hij iets voor je doet wil hij je neuken eigenlijk?
Arghhhhh
dus als een mod voorstelt om je te ontmoeten wil hij je dus neuken????????
quote:
astu, voor je slechte geheugenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ja ik ben een achterlijk dom wijf die inderdaad zo naief is ja!
En wat is daar mis mee?
ik snapte hem en ik vind het een waardevolle toevoeging aan dit topicquote:Op donderdag 30 september 2010 00:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben je simpel? Je weet toch wat er in de OP staat?
Cynisme is jou ook vreemd of niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
astu, voor je slechte geheugen
jaquote:Op donderdag 30 september 2010 00:31 schreef heiden6 het volgende:
Ben je simpel? Je weet toch wat er in de OP staat?
Ik doe me niet zo voor ik ben wie ik ben!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zeg Zhe, dit zei je vorig jaar ook ergens in een discussie. Dus stop nu maar met die fake naive attitude. Je bent fucking in de veertig, waarom je voordoen als een tiener op fok?
dank u dank uquote:Op donderdag 30 september 2010 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zeg Zhe, dit zei je vorig jaar ook ergens in een discussie. Dus stop nu maar met die fake naive attitude. Je bent fucking in de veertig, waarom je voordoen als een tiener op fok?
Don't get me started, ik doe telkens al zo'n moeite om me te houden aan mijn belofte haar volstrekt te negeren.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:33 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik snapte hem en ik vind het een waardevolle toevoeging aan dit topic
helemaal in vergelijking met die domme gans die denkt zich er mee te moeten bemoeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |