Lezzer is geen perv. Lezzer verwoordt gewoon wat de rest van ons denkt. Lezzer zou de politiek in moeten.quote:

Dan zijn jullie allemaal pervsquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lezzer is geen perv. Lezzer verwoordt gewoon wat de rest van ons denkt. Lezzer zou de politiek in moeten.

Ik moest lachen. Hardopquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef lezzer het volgende:
Je vraagt je af wat mensen dan doen he, als ze iets schrijven als hierboven en zich vervolgens niet meer melden de rest van de dag

Ja, iets is er mis gegeaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hardop
We hebben gewinkeld en mevrouw moest toch nog even klussen... Daarna eetdate. Het leek dus mooier dan het was. Hebben we duidelijk verkeerd aangepakt.

Deze site zegt dat je het ook met keukenrol kunt doen. In geval van nood.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, iets is er mis gegeaan
* lezzer wacht toch de supermarkt open gaat zodat er koffiefilters gescoord kunnen worden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:30 schreef lezzer het volgende:Een beetje jaloers ben ik wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 3 maanden.
Op zich niet zo erg.
Maar het voelt zoooo laaaangOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!

Nee hoorquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |