ff laten laden dus en daarna syncenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
Mijn eReader was nog leeg, dus nu wil ie nog niet syncen. Maar ik wil morgen graag m'n boekjes mee in de bus
Ja, maar ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff laten laden dus en daarna syncenWelke eReader heb je?
Tja.. wat vind je lekker??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wat zal ik morgen eens eten? Ik heb de tijd om van alles te halen en maken
Komt vast goedquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor vrijdag
Iemand ervaring met de vrijdagochtendspits rond den bosch?quote:
Maar, ehm, stoofschotel? Om de herfst welkom te hetenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wat zal ik morgen eens eten? Ik heb de tijd om van alles te halen en maken
Sodejuquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
daar ben ik weer, net terug van cursus die om 2 uur begon
Ben je iig lekker van de straat geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
trage leerlingquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
Dat krijg je als je zo lang stil zitquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang stil zit
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang stil zit
Integendeel, zit nog na te zweten van dat geren en gespring in de sporthalquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.
Oh vreselijk is ie..quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.
stinkertquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Integendeel, zit nog na te zweten van dat geren en gespring in de sporthal
quote:
Oh dat is wel een dingetje idd, ik kan niet meer lezen in bed omdat ik niet goed op mijn rug of buik kan liggen... met zo'n dingetje kan je natuurlijk gewoon lekker op je zij liggen lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
Gelukt!
Nu naar bed en lezen in 'De verborgen geschiedenis van Courtillon'.
Ik heb ook de papieren versie, maar die leest zo lastig in bed![]()
![]()
Nope. Die dingen hebben geen backlight. Dat is om te voorkomen dat het lezen heel vermoeiend wordt.quote:
Dag vader!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hahaha, 2 uur Salsa gedanst, nu al door twee meiden toegevoegd op Facebook waaronder eentje die bij HootersDusseldorf heeft gewerkt, briljant.
Gut nee maar zij op haar Facebook bijna op alle foto's welquote:
dat e-bookgebeuren lijkt me echt heel raarquote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is wel een dingetje idd, ik kan niet meer lezen in bed omdat ik niet goed op mijn rug of buik kan liggen... met zo'n dingetje kan je natuurlijk gewoon lekker op je zij liggen lezen
Is het schermpje verlicht?
foto's!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut nee maar zij op haar Facebook bijna op alle foto's welSoort FF is ze
Maar dan Russisch
nee, zoals P ook al zei. de techniek is juist dat er zonder licht tekst op het beeld komt, waardoor het echt niet anders leest dan papier. van licht op telefoons, computers, enz, worden je ogen sneller moequote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is wel een dingetje idd, ik kan niet meer lezen in bed omdat ik niet goed op mijn rug of buik kan liggen... met zo'n dingetje kan je natuurlijk gewoon lekker op je zij liggen lezen
Is het schermpje verlicht?
wat zei die?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:09 schreef Bluezz het volgende:
Toevallig las ik een artikel vanochtend in de consumentengids over die ereader
hotel op kosten van de baasquote:Op donderdag 30 september 2010 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
goeiemorgen!![]()
Mr.Mo heeft een klus in Antwerpen gisteren, vandaag en morgen. Hij mocht in 'n hotel, maar zei zelf: meh, slaap liever thuis.
Gisteravond was hij echter toch wel erg moe van die lange reis en zulks, dus nu gaat hij in 'n hotel vanavond, en ik ga mee![]()
Ga vanmiddag direct na college richting Antwerpen en dan gaan we daar lekker een avondje uit eten en Belgische biertjes drinkenen dan morgen terug naar Nijmegen (Arnhem) voor sollicitatie om 12 uur!
![]()
En het hotel is op kosten van de baas,
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:21 schreef LieLie het volgende:
het is blijkbaar leuk om met tien jongens bij elkaar te gaan zitten met opgerolde kranten en elkaar dan op een teken heel hard te gaan slaan
Ja Broer Taffie feli en je weet het he? Mannen zijn net als whisky, hoe ouder hoe lekkerderquote:
Waren positief, er zou bij bol ook iets gratis te downen zijn en dan kan je vanalles via de pc overzetten e.d.quote:
ja, de Adobe library? zit vsak ook wel bij de reader zo'n programmaquote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Broer Taffie feli en je weet het he? Mannen zijn net als whisky, hoe ouder hoe lekkerder![]()
[..]
Waren positief, er zou bij bol ook iets gratis te downen zijn en dan kan je vanalles via de pc overzetten e.d.
wil niet goed op telefoon.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb je bovenstaan filmpje nog niet gezien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werruk zequote:Op donderdag 30 september 2010 08:26 schreef Tezz het volgende:
Feli Tav!
En hoppa, Tezz mag weer naar het werk!
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:26 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was anders best confronterend dat ik gisteravond op de handbaltraining met een heupschot zowel mijn rug als mijn knie verdraaidequote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Broer Taffie feli en je weet het he? Mannen zijn net als whisky, hoe ouder hoe lekkerder![]()
[..]
Klinkt bekend qua iets met mijn 2 zonen & puberteitquote:Op donderdag 30 september 2010 08:21 schreef LieLie het volgende:
het is blijkbaar leuk om met tien jongens bij elkaar te gaan zitten met opgerolde kranten en elkaar dan op een teken heel hard te gaan slaan
ooh tof een avondje Antwerpenquote:Op donderdag 30 september 2010 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
goeiemorgen!![]()
Mr.Mo heeft een klus in Antwerpen gisteren, vandaag en morgen. Hij mocht in 'n hotel, maar zei zelf: meh, slaap liever thuis.
Gisteravond was hij echter toch wel erg moe van die lange reis en zulks, dus nu gaat hij in 'n hotel vanavond, en ik ga mee![]()
Ga vanmiddag direct na college richting Antwerpen en dan gaan we daar lekker een avondje uit eten en Belgische biertjes drinkenen dan morgen terug naar Nijmegen (Arnhem) voor sollicitatie om 12 uur!
![]()
En het hotel is op kosten van de baas,
ahum!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut nee maar zij op haar Facebook bijna op alle foto's welSoort FF is ze
Maar dan Russisch
1x geweest vanwege sollicitatie voor stage en toen gauw even langs de winkels gelopen en gedronken en gegeten. vond het toen leuk maar er is vast meer te zien. een weekendje weg heb ik trouwens wel zin in.quote:
Ze is mooi, aardig en goed in dansen, deed me aan jou denken vandaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ahum!moet je iemand van hooters vergelijken met mij?
best wel maar ik merk wel dat ik er ook ffies uit wil. vandaar wel zin in weekendje Antwerpen. maar was net aan het kijken naar weekje Hurghada, in november aanbieding voor 2pk voor alleengebruik in 5* hotel; ¤ 580,-quote:
Ik vanavond! ben benieuwd of ik het sl wat beter ksnquote:Op donderdag 30 september 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
straks weer naar Pilatesheb er zin in.
ooh ok thanks das wel tofquote:Op donderdag 30 september 2010 09:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is mooi, aardig en goed in dansen, deed me aan jou denken vandaar.![]()
TAV gefeliciteerd met je hondernogwatste verjaardag!!!
En mogge allemaal! Vanochtend gaf de weegschaal 66.1_!!! kg aan dus ik moet maar minimaal een liter water erbij drinken vandaag, ben denk ik behoorlijk gedehydreert van het dansen gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |