ff laten laden dus en daarna syncenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
Mijn eReader was nog leeg, dus nu wil ie nog niet syncen. Maar ik wil morgen graag m'n boekjes mee in de bus
Ja, maar ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff laten laden dus en daarna syncenWelke eReader heb je?
Tja.. wat vind je lekker??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wat zal ik morgen eens eten? Ik heb de tijd om van alles te halen en maken
Komt vast goedquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor vrijdag
Iemand ervaring met de vrijdagochtendspits rond den bosch?quote:
Maar, ehm, stoofschotel? Om de herfst welkom te hetenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wat zal ik morgen eens eten? Ik heb de tijd om van alles te halen en maken
Sodejuquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
daar ben ik weer, net terug van cursus die om 2 uur begon
Ben je iig lekker van de straat geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
trage leerlingquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
Dat krijg je als je zo lang stil zitquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang stil zit
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang stil zit
Integendeel, zit nog na te zweten van dat geren en gespring in de sporthalquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.
Oh vreselijk is ie..quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.
stinkertquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Integendeel, zit nog na te zweten van dat geren en gespring in de sporthal
quote:
Oh dat is wel een dingetje idd, ik kan niet meer lezen in bed omdat ik niet goed op mijn rug of buik kan liggen... met zo'n dingetje kan je natuurlijk gewoon lekker op je zij liggen lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
Gelukt!
Nu naar bed en lezen in 'De verborgen geschiedenis van Courtillon'.
Ik heb ook de papieren versie, maar die leest zo lastig in bed![]()
![]()
Nope. Die dingen hebben geen backlight. Dat is om te voorkomen dat het lezen heel vermoeiend wordt.quote:
Dag vader!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hahaha, 2 uur Salsa gedanst, nu al door twee meiden toegevoegd op Facebook waaronder eentje die bij HootersDusseldorf heeft gewerkt, briljant.
Gut nee maar zij op haar Facebook bijna op alle foto's welquote:
dat e-bookgebeuren lijkt me echt heel raarquote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is wel een dingetje idd, ik kan niet meer lezen in bed omdat ik niet goed op mijn rug of buik kan liggen... met zo'n dingetje kan je natuurlijk gewoon lekker op je zij liggen lezen
Is het schermpje verlicht?
foto's!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut nee maar zij op haar Facebook bijna op alle foto's welSoort FF is ze
Maar dan Russisch
nee, zoals P ook al zei. de techniek is juist dat er zonder licht tekst op het beeld komt, waardoor het echt niet anders leest dan papier. van licht op telefoons, computers, enz, worden je ogen sneller moequote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is wel een dingetje idd, ik kan niet meer lezen in bed omdat ik niet goed op mijn rug of buik kan liggen... met zo'n dingetje kan je natuurlijk gewoon lekker op je zij liggen lezen
Is het schermpje verlicht?
wat zei die?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:09 schreef Bluezz het volgende:
Toevallig las ik een artikel vanochtend in de consumentengids over die ereader
hotel op kosten van de baasquote:Op donderdag 30 september 2010 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
goeiemorgen!![]()
Mr.Mo heeft een klus in Antwerpen gisteren, vandaag en morgen. Hij mocht in 'n hotel, maar zei zelf: meh, slaap liever thuis.
Gisteravond was hij echter toch wel erg moe van die lange reis en zulks, dus nu gaat hij in 'n hotel vanavond, en ik ga mee![]()
Ga vanmiddag direct na college richting Antwerpen en dan gaan we daar lekker een avondje uit eten en Belgische biertjes drinkenen dan morgen terug naar Nijmegen (Arnhem) voor sollicitatie om 12 uur!
![]()
En het hotel is op kosten van de baas,
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:21 schreef LieLie het volgende:
het is blijkbaar leuk om met tien jongens bij elkaar te gaan zitten met opgerolde kranten en elkaar dan op een teken heel hard te gaan slaan
Ja Broer Taffie feli en je weet het he? Mannen zijn net als whisky, hoe ouder hoe lekkerderquote:
Waren positief, er zou bij bol ook iets gratis te downen zijn en dan kan je vanalles via de pc overzetten e.d.quote:
ja, de Adobe library? zit vsak ook wel bij de reader zo'n programmaquote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Broer Taffie feli en je weet het he? Mannen zijn net als whisky, hoe ouder hoe lekkerder![]()
[..]
Waren positief, er zou bij bol ook iets gratis te downen zijn en dan kan je vanalles via de pc overzetten e.d.
wil niet goed op telefoon.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb je bovenstaan filmpje nog niet gezien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werruk zequote:Op donderdag 30 september 2010 08:26 schreef Tezz het volgende:
Feli Tav!
En hoppa, Tezz mag weer naar het werk!
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:26 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was anders best confronterend dat ik gisteravond op de handbaltraining met een heupschot zowel mijn rug als mijn knie verdraaidequote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Broer Taffie feli en je weet het he? Mannen zijn net als whisky, hoe ouder hoe lekkerder![]()
[..]
Klinkt bekend qua iets met mijn 2 zonen & puberteitquote:Op donderdag 30 september 2010 08:21 schreef LieLie het volgende:
het is blijkbaar leuk om met tien jongens bij elkaar te gaan zitten met opgerolde kranten en elkaar dan op een teken heel hard te gaan slaan
ooh tof een avondje Antwerpenquote:Op donderdag 30 september 2010 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
goeiemorgen!![]()
Mr.Mo heeft een klus in Antwerpen gisteren, vandaag en morgen. Hij mocht in 'n hotel, maar zei zelf: meh, slaap liever thuis.
Gisteravond was hij echter toch wel erg moe van die lange reis en zulks, dus nu gaat hij in 'n hotel vanavond, en ik ga mee![]()
Ga vanmiddag direct na college richting Antwerpen en dan gaan we daar lekker een avondje uit eten en Belgische biertjes drinkenen dan morgen terug naar Nijmegen (Arnhem) voor sollicitatie om 12 uur!
![]()
En het hotel is op kosten van de baas,
ahum!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut nee maar zij op haar Facebook bijna op alle foto's welSoort FF is ze
Maar dan Russisch
1x geweest vanwege sollicitatie voor stage en toen gauw even langs de winkels gelopen en gedronken en gegeten. vond het toen leuk maar er is vast meer te zien. een weekendje weg heb ik trouwens wel zin in.quote:
Ze is mooi, aardig en goed in dansen, deed me aan jou denken vandaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ahum!moet je iemand van hooters vergelijken met mij?
best wel maar ik merk wel dat ik er ook ffies uit wil. vandaar wel zin in weekendje Antwerpen. maar was net aan het kijken naar weekje Hurghada, in november aanbieding voor 2pk voor alleengebruik in 5* hotel; ¤ 580,-quote:
Ik vanavond! ben benieuwd of ik het sl wat beter ksnquote:Op donderdag 30 september 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
straks weer naar Pilatesheb er zin in.
ooh ok thanks das wel tofquote:Op donderdag 30 september 2010 09:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is mooi, aardig en goed in dansen, deed me aan jou denken vandaar.![]()
TAV gefeliciteerd met je hondernogwatste verjaardag!!!
En mogge allemaal! Vanochtend gaf de weegschaal 66.1_!!! kg aan dus ik moet maar minimaal een liter water erbij drinken vandaag, ben denk ik behoorlijk gedehydreert van het dansen gister.
paar weken geleden vond je het nog eng, dus mooiiiquote:Op donderdag 30 september 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
straks weer naar Pilatesheb er zin in.
ja goed he?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
paar weken geleden vond je het nog eng, dus mooiii
Oh okee, ik dacht dat je al een nieuwe had. Maar je mannetje had natuurlijk die nieuwe.quote:
welk liedje?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nu al een half uur dat liedje van die spin in mijn hoofd DE
Staat ook op m'n lijstje, Pilates.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja goed he?Ik baalde ook echt vorige week toen ik niet kon.
T voelt heel lekker, je lichaam voelt echt goed gebruikt erna en tis helemaal niet eng meer
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nu al een half uur dat liedje van die spin in mijn hoofd DE
aah! haal je account door de shredder dan!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staat ook op m'n lijstje, Pilates.Net als Spaans en Mandarijn leren via een audiocursus.
So much to do, so little time zoveel tijd verspild door op fok te posten
Hahahahahaaaaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
aah! haal je account door de shredder dan!
Klopt ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat je al een nieuwe had. Maar je mannetje had natuurlijk die nieuwe.
WM is idd kut, Android is heel aardig.
Ja, mijn laatste WM phone ging pas rinkelen nadat de beller hoorde dat de telefoon al 3x was overgegaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gister of zo, liep ie vast! De telefoon ging over en ineens bleef ie hangen, alsof er een kras op de plaat zat! Dat telefoons dat kunnen!
Oh cool.quote:
al je spieren worden gebruikt dus is heel goed voor je ja. je wordt er lenig van. heel stom maar ik vind mezelf nog voor bepaalde oefeningen die ze doen te stijf. kan nog niet helemaal buigen zoals ik wil. ben nooit lenig geweest helaas, kan niet eens in de spagaatquote:Op donderdag 30 september 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja goed he?Ik baalde ook echt vorige week toen ik niet kon.
T voelt heel lekker, je lichaam voelt echt goed gebruikt erna en tis helemaal niet eng meer
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, mijn laatste WM phone ging pas rinkelen nadat de beller hoorde dat de telefoon al 3x was overgegaan.Ik mistte dus vaak gesprekken omdat de beller dacht dat ik er niet was. Nu is dat niet zo erg, maar toch
Ik heb vroeger veel yoga gedaan en turnen (quote:Op donderdag 30 september 2010 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al je spieren worden gebruikt dus is heel goed voor je ja. je wordt er lenig van. heel stom maar ik vind mezelf nog voor bepaalde oefeningen die ze doen te stijf. kan nog niet helemaal buigen zoals ik wil. ben nooit lenig geweest helaas, kan niet eens in de spagaat
's avonds een vent, 's morgens een vent hequote:Op donderdag 30 september 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
Over gewicht gesproken, vanaochtend na dat uur handballen gisteren woog ik ineens nog maar 83,1!!Dat is een schommeling van meer dan een kilo met gisteren.
Handbalprogramma is nu ook eindelijk bekend, en gelukkig spelen we niet al teveel wedstrijden en blijken de weekenden waar ik al potentiële drank en reisuitdagingen hebgepland handbalvrij![]()
Oh, en thnx voor de felicitaties trouwens allen, mede namens Rijkaard
Oh, het is dus niet moeilijk, ik ben gewoon een horkquote:Op donderdag 30 september 2010 09:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel yoga gedaan en turnen (...) ) maar blijkbaar heeft dat geresulteerd in een nog steeds flink lenig lijf. En dat op mijn 33ste
![]()
dus dat scheelt denk ik wel ja. Mijn zus is helemaal niet lenig en die vond Pilates wel leuk maar iid moeilijker daardoor.
Nja, die drank is het probleem niet, meer dat het meestal gaat om bezoek van ver of bezoek aan mensen die van ver komen, dan zitten die wedstrijden nogal in de weg omdat ik er of vroeg voor terug moet of gezellige ontbijtjes e.d. voor over moet slaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's morgens een vent he![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, het is dus niet moeilijk, ik ben gewoon een hork
Dat doe je goed. Ik kan goed merken dat ik een stuk minder flexibel geworden ben sinds ik niet meer op niveau handbal en een beetje recreatief loop aan te klooien.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel yoga gedaan en turnen (...) ) maar blijkbaar heeft dat geresulteerd in een nog steeds flink lenig lijf. En dat op mijn 33ste
![]()
Feli TAVquote:Op donderdag 30 september 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
Over gewicht gesproken, vanaochtend na dat uur handballen gisteren woog ik ineens nog maar 83,1!!Dat is een schommeling van meer dan een kilo met gisteren.
Handbalprogramma is nu ook eindelijk bekend, en gelukkig spelen we niet al teveel wedstrijden en blijken de weekenden waar ik al potentiële drank en reisuitdagingen hebgepland handbalvrij![]()
Oh, en thnx voor de felicitaties trouwens allen, mede namens Rijkaard
mijn zus en zusje zaten ook allebei op turnen. ik kwam niet verder dan gym. zelfs daar maakte de juf een opmerking naar mijn moeder dat ik zo stijf was. dat ze ging proberen om op mn rug te staan en dat ik me zo moest inspannen dat het geen pijn doet. dat heeft ze gedaan ook. gelukkig geen gebroken rug eraan overgehouden, wel een traumaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
dus dat scheelt denk ik wel ja. Mijn zus is helemaal niet lenig en die vond Pilates wel leuk maar iid moeilijker daardoor.
Gaan we even via MSN regelen als ik thuis benquote:Op donderdag 30 september 2010 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli TAVKom maar op met die data voor de LP-koop-dag
oh fijne manier van met mensen omgaan zegquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn zus en zusje zaten ook allebei op turnen. ik kwam niet verder dan gym. zelfs daar maakte de juf een opmerking naar mijn moeder dat ik zo stijf was. dat ze ging proberen om op mn rug te staan en dat ik me zo moest inspannen dat het geen pijn doet. dat heeft ze gedaan ook. gelukkig geen gebroken rug eraan overgehouden, wel een trauma
ah ja dat zou wel minder zijn dan. gelukkig heb je er dit seizoen geen last vanquote:Op donderdag 30 september 2010 09:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, die drank is het probleem niet, meer dat het meestal gaat om bezoek van ver of bezoek aan mensen die van ver komen, dan zitten die wedstrijden nogal in de weg omdat ik er of vroeg voor terug moet of gezellige ontbijtjes e.d. voor over moet slaan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaan we even via MSN regelen als ik thuis ben
ik was 1.25m, zij 1.85mquote:Op donderdag 30 september 2010 09:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh fijne manier van met mensen omgaan zeg
leukquote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was 1.25m, zij 1.85m
Das toch een vechtsportquote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef DarkElf het volgende:
Bij pencak silat gingen ze wel je buikspieren traien zodat er iemand op kon staan
DAT had ik nou echt niet achter je gezochtquote:
Jaja, er is more to DE dan lijkt hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DAT had ik nou echt niet achter je gezocht
Dat komt bekend voorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef DarkElf het volgende:
Bij pencak silat gingen ze wel je buikspieren traien zodat er iemand op kon staan maar toen was ik al 16 ofzo dus dat is toch wat anders weer
bij ons deden we buikspieroefeningen in een rij en dan liep de leraar over je heen, voetje op jou, heel heel even blijven staan, voetje op de grond, voetje op de volgende...quote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat komt bekend voor. AL was het vaak even een voetje op de buikspieren en even testen hoeveel gewicht je kon verdragen.
Ja datquote:Op donderdag 30 september 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij ons deden we buikspieroefeningen in een rij en dan liep de leraar over je heen, voetje op jou, heel heel even blijven staan, voetje op de grond, voetje op de volgende...
Nee, alleen de dinerbon van mijn ouders (die waren er dinsdag al omdat mijn moeder nu onder het mes ligt voor een buik/darmoperatie).quote:Op donderdag 30 september 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Tav; al cadeautje gehad? en wat trakteer je vandaag op kantoor?
zag net dat ik de betere versie voor hetzelfde geld kon krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ook!
nog een week of 4 ofzo en dan is hij er als t goed is
Volgens mij heb je 7 dagen online shop bedenktijd, maar misschien is dat vanaf het leveren gerekend, weet niet zeker.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zag net dat ik de betere versie voor hetzelfde geld kon krijgen![]()
Zover ik weet vanaf het moment van aankoop.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 7 dagen online shop bedenktijd, maar misschien is dat vanaf het leveren gerekend, weet niet zeker.
ach er zal altijd iets mooiers en beters blijven als je net iets aangeschaft hebt... lekker boeiendquote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zag net dat ik de betere versie voor hetzelfde geld kon krijgen![]()
Spannendquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jaja, er is more to DE dan lijkt hoor
Geen idee, komen we vanzelf achterquote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendWelke onverwachte kanten komen er nog meer?
Jaquote:
dat dus. niet meer over nadenken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach er zal altijd iets mooiers en beters blijven als je net iets aangeschaft hebt... lekker boeiend
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat dus. niet meer over nadenken.
Yeah rightquote:
Iddquote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat ie het uberhaupt nog probeert he?
Ja, is ie leuk? Maarten v R toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef borisz het volgende:
*plof*
De nieuwe Maarten valt op de mat. Prettig leesvoer.
Jup. Ik vind het een prettig bladquote:Op donderdag 30 september 2010 10:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, is ie leuk? Maarten v R toch?
Lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 10:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een saucijzenbroodje gehaald![]()
![]()
![]()
Dat is echt maanden geleden, maar ik MOEST gewoon ff wat hebben
oeh lekker, ook al jaren geleden voor mij. enjoyquote:Op donderdag 30 september 2010 10:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een saucijzenbroodje gehaald![]()
![]()
![]()
Dat is echt maanden geleden, maar ik MOEST gewoon ff wat hebben
negerenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
oh god weer eens te laat teruggekrabbeld op hyves.. gisterenavond een berichtje of alles goed ging met me en had nog niet gereageerd en krijg nu weer een reactie van diezelfde: "zooo jij bent echt lelijk"
zo stom vind ik dat dat als ik mensen niet of later terugkrabbel of niet als vriend accepteer ik dan zo'n soort bericht krijg..
Lolquote:Op donderdag 30 september 2010 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je mooi de sjaak als je de Noord-Koreaanse verantoordelijke bent voor Facebook, om al die mensen te taggen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je mooi de sjaak als je de Noord-Koreaanse verantoordelijke bent voor Facebook, om al die mensen te taggen.
Hier nog eentje! Al dat gezeik altijd en de paniekreactiesquote:
ja, jezus.. er is alleen een oud seniel vrouwtje dood gegaan dat al half op sterven lag geloof ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentje! Al dat gezeik altijd en de paniekreacties
RIPquote:Op donderdag 30 september 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
kip blijft goed zolang het goed bereid is.
alleen laatste chinees wat ik had (gebakken kip) keek ik goed en zag ik dat sommige stukjes niet gaar warennou ja, ik zie wel...
Die ligt sinds 9 uur onder het mes, gaat 3 uur duren, dus het is even afwachten nog.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:29 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met je moeder nu dan Tavvie?
Yeahquote:
Iddquote:Op donderdag 30 september 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Angst zaaien, zijn ze goed in hier in NL
Ja ik doe het ook niet omdat er nu één mevrouwtje dood is gegaan hoor, het was gewoon de spreekwoordelijke druppel. Dat heb ik ook een tijd gedacht, maar voor mij was dit wel de spreekwoordelijke druppel. Ook gewoon om de manier waarop dieren gehouden worden. En ja, als vega eet je meer soja en daar worden bomen voor gekapt dus het is nooit goed ik weet het, de wereld gaat toch naar de knoppen. Het gaat me dus ook voornamelijk om mijn eigen gezondheidquote:Op donderdag 30 september 2010 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eentje! Al dat gezeik altijd en de paniekreacties
dankjewelquote:
Teveel onbekenden op je Hyve wellicht?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
oh god weer eens te laat teruggekrabbeld op hyves.. gisterenavond een berichtje of alles goed ging met me en had nog niet gereageerd en krijg nu weer een reactie van diezelfde: "zooo jij bent echt lelijk"
zo stom vind ik dat dat als ik mensen niet of later terugkrabbel of niet als vriend accepteer ik dan zo'n soort bericht krijg..
Okee, uit principe dus, da's mooi natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook niet omdat er nu één mevrouwtje dood is gegaan hoor, het was gewoon de spreekwoordelijke druppel. Dat heb ik ook een tijd gedacht, maar voor mij was dit wel de spreekwoordelijke druppel. Ook gewoon om de manier waarop dieren gehouden worden. En ja, als vega eet je meer soja en daar worden bomen voor gekapt dus het is nooit goed ik weet het, de wereld gaat toch naar de knoppen. Het gaat me dus ook voornamelijk om mijn eigen gezondheid
Ik blijf niet aan het weifelenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, uit principe dus, da's mooi natuurlijk.
Ik hoop dat je het deze keer dan volhoudt!
Kim Jong-Lai is in this picturequote:
Beter excuus idd om niet dat lekkere stukje vlees te etenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef Windigo het volgende:
Het gaat me dus ook voornamelijk om mijn eigen gezondheid
dat geeft niet. maar als ik niet reageer dan worden ze boos; dan denken ze "oh weer zo'n artieste die arrogant is"quote:Op donderdag 30 september 2010 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Teveel onbekenden op je Hyve wellicht?
Nou, wel een flinke ingreep, iets met darmen die opgetrokken moeten worden, technische details kan ik ook niet helemaal volgen. Vooral vervelend want flinke hersteltermijn, als het goed is daarna wel klachtenvrij.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
Is het een grote ingreep TAV? Of een routine ingreep?
Hoop dat het dan snel goed gaat met je moeder.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, wel een flinke ingreep, iets met darmen die opgetrokken moeten worden, technische details kan ik ook niet helemaal volgen. Vooral vervelend want flinke hersteltermijn, als het goed is daarna wel klachtenvrij.
Huh, ouder? Was je een paar maanden geleden niet geswitched van vegetarier naar weer vleeseter? Met dat biefstukje.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan het weifelenDe bedoeling is er nu echt bij te blijven hoor
Ben ook weer wat ouder enzo
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter excuus idd om niet dat lekkere stukje vlees te eten![]()
Nope, dat was in Januari. Zó heel kort geleden is dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh, ouder? Was je een paar maanden geleden niet geswitched van vegetarier naar weer vleeseter? Met dat biefstukje.
Pech voor hun als ze dat denken?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat geeft niet. maar als ik niet reageer dan worden ze boos; dan denken ze "oh weer zo'n artieste die arrogant is"
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef krakkemieke het volgende:
Die resistente bacterien gaan dood als je kip gaar maakt. En je moet toch altijd hygienisch te werk gaan.
Als ik alle berichten over eten moet geloven, was ik allang verhongerd. Van koffie krijg je erge ziektes en een jaar later is het goed tegen Alzheimer.
En kijk maar naar de mexicaanse griep.
Nope, hier om de hoek in ZGT Hengelo. Die hebbend de specialisaties op dit gebied als het goed is (normaal vallen wij onder Almelo).quote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoop dat het dan snel goed gaat met je moeder.In het Medisch Spectrum?
Ik heb zo al genoeg ellende met mn gezondheid, zonder nog extra risico's te nemenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter excuus idd om niet dat lekkere stukje vlees te eten![]()
daar op hopen dan maarquote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, wel een flinke ingreep, iets met darmen die opgetrokken moeten worden, technische details kan ik ook niet helemaal volgen. Vooral vervelend want flinke hersteltermijn, als het goed is daarna wel klachtenvrij.
Dat dus! Trek je nou eens niet zoveel aan van wat anderen denken, FFTquote:Op donderdag 30 september 2010 11:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Pech voor hun als ze dat denken?
Ach ja, tegenwoordig raken we bij ieder incident in de stress, alsof we denken dat je ieder risico tot 0 kunt beperken.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef krakkemieke het volgende:
Die resistente bacterien gaan dood als je kip gaar maakt. En je moet toch altijd hygienisch te werk gaan.
Als ik alle berichten over eten moet geloven, was ik allang verhongerd. Van koffie krijg je erge ziektes en een jaar later is het goed tegen Alzheimer.
En kijk maar naar de mexicaanse griep.
Aha! Daarom onthoud je jezelf van uitstekende bronnen van vitamine D, vitamine B, Calcium en eiwitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg ellende met mn gezondheid, zonder nog extra risico's te nemen
ja maar hoe meer negativiteit op mn pagina, hoe meer mensen direct al beginnen over dat ik een uberbitch benquote:Op donderdag 30 september 2010 11:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Pech voor hun als ze dat denken?
Nou sorry maar een stukje kip van de c1000 voor 1.25 beschouw ik niet als een uitstekende bron voor wat dan ook behalve waterquote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha! Daarom onthoud je jezelf van uitstekende bronnen van vitamine D, vitamine B, Calcium en eiwitten.
snap ik, maar kip kan echt geen kwaad als je daar trek in hebtquote:Op donderdag 30 september 2010 11:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg ellende met mn gezondheid, zonder nog extra risico's te nemen
OKquote:Op donderdag 30 september 2010 11:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou sorry maar een stukje kip van de c1000 voor 1.25 beschouw ik niet als een uitstekende bron voor wat dan ook behalve water
Berichten zijn te verwijderen he?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar hoe meer negativiteit op mn pagina, hoe meer mensen direct al beginnen over dat ik een uberbitch ben
Een echte goede oer-scharrelkip heb ik niks op tegen, maar die is meteen 8 euro minstens, en dat heb ik niet in de knip, snappiequote:
Het was ook niet persoonlijk bedoeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik weet hetToch voel ik me beter als ik wel iéts doe, en ik ga niet tegen jullie preken over hoe het moet hoor
Ja dat snap ik wel, maar goed vlees is inderdaad veel te duur voor mij en die bio-industriezooi is echt niet goed voor je want zit vol met antibiotica en weet ik veel wat.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:35 schreef Isabeau het volgende:
TAV, van harte! Dat je maar een grote man mag worden
Windigo, vlees is ook gewoon heel duur, dus prima keuze voor je. Voor je gezondheid kan je het beter juist wel eten.
2x gedaan maar toen kreeg ik er direct 10 terug.. echt, sommige mensen zijn zo gefrustreerdquote:Op donderdag 30 september 2010 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Berichten zijn te verwijderen he?
Zelf wil ik ook wel minderen met vlees en meer vervangen door vleesvervangers, maar buiten de ongeraffineerde blok soja om bij de toko zijn die Tivalli dingen wel vaak duurder dan een kipfilet'je. Is waar jij het laatst nog over had, dat hoe meer 'processed' een product is, hoe meer winst het voor de fabrikant betekent...quote:Op donderdag 30 september 2010 11:35 schreef Isabeau het volgende:
TAV, van harte! Dat je maar een grote man mag worden
Windigo, vlees is ook gewoon heel duur, dus prima keuze voor je. Voor je gezondheid kan je het beter juist wel eten.
ALs je er last van hebt gewoon structureel periodiek alles eraf gooien.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2x gedaan maar toen kreeg ik er direct 10 terug.. echt, sommige mensen zijn zo gefrustreerd
Ja klopt, vleesvervangers zijn óók duur. Maar ik ben crea-bea genoeg om zelf voedzame vegetarische maaltijden te makenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf wil ik ook wel minderen met vlees en meer vervangen door vleesvervangers, maar buiten de ongeraffineerde blok soja om bij de toko zijn die Tivalli dingen wel vaak duurder dan een kipfilet'je. Is waar jij het laatst nog over had, dat hoe meer 'processed' een product is, hoe meer winst het voor de fabrikant betekent...
't is meer dat er meer werk en marge zit in zo'n Tivalli ding.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja klopt, vleesvervangers zijn óók duur. Maar ik ben crea-bea genoeg om zelf voedzame vegetarische maaltijden te makenEn het baart mij wel juist zorgen dat een tival ding duurder is dan een kipfiletje, hoe ver zit die kip dan onder zn werkelijke prijs..
Als je combinaties maakt van dingen met verschillende eiwitten, kan je ook zonder soja hoor. Zo heb ik jaren gegeten, omdat ik geen trek had in vlees.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf wil ik ook wel minderen met vlees en meer vervangen door vleesvervangers, maar buiten de ongeraffineerde blok soja om bij de toko zijn die Tivalli dingen wel vaak duurder dan een kipfilet'je. Is waar jij het laatst nog over had, dat hoe meer 'processed' een product is, hoe meer winst het voor de fabrikant betekent...
Ik heb hier altijd een bak met elitehaver staan naast mn pcquote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
Vergeet niet genoeg noten te eten. of mag dat niet?
Lekker, welke bronnen van eiwitten gebruik jij dan nog meer, behalve noten? Noten zijn vaak incomplete eiwitten met verschillende aminozuren die missen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je combinaties maakt van dingen met verschillende eiwitten, kan je ook zonder soja hoor. Zo heb ik jaren gegeten, omdat ik geen trek had in vlees.
Oh die vind ik ook lekker. Maar momenteel eet ik het weinig omdat het al gauw tegen de 500 kcal per 100 gram aantikt. Eet ik liever kipfilet om de snackhonger te stillen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd een bak met elitehaver staan naast mn pc
Heb je hyves nodig om jezelf te 'verkopen' ? Anders zou je hem wat 'persoonlijker' zonder veel dance kunnen maken?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
2x gedaan maar toen kreeg ik er direct 10 terug.. echt, sommige mensen zijn zo gefrustreerd
Bonen met granen, granen met zuivel......quote:Op donderdag 30 september 2010 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, welke bronnen van eiwitten gebruik jij dan nog meer, behalve noten? Noten zijn vaak incomplete eiwitten met verschillende aminozuren die missen.
Ik eet nooit meer dan een handje per dag, aan 100 gram kom ik nooit.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook lekker. Maar momenteel eet ik het weinig omdat het al gauw tegen de 500 kcal per 100 gram aantikt. Eet ik liever kipfilet om de snackhonger te stillen.
Je vroeg het niet aan mij maar ik blijf wel zuivel etenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, welke bronnen van eiwitten gebruik jij dan nog meer, behalve noten? Noten zijn vaak incomplete eiwitten met verschillende aminozuren die missen.
Wauw, dan krijg je 3 gram eiwitten binnen?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik eet nooit meer dan een handje per dag, aan 100 gram kom ik nooit.
Lekker. Jammer dat ik lactose intolerant ben, dus ik drink vaak sojamelk en eet sojayoghurt.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij maar ik blijf wel zuivel eten
Nou ja, ik eet natuurlijk ook zuivel en af en toe een vleesvervanger en eiquote:Op donderdag 30 september 2010 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wauw, dan krijg je 3 gram eiwitten binnen?
Ja ok, dan wordt het wel heel lastig om vegetarisch te eten denk ik ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker. Jammer dat ik lactose intolerant ben, dus ik drink vaak sojamelk en eet sojayoghurt.
eieren! goed idee... at vroeger 5 eieren per week en nu al een aantal maanden bijna geen ei meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef krakkemieke het volgende:
Bonen met granen, granen met zuivel......
Reactie Vage kennis 1: "Hoi FFT hoe is ´t met je?"quote:Op donderdag 30 september 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
dat geeft niet. maar als ik niet reageer dan worden ze boos; dan denken ze "oh weer zo'n artieste die arrogant is"
is persoonlijk maar ik heb er ook wel boekingen door gekregen dus opzich ook wel handig. misschien een goed idee ja om een hyve ernaast te maken voor alleen de mensen die ik kenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je hyves nodig om jezelf te 'verkopen' ? Anders zou je hem wat 'persoonlijker' zonder veel dance kunnen maken?
Of eentje ernaast?
zo gaat het jaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Reactie Vage kennis 1: "Hoi FFT hoe is ´t met je?"![]()
![]()
Reactie FFT: -niks
Reactie Vage kennis 1: "Vuile arrogante bitch!" etc.
!!!
Hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ah ei. Dat eet ik meerdere keren per week. In mijn kommetje rijst op z'n Japans.
Salmonella
Daar heb je als gezonde volwassene toch amper last van, misschien wat diarree en een dagje lamlendig voelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ah ei. Dat eet ik meerdere keren per week. In mijn kommetje rijst op z'n Japans.
Salmonella
ei wat niet helemaal gestold isquote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Salmonella
Ik heb al jaren bijna dagelijks diarree, zou niet weten of het daar aan ligt of iets anders. Dat gaan we vandaag beginnen te onderzoeken met de dokterquote:Op donderdag 30 september 2010 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb je als gezonde volwassene toch amper last van, misschien wat diarree en een dagje lamlendig voelen.
Ik had het over salmonella.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:
Ik heb al jaren bijna dagelijks diarree, zou niet weten of het daar aan ligt of iets anders. Dat gaan we vandaag beginnen te onderzoeken met de dokter
Oh ja dat weet ikquote:
Zekerquote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Salmonella
Ik denk bij pm's heel vaak: oh, daar straks even op reageren. En dan vergeet ik hetquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
als je de combinaties van eiwitten begrijpt heb je idd al die vleesvervangers helemaal niet nodig.
Dat klopt wat Isa daar zegt FFquote:Op donderdag 30 september 2010 11:49 schreef Isabeau het volgende:
En FFT, je trekt veel te veel puberale types aan op je hyves. Van die mensen die in een totaal andere wereld dan ik leven en denken dat omdat jij een danseres bent je dus ook slutty oid bent (want dat is het beeld dat MTV etc hen voorschotelen) en dan reageer je niet en ben je dus arrogant. Of zo ongeveer gaat dat denkproces. Ik zou daar verder niet over na denken.
Hell, ik zou mijn Hyves stoppenMaar je hoeft niet zoal sik te zijn natuurlijk
Yeah, die paar bejaarden die elk jaar het loodje leggen omdat ze verse advocaat eten....quote:Op donderdag 30 september 2010 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb je als gezonde volwassene toch amper last van, misschien wat diarree en een dagje lamlendig voelen.
nah stoppen wil ik niet, want heb verder niks ernaast en vind het leuk om foto's enzo te delen. er zitten nml ook mensen in mijn lijst die ik wel kenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:49 schreef Isabeau het volgende:
En FFT, je trekt veel te veel puberale types aan op je hyves. Van die mensen die in een totaal andere wereld dan ik leven en denken dat omdat jij een danseres bent je dus ook slutty oid bent (want dat is het beeld dat MTV etc hen voorschotelen) en dan reageer je niet en ben je dus arrogant. Of zo ongeveer gaat dat denkproces. Ik zou daar verder niet over na denken.
Hell, ik zou mijn Hyves stoppenMaar je hoeft niet zoal sik te zijn natuurlijk
dan had je zeker wat closer gedanst?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt wat Isa daar zegt FF
Gisteren bijvoorbeeld danstte ik met dat Russiche meisje, ik vond haar wel knap maar niet erg bijzonder, gewoon heel normaal en vriendelijk, blijkt ze op haar Facebook dus erg veel modelfoto's, lingeriefoto's, deelname aan de Duitse 'Popstars'etc. te hebben. Als het andersom was geweest, en ik dus eerst de foto's zag en daarna pas met haar danstte, dan had ik misschien een heel ander beeld van gehad. En idd misschien een slutty MTV beeld, zoals Isa dat zegt.
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan had je zeker wat closer gedanst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
oja succes vandaag bij de dokter! hopelijk wordt je doorverwezen naar de internistquote:Op donderdag 30 september 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb al jaren bijna dagelijks diarree, zou niet weten of het daar aan ligt of iets anders. Dat gaan we vandaag beginnen te onderzoeken met de dokter
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uiteraard.
Slechte band met je moeder Steer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor alleen vrienden en familie en zo is het natuurlijk ook wel leukquote:Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
nah stoppen wil ik niet, want heb verder niks ernaast en vind het leuk om foto's enzo te delen. er zitten nml ook mensen in mijn lijst die ik wel ken![]()
nou ja, dan ben ik maar slutty haha
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uiteraard.
raak je geïntimideerd door danseressen?? niets van gemerkt hoor in BloemendaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
We gaan het zienquote:Op donderdag 30 september 2010 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja succes vandaag bij de dokter! hopelijk wordt je doorverwezen naar de internist
quote:Mannenhersenen 'slaan af' in stresssituaties
AMSTERDAM – Vrouwen die de gedachten van hun partner op het hoogtepunt van een ruzie zien afdwalen kunnen zich daarover opwinden, alleen heeft het weinig zin. Amerikaanse onderzoekers ontdekten namelijk dat mannen hier niets aan kunnen doen.
Mannenhersenen zijn volgens de wetenschappers van de University of Southern California in Los Angeles namelijk voorgeprogrammeerd om 'af te slaan' als de stress te hoog wordt. Om die reden stopt hij met luisteren en reageren, en wekt hij de indruk dat het hem niet interesseert.
Nou, niet direct 'slecht', maarquote:Op donderdag 30 september 2010 11:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Slechte band met je moeder Steer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Leuk, nu kunnen ze dit óók nog als excuus gebruiken om niet te luisterenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:Ik heb het altijd al geweten, in elke man schuilt een beetje een robot:
[..]
Hmm, ben ik toch vaker gestresst dan ik dacht blijkbaarquote:Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:Ik heb het altijd al geweten, in elke man schuilt een beetje een robot:
[..]
Shalalie shalalaquote:Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het altijd al geweten, in elke man schuilt een beetje een robot:
[..]
Ik lijk steeds meer op een man.......quote:Op donderdag 30 september 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:Ik heb het altijd al geweten, in elke man schuilt een beetje een robot:
[..]
quote:'Rokers werken uur per dag minder'
AMSTERDAM – Sigaretten zijn duur en ongezond en aan dat rijtje kan nu tijdrovend toegevoegd worden. Uit een Britse rondvraag blijkt namelijk dat fervent liefhebbers van sigaretten ongeveer een jaar van hun carrière in rook zien opgaan.
De gemiddelde roker besteedt dagelijks vier keer 15 minuten boven de kantoorasbak, wat hun werkgever op jaarbasis 240 werkuren kost, aldus Express die donderdag over de enquête van OnePoll bericht. Op een (werk)leven zou dit omgerekend neerkomen op een jaar.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, niet direct 'slecht', maarZoiets dacht ik al, dan is je reactie op de meeste vrouwen dus ook niet verwonderlijk. Gewoon een lief, beetje introvert meisje zoeken Steer, iets dat met *I* begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind een E'tje juist veel meer voor Steerquote:Op donderdag 30 september 2010 12:03 schreef Windigo het volgende:
Zoiets dacht ik al, dan is je reactie op de meeste vrouwen dus ook niet verwonderlijk. Gewoon een lief, beetje introvert meisje zoeken Steer, iets dat met *I* begint
jaquote:Op donderdag 30 september 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
En dit geloof ik direct. Mijn rokende collega's zijn best heel erg vaak 'eventjes een sigaretje roken'.
En op mijn werk zou ik er niet van opkijken dat het eerder 1,5 (!!) uur is.
[..]
Zie wel dat dat rookverbod een stom idee is.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
En dit geloof ik direct. Mijn rokende collega's zijn best heel erg vaak 'eventjes een sigaretje roken'.
[..]
Ik vind het ook stom dat al die sigaretjes tussendoor maar moeten kunnen en dat je raar aangekeken wordt als je even op internet zit.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou,quote:Op donderdag 30 september 2010 12:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, dan is je reactie op de meeste vrouwen dus ook niet verwonderlijk. Gewoon een lief, beetje introvert meisje zoeken Steer, iets dat met *I* begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergo: moet gewoon de juiste nog tegenkomen.En idd, het zal waarschijnlijk een I worden of een E die me kan waarderen en waarbij ik het gevoel heb dat ze ook echt blij van mijn rust wordt.
Confidence through competence
Ja echt?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind een E'tje juist veel meer voor Steer
Wat het vervelende is van deze rookpauzes is dat de niet-rokende collega's op die momenten al het werk van de rokende collega's ook op zich moeten nemen (telefoon beantwoorden, patienten te woord staan etc). Het is eigenlijk nog knap asociaal ookquote:Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
jaik weet nog toen ik rookte dat ik echt vaak lang weg was
en dan probeerde ik als 'beginnend werker' echt nog snel te roken enzo, omdat het slecht staat
Heb jij gerookt Moblo!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaik weet nog toen ik rookte dat ik echt vaak lang weg was
en dan probeerde ik als 'beginnend werker' echt nog snel te roken enzo, omdat het slecht staat
Nee lekker, zonder rookverbod zou ze naast me zitten te rokenquote:Op donderdag 30 september 2010 12:05 schreef krakkemieke het volgende:
Zie wel dat dat rookverbod een stom idee is.En waarom moet dat onderzocht worden, elke huisvrouw kon dat toch voorspellen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou,Een E is misschien inderdaad spannender, I-tjes lijken over het algemeen teveel op elkaar om een goede match te worden. Dat weet ik wel uit ervaring inderdaad. Maar dan moet je een E'tje hebben dat in balans is, anders wordt het ook niks met het I-tje in jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergo: moet gewoon de juiste nog tegenkomen.En idd, het zal waarschijnlijk een I worden of een E die me kan waarderen en waarbij ik het gevoel heb dat ze ook echt blij van mijn rust wordt.
![]()
Wat was het adres van die dating site ook alweer met psychologische profielen?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een E is misschien inderdaad spannender, I-tjes lijken over het algemeen teveel op elkaar om een goede match te worden. Dat weet ik wel uit ervaring inderdaad. Maar dan moet je een E'tje hebben dat in balans is, anders wordt het ook niks met het I-tje in jezelf
Welnee, een E hoeft niet per se alleen maar mensen om zich heen te hebben die net zo druk en extravert zijn als zij zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja echt?Ik ben altijd bang dat ze na 5 dagen weglopen omdat ik te stil ben en teveel in m'n hoofd doe ipv het uit te spreken.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat was het adres van die dating site ook alweer met psychologische profielen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik heel kort over zijn: Neequote:Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Het is echter wel angstaanjagend hoeveel we op onze ouders lijken in relaties, als we 20'er zijn. Herkennen jullie je daar ook een beetje in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |