Mijn gedachte.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef Louis22 het volgende:
Ik hoop dat er gauw nieuwe verkiezingen komen en het CDA de genadeklap krijgt.
Leuk! Ik doe mee! Ik stel voor, ik tel tot 3 en op 3 komen we allemaal tegelijk in opstand, oké?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Maitje het volgende:
Ach, we worden allemaal in de zeik genomen... eigenlijks zouden we in opstand moeten komen!
Vanwege de hoge heren, je weet toch?quote:
Eigenlijk wel, maar sinds we internet hebben doet iedereen zijn zegje, het land wordt ondertussen kapot gemaakt en de machthebbers Rutte-Verhagen-Wilders in het torentje lachen zich een kriek.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Maitje het volgende:
Ach, we worden allemaal in de zeik genomen... eigenlijks zouden we in opstand moeten komen!
waar is dat van?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar sinds we internet hebben doet iedereen zijn zegje, het land wordt ondertussen kapot gemaakt en de machthebbers Rutte-Verhagen-Wilders in het torentje lachen zich een kriek.
Goed je mag demonstreren, maar met je rug tegen de muur
En alleen als je geld hebt, is de vrijheid niet duur.
Het antwoord is Verhagen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef tong80 het volgende:
Het CDA heeft de grootste nederlaag geleden in hun historie. Hun aantal zetels is gehalveerd. Volgens de laatste peilingen zouden ze nog maar 10 kabinetszetels hebben.
Maar toch hebben ze 6 ministers in het aankomende kabinet. Net zoveel als de winnaar van de verkiezingen.
Als ik eerlijk mag zijn was er dit jaar geen enkele partij dat zich presenteerde met een programma waar Nederland behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vanwege de hoge heren, je weet toch?![]()
Rutte, Verhagen en Wilders behoren namelijk niet tot de hoge heren, dit in tegenstelling tot PvdA-ers natuurlijk.
Je bedoelt kadetjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef De_Hertog het volgende:
Rutte wilde heel heel graag met het CDA regeren en heeft dus hier en daar wat kadotjes gegeven.
Alsjeblieft niet zeg.. Dan is er geen lol meer aanquote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik vind het ook raar dat een partij die gehalveerd is qua zetels opnieuw mag en kan regeren.
Het CDA is compleet uitgekotst door de Nederlandse bevolking en een van de grote winnaars levert geen ministers maar alleen gedoogsteun. Jaja, lekker dan.
Eik zouden gewoon procentueel gezien de grootste 2 of 3 winnende partijen moeten regeren vind ik en dat ze er maar samen uitkomen.
procentueel gezien is een partij die van 2 naar 3 zetels stijgt een grotere winnaar dan een partij die van 20 naar 25 zetels stijgt, lijkt mij ook niet echt een werkbare optiequote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik vind het ook raar dat een partij die gehalveerd is qua zetels opnieuw mag en kan regeren.
Het CDA is compleet uitgekotst door de Nederlandse bevolking en een van de grote winnaars levert geen ministers maar alleen gedoogsteun. Jaja, lekker dan.
Eik zouden gewoon procentueel gezien de grootste 2 of 3 winnende partijen moeten regeren vind ik en dat ze er maar samen uitkomen.
Heerlijk he, statistiekquote:Op donderdag 30 september 2010 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
procentueel gezien is een partij die van 2 naar 3 zetels stijgt een grotere winnaar dan een partij die van 20 naar 25 zetels stijgt, lijkt mij ook niet echt een werkbare optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |