Dat, of:quote:Op woensdag 29 september 2010 23:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm dus als een man aanbiedt om je te helpen met bv schilderen dan wil hij dus gewoon neucken?
Joh?
![]()
Vrouwen hebben geen macht, maar mannen zien het wel zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef Mercer het volgende:
Waarom? Omdat vrouwen die macht hebben. Simpel. Vergroot voor mannen de kans om te neuken.![]()
Wie is dat?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat me raden, het begint op H... en eindigt op E?
Is dat zo raar? Komen verder geen gevoelens bij kijken hoor, maak je niet drukquote:Op donderdag 30 september 2010 00:03 schreef capricia het volgende:
Maar is het echt zo dat als een man aardig tegen je doet, hij je wil neuken?
En het is niet omdat hij je gewoon aardig vindt..?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:07 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat, of:
• hij verveelt zich
• hij vindt schilderen heel leuk
• hij moet van zijn vrouw jouw muur helpen schilderen
Meestal wensen vrouwen wel gevoelens bij seksuele intimiteiten...dusquote:Op donderdag 30 september 2010 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Komen verder geen gevoelens bij kijken hoor, maak je niet druk
Mannen neuken graag aardige vrouwen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
En het is niet omdat hij je gewoon aardig vindt..?
Om een grotere neukkans te hebben, bedoel je?quote:Of zichzelf op een voetstuk wil plaatsen van kijk eens wat ik allemaal voor je doe?
Weiger dan voortaan dat drankje dan maarquote:Op donderdag 30 september 2010 00:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Meestal wensen vrouwen wel gevoelens bij seksuele intimiteiten...dus
dit is al best erg wat je zegt
Ik heb aan die flauwekul nooit meegedaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:38 schreef Brennie het volgende:
Voor 2 redenen: De vrouwen dronken voeren waardoor ze doorgaans makkelijker het bed in te lullen zijn.
B: Om haar in te palmen; playing mister nice guy.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja want een drankje krijgen weegt ook echt op tegen seks.
Geloof het of niet, maar als ik drankjes krijg is dat niet omdat ze me in bed willen lullen, maar gewoon omdat ze me aardig vinden.
OMGquote:Op donderdag 30 september 2010 00:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mannen neuken graag aardige vrouwen.
[..]
Om een grotere neukkans te hebben, bedoel je?
lang verhaal vol bullshitquote:Op donderdag 30 september 2010 00:07 schreef mahlah het volgende:
Lang verhaal, maar hierna kan er een slotje op het topic.
[ afbeelding ]
Je wilt dat mensen het hier nog 50 keer komen herhalen?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
maar dan blijf ik met de vraag:
waarom kopen mannen drinken voor een vrouw? waar komt die behoefte vandaan?
Je praat, je krijgt dorst en je bent geen aso die alleen iets gaat halen voor jezelf. Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
lang verhaal vol bullshit
zodra een vrouw bedelt om drinken of van je gaat verwachten dat je een drankje gaat betalen, moet je wegwezen , er een grap over maken of (op een 'grappige' manier) haar voor lul zetten
maar dan blijf ik met de vraag:
waarom kopen mannen drinken voor een vrouw? waar komt die behoefte vandaan?
Nou ik ben dus geschokt eigenlijk door dit topic.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef Bonzai. het volgende:
Genoeg van die tests die aantonen dat een knappe vrouw veel meer kans heeft om geholpen te worden, Zhe-AnGeL. Maar dat weet je zelf ook best wel hé
ik heb nu staan:quote:Op donderdag 30 september 2010 00:15 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je wilt dat mensen het hier nog 50 keer komen herhalen?
Doe ff normaal zegquote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ik ben dus geschokt eigenlijk door dit topic.
In feite heb ik dus jarenlang het genoegen gehad dat ik hulp had van bepaalde mannen en in feite wilden ze dus veel meer!
Ik heb het ze niet gegeven ben nogal een trouwe hondin.
Best sneu voor hen.....dus elke man..die zegt ik doe dat wel ff voor je...is niet te vertrouwen in de zin van...hij is een gewone vrind..![]()
Mijn hart is gebroken nu....dacht dat het bestond..!
Echte vriendschappen tussen mannen en vrouwen....![]()
Waar zijn de homooowsssssssss
Neehoor.... Er zijn ook uitzonderingen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar is het echt zo dat als een man aardig tegen je doet, hij je wil neuken?
Ohhhh, je hebt het goede antwoord en wij hebben het nog niet geraden?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb nu staan:
- 'dronken voeren om haar gemakkelijk het bed in te krijgen'
- 'dat is gewoon zo geregeld'
en 48 reacties die nergens op slaan
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:18 schreef pongping het volgende:
[..]
Neehoor.... Er zijn ook uitzonderingen.
Die willen alleen gepijpt worden
ben jij zo'n naief dom wijf dat oprecht verbaasd is als een jongen na 4 afspraakjes verteld dat hij eigenlijk verliefd op je is?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
In feite heb ik dus jarenlang het genoegen gehad dat ik hulp had van bepaalde mannen en in feite wilden ze dus veel meer!
Ik heb het ze niet gegeven ben nogal een trouwe hondin.
Best sneu voor hen.....dus elke man..die zegt ik doe dat wel ff voor je...is niet te vertrouwen in de zin van...hij is een gewone vrind..![]()
Mijn hart is gebroken nu....dacht dat het bestond..!
Echte vriendschappen tussen mannen en vrouwen....![]()
Ja ik ben een achterlijk dom wijf die inderdaad zo naief is ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ben jij zo'n naief dom wijf dat oprecht verbaasd is als een jongen na 4 afspraakjes verteld dat hij eigenlijk verliefd op je is?
vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet, tenzij in zeer uitzonderlijke gevallen
maar dat is voer voor een ander topic
Dronken voeren is eerder een handige bijwerking. Door haar een drankje aan te bieden geef je aan dat je beschikbaar bent voor sex. Zoals al gezegd werd, je moet op een manier de aandacht trekken.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik heb nu staan:
- 'dronken voeren om haar gemakkelijk het bed in te krijgen'
- 'dat is gewoon zo geregeld'
en 48 reacties die nergens op slaan
dat het voor jou bevredigende antwoorden zijn, betekent niet dat het voor mij ook bevredigende antwoorden zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohhhh, je hebt het goede antwoord en wij hebben het nog niet geraden?Dat is een leuk spelletje
Oneens. Maar het ontstaat wel altijd met een neuk-intentie. Die verdwijnt in de meeste gevallen naar de achtergrond na verloop van tijd. En daarna wordt de vriendschap te waardevol.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ben jij zo'n naief dom wijf dat oprecht verbaasd is als een jongen na 4 afspraakjes verteld dat hij eigenlijk verliefd op je is?
vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet, tenzij in zeer uitzonderlijke gevallen
maar dat is voer voor een ander topic
Homo's zijn ook geen echte vrienden, die gebruiken jou als stront om vliegen aan te trekkenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Je bent wel veeleisend hè?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat het voor jou bevredigende antwoorden zijn, betekent niet dat het voor mij ook bevredigende antwoorden zijn
De uitslag van dit topic is:quote:Op donderdag 30 september 2010 00:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat het voor jou bevredigende antwoorden zijn, betekent niet dat het voor mij ook bevredigende antwoorden zijn
Vrijwel elke man is toch beschikbaar voor seks?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:20 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dronken voeren is eerder een handige bijwerking. Door haar een drankje aan te bieden geef je aan dat je beschikbaar bent voor sex. Zoals al gezegd werd, je moet op een manier de aandacht trekken.
ik ben blij dat dit topic je nieuwe inzichten heeft gegevenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja ik ben een achterlijk dom wijf die inderdaad zo naief is ja!
En wat is daar mis mee?
Hangt er vanaf hoe goed ze tegen drank kunnenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:19 schreef baquelappe het volgende:
Omdat zogenaamd "complexe" vrouwen ineens heel makkelijk en simpel worden naar mate ze meer op hebben
Weet ik heb 2 homovrienden en wat is het zalig om bij hen te zitten..quote:Op donderdag 30 september 2010 00:21 schreef pongping het volgende:
[..]
Homo's zijn ook geen echte vrienden, die gebruiken jou als stront om vliegen aan te trekken
Tsja, blijkbaar moet je vrouwen daar toch nog eerst eens op attenderen...quote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vrijwel elke man is toch beschikbaar voor seks?
Dus voortaan niet meer doen alsof je het niet weet hè? En gewoon die gast geven wat hij wil.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
De uitslag van dit topic is:
Mannen kopen een drankje voor vrouwen omdat ze een stijve penis hebben die ze in haar natte kut willen stoppen!
Duidelijk.....
slotje
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik ben blij dat dit topic je nieuwe inzichten heeft gegeven
dan is de vraag: waarom kiezen ze voor deze aanpak, terwijl deze aanpak vrijwel nooit werkt?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
De uitslag van dit topic is:
Mannen kopen een drankje voor vrouwen omdat ze een stijve penis hebben die ze in haar natte kut willen stoppen!
Duidelijk.....
slotje
Ik pak zelf die verfkwast welquote:Op donderdag 30 september 2010 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus voortaan niet meer doen alsof je het niet weet hè? En gewoon die gast geven wat hij wil.
Stille (wan) hoop?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dan is de vraag: waarom kiezen ze voor deze aanpak, terwijl deze aanpak vrijwel nooit werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |