abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87170464
Rocka, dat snap ik dan ook wel weer. Da's toch andersinderdaad als je een nóg groter exemplaar hebt rondlopen! Maar ik heb er maar één en dat blijft ook zo... dus het dit-komt-nooit-meer-terug-besef is wel érg aanwezig. :)
pi_87170499
Free, konthoppen klinkt erg gay _O-
pi_87171125
Ik zat gister onder een dekentje op het kleed televisie te kijken. Ivan zat naast me een soepstengel te eten, ook met zijn benen onder het dekentje en net zo gebiologeerd naar de tv kijkend. Toen besefte ik ineens dat ik een heus kindje heb! :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87171186
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:10 schreef Sorbootje het volgende:
Free, konthoppen klinkt erg gay _O-
:D :%

Grappig he, Claudia, dat je zulke gedachten op dit soort onvoorspelbare momenten hebt? O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:35:31 #255
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87171370
*O* voor het bipsstuiteren van Florian! :D

Claudia, dat klinkt heel knus. O+

Sorbo, dat gevoel ken ik hoor. Ik geniet intens van elk moment dat we hebben. Aan de ene kant vanwege het besef dat het een wonder is dat we deze momenten hebben en aan de andere kant omdat het nooit meer terugkomt. Ze groeien zo hard!
Maar meestal geniet ik gewoon zonder er bij na te denken hoor. :D

Ik kijk ook uit naar de tijd die komen gaat. Het leren zitten, kruipen/ietswatdaaroplijkt, staan, lopen, het ontdekken van de wereld en het je steeds een beetje meer eigen maken van die wereld.
A grand adventure has begun.
pi_87171519
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:30 schreef Ssserpente het volgende:

Grappig he, Claudia, dat je zulke gedachten op dit soort onvoorspelbare momenten hebt? O+
Ja. Ik zei er pas ook al iets over, dat je zoveel krijgt 'voor de prijs van één'. Net als ik eraan gewend ben dat Ivan een ontwikkeling heeft doorgemaakt of een nieuw foefje beheerst dan zijn er van die momenten waarop ik me oprecht verbaas over dat kleine mannetje. Ik weet ook niet waarom ik het zo'n aandoenlijk moment vond. Hij deed niks bijzonders, alleen rustig zitten en naar de tv kijken met me.

Ik herken ook jouw gevoel erg, Sorbo, van het gelijktijdig terug- en vooruitblikken. Als Ivan zo naast me zit dan zie ik niet alleen de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt maar ook de ontwikkelingen die nog gaan komen. Ik zag gister zelfs even de twintiger die hij gaat worden en ik voelde me zo overspoeld door liefde. Het voelt als een groot voorrecht om zijn moeder te zijn.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:40:45 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87171557
heyhey ik bn ook weer thuis na het werken; beetje vroeg; kan pas om 16:15 uur mijn meisje ophalen bij de kinderopvang; dus nu lekker ff met een glaasje fris op de bank ;)

Keshet wat een onwijs leuke foto van je kleine dappere strijdertje! mooooooi! O+

jeetje Sorboo; nog maar 2 weekjes joh! en dat jurkje die je gescoord hebt staat je meisje echt mooi!
(ik krijg nu ook zin om strijkapplicaties aan te schaffen voor al mijn GMKoutfits haha).

@Keshet; deze foto was het:

en achteraf is dit zo'n dierbare foto; vooral omdat na alle pijn en moeite van die tijd; de BV wel gelukt is. En Evie dr nu zo van geniet... O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87171562
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
..want ik wil niet zo'n opschepmoeder zijn (is dat net zoiets als een overblijf-, voorlees- of luizenmoeder? :P)
haha, echt wel :P

en Florian aan het konthoppen aka billenschuiven

Ik verwacht dat Leah dat ook gaat doen. Haar broers gingen haar voor.
Vooralsnog zit ze als een huis en daar blijft het bij. Ze reikt naar links, naar rechts, naar voren (hoofd op knie) en that's it.
Wat buiten haar bereik ligt hoeft ze niet :P
pi_87171598
Prachtige foto, BJ. Ik had m nog niet gezien.
pi_87171602
Oh, Keshet, Ivan is dol op boekjes. En hij heeft recentelijk zijn rammelaar herontdekt. Sambaballen zouden het ook goed doen bij hem. Bakjes die je kunt stapelen en in elkaar kunt doen vindt hij eveneens geweldig. Nu hij wat ouder is, is de vormenstoof ook heel leuk voor hem. Bijna al dat speelgoed gebruikte hij al voor hij (goed) kon zitten. Liggend kunnen ze ook een hoop!
pi_87171636
Oooh, BJ, dat is ook wel een prachtige foto, hoor! Ze was (en is nog steeds natuurlijk :P) zo mooi. Die lipjes! O+
pi_87171671
Ik had die foto al eens gezien, BJ. Nu het verhaal achteraf 'compleet' is is 'ie haast nog mooier.
pi_87171826
Ik wordt helemaal emo en nostalgisch van jullie posts.

Gister werd ik ook helemaal week van Mette die aan haar favo bijzettafeltje hing, met een cracker in haar mond gezellig Planet Earth stond te kijken.
Ik vind het heerlijk deze periode (stiekem vind ik deze tijd echt heel veel leuker dan het begin)

Ook ik ben met het terugkijken naar vorig jaar begonnen. Ik had gewoon verlof nu een jaar geleden.
jammergenoeg ook in negatieve zin, heb al een week weer erg last van mijn been. Ben vandaag toch maar even naar de dokter geweest, gelukkig niks aan de hand maar de herinneringen aan vorig jaar en de nachtmerrie van vannacht maken me nogal een emodoos vandaag
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:49:32 #264
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87171885
Wat een mooie foto BJ! O+ O+ O+

Bedankt voor de tips ook weer Claudia!
Een vormenstoof heeft Emma al. Met dank aan haar 12 neefjes en nichtjes. :') Boekjes komen inderdaad ook op het lijstje, ik ben gek op de boekjes van Nijntje!
A grand adventure has begun.
pi_87172086
BJ wat een ontzettend mooie foto, en ik wil nog even zeggen dat ik je echt heb bewondert voor je doorzettingsvermogen met het kolven. Ik heb het ook een aantal weken gedaan, fulltime gekolft en ik vond het echt heel zwaar.

Boekjes zijn hier jammergenoeg een no-go, alleen plastic en stoffen boekjes zijn veilig. Ze eet namelijk graag papier. En als ze dan ook papier in haar mond heeft en merkt dat ze dat best vies vindt, gaat ze nog steeds rustig door met papier eten..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87172142
Vergeet de kartonnen boekjes niet, Keshet! Daar laat ik Ivan met een gerust hart mee spelen. :P ZIjn opa en oma hebben een heel klein, compact boekje voor hem waar telkens één object op staat met een naam erbij. Dat is volgens mij zijn favoriete boekje. Voelboekjes zijn hier thuis favoriet.

Oh, en recentelijk is hij puzzels ook leuk gaan vinden! Je weet wel, die houten dingen met een knopje eraan waarmee je de stukjes vast kunt pakken. Wij hebben er zaterdag een gekregen.

Houten blokken doen het ook goed hier en die blijven volgens mij leuk. De poppetjes van Little People vindt hij ook geweldig, vooral omdat je die goed in andere dingen kunt stoppen (bijvoorbeeld de stapelblokken).

En dan is er nog badspeelgoed! Dat staat ook op mijn verlanglijstje.
pi_87172215
BJ, één weekje nog maar zelfs!

Wauw Claudia, als twintiger zelfs! Ik heb veel fantasie, maar ik kan me maar moeilijk een voorstelling maken van een twintigjarig Isabeau. Wat ik wel heb is dat ik héél slecht tegen verhalen kan van mensen met een kind dat ontspoort... aan de drugs raakt o.i.d.. Dan probeer ik me voor te stellen hoe dat is om je grote kind af te zien glijden. Pff, dat soort gedachten kunnen mij (en ik ben nog wel een rasoptimist) vreselijk beangstigen!
In mijn werk heb ik veel te maken met studenten die om wat voor reden dan ook geen contact meer met hun vader of moeder hebben. Vaak ben ik dan erg benieuwd naar de kant van de ouder in kwestie. Hoe komt het zover?
Ik dwaal af hè?! Sorry!

Ssserpente, toen jij zo'n last van je tong had, sloeg dat ook over naar de binnenkant van je lippen en je wangen door daar reusachtige blaren te vormen? Dat doet het bij mij wel namelijk en ondanks dat het onwijs goed is voor de lijn word ik er stapelgek van!
pi_87172242
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:47 schreef wickie het volgende:
jammergenoeg ook in negatieve zin, heb al een week weer erg last van mijn been. Ben vandaag toch maar even naar de dokter geweest, gelukkig niks aan de hand maar de herinneringen aan vorig jaar en de nachtmerrie van vannacht maken me nogal een emodoos vandaag
Wat eng, zeg! Goed dat je naar de dokter bent geweest.
pi_87172264
Ooooh BJ, zie nu je foto O+
pi_87172397
Keshet, de allergrootste hit bij Xeentje was en is nog steeds deze:
Het is een tol met vier ballen. Als je er bovenop drukt gaat hij hard draaien. En als je het deurtje open zet, vliegen de ballen eruit. Hij is al een half jaar lang de grote favoriet (momenteel met stip gevolgd door een ballenbaan).
pi_87172407
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Sorbootje het volgende:

Wauw Claudia, als twintiger zelfs! Ik heb veel fantasie, maar ik kan me maar moeilijk een voorstelling maken van een twintigjarig Isabeau. Wat ik wel heb is dat ik héél slecht tegen verhalen kan van mensen met een kind dat ontspoort... aan de drugs raakt o.i.d.. Dan probeer ik me voor te stellen hoe dat is om je grote kind af te zien glijden. Pff, dat soort gedachten kunnen mij (en ik ben nog wel een rasoptimist) vreselijk beangstigen!
In mijn werk heb ik veel te maken met studenten die om wat voor reden dan ook geen contact meer met hun vader of moeder hebben. Vaak ben ik dan erg benieuwd naar de kant van de ouder in kwestie. Hoe komt het zover?
Ik dwaal af hè?! Sorry!

Ssserpente, toen jij zo'n last van je tong had, sloeg dat ook over naar de binnenkant van je lippen en je wangen door daar reusachtige blaren te vormen? Dat doet het bij mij wel namelijk en ondanks dat het onwijs goed is voor de lijn word ik er stapelgek van!
Nee, de MKZ-crisis is hier voorbij gelukkig. Men, wat deed dat zeer, zeg. :X Ik had vooral hele kleine rode puntjes op het puntje van m'n tong. M'n gehemelte is een paar dagen ook wat ruw en pijnlijk geweest, maar ik had geen blaren, ook niet op de binnenkant van m'n wangen. Ben nog wel naar de ha geweest en die constateerde hand,- mond- en voetziekte. Dat gaat vaak samen met blaasjes op de hand- en voetzolen, maar die had ik niet. Hij schreef waterstofperoxide voor om m'n mond mee te spoelen en zelf hing ik meerdere keren per dag met m'n tong in de Dentinox. Die waterstofperoxide leek wel te helpen. Las in de bijsluiter dat het zonder recept te verkrijgen is.
Sterkte, het is erg k*t.
pi_87172467
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef Sorbootje het volgende:

Wauw Claudia, als twintiger zelfs! Ik heb veel fantasie, maar ik kan me maar moeilijk een voorstelling maken van een twintigjarig Isabeau.
Ivan heeft zo'n hoofd waardoor ik helemaal geen moeite heb om me daar een voorstelling bij te maken. En hij heeft vaak best veel rust en concentratie.

Daarna stond hij in de box te springen en toen was het moment ook wel voorbij, hoor. :Y) Dat springen vind ik trouwens érg grappig, maar ik ben wel bang dat hij vroeg of laat keihard voorover klapt op de rand van de box. Tot zover de melancholische overpeinzingen.
pi_87172514
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nee, de MKZ-crisis is hier voorbij gelukkig. Men, wat deed dat zeer, zeg. :X Ik had vooral hele kleine rode puntjes op het puntje van m'n tong. M'n gehemelte is een paar dagen ook wat ruw en pijnlijk geweest, maar ik had geen blaren, ook niet op de binnenkant van m'n wangen. Ben nog wel naar de ha geweest en die constateerde hand,- mond- en voetziekte. Dat gaat vaak samen met blaasjes op de hand- en voetzolen, maar die had ik niet. Hij schreef waterstofperoxide voor om m'n mond mee te spoelen en zelf hing ik meerdere keren per dag met m'n tong in de Dentinox. Die waterstofperoxide leek wel te helpen. Las in de bijsluiter dat het zonder recept te verkrijgen is.
Sterkte, het is erg k*t.

Hmm, dat moet ik dan ook maar proberen, want ik kan niet eens meer normaal eten. Zouden zaterdag biefstuk en aardappeltjes e.d. eten bij vrienden. Ik heb uiteindelijk een zacht puntje met jam gegeten en daar een half uur over gedaan. Die rode puntjes waren al naar, maar dit is echt hels! En die dentinox is een slimme...dat ik dat zelf niet verzonnen heb!
pi_87172579
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef Sorbootje het volgende:

En die dentinox is een slimme...dat ik dat zelf niet verzonnen heb![/sub]
Dat je man daar nog niet op gekomen is nadat je nachtenlang om het uur huilend en ontroostbaar wakker wordt.
pi_87172581
Claudia, over dat hoofd van Ivan heb je wel gelijk. Daar kun je idd wel gemakkelijker een volwassen versie van fantaseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')