Moe omdat ik het koud heb?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Moe oh-oh?
Ga je dit weekend al naar Texel?
Gisteren was het koud, vandaag heul niet.quote:
Had je niks beters te doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb foto's van Baloe's anus gemaakt. Het ziet er vet goor en slijmerig uit
Nee omdat je zo'n brave TT gemaakt hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moe omdat ik het koud heb?
Ik zit hier al uren in een joggingbroek en mouwloos hemdje en met blote voeten, ik denk dat dat het is![]()
We gaan maandag tot en met vrijdag
Ja, verrassend hequote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee omdat je zo'n brave TT gemaakt hebt.
Verassend...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook in oktoberquote:Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel plezier op Texel wij gaan in okt ook weer.
Mijn lieve dierenarts assistente op msn moest dat ff zienquote:
Qquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
Heb je al boodschappen gedaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga ook in oktober![]()
Ga jij nu voor de tweede of de derde keer?
Ik derde keer alweer, en Frits was de eerste keer al dood![]()
En dit keer gaan we echt echt eindelijk zeehondenspotten![]()
Ze hebben voor zondag 20 graden voorspeld, dus ik bid dat we weer het weer hebben dat we de vorige twee keren hadden
Trust me, isch scherp. En 7 MB grootquote:
Wij gaan voor de 2e keer. Maar pas eind okt eerder heb ik geen vak. Ik hoop dan ook net zulk mooi weer te hebben net als vorig jaar. Nu alleen zonder ziekte en hopelijk vaart de zeehondspot boot dan wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben voor zondag 20 graden voorspeld, dus ik bid dat we weer het weer hebben dat we de vorige twee keren hadden
Reken er maar niet op. Als het overal zo'n beetje goei weer is, is het hiero kut weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee ik denk dat ik die in Den Helder ga doen maandag hoor!quote:
Never mindquote:
Ja dán ineens wel he?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, isch scherp. En 7 MB groot
Ja maar als ik daar ben ik het altijd super weerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Als het overal zo'n beetje goei weer is, is het hiero kut weer.
Soms hebben ze dat.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán ineens wel he?
Godallemachtig wat is die kat hier vervelend
Volgens mij gaat het weer best meevallen dit weekendquote:Op woensdag 29 september 2010 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij gaan voor de 2e keer. Maar pas eind okt eerder heb ik geen vak. Ik hoop dan ook net zulk mooi weer te hebben net als vorig jaar. Nu alleen zonder ziekte en hopelijk vaart de zeehondspot boot dan wel.
Ik duim voor je voor mooi weer ma als je dat ook voor mij wil doen graag ik ga nl op kamp
Eerst dit weekend maar overleven in de regen met zijn 7-en in een huisje
Hoe kan dat geweldige kattenbeest van jou nou vervelend zijn?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán ineens wel he?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Never mind![]()
Ik zeg niets
Move on allemaal, niets te zien
Ligt er aan of er een lange rij bij de boot staat zeker.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee ik denk dat ik die in Den Helder ga doen maandag hoor!
Of in de Koog, we moeten ff zien hea
Geef hem eens meer biefstuk dan, krent.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán ineens wel he?
Ik heb er niet zo heel veel zin inquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer best meevallen dit weekendNiet zo pessimistisch!
Wel godverdomme, ik heb nog niet eens iets geplaatst!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik durfde haast niet verder te scrollen na Q's mededeling over dikke, rode poeperdjes
Doe ff lekker kutwijf.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef Qwea het volgende:
oh-oh doet es reageren op die enting vraag, trut.
Hij kan het, trust mequote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe kan dat geweldige kattenbeest van jou nou vervelend zijn?
Nou ik verwacht geen rij hoor, tis geen vakantietijd of zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt er aan of er een lange rij bij de boot staat zeker.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan het, trust me
Steeds midden in mijn gezicht gaan zitten loeren en blèren.
Mauw!
Mauw!![]()
Mauw!![]()
Mauhauwwwww!![]()
Mauw??![]()
MAUW!
En als ik dan niet leuk genoeg reageer gaat hij hetzelfde repertoire in Bink d'r oor proberen
Dat doet Tom ook....in combinatie met stijf voor je voeten gaan lopen in welke richting ik ook wil gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan het, trust me
Mauw!
Mauw!![]()
Mauw!![]()
Mauhauwwwww!![]()
Mauw??![]()
MAUW!
En als ik dan niet leuk genoeg reageer gaat hij hetzelfde repertoire in Bink d'r oor proberen
Neuh.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Q, ik heb Greys Anatomy nog niet gezien, de nieuwe.
Is het de moeite?
mensen worden ziek, en weer beter, maar sommigen nietquote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Is het de moeite?
Haha, like no way in hellquote:
Aaaaaaahquote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan het, trust me
Mauw!
Mauw!![]()
Mauw!![]()
Mauhauwwwww!![]()
Mauw??![]()
MAUW!
Nah zulke dingen zou Qwea nooit posten!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik durfde haast niet verder te scrollen na Q's mededeling over dikke, rode poeperdjes
SPOILERquote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mensen worden ziek, en weer beter, maar sommigen niet
en iedereen heeft seks met elkaar
Of voor je gaan zitten.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doet Tom ook....in combinatie met stijf voor je voeten gaan lopen in welke richting ik ook wil gaan![]()
Boor is lievv
En nu zonder te lachen!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nah zulke dingen zou Qwea nooit posten!
De serie kon je niet bedoelen, dus eh?quote:
Ik geloof het wel ja, maar ik heb hem nog niet geien! Heb hem al wel binnen dus morgenavond maar even kijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Muis!
Is dit de aflevering waarin hij eh... met haar! Dinges!
Die van dat muurduwen. Trouble is a friend, oh oh. Die!
Oh!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja, maar ik heb hem nog niet geien! Heb hem al wel binnen dus morgenavond maar even kijken.
Jij hebt toch niets laten versleutelen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
De serie kon je niet bedoelen, dus eh?![]()
(Want die kijk je toch niet, als een van de weinig series?)
Er zit geen origineel onderdeel meer aan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt toch niets laten versleutelen?
Ja duhhquote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nog een new season maagd!
Maar je weet wel wat ik bedoel dus
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Percy heeft trouwens een soort van ritme ontwikkeld tussen zijn maaltijden en wandelingen in; een soort cirkel van slapen, zich wassen, mijn kuiten wassen, als een kanonskogel door de kamer heenvliegen, zijn speelgoedaap in de vaatwasser leggen en de roep der natuur (wink wink nudge nudge) beantwoorden mbv zijn stoffen mandje.
ooh ja!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Is het de moeite?
De vaatwasser.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Percy heeft trouwens een soort van ritme ontwikkeld tussen zijn maaltijden en wandelingen in; een soort cirkel van slapen, zich wassen, mijn kuiten wassen, als een kanonskogel door de kamer heenvliegen, zijn speelgoedaap in de vaatwasser leggen en de roep der natuur (wink wink nudge nudge) beantwoorden mbv zijn stoffen mandje.
Misschien ga ik straks even kijken, of anders morgenmiddagquote:
Eigen schuld.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien wil hij me iets duidelijk maken, maar hij heeft hem toch écht zelf smerig gemaakt
Nou, ja, dat welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien ga ik straks even kijken, of anders morgenmiddag
Ik ben zo bang dat het tegenvalt na de finale
Preciesquote:
Tussen jouw tenen?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies
Hij is trouwens net klaar met wisselen, dat was keizielig want het jeukte en bloedde soms vrij ernstigmaar hij heeft er speciale speeltjes voor, waaronder een bot dat hij vakkundig tussen mijn grote teen en de teen ernaast vastzet, en vervolgens liggend over mijn voet kapot kauwt
![]()
Verder is ie niet verwend ofzo.
Weet je zeker dat het geen Zweedse theedoeken waren?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de ikea zijn fleecedekens (130 bij 170) voor 1,50!![]()
![]()
![]()
![]()
ja, maar zijn melkvoorpoten zijn net uitgevallen, en de nieuwe moeten nog doorkomenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Tussen jouw tenen?
Hij heeft toch zelf ook twee voorpoten gekregen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de ikea zijn fleecedekens (130 bij 170) voor 1,50!![]()
![]()
![]()
![]()
Zwabber......quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar zijn melkvoorpoten zijn net uitgevallen, en de nieuwe moeten nog doorkomen
Van 1.70?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Zweedse theedoeken waren?
Da's ook niet dat je ff zo heen rijdt zeg maar.quote:
En jij moet eens iets vaker onder een fleece-deken gaan liggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Van 1.70?
Je moet echt eens vaker gaan afwassen.
Zou ik daarom altijd van die kouwe...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
En jij moet eens iets vaker onder een fleece-deken gaan liggen.
Nee, maar ik kan best een hele zooi inslaan uit naam van ons allenquote:
Wat valt er tequote:
Daar hebben we het nog over gehad, mutsquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:Ik spot de leuke meneer uit Men in Trees in Greys Anatomy!
Ik heb toen niet in de gaten gehad dat het die was, waar we het over hadden, geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog over gehad, muts
Dat is een soort van spoiler voor de mensen die het via NET5 volgen. Al heb je er nou niet zoveel aan om dat te wetenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Oh woops, of is dat ook een spoiler?
Ik zeg al niets meer. Nou ja... NIETS.... Da's nogal een opgave.
Over GA dan.
Nou, het was hier op FOK!, toen er bekend werd dat hij in de serie kwam. Dat we effe moesten zeggen dat hij in men and trees hotter was dan op de foto's die je op google kunt vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toen niet in de gaten gehad dat het die was, waar we het over hadden, geloof ik
Kan me niet voorstellen dat ik niet naar je geluisterd heb
Oh dan moet ik vast meer water gaan drinken, want dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het was hier op FOK!, toen er bekend werd dat hij in de serie kwam. Dat we effe moesten zeggen dat hij in men and trees hotter was dan op de foto's die je op google kunt vinden
Geeft niks hoor, zo hoogstaand was dat gesprek nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan moet ik vast meer water gaan drinken, want dat weet ik echt niet meer
Heb jij die nieuwe afl. al gezien? Want ik snap er geen ruk van, van die eerste paar minuten.
Niets zeggen als je het wel al gezien hebt.
Waarom ik het dan vraag? Ja dat weet ik zelf ook niet eigenlijk
Zeker niet, vertel erbij dat het voor een goed doel isquote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan best een hele zooi inslaan uit naam van ons allenStaat het raar om aan de bedrijfsleider te vragen of ik er 100 voor 100 euro kan krijgen denk je?
Huppelhoofdquote:
Ik zou niet weten waarom zo'n vraag tegen de policy isquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, staat het gek als ik in het Ikea-topic ga vragen of er medewerkers zijn die weten of we die dekentjes met korting bij een Ikea kunnen halen?![]()
(of is dat tegen de FOK!-policy?)
Geen idee, ik denk ik vraag het voor de zekerheidquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom zo'n vraag tegen de policy is
andrew the shrink?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb toen niet in de gaten gehad dat het die was, waar we het over hadden, geloof ik
Kan me niet voorstellen dat ik niet naar je geluisterd heb
ik zou het vraguhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk ik vraag het voor de zekerheid
Maar het heeft geen zin lees ik netquote:
Euh, nee ik geloof dat ik de laatste heb overgeslagen. En daarvoor ook wel eens een paar.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
andrew the shrink?
ent jij bink nog, greys?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het heeft geen zin lees ik net
Oh haaaiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, nee ik geloof dat ik de laatste heb overgeslagen. En daarvoor ook wel eens een paar.
Ik sloeg er steeds eentje over geloof ik![]()
Hebben jullie trouwens gezien dat de hele oude cast van The Sound of Music bij Oprah komt?Ahhhhh! Ik heb vanmiddag even gekeken hoe Liesl (dat oudste meisje) er inmiddels uit ziet en die herken je nog steeds
Ja, iddquote:
GREYS? ING?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, idd
Wat is slim? Zal ik uit naam van ons allen er een stel kopen (hoeveel dan?), eventueel van de DTH rekening ofzo?
ik dacht aan 50quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat heeft ook al 5 dekentjes.
Mss nog een stuk of 20 erbij?
Ik was er al...quote:
Was dat nou goedkoper dan bij de action? Zal ik dat v/d week ff voor je tjekken?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haal denk ik maar weer allesreinigert bij de Lidl......lekker goedkoop
300 euro Q...en daar moet nog meer van betaald wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik dacht aan 50ik denk weer teveel he?
Ja ze vroegen om fleecequote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was er al...
Vroegen ze wel om fleece?
Wel om 1pers. hoeslakens, en die zijn nu 3 euro bij de Blokkert zag ik net
Toch is het wel een schattige filmquote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef senesta het volgende:
Die Jennifer Lopez is eik ook niet echt een geweldig actrice he? Of ligt het aan de film?
Gaarne, heb hier geen Action.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was dat nou goedkoper dan bij de action? Zal ik dat v/d week ff voor je tjekken?moet toch bij beide zijn
je mag het ook zelf doen hoor... wat gij wit
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
300 euro Q...en daar moet nog meer van betaald worden
Okeejquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaarne, heb hier geen Action.
Morgen ga ik naar de Lidl hier, kijk ik wel ff wat het kost.
En C1000 merk is ook goedkoop en ruikt jummie
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okeejen dan zal ik ook ff naar die lakens kieken
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was er al...
Vroegen ze wel om fleece?
Wel om 1pers. hoeslakens, en die zijn nu 3 euro bij de Blokkert zag ik net
Bij wibra hadden ze toch nog goedkopere hoeslakens zei oh oh? die hebben ze vast ook wel bij ikea denk ik nuquote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
3 euro dacht ik dat ze zei bij de wibra. Ik weet niet meer of ze nou 2.49 of 3.49 bij action warenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Bij wibra hadden ze toch nog goedkopere hoeslakens zei oh oh? die hebben ze vast ook wel bij ikea denk ik nu
1.50 p/s en tombo ja, toch tom?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
35 Dekentjes er bij?Hebben we er 40 met die van Cat er bij.
En dat ze niet zo heel groot zijn is juist handig voor in die bakjes en bedjes (APK)
Hoeveel waren ze nou per stuk? Naar wie moet ik dat dan overmaken, wie gaat ze halen? Tombo?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja hoor, het is weer begonnen![]()
Anders moeten we ff eenlijstje
gaan maken met prijzen
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 euro dacht ik dat ze zei bij de wibra. Ik weet niet meer of ze nou 2.49 of 3.49 bij action waren
In de 29 oktober aflevering. Dus dan zal het kort er na wel op Youtube staanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh haaai![]()
Wanneer is da op tv?
binnenfappert!quote:
Jeutje! Doe je wel leuke kleurtjesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeslakens zijn 1,49 bij ikea ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
serieus?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeslakens zijn 1,49 bij ikea ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hoezo?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Het loopt echt weer uit de klauwen he?![]()
Die zijn allemaal wit hoor, voor die prijsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeutje! Doe je wel leuke kleurtjes
welneequote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Whut, dat lijstjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Voor die prijs...ik hou dervanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zijn allemaal wit hoor, voor die prijs![]()
de dekens zijn wel in kleuren
DTH heeft door eigen fout nog wat centjes tegoed van ons, dus die zijn we aan het opmakenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, dat lijstgaat iedereen nou toch voor 50 de man troep halen die 1 euro het stuk kost
What happend to 'klein houden', 'eigenlijk vooral leuk de mensen weer eens te zien' en 'we gaan niks plannen regelen verder'
Dat betalen we van de DTH rekening hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, dat lijstgaat iedereen nou toch voor 50 de man troep halen die 1 euro het stuk kost
What happend to 'klein houden', 'eigenlijk vooral leuk de mensen weer eens te zien' en 'we gaan niks plannen regelen verder'
Dat vraag je nu écht aan de verkeerde hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Lush!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik nou 's lekker lui doe en 50 euro in de pot stop laat ik jullie er lekker van shoppenZelfde rekening Greys?
Nee hoeft echt nietquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik nou 's lekker lui doe en 50 euro in de pot stop laat ik jullie er lekker van shoppenZelfde rekening Greys?
quote:
Geen ideequote:Waar komt dat geld vandaan?
Als ze dat normaal voeren is het wel handig als ze het bij hetzelfde merk houden idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Qwea het volgende:
ik zag ergens zakjes whiskas in de aanbieding, maar ze wilden alleen gourmet de vorige x he?
Heb je er foto;s van?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze dat normaal voeren is het wel handig als ze het bij hetzelfde merk houden idd.
Als ik zie wat er hier gebeurt als ik Bink een ander merk geef![]()
![]()
Ja he, ik vind haar ook nog steeds vrolijk kijken (beetje als pippi, die actrice heeft dat ook nog steeds), heb ooit al een documentaire erover gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Best goed geconserveerd, die Liesl, 45 jaar later
Waar hèb je het over Greys?
Nou, over die foto's.
Interesseert me niet Greys.
Oh, nou. Pluh.
Das niet hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Best goed geconserveerd, die Liesl, 45 jaar later
Waar hèb je het over Greys?
Nou, over die foto's.
Interesseert me niet Greys.
Oh, nou. Pluh.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Qwea het volgende:
zeg opperhoofd van de lijstjes? ik zie het linkje in de op staan, maar het is ook de bedoeling dat het lijstje zelf niet in de OP staat?
Voordat ik straks weer op mn kut krijg als ik een topic open
Yes ma'am!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Als je het lijstje wilt posten prima, maar niet standaard in de op, da vinnik nutteloos
Welquote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das niet hetzelfde
Hey maar ehm, moest tombola nou ook hoeslakens halen? Want die vraag zag ik niet beantwoord
Dan moet ik ze nu halen en gaan vervenquote:
oke, succesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet ik ze nu halen en gaan verven
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat nooit vervelen hé, die pulp chickflicks?
NET 5 is een Nederlandse commerciële omroep, die deel uitmaakt van ProSiebenSat.1 Media.quote:
zozo, dat had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat nooit vervelen hé, die pulp chickflicks?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zozo, dat had ik niet achter je gezocht
stiekum kijk je regelmatig love actually huilend in de bank met een pot B&J ?
Ricky Lake?quote:
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh, het is een iets minder gezellige pulpfilm als dat de titel deed vermoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
De titel deed mij echt anders vermoeden.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi mop!![]()
Nee, helemaal niet te aanvallend! Gewoon informerend
Dat vond ik dus ook....quote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
*leest terug*
Normale vraag toch. Zeker als hun zo'n counter en hele site in het leven roepen vind ik dat ze zich er ook wel een beetje aan verplichten het up to date te houden en niet een deel van de donaties wel te vermelden en de rest niet. Hou dan alles bij, of niks. En vermeld het gewoon als het bedrag is gehaald
die slaapt op de krabpaal, duhquote:Op woensdag 29 september 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten![]()
Al gewend aan het iedere dag wakker worden naast DVJ?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
We slaan toch niet door he?
ooh even in dat topic kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Je wat?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:15 schreef Qwea het volgende:
fuckzooi! denk er net aan dat het woensdag is en ik vanmiddag mijn humira al had moeten hebben
Een spuit tegen de darmontstekingquote:
'als' ?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh, het is een iets minder gezellige pulpfilm als dat de titel deed vermoeden.
[vanaf telefoon] duh!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Tombo?
Of is ze al richting Ikea?
25?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[vanaf telefoon] duh!Hoeveel hoeslakens ook al weer?
[/vanaf telefoon]
Hondsdolheid?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
'als' ?![]()
Ik moet binnenkort ook weer geënt worden.
Ja, dat heb ik al eens aangegeven in een eerder topic, maar daar ging niemand op in.quote:
Met verdoving?quote:
Maar hoe kunnen ze dat binnenkort 'weer' doen dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al eens aangegeven in een eerder topic, maar daar ging niemand op in.
Oi!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:50 schreef APK het volgende:
For
I go to sleep
I go to sleep
I go to sleep
I go to sleep
I go to sleep
Next
End loop.
![]()
end
Oid, mijn Basic is een beetje roestig.
Als APK gaat slapen ga ik mee!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oi!
Ik zie toch geen ik-maak-me-er-makkelijk-vanaf hier he?
That´s the spirit!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
Nou, hier vandaag vriendin alvast, om alles voor volgende week door te nemen.
40 km. op de fiets, naar ons toe, en daarna ook weer terug~Ik doe het haar niet na
![]()
Rondje van haar met de honden ging goed, Pagan kan het nu (eindelijk) delegeren.
Ik zie het niet meer somber in, ik heb het gewoon omgedraaid in m'n hoofd.
ga er vanuit dat ik volgende week m'n vent weer thuis krijg zonder hartritme stoornissen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik hier een hoop gehyper gemist.![]()
Ik lees het morgen middag/avond wel bij.
lekkere binnenkomerquote:
Oh nee, dat wist ik heul niet!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je niet goed opgelet bij Bio? Fapfapfap is juist géén binnenkomer
Ik snap het niet... Wat is een lans der liefde?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Soms moet je de lans der liefde even zelf oppoetsen, voordat het de grot der passie verovert zeg maar.
Dan glimt-ie mooi enzo
Maagdquote:Op donderdag 30 september 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Wat is een lans der liefde?
Een lans der liefde is een maagd?quote:
Ja hoor Tomboemboemloosquote:Op donderdag 30 september 2010 08:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een lans der liefde is een maagd?
Oh sorry, ik wist niet dat jij en Qwea het alleenrecht hadden op rare praatquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jij en Qwea het alleenrecht hadden op rare praat
Zeg ik dan dat jij dat zegt?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Op humor ieg wel geloof ik
Hey, leave me out of itquote:Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jij en Qwea het alleenrecht hadden op rare praat
Arm popje, doe je niks heb je t nog gedaanquote:
Jupquote:Op woensdag 29 september 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een spuit tegen de darmontsteking![]()
Spuit je je zelf Q?
Dat is anaaaaaaaaaaaaaaalklierensapquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef Qwea het volgende:
Ooh, ik ruik geen rare lucht meer (maar misschien komt dat omdat ik en niet echt heb geroken aan zn reeten ik verkouden ben) bij zn kont. Maar zn anus is nog wel dik en als ik eraan zit komt er bruin vocht uit wat geen poep is
Straks om 13u heen
Wat een kutweer zeg
Ik ga ieg vragen of die het ff wil laten zien. Doen ik het de volgende x wel zelfquote:Op donderdag 30 september 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is anaaaaaaaaaaaaaaalklierensap![]()
Dan gaat de da dalijk ff met een vinger in die kont en dan duwen ze t helemaal leeg net als een puist.
En nee dit is geen vieze praat om de vieze praat maar gewoon voorbereiding voor wat je dalijk te wachten staatTe goor. Frits had ook altijd volle klieren.
Dus gewoon lekker opdrinken?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Biologische sappen van Zonnatura. 100% natuur.
Geen toegevoegde smaak- en kleurstoffen
Ik kan het zelf maar ik betaal met liefde mijn stomme da voor die gore klusjesquote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ieg vragen of die het ff wil laten zien. Doen ik het de volgende x wel zelf
Nou, dat is iig iets goeds!quote:Volgens Trouw komt er een dierenpolitie van vijfhonderd agenten. Dierenmishandeling wordt volgens De Telegraaf strenger aangepakt.
Ooh mjammie. Gebakken moederkoekquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die eten placenta, dus waarom niet
Hehe, mocht ook wel eens tijd wordenquote:
Lekker! Ik wilde dat ik een lekkere vakantie in het directe vooruitzicht hadquote:Op donderdag 30 september 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
In other news;
We zijn er vrijwel zeker uit qua vakansssieee
Precies. Ik ben niet zo optimistisch over die kabinet trouwens. Nou heb ik verder ook het akkoord nog niet gezien dat zou geloof ik vandaag gepresenteerd worden... maar dit vind ik WEL een heel goed en belangrijk puntquote:Op donderdag 30 september 2010 09:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Hehe, mocht ook wel eens tijd worden
Was toch ook wel een speerpunt van zelfs de PVV volgens mij.quote:
Het hotel scheelt maar 1 letter met je FOK!-nick, misschien kan je korting regelenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker! Ik wilde dat ik een lekkere vakantie in het directe vooruitzicht had![]()
Nou,quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker! Ik wilde dat ik een lekkere vakantie in het directe vooruitzicht had![]()
Dat scheelt. Ik hoor nu veel over spugende hondjes dus er lijkt wat te heersen. Maar toen ik Dodge ging halen van de week viel het op zich nog wel mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg senes? Ist altijd druk bij het inloopspreekuur? Weet jij dat?
Hmm, oke. Nou ja, ga wel om half 1 wegquote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik hoor nu veel over spugende hondjes dus er lijkt wat te heersen. Maar toen ik Dodge ging halen van de week viel het op zich nog wel mee.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Sonesta !
Hele relaxte ligging (pijltje bij A) direct aan de Nijl bij Luxor:
[ afbeelding ]
Ja ik heb er nu ook echt zin inquote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef senesta het volgende:
Oh dat ziet er wel heel erg tof uit!
spugen?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:Grote kans dat Baloe dan ook lekker gaat spugen na het bezoek.
Das zo stom altijd.
Nou als Senes zegt dat dat heerst. Zulke dingen pikken ze vaak net ff lekker op bij de DA dan.quote:
oooooooh. Ik dacht vanwege die anaalklierenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als Senes zegt dat dat heerst. Zulke dingen pikken ze vaak net ff lekker op bij de DA dan.
Als ze ontstoken zijn en ze gaan uitknijpen kan het wel best pijnlijk zijn voor Baloe.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooooooh. Ik dacht vanwege die anaalklieren
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooooooh. Ik dacht vanwege die anaalklieren
Ja maar dat doet ff een paar seconden pijn en dan issie dr blij mee, das net als bij een puist of een abces.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ze ontstoken zijn en ze gaan uitknijpen kan het wel best pijnlijk zijn voor Baloe.
Bij Elco waren ze zo vaak ontstoken dat ze verwijderd zijn.
Nou, ja, duursema moet maar even kijken. Anders moet ie er maar een spuitje met pijnstillers inraggen ofzo. Weet ik hetquote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ze ontstoken zijn en ze gaan uitknijpen kan het wel best pijnlijk zijn voor Baloe.
Bij Elco waren ze zo vaak ontstoken dat ze verwijderd zijn.
Oh god wat een inkopper voor de nieuwe TTquote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
wat zijn anaalklieren en heb ik die ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |