HAHA GRAPPIG MEN ZELF BEDACHT ZEKER ECHT LAGGEN GA ZO DOORquote:
ehmmm 3 kwartier schillen... groenten snijden.. water koken wachten wachten wachten wachten wachten... aangefikt... jammer opnieuwquote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef Socios het volgende:
Wat is er moeilijk aan een pan water laten koken en er ondertussen wat aardappelen en groenten ingooien? Frituurpan is veel meer werk, hoor.
inderdaat die kkbezem denkt grapig te sijn nou w8 mar kkboeler kom mar vegten vondelpark 9 uur kom dn krijg je kkharde klappe mattiequote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
HAHA GRAPPIG MEN ZELF BEDACHT ZEKER ECHT LAGGEN GA ZO DOOR
3 kwartier schillen? Heb je de motoriek van een kind van 6 of zo?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:48 schreef TwiisT het volgende:
[..]
ehmmm 3 kwartier schillen... groenten snijden.. water koken wachten wachten wachten wachten wachten... aangefikt... jammer opnieuw
Dat had ik ook gelezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:50 schreef eucalyptus het volgende:
Je wordt er niet alleen dik van maar je krijgt er ook dikke kanker van.
Net als van roken, trappen, schapen, gras, bier, seks, gapen, wolken, glas..
Nee, nee. Eerst water in de pan. Tijdens het schillen (dat hooguit paar minuten duurt) water laten koken, aardappelen in pan met (inmiddels kokend) water doen. Iets later de groenten erbij in dezelfde pan en nog 10 à 12 minuten door laten koken terwijl je er geen omkijken naar hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:48 schreef TwiisT het volgende:
ehmmm 3 kwartier schillen... groenten snijden.. water koken wachten wachten wachten wachten wachten... aangefikt... jammer opnieuw
Bij mij fikt het water ook altijd aan inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2010 18:48 schreef TwiisT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:47 schreef Socios het volgende:
Wat is er moeilijk aan een pan water laten koken en er ondertussen wat aardappelen en groenten ingooien? Frituurpan is veel meer werk, hoor.
Gatver ik zag dat een keer in een artikel op girlscene gatverquote:Op woensdag 29 september 2010 18:50 schreef 92Merel het volgende:
Ja, slecht, zitten veel verzadigde vetten in, slibben je aderen van dicht.
Je moet eens gefrituurde mars proberen, schijnt een delicatesse te zijn in een bepaalde plaats in schotland xD
Ook gezien, maar tijd daarvoor al ergens anders xDquote:Op woensdag 29 september 2010 18:53 schreef koekii het volgende:
[..]
Gatver ik zag dat een keer in een artikel op girlscene gatver![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:55 schreef Elusive het volgende:
kijk dan wat lekker
[ afbeelding ]
hmmmm
beschimmeld mars uit de frituur?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:55 schreef Elusive het volgende:
kijk dan wat lekker
[ afbeelding ]
hmmmm
Het ziet eruit alsof je het vast moet spijkeren aan je bord als je het wilt eten..quote:Op woensdag 29 september 2010 18:55 schreef Elusive het volgende:
kijk dan wat lekker
[ afbeelding ]
hmmmm
Even serieus, wat is nou de Mars? Dat ding wat op een keutel lijk of dat drapje er bovenop?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:55 schreef Elusive het volgende:
kijk dan wat lekker
[ afbeelding ]
hmmmm
Gewoon een luie anorexia patiënt.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef DwarrelAnus het volgende:
Maat van mij vreet al 4 jaar lang elke dag frituur ,pizza en ook bestellen is ie niet vies van...
hij heeft totaal geen vet
Het zit alleen maar in z'n aders..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef DwarrelAnus het volgende:
Maat van mij vreet al 4 jaar lang elke dag frituur ,pizza en ook bestellen is ie niet vies van...
en van binnen verstopt rakenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef DwarrelAnus het volgende:
Komt ie snel genoeg achter..quote:
quote:DEN HAAG - Tussendoortjes met een gezond imago zijn even goed of slecht als een zak patat met mayonaise. Dat is het nieuwe standpunt van het Voedingscentrum, dat daarmee afrekent met claims van fabrikanten dat alleen hun 'gezonde' tussendoortjes verantwoord zijn.
De verantwoorde tussendoortjes hebben afgedaan voor het Voedingscentrum. Al die producten, zoals vruchtenrepen en liga’s, blijken minder verantwoord te zijn dan verwacht.
Onderling uitwisselbaar
Sinds de komst van de Schijf van Vijf rekent het Voedingscentrum alleen nog in het aantal calorieën. “Op basis van de energie die ze leveren, zijn al die zaken - patat, snacks, gebak en verantwoorde tussendoortjes - in onderling uitwisselbaar”, zegt Patricia Schutte, voorlichter van het Voedingscentrum.
Niet overschrijden
Het maakt voor het Voedingscentrum niet meer uit of je nu een verantwoord tussendoortje neemt of een kroket, een mars of een slagroompunt. Er is maar één restrictie, zolang het restantje calorieën dat we vrijelijk te besteden hebben (gemiddeld zo'n 400 calorieën per dag) maar niet wordt overschreden.
Reservepotje
Iedere consument namelijk die de dagelijkse aanbevolen hoeveelheden van de voedingsschijf heeft gegeten, houdt een reservepotje aan calorieën over, dat afhankelijk van de leeftijd varieert van 100 tot 700 calorieën.De verantwoorde tussendoortjes zijn daarmee geschiedenis; ze zijn niet verantwoorder dan een slagroomgebakje of gevulde koek.
Publicatiedatum: 9 februari 2005
Bron: Algemeen Dagblad
Waarom schillen als je kunt ze al voorgeschild kunt kopen? Binnen een kwartier kun je een aardappel-vlees-groente maaltijd op tafel hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:48 schreef TwiisT het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit van interpunctie gehoord? Leer nederlands. En die magnetronmaaltijden zijn zéér ongezond.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef gamezz het volgende:
als je gezond wil doen nou pleur dan een pak diepvriesgroente in de magnetron 5 min je bent klaar of anders groenten in pot of blik en aardappels kun je geschild en voorgekookt al kopen voor bijna dezelfde prijs en ja verder kun je kant en klaar maaltijden kopen die doe je ook in de magnetron of hebn je alleen maar een frituurpan ja dan kan het niet
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef gamezz het volgende:
als je gezond wil doen nou pleur dan een pak diepvriesgroente in de magnetron 5 min je bent klaar of anders groenten in pot of blik en aardappels kun je geschild en voorgekookt al kopen voor bijna dezelfde prijs en ja verder kun je kant en klaar maaltijden kopen die doe je ook in de magnetron of hebn je alleen maar een frituurpan ja dan kan het niet
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:45 schreef TwiisT het volgende:
hallo
ik ben een hele luie jongen. Dus zou het kwaadkunnen om alleen maar te frituren.
Ik heb namelijk een schijthekel aan bakken en koken. In een frituurpan kan je alles meteen in kegele, loempias, aardappeltjes, compelete schnitzels! en voilla, in 5 minuten een heerlijk gerecht waar je (bijna) niks voor hebt hoeven doen.
Is het echt zo slecht als ik elke dag frituur zou eten? ik heb een trap dus ik loop het er toch wel af
als iemand nog andere tips heeft ofzo van eten wat je echt heel snel klaar hebt lekker is en waarvoor je nix hoeft te doen...laat weten
nou ja die magnetronmaaltijden zijn gezonder dan een zooi dikke patatten gefrituurd in een klomp vet ook heb ik hem andere opties gegeven waar hij het perfect mee kan doen maar ja als je bijna te lui bent om de trap op te lopen dan zit er niks anders opquote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit van interpunctie gehoord? Leer nederlands. En die magnetronmaaltijden zijn zéér ongezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |