quote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar die vragenlijst is toch Engels? of zit ik nu voor Jan Joker die Engelse lijst in te vullen??
mijn profieltekst zal ik wel Neerlands maken denk ik...geen interesse in een uitwisselingsstudente die toch weer terug naar Kalmukkiė gaat!
Kalmukkiė...das mijn variant op Timboektoequote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Terug naar waar?
Maarre of je doet het beiden.Just incase die uitwisselingsstudente het hier zo naar haar zin heeft dat ze zich hier vestigt. Maar jou is misgelopen omdat je profiel in het Nederlands was. Just sayin'.
Zet er even in dat je fan bent van Litmanen en belt met een Nokia. Dan reageren ze wel!quote:
Zo werkt het niet. Niet voor mannen in ieder geval.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ingevuld....wat een werk.....en nu maar wachten op chicks!
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zet er even in dat je fan bent van Litmanen en belt met een Nokia. Dan reageren ze wel!
ik weet het....maar ehm...nou ja, ik ehm.....nou jaquote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Niet voor mannen in ieder geval.Jij moet nu actie gaan ondernemen. En ja, dit weet ik zeker.
Kijk, daar ga je de fout in, je peilt bij singles. Die single zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Niet voor mannen in ieder geval.Jij moet nu actie gaan ondernemen. En ja, dit weet ik zeker.
Laatst gepeild onder een aantal single lady friends.
Ghehehehe ho. Ik peil bij De Doelgroep. Diezelfde groep, waarvan jullie misschien wel matches zijn!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je de fout in, je peilt bij singles. Die single zijn
Vraag het eens aan je getrouwde vriendinnen
stuur maar mijn kant op die doelgroep!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ghehehehe ho. Ik peil bij De Doelgroep. Diezelfde groep, waarvan jullie misschien wel matches zijn!
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:19 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen houden van mannen met initiatief! En als je dat een beetje vermengt met creativiteit, humor en een leuke foto kun je aan de slag.
Oke probeer dan haar profiel te zien als een forumpost. Reageren as usual en moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stuur maar mijn kant op die doelgroep!
nou ja, ik vind het vooral moeilijk om een mailtje naar zo'n meiske te sturen.....ik ben beter in forummen
Hm. Dit is allemaal niet goed voor Het Lijstje natuurlijk maar omdat het hier over OkCupid gaat kan ik ermee leven. Succes allemaal!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:21 schreef brunette82 het volgende:
Maar ik ga eens rond kijken en ook maar eens actie ondernemen
yeah!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:21 schreef brunette82 het volgende:
Maar ik ga eens rond kijken en ook maar eens actie ondernemen
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oke probeer dan haar profiel te zien als een forumpost. Reageren as usual en moet jij eens opletten.
Reactie van 3rdrock na tip van Natalie78:quote:Hallo, ik ben een leuke vrouw van 30 uit Groningen. Hou van een avondje uit, en wil nog veel van de wereld zien! Ik ben op zoek naar een sympathieke brildrager uit het noorden van het land met een voorliefde voor oploskoffie. Ben jij dat, reageer dan snel! En wie weet hebben wij binnenkort een gezellige date.![]()
quote:Zo. Weer lekker oploskoffie drinken.![]()
ben ff aan het koken....reageer straks uitgebreider, maar voor nu...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Reactie van 3rdrock na tip van Natalie78:
[..]
Precies! Jij snapt het!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Reactie van 3rdrock na tip van Natalie78:
[..]
O_oquote:Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef brunette82 het volgende:
![]()
![]()
ik kreeg al een reactie over mijn beroep!
Wat, ooh nee hoor, niks ervan, al mijn exen waren dat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |