Ik denk dat die moeder ook niet geheel verbaast was over haar man zijn praktijken...??quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
"De moeder is naar de andere kant van Duitsland gevlucht toen de zaak uitkwam"
Dit is nog veel schokkender.
Dat of buurtbewoners/familie willen de moeder nu lynchen omdat zij het wel al doorhadden maar moeders niet ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik denk dat die moeder ook niet geheel verbaast was over haar man zijn praktijken...??
en beide situaties geef ik de buurtbewoners gelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat of buurtbewoners/familie willen de moeder nu lynchen omdat zij het wel al doorhadden maar moeders niet ofzo
Een soort verkrachtingsbeul bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef juxtaposition het volgende:
Geen doodstraf, ik zou willen dat die vent hetzelfde kon meemaken als hij dat meisje heeft aangedaan.
Wel slim meisje om het te filmen, is ook heel wat moed voor nodig denk ik
Is gewoon briljantquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef juxtaposition het volgende:
Wel slim meisje om het te filmen, is ook heel wat moed voor nodig denk ik
Ik adviseer hem geen zeep te gebruiken onder de gezamenlijke douche.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Een soort verkrachtingsbeul bedoel je?
Had ook anders uit kunnen pakken dus heeft ze echt wel veel moed voor nodig gehad.quote:
Zegt toch genoeg dat het meisje naar haar LERAAR moest met het filmpje?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat of buurtbewoners/familie willen de moeder nu lynchen omdat zij het wel al doorhadden maar moeders niet ofzo
Gevangenis, en hele kleine glibberige zeepjes in de douchequote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Een soort verkrachtingsbeul bedoel je?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Gevangenis, en hele kleine glibberige zeepjes in de douche
Nee dat zegt niet genoeg.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Evienne het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg dat het meisje naar haar LERAAR moest met het filmpje?
Wel een ontzettend dapper meisje, dat ze zich op deze manier hieraan durft/weet te ontworstelen.
Als ik zou moeten douchen in de gevangenis zou mijn eerste prioriteit het aanbrengen van zeep in mijn anus zijn, om het leed (of lid, als je dat veel grappiger vindt) dragelijker te maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik adviseer hem geen zeep te gebruiken onder de gezamenlijke douche.
Dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
"De moeder is naar de andere kant van Duitsland gevlucht toen de zaak uitkwam"
Dit is nog veel schokkender.
Ook de andere omstandigheden zeggen niet voldoende?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat zegt niet genoeg.
Ik ka me heel goed voorstellen dat je met zoiets naar een buitenstaander gaat
Niemand weet tot nu toe hier op het forum de werkelijke reden waarom die moeder vluchtte, maar hopelijk wordt het wel onderzocht. Want het is wel verdacht ja. Mocht ze echt onschuldig zijn helemaal, want dan zou je er toch zijn voor je dochter en desnoods bescherming aanvragen ja!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ook de andere omstandigheden zeggen niet voldoende?
Dat ze überhaupt op het idee kwam het te filmen? Dat verzin je als twaalfjarige niet zomaar. Tegen je moeder zeggen (of buitenstaander, soit) zou voldoende moeten zijn, vanwaar die behoefte aan bewijsmateriaal?
Daarnaast, als moeder zijnde, wetende dat je niks fout hebt gedaan, waarom vluchten? Als je onschuldig bent kun je heus wel bescherming krijgen. Maar je dochter in de steek laten in zo'n geval? Zegt ook niet genoeg voor je?
Je hebt gelijk.Misschien vluchtte de moeder ook voor de man.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Niemand weet tot nu toe hier op het forum de werkelijke reden waarom die moeder vluchtte, maar hopelijk wordt het wel onderzocht. Want het is wel verdacht ja. Mocht ze echt onschuldig zijn helemaal, want dan zou je er toch zijn voor je dochter en desnoods bescherming aanvragen ja!
Door deze actie lijkt het of ze er wel wat van afwist, maar er niets aan durfde te doen omdat, "vul maar in".
Het meisje is nu pas 13 jaar en die vent is er al in 2006 mee begonnen ??? !!!quote:Cologne daily Express reported on Wednesday that the girl from the Rhineland city of Mülheim installed a concealed video camera in her room after she had already been raped at least 17 times over several years.
Her stepfather, 70-year-old Greek Georgios A., denied the allegations, the paper reported.
“I have never seduced her, rather her me, I swear it,” he said through a Greek-German interpreter. “She must have put something in my drink. I don’t remember anything.”
The state prosecutor accuses the man of seriously sexually assaulting the girl, who is now 13, at least 17 times between 2006 and May 2010.
“I want you. We’ll do it now, my girl,” the man is alleged to have said before each attack.
The man also tied the girl up and threatened to kill her, prosecutors say.
The girl hatched her plan in May, hiding the camera in her room. When her stepfather raped her, the attack was recorded.
“You can clearly recognize in the images who is the perpetrator and who is the victim here,” judge Christoph Kaufmann said, according to the paper.
The girl showed the pictures to her teacher and her stepfather was promptly arrested. Because he continued to deny the charges, the victim had to testify for several hours on Tuesday, during which she clung to a teddy bear.
The girl now lives in a foster home and is "traumatised," the paper said. Her mother moved to another country after the case became public knowledge.
The court is expected to rule on the case on October 8.
The Local/dw
Op die leeftijd kan je hem toch helemaal niet meer omhoog krijgen? Opa's van 70 kunnen volgens mij helemaal geen seks meer hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |