abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 19:05:16 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991207
Meisje (12) filmt eigen verkrachting

quote:
Een twaalfjarig, Duits meisje heeft stiekem haar eigen verkrachting gefilmd. Het meisje heeft het filmpje vervolgens gebruikt als bewijs in de zaak tegen haar verkrachter, haar zeventigjarige stiefvader.

Het inmiddels dertienjarige meisje uit Müllheim is tussen 2006 en mei 2010 minstens zeventien keer verkracht. Omdat ze hier een eind aan wilde maken, installeerde ze een camera op haar slaapkamer en wachtte op een volgende verkrachting, die spoedig komen zou.

Hoewel haar stiefvader duidelijk in beeld komt, ontkent de zeventigjarige Griek Georgios alle aantijgingen. "Ik heb haar nooit verleid, zij mij eerder, ik zweer het", verklaarde hij via een tolk. "Ik kan me er niets van herinneren, ze moet iets in mijn drankje hebben gedaan."

"Ik wil jou. We gaan het nu doen meisje", zou de stiefvader voor iedere verkrachting hebben gezegd. De man wordt er ook van verdacht het meisje te hebben vastgebonden en met de dood te hebben bedreigd. In mei was het meisje er flauw van en plaatste een verborgen camera in haar slaapkamer, die een volgende verkrachting haarscherp vastlegde.

"Op de beelden kun je duidelijk zien wie de verkrachter is en wie het slachtoffer", aldus de rechter. Het meisje heeft de beelden de volgende dag aan haar leraar laten zien, waarna haar stiefvader direct werd gearresteerd. Omdat de Duitse Griek bleef ontkennen, moest het meisje gisteren urenlang getuigen, waarbij zij telkens haar teddybeer vastklemde.

Het meisje woont momenteel in een kindertehuis en is getraumatiseerd. De moeder is naar de andere kant van Duitsland gevlucht toen de zaak uitkwam. Een uitspraak in deze schokkende zaak wordt pas volgende week vrijdag verwacht.

Props voor het lef en de moed van dit meisje dat ten eerste.

Ik snap alleen niet dat zij ondanks de duidelijke beelden toch urenlang moest getuigen in de rechtbank. Is er niet een wet die kinderen beschermd hiertegen? Beetje jammer dat ze dat trauma tegen zoveel mensen moet vertellen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86991254
zeventig jaar?!
pi_86991297
"De moeder is naar de andere kant van Duitsland gevlucht toen de zaak uitkwam"

Dit is nog veel schokkender. :{
Noot noot.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:07:19 #4
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991305
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef FreezePop het volgende:
zeventig jaar?!
Ja heel oud idd :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86991326
:{
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 29 september 2010 @ 19:08:23 #6
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991362
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
"De moeder is naar de andere kant van Duitsland gevlucht toen de zaak uitkwam"

Dit is nog veel schokkender. :{
Ook ja
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86991387
Is twaalf jaar niet wat oud voor een teddybeer?
HÆLP.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:09:27 #8
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991411
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef ehqo. het volgende:
Is twaalf jaar niet wat oud voor een teddybeer?
Niet als je zo getraumatiseerd bent
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86991416
Soms vraag ik me af of het misschien beter zou zijn de doodstraf weer in te voeren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:10:04 #10
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86991434
dam, dit is echt erg :{
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 29 september 2010 @ 19:10:26 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86991446
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
Soms vraag ik me af of het misschien beter zou zijn de doodstraf weer in te voeren.
Geloof het of niet maar er zijn nog steeds mensen die geen bloed met bloed willen vergelden (dit uiteraard vaak tot een lid uit eigen gezin slachtoffer wordt)
[b]AirwiN schreef [/b]
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 19:11:27 #12
230491 Zith
pls tip
pi_86991501
quote:
Omdat de Duitse Griek bleef ontkennen, moest het meisje gisteren urenlang getuigen, waarbij zij telkens haar teddybeer vastklemde.
OMG :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86991508
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Niet als je zo getraumatiseerd bent
Oh.
HÆLP.
pi_86991520
Zoiets doe je een kind toch verdomme niet aan :r
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_86991537
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar er zijn nog steeds mensen die geen bloed met bloed willen vergelden (dit uiteraard vaak tot een lid uit eigen gezin slachtoffer wordt)
Ik vind dat je makkelijk weg komt met de dood, meestal.
HÆLP.
pi_86991571
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Vind ik ook, levenslang in een gevangenis is toch wel wat erger.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_86991595
Volgens mij had ze gewoon iets in zijn drankje gedaan idd.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2010 @ 19:15:04 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_86991667
Waarom moet dat meisje alles nog eens urenlang in de rechtszaal ondergaan :?

Die moeder is trouwens net zo schuldig.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_86991673
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:12 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Het ouderwetse dorpsplein dan maar weer introduceren. Vierendelen was zo gek nog niet
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86991707
Echt erg :{ !
En wat raar dat die moeder d'r niet gewoon is voor haar eigen dochter, maar wegvlucht!
Echt zielig voor het meisje. Maar wel heel goed van haar om het te filmen en gelijk te laten zien daarna.
Nu maar hopen dat die stiefvader goed gestrafd wordt :( !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')