Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
zeker wel, komt straks op de site van RabRadioquote:
m'n baas kwam net binnen (gelukkig net pas), of het ook iets zachter konquote:Op woensdag 29 september 2010 15:56 schreef Intelligence het volgende:
Ben blij dat ik mn headphones weer heb meegenomen van huis net toen ik ff weg was
dat is kut:oquote:
quote:
Zeker. Vooral als het het vervoersmiddel is waar je helemaal van afhangt. Omdat lopen toch echt nét iets te ver is.quote:
Je nam me serieusquote:
dus nu proberen snel een andere te regelen?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker. Vooral als het het vervoersmiddel is waar je helemaal van afhangt. Omdat lopen toch echt nét iets te ver is.
Ik speelde op je inquote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Je nam me serieus![]()
Zie je mij al fietsen?![]()
Meestal eindig ik ook met meer fietsen thuis ... dat word nog een probleem met verhuizen, dan kunnen er een flink aantal weg
Ja, heb wel eentje op het oog, als de aanbieder even reageert..quote:Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu proberen snel een andere te regelen?
morgen heb je weer een fiets nodig?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb wel eentje op het oog, als de aanbieder even reageert..
ik zet de mix van vorig jaar even op het stickje, voor in de autoquote:Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef Intelligence het volgende:
Even in Spotify allemaal 90's opgezocht, ik stuiter nog ff door
Ja, had m vandaag ook nodig, maar moest dus een teringeind lopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen heb je weer een fiets nodig?
Dan vraag ik mij af waarvoor die andere boete wasquote:Algemene verkeerscontrole
Enschede, 29-09-2010 • De politie heeft 28 september tijdens een algemene verkeerscontrole in Enschede 44 bekeuringen uitgeschreven. De controles werden gehouden op de Broekheurne Ring, Knalhutteweg, Pathmossingel en de Burgemeester M. van Veenlaan.
Er werd gecontroleerd tussen 09.30 en 15.00 uur. Proces-verbaal is onder andere opgemaakt voor:
• Snelheid, 28x, waarvan de hoogst gemeten snelheid 102 km/u is, op de Broekheurne Ring
• Niet dragen van gordel, 15
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, had m vandaag ook nodig, maar moest dus een teringeind lopen.
scherp Patrick, scherp!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:23 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waarvoor die andere boete was
Hij heeft nog niet zo goed door wanneer iemand serieus is en wanneer niet.quote:
komt wel op http://rabradio.kro.nl te staan als het goed isquote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Mdrop het volgende:
++TT/OP!
Vorig jaar opgenomen dit jaar gemist, hopelijk is er nog iemand zo slim hem op te nemen en te delen.
Wonderful Days staat er niet op, maar werd toch echt wel gedraaid als afsluiterquote:
doe dr wat aanquote:Op woensdag 29 september 2010 16:50 schreef Assiej het volgende:
Dag hoeren en boeren
Ik dacht dat we de afspraak hadden gemaakt voor een kleinere OP ?
Vrouwen hequote:Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef Intelligence het volgende:
Ik vind de OP goed zo, niet zo zeuren Assiej
Wat moet je dan in godsnaam laden?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef Redbaron het volgende:
tyfushoerebende
heeft dit schijtbedrijf niet genoeg aan een referentienr, nu willen ze ook nog een fax hebbem dat ik mag laden...
en ik mag officieel nog maar 3 kwartier
retenlikkerquote:Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef Intelligence het volgende:
Ik vind de OP goed zo, niet zo zeuren Assiej
Ik zal eens kijken of ik de OP aan mag passen.quote:
dat is zeker wel reeel. Startsalaris ligt volgens mij zo tussen 2000 en 2500 bruto.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen gesprek met m'n werkgever. misschien dat ik daar een contract kan krijgen. heb alleen niet zo heel erg het idee hoeveel salaris ik zou kunnen vragen. op loonwijzer.nl kom ik +/- 3000 euro bruto tegen. Is dat een beetje een reëel bedrag voor een hbo-er?
ow ja?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Heey nicole, jij zou mij misschien wel kunnen helpen
jazeker, jij hebt toch ook WB hbo gedaan?quote:
Jij wil een hamburger met korting?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
moet er nog een TOF-fer bij de mac werken vanaamd?
nee, ik heb net een bord met van die pasta zooi opquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij wil een hamburger met korting?
Je kunt vragen wat je wilt, maar of je het ook krijgtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
morgen gesprek met m'n werkgever. misschien dat ik daar een contract kan krijgen. heb alleen niet zo heel erg het idee hoeveel salaris ik zou kunnen vragen. op loonwijzer.nl kom ik +/- 3000 euro bruto tegen. Is dat een beetje een reëel bedrag voor een hbo-er?
ik werk er nu bijna 5 jaar, maar het eerste jaar heb ik alleen maar dingen gedaan in de bouw. allemaal part-time trouwens. En ik heb daar m'n afstuderen van werktuigbouw gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt vragen wat je wilt, maar of je het ook krijgt![]()
Hoe lang werk je er al, en wat doe je precies?
Werk niet meer bij de macquote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
moet er nog een TOF-fer bij de mac werken vanaamd?
dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werk niet meer bij de mac
grote jongen. vanaamd nog FCT kijken?quote:
Uiteraard. Hoop op winst voor zequote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grote jongen. vanaamd nog FCT kijken?
ik ben wel vervangbaar, maar ik weet wel vrij goed hoe het reilt en zeilt in het bedrijf. En inwerken is voor de meeste dingen niet zo nodig.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef ACT-F het volgende:
Ooo, dan kun je rustig ¤3000 vragen hoor. Doe eens gek, en vraag net iets meer, b.v. ¤3200 à ¤3300. Ik kan je huidige positie niet beoordelen natuurlijk, maar in hoeverre ben je (on)vervangbaar? 5 jaar is een redelijke tijd, dus goed ingewerkt.
ik ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. Hoop op winst voor ze
Dan zou ik iets voorzichtiger zijn met je vraagprijs.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
En inwerken is voor de meeste dingen niet zo nodig.
het zal dan voornamelijk om storingzoeken zijn wat ik nog niet echt gedaan heb. Maargoed, op zich wel een goed punt. Het zal wel de bedoeling zijn dat ik naar een klant heen moet om een storing op te lossen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zou ik iets voorzichtiger zijn met je vraagprijs.
moet je je perspas op het circuit ophalen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef ACT-F het volgende:
Morgen perspas ophalen
Zullen dit soort dames er ook zijn?
[ afbeelding ]
mooi dat je er weer 1 hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen een nieuwe fiets ophalen
In feite wel, accreditatie is al toegekendquote:Op woensdag 29 september 2010 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
moet je je perspas op het circuit ophalen?
perspas waarvoor dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In feite wel, accreditatie is al toegekend
check 14.gifquote:
Bel ze op en zeg dat de koffie en donuts koud worden. Binnen no-time staan ze met gillende sirenes op de stoepquote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dus, de kit is weer te laat
Ik ben ertoe in staat, dit is toch te belachelijk voor woorden, je maakt toch een afspraak om deze na te komen? of gaat dat voor hun niet op ofzo?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bel ze op en zeg dat de koffie en donuts koud worden. Binnen no-time staan ze met gillende sirenes op de stoep
Ligt er aan of ze ook een push-up BH aanhebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef ACT-F het volgende:
Morgen perspas ophalen
Zullen dit soort dames er ook zijn?
[ afbeelding ]
Dat hoop ik toch wel. Ik kom niet voor de theezakjesquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ligt er aan of ze ook een push-up BH aanhebben.
Met zo'n BH worden theezakjes ook rond en vol. Laat je niet foppen door een goed gevulde boezem in BH.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel. Ik kom niet voor de theezakjes
tietenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met zo'n BH worden theezakjes ook rond en vol. Laat je niet foppen door een goed gevulde boezem in BH.(of topje want zelfs die zijn tegenwoordig voorzien van extra materiaal)
Juist wel, als het maar oogsnoep isquote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met zo'n BH worden theezakjes ook rond en vol. Laat je niet foppen door een goed gevulde boezem in BH.(of topje want zelfs die zijn tegenwoordig voorzien van extra materiaal)
quote:
quote:
quote:Tottenham Hotspur + Terje Hauge vs Twente Enschede
On 29 september 2010 he gave 3 false penalties and didn't want to sent off Spurs-player Tom Huddlestone(after he hit Janko twice in the face). After the match he admitted he was very glad the Spurs converted some of the penalties, so he could win his bets with some "calling-Chinese" in the stadium. Also he admitted he had a sexual-relationship with Spurs manager Harry Redknapp. Also it turned out in the locker room he is actually a girl. What a horrible referee, it's a shame that referees from his level are still in the Champions League!
quote:Op donderdag 30 september 2010 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat m'n intercom net af, ik negeer het, gaat ie nog een keer, toch maar opnemen:
"hallo?"
- Henkie!
"hmm?"
- Henkie jonguh!
"Henk zit op nummer 6"
- ok!
quote:Op donderdag 30 september 2010 07:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een stelletje huulerds joe
quote:
Geen flauw idee, moet nu veel papierwerk invullen voor de inschrijving ... maar ... twijfel .. zag vannacht nog een leuke woning hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op welke termijn weet je of je de woning hebt?
en wat is er met die woning, waardoor je bent gaan twijfelen?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:53 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Geen flauw idee, moet nu veel papierwerk invullen voor de inschrijving ... maar ... twijfel .. zag vannacht nog een leuke woning haha
Da's altijd gunstig jaquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Intelligence het volgende:
Voor t zelfde geld meer woning
Alleen andere stadquote:
Nee, schrijf me gewoon in op de eerste ... ligging is gewoon beter. Morgen papierwerk regelen, eerst thuis de boel invullen en morgen krabbel van de baas vragenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
al wat meer bekend over dat andere huis?
Helemaal goedquote:Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe is het met deze jongedame dan?
Sweet!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef norich het volgende:
Zo. Kheb een nieuwe kamer. Dinsdag contract tekenen en dan issie van mij
Gefeliquote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef norich het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef norich het volgende:
ik kan het niet latenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Intelligence het volgende:
Hakkuhmix van gisteren binnengehaald als MP3
Edit; kwaliteit is goed .. heb m geïmporteerd in spotify .. ik ben ff aan t stuiteren het komende half uur![]()
![]()
![]()
beterschap!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Helemaal goed
alleen mijn pink heeft een ontstekinkje + wildvlees wat er iets uit komt
en ik doe hem elke keer in water + soda of biotex
maar word maar niet echt veel minder en is nog steeds mega pijnlijk, waterstraal doet soms zooo pijn
gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef norich het volgende:
Hoi schatquote:
The world is my room, so get the fuck out!quote:
確かにquote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, PSV heerst het veld in Oekraïne
Geen buren die er nog een kunnen hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie zaak weer... ik ga douchen, kom terug, merk dat het licht in de woonkamer uit is en ik de comp niet meer hoor. Loop ik wat verder en zie dat mn staande lamp omgeflikkerd is, de stang finaal doormidden gebroken. Overal glas van de 5 lampjes en tijdens de klap tegen de grond is er een stop gesprongen
Nergens een nieuwe stop te vinden, ik nog even na een tip van de huisbaas naar een tankstation: dicht. Heb mn comp maar naar de slaapkamer verplaatstMorgen nieuwe stoppen scoren dus!
De zoon van de huisbaas is de buurman, en die was niet thuisquote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen buren die er nog een kunnen hebben?
Oke, en je hebt perse je computer nodig dat je hem er zelfs voor verplaatstquote:Op donderdag 30 september 2010 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De zoon van de huisbaas is de buurman, en die was niet thuis
Uiteraard, anders verveel ik me (geen zin in film/tv kiekn of een boek lezen)quote:Op donderdag 30 september 2010 22:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, en je hebt perse je computer nodig dat je hem er zelfs voor verplaatst![]()
?
Morgen weer vroeg, trusen!
Hoe kom je sowieso bij die kroam.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit je op youtube wat rond te toeren, kom je deze combo tegen:
[ afbeelding ]
...
Ik kwam tot de zelfde conclusie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:53 schreef Intelligence het volgende:
Heb het regeerakkoord eens doorgelezen, veel goede ideeën, maar ook een paar fokking slechte ideeën.
Al wat weer gehoord van dat huis?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef Intelligence het volgende:
Alweer de hele ochtend die opname van RabRadio erop staanLeuke weekafsluiter ...
Kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:31 schreef haakon het volgende:
op werk, dus ga verder varkensafdeling uitspuitn
Nee, maar heb de papierwinkel ook nog niet ingestuurd, gaat vanavond op de busquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al wat weer gehoord van dat huis?
[..]
Kan ook leuk zijn!
Mwa, mwa...quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgenmiddag om 15:00 pas weekend
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef omearos het volgende:
[..]ik sleur je wel weg uit de bieb morgen
en dit keer zei ik wel hoi terugquote:
ik 11quote:
tjah, er moet er toch altijd 1 beter zijnquote:
En nu kun je dus niets met de restquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:47 schreef ACT-F het volgende:
Verkeerde voeding besteld. Deze is voor HTPC's
das niet slim.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:47 schreef ACT-F het volgende:
Verkeerde voeding besteld. Deze is voor HTPC's
Bierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Redbaron het volgende:
Ik ga zondag op kraamvisite bij een kleine knul, wat kan ik meenemen waar ie ook nog daadwerkelijk wat aan heeft en beetje uniek is?
Dus kom niet aan met knuffels
Een rammelaar of een bijtring (maar daar heeft ie pas over een paar maandjes wat aan)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Redbaron het volgende:
Ik ga zondag op kraamvisite bij een kleine knul, wat kan ik meenemen waar ie ook nog daadwerkelijk wat aan heeft en beetje uniek is?
Dus kom niet aan met knuffels
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
1 op 31,67 halen met het ombouwen van een Volkswagen Golf IV TDI![]()
Mijn BlueMotion: zuinigste Golf IV in aanbouw: 1 op 30
ga toch wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He getver die band ken ik. Niks aan.
stef bos dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He getver die band ken ik. Niks aan.
NEE !! Ik blijf !quote:
gelukkigquote:
Ik ken van hem alleen 'Papa, ik lijk steeds meer op jou'. Een mooi maar zielig liedje.quote:
mag ookquote:
Alvast heel veel plezierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef haakon het volgende:
[..]
mag ook
ik ga heavy rain doen !
Morgen keihard stampen met Remco @ Fusion in de HMH![]()
Kun je hem nog terug doen danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef ACT-F het volgende:
Pc in elkaar gezet en houtje touwtje de voeding eraan geknoopt. En hij doet het ook nog!
quote:
die ac richting deventer is wel okéquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
weet iemand een plek langs de A1 waar je lekker kunt ontbijten?
ik ben nu slapen. Hopelijk morgen een antwoord
Wat dacht je van een picknickmand met alles wat jij lekker vind. Kleedje erbij, meisje erbij. Wat struiken of bosjes erbij..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
weet iemand een plek langs de A1 waar je lekker kunt ontbijten?
ik ben nu slapen. Hopelijk morgen een antwoord
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
die ac richting deventer is wel oké
Frustratiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er stond.please zet ff terug.
joa, daar kun je best goed zitten 's ochtendsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Vraag om een uitsmijter, dan krijg je me een berg vretn joh
hmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van frustraties krijg je kanker. Goeie wijziging dus.
Komt lomp en bot over he? Toch is het een van de oorzaken van kanker.quote:
Ik zie er binnen niet veel van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:07 schreef ACT-F het volgende:
Waarom ben jij nog op? Genieten van het mooie weer?
Kom het me maar geven!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Hoi Nicole
billenkoek voor Justin
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |