Nou inderdaad!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat je man daar nog niet op gekomen is nadat je nachtenlang om het uur huilend en ontroostbaar wakker wordt.
Och arm. Het doet echt heel erg zeer idd. En het is zo lastig duidelijk te maken aan anderen. Durfde het ook niet zo goed op m'n werk te vertellen. Klinkt zo vies, he, een zere tong.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik dan ook maar proberen, want ik kan niet eens meer normaal eten. Zouden zaterdag biefstuk en aardappeltjes e.d. eten bij vrienden. Ik heb uiteindelijk een zacht puntje met jam gegeten en daar een half uur over gedaan. Die rode puntjes waren al naar, maar dit is echt hels! En die dentinox is een slimme...dat ik dat zelf niet verzonnen heb!
Nils smeert het altijd op z'n eikel. Scheelt toch weer drie minuten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat je man daar nog niet op gekomen is nadat je nachtenlang om het uur huilend en ontroostbaar wakker wordt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef wickie het volgende:
Wat ook een hit is, maar niet mijn favoriet (m'n ouders hebben 'm), is een kubus van V-Tech waar allemaal knopjes met liedjes en geluiden op zitten. Ze gaat dan steeds op hetzelfde knopje duwen, dus dan krijg een je housenummer van het liedje onder de knop. Dit doet ze al staand, hangend tegen die kubus met 1 hand, terwijl ze de andere hand in de lucht doet en dan gaat ze met haar kontje heen en weer, lekker dansen![]()
Jij bent soms echt zó nasty.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nils smeert het altijd op z'n eikel. Scheelt toch weer drie minuten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Ssserpente het volgende:
Nils smeert het altijd op z'n eikel. Scheelt toch weer drie minuten.
Dat fluitje dat daarbij hoort, heb ik als ringtone.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik aan Isabeau als twintiger denk dan denk ik aan Turks Fruit. Heel concreet denk ik aan dit beeld:
[ afbeelding ]
Een mooi meisje in een zwierig zomerjurkje achterop de fiets van de blonde god waar ze stiekem mee gaat trouwen. Daar zouden paps en mams het natuurlijk niet mee eens zijn. Sterker nog, ze vonden het ook maar niks dat ze het hoge noorden achter zich liet voor Amsterdam, het Sodom en Gomorra van de Lage Landen.
Isabeau.
Nou zeg, kom ik zo conservatief over?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik aan Isabeau als twintiger denk dan denk ik aan Turks Fruit. Heel concreet denk ik aan dit beeld:
[ afbeelding ]
Een mooi meisje in een zwierig zomerjurkje achterop de fiets van de blonde god waar ze stiekem mee gaat trouwen. Daar zouden paps en mams het natuurlijk niet mee eens zijn. Sterker nog, ze vonden het ook maar niks dat ze het hoge noorden achter zich liet voor Amsterdam, het Sodom en Gomorra van de Lage Landen.
Isabeau.
Gevonden!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat fluitje dat daarbij hoort, heb ik als ringtone.
Leuk, he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gevonden!
Hm, het was ná het trouwen.
Fijn! Zag ze op de foto met Elin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef Sorbootje het volgende:
Oh heb ik dat nog gemaild? Ze heeft ze bijna elke dag aan omdat ze zo goed zitten!! Ben er echt superblij mee!![]()
En ja ik ben héél braaf...
ik neem mijn woorden terug, ik zag er een vandaag!quote:
Vandaag wel, ze is ziek.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ben jij een beetje in denial trouwens? Jij hebt geen baby meer!
Zoiets bijvoorbeeld, hij kan al bijna fietsenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou zeg, kom ik zo conservatief over?![]()
![]()
Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik tegen die tijd zélf in dat Sodom en Gomorra van de Lage Landen woon![]()
En ik ben groot voorstander van blonde goden.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld, hij kan al bijna fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |