ff laten laden dus en daarna syncenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
Mijn eReader was nog leeg, dus nu wil ie nog niet syncen. Maar ik wil morgen graag m'n boekjes mee in de bus
Ja, maar ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff laten laden dus en daarna syncenWelke eReader heb je?
Tja.. wat vind je lekker??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wat zal ik morgen eens eten? Ik heb de tijd om van alles te halen en maken
Komt vast goedquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor vrijdag
Iemand ervaring met de vrijdagochtendspits rond den bosch?quote:
Maar, ehm, stoofschotel? Om de herfst welkom te hetenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wat zal ik morgen eens eten? Ik heb de tijd om van alles te halen en maken
Sodejuquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
daar ben ik weer, net terug van cursus die om 2 uur begon
Ben je iig lekker van de straat geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
trage leerlingquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef flying-dutchman het volgende:
Dat krijg je als je zo lang stil zitquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang stil zit
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang stil zit
Integendeel, zit nog na te zweten van dat geren en gespring in de sporthalquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.
Oh vreselijk is ie..quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neem 'n borrel, ie bent wat dreug.
stinkertquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Integendeel, zit nog na te zweten van dat geren en gespring in de sporthal
quote:
Oh dat is wel een dingetje idd, ik kan niet meer lezen in bed omdat ik niet goed op mijn rug of buik kan liggen... met zo'n dingetje kan je natuurlijk gewoon lekker op je zij liggen lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
Gelukt!
Nu naar bed en lezen in 'De verborgen geschiedenis van Courtillon'.
Ik heb ook de papieren versie, maar die leest zo lastig in bed![]()
![]()
Nope. Die dingen hebben geen backlight. Dat is om te voorkomen dat het lezen heel vermoeiend wordt.quote:
Dag vader!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hahaha, 2 uur Salsa gedanst, nu al door twee meiden toegevoegd op Facebook waaronder eentje die bij HootersDusseldorf heeft gewerkt, briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |