quote:De Tongatrog is een trog in het westen van de Grote Oceaan met een diepte tot 10.882 meter.
De Tongatrog bevindt zich tussen de Samoa-eilanden in het noorden, het Zuidpacifisch bekken in het oosten, de Kermadectrog in het zuiden en de Kermadec-Tonga rug met de Tonga-eilanden in het westen. De Tongatrog strekt zich uit tussen de 13 en 27° zuiderbreedte en de 163 en 175° oosterlengte.
Onder de Tongatrog schuift de Pacifische plaat onder de Australische plaat.
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja het kon van alles zijn, een tongat-rog? Een tong-atrog? Een ton-gat-rog?
Dat dus het is hier heel de dag al bezig af en aan storing op de radio, en toenetquote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wattiser?! Ik had toenstraks alleen maar een piep op mijn radio....
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
HONGERR
zometeen lekker bruine bonen met spek, nom
Lekker!quote:
ik ook niet, ik ga uit etenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga straks brood eten. Ik kan het echt nooit zo opbrengen om voor mezelf te koken...
Zo eentje met blauw kenteken denk ik? Wel lekker zonder helm.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en scooter opgehaald van beurt, en ik kan nu lekker scheuren![]()
Die vent van de winkel met zo'n ondeugende kop: 'hij kan nu wel 50!'
Maar zo hard durf ik niet, ik heb net 37 gereden, dat vond ik al heel wat. Ik ben een mietje
Lekker uit eten gaan dan! Have fun!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ga uit eten![]()
plus dat het een verkapte tvp was
Idd lekker zonder helm, zit je haar nog enigszins fatsoenlijk als je ergens aan komtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Zo eentje met blauw kenteken denk ik? Wel lekker zonder helm.![]()
Ik had vroegâh een scooter die 65 kon, maar er altijd mee ophield als je door de regen reed.Rotding.
Haha, serieus?? Dat is vreemd! En was het toen wel goed voor de politie?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik had een scooter die uit zichzelf zo 70 reed.. Niet als ik erop zat want dik.
Toen een x aangehouden moest ik op de rollerbank, terug laten voeren en toen reed hij nog 65Achja, enge dingen die scooters
![]()
Ben daarna niet meer aangehoudenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker uit eten gaan dan! Have fun!
[..]
Idd lekker zonder helm, zit je haar nog enigszins fatsoenlijk als je ergens aan komt![]()
Bij mij rijdt ie tot nu toe altijd nog, ik heb hem dan ook nog maar een maand of anderhalf..
[..]
Haha, serieus?? Dat is vreemd! En was het toen wel goed voor de politie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |