Moe omdat ik het koud heb?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Moe oh-oh?
Ga je dit weekend al naar Texel?
Gisteren was het koud, vandaag heul niet.quote:
Had je niks beters te doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb foto's van Baloe's anus gemaakt. Het ziet er vet goor en slijmerig uit
Nee omdat je zo'n brave TT gemaakt hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moe omdat ik het koud heb?
Ik zit hier al uren in een joggingbroek en mouwloos hemdje en met blote voeten, ik denk dat dat het is![]()
We gaan maandag tot en met vrijdag
Ja, verrassend hequote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee omdat je zo'n brave TT gemaakt hebt.
Verassend...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook in oktoberquote:Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel plezier op Texel wij gaan in okt ook weer.
Mijn lieve dierenarts assistente op msn moest dat ff zienquote:
Qquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
Heb je al boodschappen gedaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga ook in oktober![]()
Ga jij nu voor de tweede of de derde keer?
Ik derde keer alweer, en Frits was de eerste keer al dood![]()
En dit keer gaan we echt echt eindelijk zeehondenspotten![]()
Ze hebben voor zondag 20 graden voorspeld, dus ik bid dat we weer het weer hebben dat we de vorige twee keren hadden
Trust me, isch scherp. En 7 MB grootquote:
Wij gaan voor de 2e keer. Maar pas eind okt eerder heb ik geen vak. Ik hoop dan ook net zulk mooi weer te hebben net als vorig jaar. Nu alleen zonder ziekte en hopelijk vaart de zeehondspot boot dan wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben voor zondag 20 graden voorspeld, dus ik bid dat we weer het weer hebben dat we de vorige twee keren hadden
Reken er maar niet op. Als het overal zo'n beetje goei weer is, is het hiero kut weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee ik denk dat ik die in Den Helder ga doen maandag hoor!quote:
Never mindquote:
Ja dán ineens wel he?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, isch scherp. En 7 MB groot
Ja maar als ik daar ben ik het altijd super weerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Als het overal zo'n beetje goei weer is, is het hiero kut weer.
Soms hebben ze dat.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán ineens wel he?
Godallemachtig wat is die kat hier vervelend
Volgens mij gaat het weer best meevallen dit weekendquote:Op woensdag 29 september 2010 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij gaan voor de 2e keer. Maar pas eind okt eerder heb ik geen vak. Ik hoop dan ook net zulk mooi weer te hebben net als vorig jaar. Nu alleen zonder ziekte en hopelijk vaart de zeehondspot boot dan wel.
Ik duim voor je voor mooi weer ma als je dat ook voor mij wil doen graag ik ga nl op kamp
Eerst dit weekend maar overleven in de regen met zijn 7-en in een huisje
Hoe kan dat geweldige kattenbeest van jou nou vervelend zijn?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán ineens wel he?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Never mind![]()
Ik zeg niets
Move on allemaal, niets te zien
Ligt er aan of er een lange rij bij de boot staat zeker.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee ik denk dat ik die in Den Helder ga doen maandag hoor!
Of in de Koog, we moeten ff zien hea
Geef hem eens meer biefstuk dan, krent.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán ineens wel he?
Ik heb er niet zo heel veel zin inquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer best meevallen dit weekendNiet zo pessimistisch!
Wel godverdomme, ik heb nog niet eens iets geplaatst!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik durfde haast niet verder te scrollen na Q's mededeling over dikke, rode poeperdjes
Doe ff lekker kutwijf.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef Qwea het volgende:
oh-oh doet es reageren op die enting vraag, trut.
Hij kan het, trust mequote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe kan dat geweldige kattenbeest van jou nou vervelend zijn?
Nou ik verwacht geen rij hoor, tis geen vakantietijd of zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt er aan of er een lange rij bij de boot staat zeker.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan het, trust me
Steeds midden in mijn gezicht gaan zitten loeren en blèren.
Mauw!
Mauw!![]()
Mauw!![]()
Mauhauwwwww!![]()
Mauw??![]()
MAUW!
En als ik dan niet leuk genoeg reageer gaat hij hetzelfde repertoire in Bink d'r oor proberen
Dat doet Tom ook....in combinatie met stijf voor je voeten gaan lopen in welke richting ik ook wil gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan het, trust me
Mauw!
Mauw!![]()
Mauw!![]()
Mauhauwwwww!![]()
Mauw??![]()
MAUW!
En als ik dan niet leuk genoeg reageer gaat hij hetzelfde repertoire in Bink d'r oor proberen
Neuh.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Q, ik heb Greys Anatomy nog niet gezien, de nieuwe.
Is het de moeite?
mensen worden ziek, en weer beter, maar sommigen nietquote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Q, ik heb Greys Anatomy nog niet gezien, de nieuwe.
Is het de moeite?
Haha, like no way in hellquote:
Aaaaaaahquote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan het, trust me
Mauw!
Mauw!![]()
Mauw!![]()
Mauhauwwwww!![]()
Mauw??![]()
MAUW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |