Zucht, het is laat, ik had allang moeten pitten...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet onder de indruk van namen of kleurtjes.
quote:Op donderdag 30 september 2010 01:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is een mooi alternatief voor het huidige Bruin1En toepasselijk.
Hoezo bruin 1?, de PVV zit niet in de regering dus het is eilk Bruin 3quote:Op donderdag 30 september 2010 01:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Bruine ratten?quote:Op donderdag 30 september 2010 01:11 schreef Jojoke het volgende:
en een combinatie daarvan:quote:Op donderdag 30 september 2010 01:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Bruin 3 nooit komt.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo bruin 1?, de PVV zit niet in de regering dus het is eilk Bruin 3
Wie zegt dat wij allemaal links zijn? Er zijn ook principiële rechtse mensen. Niet zoveel blijkbaar.. maar ze bestaan. Bijvoorbeeld Klink past onder dat kopje imo.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Terwijl links zich lekker druk maakt over de naam van het aanstaande kabinet, verheug ik mij alvast op het bezuinigingspakket van morgen.
En terwijl rechts nu blablabla... ZUCHT...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Terwijl links zich lekker druk maakt over de naam van het aanstaande kabinet, verheug ik mij alvast op het bezuinigingspakket van morgen.
Verhagen, Koppejan en Ferrier in een hotelkamer... *ik haak af...*quote:Op donderdag 30 september 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
OK, nogmaals (en zeer flauw en onterecht etc etc): ik ga ze er nu echt van verrdenken de fractieenheid in hotelkamers te proberen te smeden... Dinges, jullie snappen het wel ...
*SHIT, moet nu echt rap gaan slapen*
vergeet Donner niet... (of juist welquote:Op donderdag 30 september 2010 01:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Verhagen, Koppejan en Ferrier in een hotelkamer... *ik haak af...*
Ja, vooral de visieloze bezuinigingen op gebied van onderwijs, kunst en cultuur en de zorg. Wat betreft bezuinigingen gaat het bij dit kabinet niet om de kwaliteit, maar om kwantiteit. Dat idee krijg ik tenminste...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, als de kiezer nou gewoon netjes CDA, VVD of D66 had gestemd had er een veel samenhangender pakket aan bezuinigingen en hervormingen in gezeten hoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, vooral de visieloze bezuinigingen op gebied van onderwijs, kunst en cultuur en de zorg. Wat betreft bezuinigingen gaat het bij dit kabinet niet om de kwaliteit, maar om kwantiteit. Dat idee krijg ik tenminste...
Ik denk het niet, kan mij niet voorstellen dat ik zoiets heb opgeschreven.quote:Was jij trouwens niet diegene die zo onder de indruk was van de titulatuur van bepaalde vooraanstaande figuren? Dan ben ik erg benieuwd wat je vind van de bezuinigingsplannen mbt. onderwijs.
Het onderzoek waar het 2e artikel naar verwijst geeft wel aan dat de kunstsector weinig vet meer op de botten heeft, het gevolg is dat er b.v. orkesten zullen moeten worden opgeheven. Met simpelweg verhogen van de kaartjes ga je dat niet redden. Verder geeft dit artikel ook aan dat er veel rondom kunst wordt verdiend, denk inderdaad aan toerisme, maar ook aan horeca in de omgeving van theaters e.d. waar mensen gaan na-borrelen. In die zin dragen subsidies dus wel degelijk bij aan de economie. Wist je trouwens dat er jaarlijks meer mensen naar het theater gaan (16 miljoen in 2005) dan er naar een voetbalwedstrijd gaan (6 miljoen in het seizoen 2008/2009)? Er wordt dus heeeeel veeel nageborreld.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Daar ben ik niet van onder de indruk. Allereerst blijkt uit de artikelen die je aanhaalt niet dat er economische waarde gecreëerd wordt door de subsidies voor kunst en cultuur. Ten tweede spreekt het artikel op de site van FNV over 'kunstminnende toeristen', die kunnen prima wat meer betalen om die prachtige Hollandse meesters te bezichtigen. Ten derde is het voor mij vrij principieel, de overheid moet hier gewoon geen geld aan uitgeven, het is gewoon geen rol die ik aan de overheid toedicht.
Goed plan, ga ik ook doenquote:Op donderdag 30 september 2010 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hahahahaha, IEDEREEN gaat nu pitten lijkt het (dtraaideurcam)
Dat voorbeeld ga ik volgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oh, dan vergis ik me. Ik vind het stuitend dat het nota bene de VVD is, die met dieze bezuinigingen op gebied van onderwijs komt. Het overgrote deel van de huidige en vroegere partijtop van die partij heeft toch op z'n minst 2x nominaal gestudeerd. Maar het fatsoenlijk financieren van één studie is in deze tijd blijkbaar al te veel gevraagd...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, als de kiezer nou gewoon netjes CDA, VVD of D66 had gestemd had er een veel samenhangender pakket aan bezuinigingen en hervormingen in gezeten hoor.
[..]
Ik denk het niet, kan mij niet voorstellen dat ik zoiets heb opgeschreven.
heb 't wel met ze te doen... beetje kansloos bij een deur staan wachten...quote:Op donderdag 30 september 2010 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen neemt een kamer en er staat niemand meerquote:
Actiequote:@XandervdWulp: Geheime locatie, maar nu zichtbaar voor de pers: schijnbaar een forse ruzie tussen Verhagen en Koppejan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |