abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87172600
Spoelen met Act (verkrijgbaar bij Da) werkte bij mij erg goed.
pi_87172651
Als ik me bij de foto's van Isabeau een twintiger voorstel dan... nou ja, laat ik zeggen dat ik als moeder die gedachtes zou proberen te blokkeren!

Kuisheidsgordel een idee?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87172657
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat je man daar nog niet op gekomen is nadat je nachtenlang om het uur huilend en ontroostbaar wakker wordt.
Nou inderdaad! o|O
pi_87172659
Wat ook een hit is, maar niet mijn favoriet (m'n ouders hebben 'm), is een kubus van V-Tech waar allemaal knopjes met liedjes en geluiden op zitten. Ze gaat dan steeds op hetzelfde knopje duwen, dus dan krijg een je housenummer van het liedje onder de knop. Dit doet ze al staand, hangend tegen die kubus met 1 hand, terwijl ze de andere hand in de lucht doet en dan gaat ze met haar kontje heen en weer, lekker dansen :')

Er is een filmpje van.... die heeft mijn broer gemaakt. Toch maar eens gaan zeuren wanneer ik die krijg.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87172685
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Hmm, dat moet ik dan ook maar proberen, want ik kan niet eens meer normaal eten. Zouden zaterdag biefstuk en aardappeltjes e.d. eten bij vrienden. Ik heb uiteindelijk een zacht puntje met jam gegeten en daar een half uur over gedaan. Die rode puntjes waren al naar, maar dit is echt hels! En die dentinox is een slimme...dat ik dat zelf niet verzonnen heb!
Och arm. Het doet echt heel erg zeer idd. En het is zo lastig duidelijk te maken aan anderen. Durfde het ook niet zo goed op m'n werk te vertellen. Klinkt zo vies, he, een zere tong. :') Hoop echt dat je er snel vanaf bent. Merkte wel dat ik echt netjes vier keer per dag moest spoelen met die waterstofperoxide. Zodra ik het minder vaak deed, werd het direct weer erger.
pi_87172712
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat je man daar nog niet op gekomen is nadat je nachtenlang om het uur huilend en ontroostbaar wakker wordt.
Nils smeert het altijd op z'n eikel. Scheelt toch weer drie minuten. :P
pi_87172731
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef wickie het volgende:
Wat ook een hit is, maar niet mijn favoriet (m'n ouders hebben 'm), is een kubus van V-Tech waar allemaal knopjes met liedjes en geluiden op zitten. Ze gaat dan steeds op hetzelfde knopje duwen, dus dan krijg een je housenummer van het liedje onder de knop. Dit doet ze al staand, hangend tegen die kubus met 1 hand, terwijl ze de andere hand in de lucht doet en dan gaat ze met haar kontje heen en weer, lekker dansen :')
:D

Het klinkt alsof ze dezelfde dansstijl heeft als Ivan. Ik heb hem het filmpje van Niels laten zien maar de danspasjes krijg ik er niet in.
pi_87172782
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Jij bent soms echt zó nasty. _O-

Maar alle gekheid op een stokje, het klinkt heel verrot, Sorbo. :*
pi_87172788
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef Ssserpente het volgende:
:D _O- _O_
Ga ik die van mij ook maar eens aanraden dan :D :P
pi_87172990
Oh dan kunnen Mette en Ivan wel een keer samen gaan dansen ;)

Het is ook heel aandoenlijk dat ze graag op de muziek van haar papa danst, ze hebben een nieuwe LP gemaakt en de testversie kwam van de week binnen. Ze ging bij de platenspeler staan dansen O+
Maar daarna ging ze natuurlijk heel hard op platenspeler slaan, zodat de plaat over bleef slaan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87172991
Als ik aan Isabeau als twintiger denk dan denk ik aan Turks Fruit. Heel concreet denk ik aan dit beeld:

Een mooi meisje in een zwierig zomerjurkje achterop de fiets van de blonde god waar ze stiekem mee gaat trouwen. Daar zouden paps en mams het natuurlijk niet mee eens zijn. Sterker nog, ze vonden het ook maar niks dat ze het hoge noorden achter zich liet voor Amsterdam, het Sodom en Gomorra van de Lage Landen.

Isabeau. O+
pi_87173148
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik aan Isabeau als twintiger denk dan denk ik aan Turks Fruit. Heel concreet denk ik aan dit beeld:

[ afbeelding ]

Een mooi meisje in een zwierig zomerjurkje achterop de fiets van de blonde god waar ze stiekem mee gaat trouwen. Daar zouden paps en mams het natuurlijk niet mee eens zijn. Sterker nog, ze vonden het ook maar niks dat ze het hoge noorden achter zich liet voor Amsterdam, het Sodom en Gomorra van de Lage Landen.

Isabeau. O+
Dat fluitje dat daarbij hoort, heb ik als ringtone. O+
pi_87173429
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

Isabeau. O+
Nou zeg, kom ik zo conservatief over? }:| :P

Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik tegen die tijd zélf in dat Sodom en Gomorra van de Lage Landen woon :D
En ik ben groot voorstander van blonde goden.
pi_87173433
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat fluitje dat daarbij hoort, heb ik als ringtone. O+
Gevonden!

Hm, het was ná het trouwen.
pi_87173456
Ssserpente jij bent gewoon nog erger dan ik :o (wel een goeie tip trouwens!)
pi_87182483
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gevonden!

Hm, het was ná het trouwen.
Leuk, he? O+

Maar Sorbo, jij bent toch ook heel braaf? :P Hoe bevallen de schoentjes trouwens?
pi_87183058
Oh heb ik dat nog gemaild? Ze heeft ze bijna elke dag aan omdat ze zo goed zitten!! Ben er echt superblij mee! O+

En ja ik ben héél braaf... O-)
pi_87183257
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef Sorbootje het volgende:
Oh heb ik dat nog gemaild? Ze heeft ze bijna elke dag aan omdat ze zo goed zitten!! Ben er echt superblij mee! O+

En ja ik ben héél braaf... O-)
Fijn! Zag ze op de foto met Elin. O+
pi_87183323
Ben jij een beetje in denial trouwens? Jij hebt geen baby meer! o|O
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:48:13 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87183455
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
Ik heb hier nog een koos tandloos
ik neem mijn woorden terug, ik zag er een vandaag!
een klein wit tandje, heel klein, maar vlijmscherp
pi_87183519
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ben jij een beetje in denial trouwens? Jij hebt geen baby meer! o|O
Vandaag wel, ze is ziek. ;( Hoesten, snot, prutoog en loopoor.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:51:36 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87183633
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:30 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nou zeg, kom ik zo conservatief over? }:| :P

Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik tegen die tijd zélf in dat Sodom en Gomorra van de Lage Landen woon :D
En ik ben groot voorstander van blonde goden.
Zoiets bijvoorbeeld, hij kan al bijna fietsen O-)
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:02:19 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87184148
Keshet, deze zijn bij ons al heel lang een hit. Ik heb ze daarom ook door Harry aan Niels laten geven (andere variant, maar zelfde principe). Het is leuk voor nu, maar ook als ze dadelijk wat groter is: voor peuterende friemelvingertjes...
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:12:37 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87184687
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef Aoraki het volgende:

[..]

O+
Hij is half Spaans, maar ik zou haast denken dat mijn man is vreemdgegaan met een blonde vrouw ofzo ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')