ja als JIJ iets een beetje ergens negatief gerichts over nouk zegt dan moet t toch echt wel waar zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dit ook wel erg puberaal.....![]()
Nou als ik dat al zeg..... wow
Aha.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Belsezar. Maar die is nooit meer op fok.
dan had je wel een anderquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb al een nieuwe klaarstaan.
maar thanks. wat zou ik zonder jou moeten?
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goeie shit, die pillen van mij!
Dit dusquote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha.
Dan is het niet zo gek dat ik niet weet wie 't is
kijk, een breezersletje dat fan van me isquote:
ik ben me even aan t bedenken wanneer ik m voor t laatst gesproken heb, zeker 2 maanden geleden al, misschien wel langer....quote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik spreek hem nooit meer eigenlijk
*raapt Ang3l opquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik destijds vakkundig omgebracht in de Koning - Koningin vete.
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
van 17u tot 23u werken zonder pauzeDat wordt stiekem tussendoor was naar binnen duwen.
Mag ik je handtekening?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, een breezersletje dat fan van me is
Heb 'm denk ik een maand geleden ofzo voor het laatst gesproken, hij is "druk".quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben me even aan t bedenken wanneer ik m voor t laatst gesproken heb, zeker 2 maanden geleden al, misschien wel langer....
ik was toen wel met techno dus...
Ik wss al langer geleden. Dusjaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Duimelot het volgende:
ik ben me even aan t bedenken wanneer ik m voor t laatst gesproken heb, zeker 2 maanden geleden al, misschien wel langer....
ik was toen wel met techno dus...
hoofd volgt t hart zeg maar?quote:
ik bitch nouk alleen af omdat ze hier dus kwaad over bleef.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus jullie bitchen elkaar nu af om HE LE MAAL NIETS!?!?!
trio met bels en cue?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid tot seks misgelopen.
dit slaat nergens op. ik ben gek op Noukie maar ik zou nooit iets zeggen of juist laten vanwege dat gegeven. mijn mening is mijn mening.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als JIJ iets een beetje ergens negatief gerichts over nouk zegt dan moet t toch echt wel waar zijn
Dat alles elke keer weer tegenvalt?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo werkt dat hier toch altijd?
uiteraard nietquote:
ik weet eigk niet hoe dawg over iedereen hier denkt...quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wens je oprecht al het goede toe, ongeacht wat je over me denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |