Ik kijk geen tv, dus weet niet wie het is, maar blij te horen dat ik niet de enige ben die zulke dingen tegenkomt.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou. Ik had laatst op RP toevallig echt even contact met de broer van die Frank van de Jakhalzen van de Wereld Draait Door!
Ik wil je ook wel bezoeken hoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
joepie! al 1 bezoekje op okcupid...van een roemeense :s
mhh ik denk dan echt het mijne ervan...hoe weet je nou zo zeker dat hij het is?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, dus weet niet wie het is, maar blij te horen dat ik niet de enige ben die zulke dingen tegenkomt.
Ik moet echt van mijn wantrouwen af.
Wist niet eens dat je daar zat...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat, ik was het niet, of je hebt me zien staan maar niet gekeken?
Internet en 'wanhopig' staan niet in causaal verband met elkaar. Er zitten genoeg hele knappe en succesvolle vrouwen op datingsites.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef Lamon. het volgende:
Als je er goed uit ziet en je hebt zo'n baan, kan je dan echt niet aan een date komen zonder hulp van internet, of is echt iedere single wanhopig aan het worden?
Ik hoorde een tijd terug iemand die met Rob Kamphues had gedate.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef brunette82 het volgende:
[..]
mhh ik denk dan echt het mijne ervan...hoe weet je nou zo zeker dat hij het is?
ik zou het niet snel geloven
En mannen. En wanneer je rich, beautiful and famous bent kan ik het me indenken dat een website als Paiq een verademing moet zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Internet en 'wanhopig' staan niet in causaal verband met elkaar. Er zitten genoeg hele knappe en succesvolle vrouwen op datingsites.
ik ben niet heel moielijk te vinden volgens mij....foto wil niet lukken. site werkt niet mee :squote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel bezoeken hoor.Maar weet niet waar je bent daar. Heb je alles wel ingevuld en heb je een foto?
In dat geval heb ik je gespot denk ik. Nu nog even een foto inderdaad dan!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben niet heel moielijk te vinden volgens mij....foto wil niet lukken. site werkt niet mee :s
Ja! Ik zie je in mijn overzicht op de homepage!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
en in Chrome werkt het wel...weer een site die zich niet aan de standaarden houdt
ik gebruik altijd Opera....de beste browser imho, maar niet alle sites houden van Operaquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja! Ik zie je in mijn overzicht op de homepage!Maarre in welke browser deed je het ervoor dan? Ik heb nergens problemen mee.
Ik ga kijken! Doe mij maar een cappuccino terwijl dan.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gebruik altijd Opera....de beste browser imho, maar niet alle sites houden van Opera
zo, profiel nog een beetje gefinetuned. op en aanmerkingen zijn welkom.
en nu oploskoffie! Latte Macchiato? Hazelnoot? Cappucion? Vanillecappucino? keuzes keuzes...
Blijkbaar, tenzij ze een pathologische leugenaresse was, was mijn op 3 na laatste ''internetliefde'' iemand die iets had gehad met iemand van Take That. Ze had ook foto's inderdaad..quote:Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Internet en 'wanhopig' staan niet in causaal verband met elkaar. Er zitten genoeg hele knappe en succesvolle vrouwen op datingsites.
Stroopwafel! Hmmmm!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan je hooguit een stroopwafel aanbieden. of chips of tijgernootjes
Er zijn zoveel vrouwen die ooit met een bekende gast hebben geneukt. Hoe komen die kerels anders aan de 1000+ vrouwen.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Blijkbaar, tenzij ze een pathologische leugenaresse was, was mijn op 3 na laatste ''internetliefde'' iemand die iets had gehad met iemand van Take That. Ze had ook foto's inderdaad..
(Niet Robbie Willliams, maar de drummer, ik ben zijn naam al kwijt..)
ja, die zijn lekker he?quote:
In dit geval deed ze het voor als een relatie, maar ik vond het wel eng dat ze me de halve avond lastig viel met dvd's van optredens waar ze bij was...het kon achteraf ook gewoon een ontspoorde fan geweest zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn zoveel vrouwen die ooit met een bekende gast hebben geneukt. Hoe komen die kerels anders aan de 1000+ vrouwen.
Ik wil ook best even langs komen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die zijn lekker he?vang!
en fijn...al 3 bezoekers op mijn okc....toch jammer dat ik er 2 zelf gestuurd heb![]()
![]()
be my guest honey. moeilijk te vinden ben ik nietquote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik wil ook best even langs komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |