abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 19:05:16 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991207
Meisje (12) filmt eigen verkrachting

quote:
Een twaalfjarig, Duits meisje heeft stiekem haar eigen verkrachting gefilmd. Het meisje heeft het filmpje vervolgens gebruikt als bewijs in de zaak tegen haar verkrachter, haar zeventigjarige stiefvader.

Het inmiddels dertienjarige meisje uit Müllheim is tussen 2006 en mei 2010 minstens zeventien keer verkracht. Omdat ze hier een eind aan wilde maken, installeerde ze een camera op haar slaapkamer en wachtte op een volgende verkrachting, die spoedig komen zou.

Hoewel haar stiefvader duidelijk in beeld komt, ontkent de zeventigjarige Griek Georgios alle aantijgingen. "Ik heb haar nooit verleid, zij mij eerder, ik zweer het", verklaarde hij via een tolk. "Ik kan me er niets van herinneren, ze moet iets in mijn drankje hebben gedaan."

"Ik wil jou. We gaan het nu doen meisje", zou de stiefvader voor iedere verkrachting hebben gezegd. De man wordt er ook van verdacht het meisje te hebben vastgebonden en met de dood te hebben bedreigd. In mei was het meisje er flauw van en plaatste een verborgen camera in haar slaapkamer, die een volgende verkrachting haarscherp vastlegde.

"Op de beelden kun je duidelijk zien wie de verkrachter is en wie het slachtoffer", aldus de rechter. Het meisje heeft de beelden de volgende dag aan haar leraar laten zien, waarna haar stiefvader direct werd gearresteerd. Omdat de Duitse Griek bleef ontkennen, moest het meisje gisteren urenlang getuigen, waarbij zij telkens haar teddybeer vastklemde.

Het meisje woont momenteel in een kindertehuis en is getraumatiseerd. De moeder is naar de andere kant van Duitsland gevlucht toen de zaak uitkwam. Een uitspraak in deze schokkende zaak wordt pas volgende week vrijdag verwacht.

Props voor het lef en de moed van dit meisje dat ten eerste.

Ik snap alleen niet dat zij ondanks de duidelijke beelden toch urenlang moest getuigen in de rechtbank. Is er niet een wet die kinderen beschermd hiertegen? Beetje jammer dat ze dat trauma tegen zoveel mensen moet vertellen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86991254
zeventig jaar?!
pi_86991297
"De moeder is naar de andere kant van Duitsland gevlucht toen de zaak uitkwam"

Dit is nog veel schokkender. :{
Noot noot.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:07:19 #4
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991305
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef FreezePop het volgende:
zeventig jaar?!
Ja heel oud idd :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86991326
:{
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 29 september 2010 @ 19:08:23 #6
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991362
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Jojoortje het volgende:

Ook ja
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86991387
Is twaalf jaar niet wat oud voor een teddybeer?
HÆLP.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:09:27 #8
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991411
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef ehqo. het volgende:
Is twaalf jaar niet wat oud voor een teddybeer?
Niet als je zo getraumatiseerd bent
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86991416
Soms vraag ik me af of het misschien beter zou zijn de doodstraf weer in te voeren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:10:04 #10
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86991434
dam, dit is echt erg :{
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 29 september 2010 @ 19:10:26 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991446
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
Soms vraag ik me af of het misschien beter zou zijn de doodstraf weer in te voeren.
Geloof het of niet maar er zijn nog steeds mensen die geen bloed met bloed willen vergelden (dit uiteraard vaak tot een lid uit eigen gezin slachtoffer wordt)
[b]AirwiN schreef [/b]
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 19:11:27 #12
230491 Zith
pls tip
pi_86991501
quote:
Omdat de Duitse Griek bleef ontkennen, moest het meisje gisteren urenlang getuigen, waarbij zij telkens haar teddybeer vastklemde.
OMG :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86991508
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Niet als je zo getraumatiseerd bent
Oh.
HÆLP.
pi_86991520
Zoiets doe je een kind toch verdomme niet aan :r
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_86991537
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar er zijn nog steeds mensen die geen bloed met bloed willen vergelden (dit uiteraard vaak tot een lid uit eigen gezin slachtoffer wordt)
Ik vind dat je makkelijk weg komt met de dood, meestal.
HÆLP.
pi_86991571
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Vind ik ook, levenslang in een gevangenis is toch wel wat erger.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_86991595
Volgens mij had ze gewoon iets in zijn drankje gedaan idd.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2010 @ 19:15:04 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_86991667
Waarom moet dat meisje alles nog eens urenlang in de rechtszaal ondergaan :?

Die moeder is trouwens net zo schuldig.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_86991673
quote:

[..]

Het ouderwetse dorpsplein dan maar weer introduceren. Vierendelen was zo gek nog niet
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86991707
Echt erg :{ !
En wat raar dat die moeder d'r niet gewoon is voor haar eigen dochter, maar wegvlucht!
Echt zielig voor het meisje. Maar wel heel goed van haar om het te filmen en gelijk te laten zien daarna.
Nu maar hopen dat die stiefvader goed gestrafd wordt :( !
  woensdag 29 september 2010 @ 19:16:08 #21
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991718
quote:

[..]

True.
Maar dan moeten ze op zn minst levenslang geven.

Dit soort figuren verdienen naar mijn idee geen tweede (of soms zelfs derde, vierde enz) kans in de maatschappij
[b]AirwiN schreef [/b]
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2010 @ 19:16:21 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_86991728
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Vind ik ook, levenslang in een gevangenis is toch wel wat erger.
Idd verkrachters en actieve pedofielen hebben het niet gezellig in de bajes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 september 2010 @ 19:17:02 #23
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86991756
quote:

Nou, wat moet dat kind zich in de steek gelaten voelen..
pi_86991782
Geen doodstraf, ik zou willen dat die vent hetzelfde kon meemaken als hij dat meisje heeft aangedaan.
Wel slim meisje om het te filmen, is ook heel wat moed voor nodig denk ik :{
pi_86991792
:{
Of toch du vader?
pi_86991804
quote:

Ik denk dat die moeder ook niet geheel verbaast was over haar man zijn praktijken...??
  woensdag 29 september 2010 @ 19:19:13 #27
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991864
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Ik denk dat die moeder ook niet geheel verbaast was over haar man zijn praktijken...??
Dat of buurtbewoners/familie willen de moeder nu lynchen omdat zij het wel al doorhadden maar moeders niet ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86991892
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat of buurtbewoners/familie willen de moeder nu lynchen omdat zij het wel al doorhadden maar moeders niet ofzo
en beide situaties geef ik de buurtbewoners gelijk eigenlijk.

Wat is dit btw voor vage zin:
In mei was het meisje er flauw van
pi_86992050
quote:
Geen doodstraf, ik zou willen dat die vent hetzelfde kon meemaken als hij dat meisje heeft aangedaan.
Een soort verkrachtingsbeul bedoel je?
HÆLP.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2010 @ 19:23:19 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_86992053
quote:

Is gewoon briljant _O_

Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2010 @ 19:24:04 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_86992085
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ik adviseer hem geen zeep te gebruiken onder de gezamenlijke douche.

woensdag 29 september 2010 @ 19:24:05 #32
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86992087
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is gewoon briljant _O_

Had ook anders uit kunnen pakken dus heeft ze echt wel veel moed voor nodig gehad.
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 29 september 2010 @ 19:24:13 #33
285174 Evienne
never odd or even
pi_86992093
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zegt toch genoeg dat het meisje naar haar LERAAR moest met het filmpje?

Wel een ontzettend dapper meisje, dat ze zich op deze manier hieraan durft/weet te ontworstelen.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_86992101
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Gevangenis, en hele kleine glibberige zeepjes in de douche ;)
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2010 @ 19:25:24 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_86992143
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Gevangenis, en hele kleine glibberige zeepjes in de douche ;)
Dat zeg ik ;)

woensdag 29 september 2010 @ 19:27:03 #36
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86992230
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Evienne het volgende:

[..]

Zegt toch genoeg dat het meisje naar haar LERAAR moest met het filmpje?

Wel een ontzettend dapper meisje, dat ze zich op deze manier hieraan durft/weet te ontworstelen.
Nee dat zegt niet genoeg.
Ik ka me heel goed voorstellen dat je met zoiets naar een buitenstaander gaat
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86992294
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik adviseer hem geen zeep te gebruiken onder de gezamenlijke douche.

Als ik zou moeten douchen in de gevangenis zou mijn eerste prioriteit het aanbrengen van zeep in mijn anus zijn, om het leed (of lid, als je dat veel grappiger vindt) dragelijker te maken.
HÆLP.
pi_86992312
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ;)

Wederom verslagen door Tong80 :')
Het was wederom een eer!
pi_86992361
quote:

Dat zegt genoeg lijkt me.
Misselijk mensen :r
  woensdag 29 september 2010 @ 19:34:02 #40
285174 Evienne
never odd or even
pi_86992540
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee dat zegt niet genoeg.
Ik ka me heel goed voorstellen dat je met zoiets naar een buitenstaander gaat
Ook de andere omstandigheden zeggen niet voldoende?

Dat ze überhaupt op het idee kwam het te filmen? Dat verzin je als twaalfjarige niet zomaar. Tegen je moeder zeggen (of buitenstaander, soit) zou voldoende moeten zijn, vanwaar die behoefte aan bewijsmateriaal?

Daarnaast, als moeder zijnde, wetende dat je niks fout hebt gedaan, waarom vluchten? Als je onschuldig bent kun je heus wel bescherming krijgen. Maar je dochter in de steek laten in zo'n geval? Zegt ook niet genoeg voor je?
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_86992560
Wat een infantiel geschreven bericht.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:36:15 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86992638
Millenium

maar idd moedig van het kind lijkt me verschrikkelijk te weten wat er aan gaat komen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86992751
Gadverdamme wat een viezerik! :{

Wel erg slim van dat meisje.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_86992992
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ook de andere omstandigheden zeggen niet voldoende?

Dat ze überhaupt op het idee kwam het te filmen? Dat verzin je als twaalfjarige niet zomaar. Tegen je moeder zeggen (of buitenstaander, soit) zou voldoende moeten zijn, vanwaar die behoefte aan bewijsmateriaal?

Daarnaast, als moeder zijnde, wetende dat je niks fout hebt gedaan, waarom vluchten? Als je onschuldig bent kun je heus wel bescherming krijgen. Maar je dochter in de steek laten in zo'n geval? Zegt ook niet genoeg voor je?
Niemand weet tot nu toe hier op het forum de werkelijke reden waarom die moeder vluchtte, maar hopelijk wordt het wel onderzocht. Want het is wel verdacht ja. Mocht ze echt onschuldig zijn helemaal, want dan zou je er toch zijn voor je dochter en desnoods bescherming aanvragen ja!
Door deze actie lijkt het of ze er wel wat van afwist, maar er niets aan durfde te doen omdat, "vul maar in".
pi_86993071
Walgelijk.
pi_86993505
Ik ben eigenlijk tegen lijfstraffen maar in dit geval graag de ballen eraf hakken!
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2010 @ 19:59:49 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_86993629
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef h0neybunnY het volgende:

[..]

Niemand weet tot nu toe hier op het forum de werkelijke reden waarom die moeder vluchtte, maar hopelijk wordt het wel onderzocht. Want het is wel verdacht ja. Mocht ze echt onschuldig zijn helemaal, want dan zou je er toch zijn voor je dochter en desnoods bescherming aanvragen ja!
Door deze actie lijkt het of ze er wel wat van afwist, maar er niets aan durfde te doen omdat, "vul maar in".
Je hebt gelijk.Misschien vluchtte de moeder ook voor de man.

woensdag 29 september 2010 @ 20:18:31 #48
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86994638
Originele tekst :

quote:
Cologne daily Express reported on Wednesday that the girl from the Rhineland city of Mülheim installed a concealed video camera in her room after she had already been raped at least 17 times over several years.

Her stepfather, 70-year-old Greek Georgios A., denied the allegations, the paper reported.

“I have never seduced her, rather her me, I swear it,” he said through a Greek-German interpreter. “She must have put something in my drink. I don’t remember anything.”

The state prosecutor accuses the man of seriously sexually assaulting the girl, who is now 13, at least 17 times between 2006 and May 2010.

“I want you. We’ll do it now, my girl,” the man is alleged to have said before each attack.

The man also tied the girl up and threatened to kill her, prosecutors say.

The girl hatched her plan in May, hiding the camera in her room. When her stepfather raped her, the attack was recorded.

“You can clearly recognize in the images who is the perpetrator and who is the victim here,” judge Christoph Kaufmann said, according to the paper.

The girl showed the pictures to her teacher and her stepfather was promptly arrested. Because he continued to deny the charges, the victim had to testify for several hours on Tuesday, during which she clung to a teddy bear.

The girl now lives in a foster home and is "traumatised," the paper said. Her mother moved to another country after the case became public knowledge.

The court is expected to rule on the case on October 8.

The Local/dw
Het meisje is nu pas 13 jaar en die vent is er al in 2006 mee begonnen ??? !!! :(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_86994989
Indien waarheid moedig meisje.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 29 september 2010 @ 20:31:12 #50
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86995322
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef FreezePop het volgende:
zeventig jaar?!
Op die leeftijd kan je hem toch helemaal niet meer omhoog krijgen? Opa's van 70 kunnen volgens mij helemaal geen seks meer hebben. :{

Trouwens als het tegen de wil in van het meisje ging, vind ik die man wel een echte schoft. Het feit dat het meisje het filmde is inderdaad een indicatie dat ze er echt niet van gediend was.

Deze man heeft daarom zeker cel verdiend! o|O Tegen de zin in van een meisje of vrouw is echt gruwelijk. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')