quote:De Tongatrog is een trog in het westen van de Grote Oceaan met een diepte tot 10.882 meter.
De Tongatrog bevindt zich tussen de Samoa-eilanden in het noorden, het Zuidpacifisch bekken in het oosten, de Kermadectrog in het zuiden en de Kermadec-Tonga rug met de Tonga-eilanden in het westen. De Tongatrog strekt zich uit tussen de 13 en 27° zuiderbreedte en de 163 en 175° oosterlengte.
Onder de Tongatrog schuift de Pacifische plaat onder de Australische plaat.
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja het kon van alles zijn, een tongat-rog? Een tong-atrog? Een ton-gat-rog?
Dat dus het is hier heel de dag al bezig af en aan storing op de radio, en toenetquote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wattiser?! Ik had toenstraks alleen maar een piep op mijn radio....
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
HONGERR
zometeen lekker bruine bonen met spek, nom
Lekker!quote:
ik ook niet, ik ga uit etenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga straks brood eten. Ik kan het echt nooit zo opbrengen om voor mezelf te koken...
Zo eentje met blauw kenteken denk ik? Wel lekker zonder helm.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en scooter opgehaald van beurt, en ik kan nu lekker scheuren![]()
Die vent van de winkel met zo'n ondeugende kop: 'hij kan nu wel 50!'
Maar zo hard durf ik niet, ik heb net 37 gereden, dat vond ik al heel wat. Ik ben een mietje
Lekker uit eten gaan dan! Have fun!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ga uit eten![]()
plus dat het een verkapte tvp was
Idd lekker zonder helm, zit je haar nog enigszins fatsoenlijk als je ergens aan komtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Zo eentje met blauw kenteken denk ik? Wel lekker zonder helm.![]()
Ik had vroegâh een scooter die 65 kon, maar er altijd mee ophield als je door de regen reed.Rotding.
Haha, serieus?? Dat is vreemd! En was het toen wel goed voor de politie?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik had een scooter die uit zichzelf zo 70 reed.. Niet als ik erop zat want dik.
Toen een x aangehouden moest ik op de rollerbank, terug laten voeren en toen reed hij nog 65Achja, enge dingen die scooters
![]()
Ben daarna niet meer aangehoudenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker uit eten gaan dan! Have fun!
[..]
Idd lekker zonder helm, zit je haar nog enigszins fatsoenlijk als je ergens aan komt![]()
Bij mij rijdt ie tot nu toe altijd nog, ik heb hem dan ook nog maar een maand of anderhalf..
[..]
Haha, serieus?? Dat is vreemd! En was het toen wel goed voor de politie?
Lol..Doen die ook al aan nagellakverslaving?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
naja, straks komen de buurtverenigingdames voor een vergadering en daarna gaan we naar de Open Avond van Novadic, dus zo alleen is het nou ook weer niet
Wat een verschil zeg, kostte dat veel om terug te laten zetten? Ik was nooit aangehouden maar reed er ook zelden op, vond het nogal saai zo'n scooter en als het regende schoot het al helemaal niet op.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik had een scooter die uit zichzelf zo 70 reed.. Niet als ik erop zat want dik.
Toen een x aangehouden moest ik op de rollerbank, terug laten voeren en toen reed hij nog 65Achja, enge dingen die scooters
![]()
Mijn haar zit wel redelijk ondanks mijn helm, alleen een beetje plat vooral bij mijn pony. Maar alles wat onder mijn helm uit wappert komt dan wel altijd vol klitten.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker uit eten gaan dan! Have fun!
[..]
Idd lekker zonder helm, zit je haar nog enigszins fatsoenlijk als je ergens aan komt![]()
Bij mij rijdt ie tot nu toe altijd nog, ik heb hem dan ook nog maar een maand of anderhalf..
[..]
Haha, serieus?? Dat is vreemd! En was het toen wel goed voor de politie?
Oh, ik dacht dat je hem dan moest laten zien dat ie weer normaal reed... is dus niet zo?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ben daarna niet meer aangehoudenWel een boete van ¤45 toen!
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je zal eens geen honger hebben!
Nee nog niet, een is zwanger dus die denkt alleen maar aan babies nu, de ander heeft wel regelmatig rode lak opquote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol..Doen die ook al aan nagellakverslaving?
Ik bedoelde novadicquote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee nog niet, een is zwanger dus die denkt alleen maar aan babies nu, de ander heeft wel regelmatig rode lak op
naar de huisarts, zijn medicijnen voorquote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef princess-a het volgende:
Migraine aanval #zoveel deze maand, weet niet meer wat ik ermee aan moet
ik weet het, ben er al geweest. Meneer vroeg of het als een strakke band rond mn hoofd voelde (spanningshoofdpijn) nee dus. Toen ging ie alle spanningshoofdpijn symptomen af, had ik niet. Toen alle migraine symptomen, wat ik dus heb. Zegt ie ja spanningshoofdpijn doe je niks aanquote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar de huisarts, zijn medicijnen voor
bohquote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik weet het, ben er al geweest. Meneer vroeg of het als een strakke band rond mn hoofd voelde (spanningshoofdpijn) nee dus. Toen ging ie alle spanningshoofdpijn symptomen af, had ik niet. Toen alle migraine symptomen, wat ik dus heb. Zegt ie ja spanningshoofdpijn doe je niks aanTerwijl er zelfs in zn computer staat mevrouw .. is migraine patient
![]()
Zo naar dat het zo ellendig is elke keer terwijl er inderdaad gewoon medicijnen voor zijn
samen met mamaquote:
De mijne was ook zo vaag gister. Met mijn zere benen terug, niks aan te doen, ja een steunkousquote:Op woensdag 29 september 2010 18:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik weet het, ben er al geweest. Meneer vroeg of het als een strakke band rond mn hoofd voelde (spanningshoofdpijn) nee dus. Toen ging ie alle spanningshoofdpijn symptomen af, had ik niet. Toen alle migraine symptomen, wat ik dus heb. Zegt ie ja spanningshoofdpijn doe je niks aanTerwijl er zelfs in zn computer staat mevrouw .. is migraine patient
![]()
Zo naar dat het zo ellendig is elke keer terwijl er inderdaad gewoon medicijnen voor zijn
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Mwohhh hallo.
Ik voel me echt belabberd. volgens mij ga ik ziek wordenheb een dik wattenhoofd, alles doet pijn. aargh.
Vetquote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Holy guacamole, ik kan kiezen uit iets van 40 vakken ofzo voor college in Amerika, echt bizar! Zijn iets van 1200 klassen daar, like wtf
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Holy guacamole, ik kan kiezen uit iets van 40 vakken ofzo voor college in Amerika, echt bizar! Zijn iets van 1200 klassen daar, like wtf
Da's een hoop! Teringbilly!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Dat lijkt me nou zo gaaf dat je gewoon alles kunt kiezen wat je leuk vindt en hetgeen je minder vindt, gewoon niet hoeft te doen. Of begrijp ik het weer eens verkeerd???quote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Het snorspel? Of zeg ik nu iets vreemds?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Trekdrop
En straks hopelijk die weerwolven voorgoed wegwerken.(Vastzitten in een spel
)
Groot gelijk dat jij 'dat gaan doen hoor. Ik doen dat ook'quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Ha, SOS Sonja! Ik ga me weer een uurtje ergeren!
En dan toch gaan kijken he..
Ik ook al.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Ha, SOS Sonja! Ik ga me weer een uurtje ergeren!
En dan toch gaan kijken he..
Sadistischquote:Op woensdag 29 september 2010 21:32 schreef zoeperzazke het volgende:
ik vind het heerlijk om eem zak chips open te trekken bij zo'n programma
Oh. zó. LEKKERquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:Al die mensen die zich ook ergeren en toch kijken
![]()
En idd zoeper, ik zit nu ook een lekker broodje met V&D kruidenkaas weg te kanen
Jaaaa!!!!quote:
Chocola, ook goed! Had ik vanmiddag zin in, maar niet in huis gelukkigquote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sadistischnet wat voor mij ook trouwens, ligt hier een chocoladereep op tafel
Kan je die kruidenkaas loskopen bij V&D??quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:Al die mensen die zich ook ergeren en toch kijken
![]()
En idd zoeper, ik zit nu ook een lekker broodje met V&D kruidenkaas weg te kanen
Alleen tijdens Prijzencircus, nu dusquote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Juud- het volgende:
[..]
Kan je die kruidenkaas los kopen bij V&D??Ik vind V&D vreselijk, La Place ook, maar ik kom er steeds weer, alleen voor de broodjes kruidenkaas dan..
Dat ja! Nu even snel halen dusquote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alleen tijdens Prijzencircus, nu dus
Oooh ik dacht al, hoe kan ik dat gemist hebben. Zou je die bakjes in kunnen vriezen? Want dan haal ik er gelijk..20 ofzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alleen tijdens Prijzencircus, nu dus
Ja, ranzig! Dat is echt eten om het eten.. Ik werd ook een beetje onpasselijk bij dat vissie dat door die schoonmoeder gebakken werd..een heel pakje boter in de pan erbij!!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
Over SOS Sonja trouwens. Die zelfgemaakte bonbonnetjes![]()
![]()
Dat lijkt me echt heel vuil!
Ja, inderdaad!! En dan ook nog een lekker botersausje erbijquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ja, ranzig! Dat is echt eten om het eten.. Ik werd ook een beetje onpasselijk bij dat vissie dat door die schoonmoeder gebakken werd..een heel pakje boter in de pan erbij!!
Dat zijn heel wat lakkiesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Godsamme zeg, Louis Vuitton gooit even de prijzen met 10% omhoog, dat scheelt op sommige tassen gewoon 100 euro, belachelijk
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Godsamme zeg, Louis Vuitton gooit even de prijzen met 10% omhoog, dat scheelt op sommige tassen gewoon 100 euro, belachelijk
ze gaan sowieso elk jaar 10 euro omhoog per tas, maar dit vind ik nergens op slaan hoorquote:
Zijn normale tijden imho. Ik heb er vandaag 12 uur op zitten. ik heb wel 3 complimentjes gehad op mijn nagels! 1 collega (man) pakte zelfs mijn hand vast en begon ze echt te bestuderen, of gelakt was of stickersquote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Crientj het volgende:
Bleh. Het is waardeloos om een 07:00 / 15:00 dienst te doen. Ik voel mij zo slap als een vaatdoek ;/
Whehe, tof!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn normale tijden imho. Ik heb er vandaag 12 uur op zitten. ik heb wel 3 complimentjes gehad op mijn nagels! 1 collega (man) pakte zelfs mijn hand vast en begon ze echt te bestuderen, of gelakt was of stickers
Heel gaaf! Lijkt me wel moeilijk kiezen though.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik zat ff lekker op de bank![]()
Om te antwoorden op alle vragen en opmerkingen van college:
Ja, echt bizar veelalleen voor Engels zijn er 30 verschillende richtingen ofzo.
Maar je kan dus idd kiezen wat je leuk vind! Dus ik sla alles wat maar technisch en wiskunde en wat daar op lijkt over
. Ik wil dus sowieso wel iets met Engels gaan doen (klinkt heel vreemd als ik dit zo lees aangezien naar Amerika ga, maargoed
), dus zoiets als communication oid. En ik wil ook heul graag Spaans gaan doen, is ook altijd handig, en het scheelt dat mijn opa Spaans heeft gegeven, dus als ik het niet snap ga ik gewoon hulp vragen aan m'n opa
. En ik wil ook iets creatiefs doen, dus iets als fotografie lijkt me heul tof
. Misschien dat ik dan ook nog iets van sport oid wil doen, zoals zwemmen of basketball.
Maar ga eerst maar de school mailen, aangezien ik nou niet echt weet hoe en wat, aangezien ik een dubbele nationaliteit heb en alles, en me dus afvraag hoe het zit qua niveau etc.
Trustenquote:
Ja, dat klopt. Maar het is nogsteeds wennen..quote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn normale tijden imho. Ik heb er vandaag 12 uur op zitten. ik heb wel 3 complimentjes gehad op mijn nagels! 1 collega (man) pakte zelfs mijn hand vast en begon ze echt te bestuderen, of gelakt was of stickers
maar je bent om drie uur afgewerkt, dat is wel weer lekker. Heb je nog tenminste fatsoenlijk tijd om naar de winkels te gaan die om zes uur sluitenquote:Op donderdag 30 september 2010 07:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar het is nogsteeds wennen..
Lolll goodmornin!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai!
Meteen even laten zien dat ik wel degelijk ochtenden zie.
Zo klinkt het ineens heel verleidelijk om terug naar school te gaan, lijkt me zo tof als je alles zelf kan kiezen! Maar om nou en te emigreren en te gaan studeren is wel erg veel verandering in 1 keerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik zat ff lekker op de bank![]()
Om te antwoorden op alle vragen en opmerkingen van college:
Ja, echt bizar veelalleen voor Engels zijn er 30 verschillende richtingen ofzo.
Maar je kan dus idd kiezen wat je leuk vind! Dus ik sla alles wat maar technisch en wiskunde en wat daar op lijkt over
. Ik wil dus sowieso wel iets met Engels gaan doen (klinkt heel vreemd als ik dit zo lees aangezien naar Amerika ga, maargoed
), dus zoiets als communication oid. En ik wil ook heul graag Spaans gaan doen, is ook altijd handig, en het scheelt dat mijn opa Spaans heeft gegeven, dus als ik het niet snap ga ik gewoon hulp vragen aan m'n opa
. En ik wil ook iets creatiefs doen, dus iets als fotografie lijkt me heul tof
. Misschien dat ik dan ook nog iets van sport oid wil doen, zoals zwemmen of basketball.
Maar ga eerst maar de school mailen, aangezien ik nou niet echt weet hoe en wat, aangezien ik een dubbele nationaliteit heb en alles, en me dus afvraag hoe het zit qua niveau etc.
Beterschapquote:Op donderdag 30 september 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik lig ziek in bed, heb het zweet op mn hoofd staan en school vast gemaild dat ik niet kom. Hopen dat ik morgen fit wakker word. Night ladies
Aarg, ja ik ook, daar kan ik zo kwaad om worden! Wat is er dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mensen die héél belangrijke adviezen betreffende het welzijn van hun dieren in de wind slaan
Mensen die een keer hebben meegemaakt dat konijnen gingen vechten, en daarom hun cavia ook geen vriendje willen geven want stel dat 't misgaat. Terwijl cavia's absoluut groepsdieren zijn, en niet alleen gehouden moeten worden.... dat cavia's geen muizen verjagen, maar dat de ontlasting van muizen juist dodelijk voor ze is en dat cavia's en vogels (ook kleine vogels) geen combi is. Ik weet dat ik heel bot word hoor (omdat je er zóóó moe van wordt) , als mensen dat niet geloven, maar dat wil niet zeggen dat het niet waar is.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Aarg, ja ik ook, daar kan ik zo kwaad om worden! Wat is er dan?
Ohja, dat ken ik wel. Heb op mijn werk ook vaak gehad dat ik tegen een klant zei "Ik zal ervoor zorgen dat Collega X u zo terugbelt", als deze collega net in gesprek of van zijn plek was. Vervolgens help je collega X er tien keer aan te herinneren en dan zegt ie steeds 'ja, eerst even dit doen en dan zal ik bellen', en dan vergeet ie het weer. En intussen denkt de klant dat jij degene bent die vergeten is door te geven dat er teruggebeld zou wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Collega die niet door geeft er vandaag niet te zijn. Zit ik fijn aan de telefoon te verkondigen dat hij straks terug belt. Ik ga mooi onschuldig opbellen of hij nog naar kantoor komt vandaag....
beterschapquote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef Diconnected het volgende:
mwuh uurtje gewerkt vanochtend, maar lig nu in bed.. voel me echt blugh
Inderdaad, dat gaat hier hetzelfde.. Ik heb zijn voicemail ingesproken dat ik niet wist dat hij er niet zou zijn vandaag. Hij lost het maar mooi zelf opquote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ohja, dat ken ik wel. Heb op mijn werk ook vaak gehad dat ik tegen een klant zei "Ik zal ervoor zorgen dat Collega X u zo terugbelt", als deze collega net in gesprek of van zijn plek was. Vervolgens help je collega X er tien keer aan te herinneren en dan zegt ie steeds 'ja, eerst even dit doen en dan zal ik bellen', en dan vergeet ie het weer. En intussen denkt de klant dat jij degene bent die vergeten is door te geven dat er teruggebeld zou worden
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mensen die een keer hebben meegemaakt dat konijnen gingen vechten, en daarom hun cavia ook geen vriendje willen geven want stel dat 't misgaat. Terwijl cavia's absoluut groepsdieren zijn, en niet alleen gehouden moeten worden.... dat cavia's geen muizen verjagen, maar dat de ontlasting van muizen juist dodelijk voor ze is en dat cavia's en vogels (ook kleine vogels) geen combi is. Ik weet dat ik heel bot word hoor (omdat je er zóóó moe van wordt) , als mensen dat niet geloven, maar dat wil niet zeggen dat het niet waar is.
Dat probeer ik tegenwoordig ook zoveel als mogelijk te zeggenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Nooit zeggen dat collega terugbelt. Altijd zeggen dat je het door zal geven en daarmee basta.
Gelukkig is er nog fok!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik zo vandaag naar een andere locatie mee, omdat ik mensen zou gaan inwerken. Ik zo: nou, zullen we beginnen? Zeggen ze: heb je de planning niet gehad? Huh, planning? Niks gezien!
Dus ik kan van 12 tot 3 mensen inleren en de rest van de tijd "had ik mijn werk mee moeten nemen"hendig, die communicatie
cavia's en vogels?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mensen die een keer hebben meegemaakt dat konijnen gingen vechten, en daarom hun cavia ook geen vriendje willen geven want stel dat 't misgaat. Terwijl cavia's absoluut groepsdieren zijn, en niet alleen gehouden moeten worden.... dat cavia's geen muizen verjagen, maar dat de ontlasting van muizen juist dodelijk voor ze is en dat cavia's en vogels (ook kleine vogels) geen combi is. Ik weet dat ik heel bot word hoor (omdat je er zóóó moe van wordt) , als mensen dat niet geloven, maar dat wil niet zeggen dat het niet waar is.
Ja ondanks het feit dat we in the middle of nergens, naja, west-brabant zitten, is het wireless hier primaquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ondanks het feit dat we in the middle of nergens, naja, west-brabant zitten, is het wireless hier prima
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
zit je in Roosendaal ofzo
Ik heb dinsdag 3 zakken vuilnis uit de badkamer gehaaldquote:Op donderdag 30 september 2010 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, rommel uitzoeken kán best tof zijn.
*Al twee zakken oud papier heeft*
De oud-papierbak werd vandaag geleegd, dus ruimte zatquote:Op donderdag 30 september 2010 11:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag 3 zakken vuilnis uit de badkamer gehaaldErg bevredigend werk, behalve dat ik die vuilniszakken nergens kwijt kan en ze nu in de werkkamer staan.
niks mis mee hoor!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Heuj, wat is er mis met Roosendaal? Daar heb ik nog m'n rijbewijs gehaald(en ohja, ben d'r geboren
)
Idd, het is hier uit den boze om afspraken voor een ander te maken! Vind ik zelf ook niet prettig als dat voor mij gebeurd trouwens.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Nooit zeggen dat collega terugbelt. Altijd zeggen dat je het door zal geven en daarmee basta.
Leuke leukequote:Op donderdag 30 september 2010 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
en er lopen hier allemaal van die leuke fabrieksarbeiders in blauwe overalls rond
nee meer komisch leukquote:Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Idd, het is hier uit den boze om afspraken voor een ander te maken! Vind ik zelf ook niet prettig als dat voor mij gebeurd trouwens.
[..]
Leuke leuke?
Wat zijn dat voor nepstudenten dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:46 schreef princess-a het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoorde mijn huisgenoten net in de gang vol bewondering zeggen "ze slaapt nog steeds, wow! Het is al bijna 1 uur". Ik blijf lekker liggen, aangezien mn wereld draait als ik opsta
Hahahah dat zijn studenten die alleen echt lang slapen als ze hard op stap zijn geweest, en dat ben ik nietquote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor nepstudenten dan?Sterkte trouwens
links , picsquote:Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo Essence en catrice komen met leuke nieuwe collecties
Ik vind die blauwe lakjes wel mooi ik en blauwquote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Mss het volgende:
Leuk, die essence! Catrice vind ik niet zo boeiend
Ze lijken zo op die. Oceana was het? Met die mattes? Of daarvoor nog, hadden ze een rode creme, een wit of zilvergrijzige kleur en een blauwe shimmer. Doe iets nieuws.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe lakjes wel mooi ik en blauw
Jep, de 27e verzonden ook echt.quote:
Nom nom. Ik maak het nu overquote:Op donderdag 30 september 2010 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, de 27e verzonden ook echt.
En damn, die drek is DREK!
Zo lekker snugger ook, ik de hele tijd wachten op een verzendbevestiging, schiet me later te binnen dat ze dat de vorige keer ook niet deden.
quote:
200-grens?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog 2 lakkies en ik heb volgens mijn eigen standaarden achterlijk veel lakkies.
ik nog 4quote:Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolzquote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer door verkopen steeds krampachtig onder de 250 te blijven
And Scarab it is!quote:
Vet snel!!! En Baptiste =quote:Op donderdag 30 september 2010 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, de 27e verzonden ook echt.
En damn, die drek is DREK!
Zo lekker snugger ook, ik de hele tijd wachten op een verzendbevestiging, schiet me later te binnen dat ze dat de vorige keer ook niet deden.
quote:schreef IJsdraakje het volgende:[/b]
[..]
quote:
Ik nog 3 tot de 200, maar er komt nog wat aan wat ik nog niet in m´n lijst gezet heb. En daarbij staan er nog een stuk of 25 in mijn swapla. Zucht, wie hou ik nou eigenlijk voor de gek...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer door verkopen steeds krampachtig onder de 250 te blijven
Ik ben ook heel trots op mezelfquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Diconnected het volgende:
Goed bezig Lin
Yeah eindelijk website gevonden waar ik seizoen 2 van Vampire Diaries kan kijken
Uitstelgedragquote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Lindytje het volgende:Lekker zeiknat geregend, dus nu al in mijn pyjama op de bank
Ik ga zo denk ik eens een lekkere warme chocomel maken![]()
Oh, en ik ben echt een megamongool....![]()
Er ligt al anderhalve maand een vlop op tafel van de gemeente om een parkeervergunning aan te vragen, want onze straat en die er om heen worden vergunninghoudersstraten per 1 okt. Heb ik die formulieren ingevuld en opgestuurd? Nee, natuurlijk niet!!100
Moet ik nu elke dag tot we wel een vergunning hebben een teringeind lopen naar de auto en weer terug naar huis? JaMoet
dat ook?
![]()
Zijn we daar allebei heel blij mee?
(smileyoverload)
Action? 2 euro per 3quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Oh, vraagje... weet iemand waar ik zulke kan halen, in het klein?
[ afbeelding ]
Bij de Xenos in elk geval niet!
Goedzoquote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
UitstelgedragJezelf te pakken hebben met je uitstelgedrag
Balen meid!
Wij hebben vanavond een feest met 70 mensen in ons studentenhuisen toen kwamen mn huisgenoten net ook nog even vragen of het niet gewoon in mijn kamer gehouden kon worden
![]()
hahahhahahahahhahahahhahahahha![]()
NEEEE!
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Lindytje het volgende:Lekker zeiknat geregend, dus nu al in mijn pyjama op de bank
Ik ga zo denk ik eens een lekkere warme chocomel maken![]()
Oh, en ik ben echt een megamongool....![]()
Er ligt al anderhalve maand een vlop op tafel van de gemeente om een parkeervergunning aan te vragen, want onze straat en die er om heen worden vergunninghoudersstraten per 1 okt. Heb ik die formulieren ingevuld en opgestuurd? Nee, natuurlijk niet!!100
Moet ik nu elke dag tot we wel een vergunning hebben een teringeind lopen naar de auto en weer terug naar huis? JaMoet
dat ook?
![]()
Zijn we daar allebei heel blij mee?
(smileyoverload)
Idd! Uitstelgedrag is heerlijk, maar minder heerlijk als je er zelf last van gaat hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
UitstelgedragJezelf te pakken hebben met je uitstelgedrag
Balen meid!
Wij hebben vanavond een feest met 70 mensen in ons studentenhuisen toen kwamen mn huisgenoten net ook nog even vragen of het niet gewoon in mijn kamer gehouden kon worden
![]()
hahahhahahahahhahahahhahahahha![]()
NEEEE!
Ga ik zo dan even kijken, thanx!quote:
Ja... het is ook eigenlijk terecht om me uit te lachen...quote:
Hema? Wibra? Zeeman? Action?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Oh, vraagje... weet iemand waar ik zulke kan halen, in het klein?
[ afbeelding ]
Bij de Xenos in elk geval niet!
Oh, weet je toevallig ook of ze daar verschillende maten van hebben?quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:00 schreef Mirjam het volgende:
sharana, trovey en cyntiaaa, jullie envel;oppen zijn al gepost!
space, jouw envelop ligt klaar, ik was al naar de brievenbus geweest
oh, en die lijers hebben op de postzak zo'n verkleiner gedaandus enveloppen kan ik er niet meer inmikken
en guess what, dat kreng is nu nóg smaller dan de gewone brievenbus
want daar pasten de enveloppen wel gemakkelijk in, en in de postzak dus niet
Ik ging kijken, iiiieeeeuw!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:01 schreef Lindytje het volgende:
Holy crap hey, die site van de Wibra, die is lelijk
Wat een naaiersquote:Op donderdag 30 september 2010 16:00 schreef Mirjam het volgende:
oh, en die lijers hebben op de postzak zo'n verkleiner gedaandus enveloppen kan ik er niet meer inmikken
Ja, erg he? Ik schrok er een beetje vanquote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken, iiiieeeeuw!
[..]
Wat een naaiers
dankjeweeeeelquote:Op donderdag 30 september 2010 16:00 schreef Mirjam het volgende:
Het ziet er net zo goedkoop uit als de winkel zelf.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, erg he? Ik schrok er een beetje van
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, weet je toevallig ook of ze daar verschillende maten van hebben?
Ja! naar goedkope rommelquote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Mirjam het volgende:
het ruikt altijd zo raar in de wibra, vinden jullie dat ook?
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:01 schreef Lindytje het volgende:
Holy crap hey, die site van de Wibra, die is lelijk
Ik ben er écht nog nooit geweest, zeeman ook voor het laatst 5 jaar terug ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Mirjam het volgende:
het ruikt altijd zo raar in de wibra, vinden jullie dat ook?
Thanx!quote:
Ja, inderdaad...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik snap dat je goedkoop wil zijn als Wibra, maar zó goedkoop over willen komen.
Is echt slecht.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:23 schreef Crientj het volgende:
Holy fuck. Revvolution is echt tof.
wtfquote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
godverdegodverdegodver!
Een lege bubbelenvelop uit Engeland in mijn brievenbus! Gewoon opengepulkt aan de bovenkant, buit geroofd en teruggegooid!![]()
![]()
NIET!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
godverdegodverdegodver!
Een lege bubbelenvelop uit Engeland in mijn brievenbus! Gewoon opengepulkt aan de bovenkant, buit geroofd en teruggegooid!![]()
![]()
Die is mooiquote:
Damn, wat een rotstreek!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
godverdegodverdegodver!
![]()
What the fuck.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
godverdegodverdegodver!
![]()
Kan er niet wat anders ingezeten hebben dan? Oh en daarbij zijn die Ebayers natuurlijk wel vaak wat laat met hun "your package is shipped" mailquote:Op donderdag 30 september 2010 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hmm. Nog vager. Er valt *net* een mailtje binnen van de Ebayer waar ik die gekocht heb dat mijn item "ASAP" verzonden wordt.
The plot thickens!!
Ik zou niet weten wat!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan er niet wat anders ingezeten hebben dan? Oh en daarbij zijn die Ebayers natuurlijk wel vaak wat laat met hun "your package is shipped" mail
Jeetje daar ben je lekker meequote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
godverdegodverdegodver!
![]()
Atlantis had jij toch al?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts;
CC: Revvolution, Art Of Seduction, ChG Mummy May I?, Dorothy Who? & Atlantis.
Voor Mexicaantje de OPI's;Red My Fortune Cookie, You Don't Know Jacques, Osaka To Me Orange & What's With The Cattitude?
En geen foto van Revvolution op een nagelwiel, de zon schijnt toch niet
Je hebt goed opgelet.quote:
Ja je enthousiasme was moeilijk te missenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet.Deze is voor mijn tante, die vond mijn atlantis helemaal geweldig en wilde 'm graag zelf hebben.
Hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja je enthousiasme was moeilijk te missen
Al die glitters wel![]()
ze reageert nu steeds meteen op mijn mails dus ik geloof wel dat ze betrouwbaar isquote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Killditzie het volgende:
Awww kut joh![]()
Is het wel een betrouwbare verkoper, dat hij het niet zo verzonden heeft?
Ik weet niet precies wat voor product het is maar het lijkt me toch niet dat dat is waar een postbode naar op zoek is...
Huftersquote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
hm, de ebayer heeft wel al verstuurd, dus het was naar alle waarschijnlijkheid wel mijn Bruise...
[ afbeelding ]
Dat is wel heel liefquote:Op donderdag 30 september 2010 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Sterker nog, het geld is al terug gestort.
Auto nr 1 staat al 3 straten verderquote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, lol @ lindy en de huisgenoten van princess-a
Whehehequote:Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Auto nr 1 staat al 3 straten verderMorgen auto 2, ga ik daar wel mee werken, kan ie daarna ook ver weg geparkeerd worden
Nee, dan ben je geen takkewijf. Kan het me wel voorstellen!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou vanavond de overbuurvrouw helpen met weight watchers, maar ze vertrekt altijd om 18:00 en ze is nog niet aan de deur geweest. Ben ik een takkewijf als ik heel stilletjes hoop dat ze zonder mij is vertrokken?![]()
Hmmm, mijn kat zit wel met verdacht gespitste oortjes op de vensterbankquote:Op donderdag 30 september 2010 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan ben je geen takkewijf. Kan het me wel voorstellen!
gewoon in een advertentiequote:Op donderdag 30 september 2010 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ, hoe zet je jouw lakjes altijd op MP? Heb namelijk niet echt een reactie gehad
Gewoon: Nagellak opi china glaze orly bladiblaquote:Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
kan niet echt een pakkende naam bedenken enzo
Dat had ik nu niet, ff nieuwe ad maken, thankiesquote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon: Nagellak opi china glaze orly bladibla
Da's toch waar mensen op zoeken: merknamen
Oh, nou, niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
Faal, ze was al weg, d'r man keek ook een beetje zo:
Dus ik plop een biertje en ga mijn nagels doen
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef Lindytje het volgende:
Sien ligt weer eens lekker charmant te liggen
[ afbeelding ]
Whahahquote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Nice buttquote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Aaahwquote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
het valt te proberenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
LOLLERRRR
http://link.marktplaats.nl/382664195
Ik zie ze nog overal staan
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
LOLLERRRR
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
LOLLERRRR
quote:
omg..quote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Er stond toch ook een keer een advertentie voor een catrice lak voor een chanel prijs?
Op YouTube kan je terugkijken!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik zou weg. Dilemma's.
Ik borrel lekker meequote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Chersooo !!!
Bah moe kapot bleh grom.., *chagrijnig zijn*
@SQ: Wtf.. wat een naaistreek. Klacht indienen !
En err... Ik wou nog op anderen reageren maar.. moe.. enzo..
Ik pak maar een borreltje. Misschien raak ik zo de stress wat kwijt.
Uitzendinggemist ookquote:
Lolzquote:Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb drie uur bij mijn baas in de auto gezeten vandaag, vind dat ik het wel heb verdiend
Me 2! Koelkast ligt vol met een krat bier, een volle fles blue curacao en een fles vodka en ik zou het toch zó jammer vinden als dat er vanavond nog lagquote:
Jij hebt een huisfeestquote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Me 2! Koelkast ligt vol met een krat bier, een volle fles blue curacao en een fles vodka en ik zou het toch zó jammer vinden als dat er vanavond nog lag
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehehe, een reactie op mijn MP advertentie. Of ik misschien ook wil ruilen!
Ja! Maar we hebben 10 kratten bier, voor 9 huisgenoten + vrienden. Dus ik vind dat dit kratje 'mijn' krat is. En de rest is sowieso van mijquote:
het is ook zo stom om er bij te zetten dat ik mijn miskleunen soms moet verpatsen om mijn verslaving te kunnen blijven voedenquote:
burp!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Maar we hebben 10 kratten bier, voor 9 huisgenoten + vrienden. Dus ik vind dat dit kratje 'mijn' krat is. En de rest is sowieso van mij(+mijn vrienden dan haha)
Hihi ja dat is wel waarquote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook zo stom om er bij te zetten dat ik mijn miskleunen soms moet verpatsen om mijn verslaving te kunnen blijven voeden
Mag ik er dan 2 meebestellen?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Must resistben mijn mandje aan het vullen bij RBL
PM maar even!!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
en gedeeld door twee valt altijd mee!
Oeh, yay!!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!
Zondag 20 graden zie ik net!
+ 2 wegens zuiden!
Ja, bier! Bier!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh SQ ! Jij verkoopt leuke lakjes op marktplaats. Alles in 1 koop of verkoop je ook los? *kijkt lief*
* PriemGirl gooit Lindytje een biertje toe
Ook los!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh SQ ! Jij verkoopt leuke lakjes op marktplaats. Alles in 1 koop of verkoop je ook los? *kijkt lief*
* PriemGirl gooit Lindytje een biertje toe
nepdrankorgelquote:Op donderdag 30 september 2010 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Thanx nog voor de llieve Sien-reacties!
En borrel-ze aan de zuipers! Ik heb ook spontaan zin in bier... maar dan moet ik de deur nog uit, en daar heb ik geen zin in. Dilemma
Weet je hoe ver weg de auto staat??quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook los!
PM maar
[..]
nepdrankorgel
bel de bierkoerier!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe ver weg de auto staat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |