Ik denk dat er één zijn pink heeft gebroken maar we kunnen pas om 11.00 uur bij de dokter terecht en dat overschaduwde de hele wedstrijd. En mijn nachtrust ook. Ik ben er wél kapot van!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:06 schreef CarOnline het volgende:
Noek hoe is het met teh boys sinds gisteravond?
Neuh.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor Negerorgie grappen?
heeft 1 van jou kids zijn pink gebroken??? en moet je wachten tot 11 uur??? hebben jullie geen 1e hulp??quote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat er één zijn pink heeft gebroken maar we kunnen pas om 11.00 uur bij de dokter terecht en dat overschaduwde de hele wedstrijd. En mijn nachtrust ook. Ik ben er wél kapot van!![]()
Heb je het gezien?
Wtf?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat er één zijn pink heeft gebroken maar we kunnen pas om 11.00 uur bij de dokter terecht en dat overschaduwde de hele wedstrijd. En mijn nachtrust ook. Ik ben er wél kapot van!![]()
Heb je het gezien?
Oei, hoe dat?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Daar kwamen we gisteravond al niet terecht.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft 1 van jou kids zijn pink gebroken??? en moet je wachten tot 11 uur??? hebben jullie geen 1e hulp??
Nou ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar kwamen we gisteravond al niet terecht.Je moet eerst langs zo'n waak-assistente per telefoon. Je hoofd moet aan één ader bungelen wil je hier naar de eerste hulp mogen. Dus maar naar mijn eigen huisarts zo. Ik heb het wel aardig verbonden vind ik zelf maar ik vraag me af of ze het wel kunnen zien want het is hartstikke gezwollen.
belachelijk, nou hier kan je gelijk naar de 1e hulp stappen, je zit wel lang( vriendin verderop heeft van de week botje gebroken zat er een paar uur) daar maar so what, wordt er foto gemaakt komt er een dokter kijken en zo nodig wordt je doorgestuurd naar de gipskamer.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar kwamen we gisteravond al niet terecht.Je moet eerst langs zo'n waak-assistente per telefoon. Je hoofd moet aan één ader bungelen wil je hier naar de eerste hulp mogen. Dus maar naar mijn eigen huisarts zo. Ik heb het wel aardig verbonden vind ik zelf maar ik vraag me af of ze het wel kunnen zien want het is hartstikke gezwollen.
Ja, dat zie ik op SBS ook altijd. Die mensen stappen daar gewoon naar binnen en dan krijgen ze hulp!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
belachelijk, nou hier kan je gelijk naar de 1e hulp stappen, je zit wel lang( vriendin verderop heeft van de week botje gebroken zat er een paar uur) daar maar so what, wordt er foto gemaakt komt er een dokter kijken en zo nodig wordt je doorgestuurd naar de gipskamer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan geloof ook niet snappen. Daar moet je zo dom voor zijn en dan geloof je alles
nou ik vind dit gewoon een zooitje, ja weet niet waar je woont maar gelukkig is dat hier niet zo, ik kan nog kiezen, het lucas of het slotervaart, is alle2 dichbij, maar kies het lucas omdat ik daar bekend benquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik op SBS ook altijd. Die mensen stappen daar gewoon naar binnen en dan krijgen ze hulp!![]()
Mond open van verbazing. Hier gaat alles nog via de huisarts, ook in het ziekenhuis hoor. Zelfs daar zit dan eerst een huisarts maar voordat je bij de huisarts bent moet je telefonisch langs de assistente. Oh well, we overleven het wel. Ik wilde er nog net geen traumahelikopter voor bellen.
Dus jullie gebruiken kreten als "garpje" niet??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee Piet....bij ons is FOK niet zo ver geïntegreerd in ons leven....Ik begin me zorgen te maken over jou
niet gezien, moeite waard om terug te kijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:51 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou mij wel rustig voorlopig, heb net Klink gezien in P&W en die verwoordde mijn gevoelens prima. Maar als er stadscommando's bij mijn buurman de deur in gaan trappen omdat ie moslim is ga ik me er wel mee bemoeien.
duidelijk geen weegschaalquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een onafgewogen atheist. Ik heb sowieso al niet zo veel met wegen.
Oeh, das een oude reclame.... toen waren kinderen nog gewoon thuis op woensdagmiddagquote:Op woensdag 29 september 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis woensdag de patatkraam is open
Kut tis geen middag, nah
En een blije moeder dat ze met stiften op het behang schrijven...
Leandra eat your hart out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |