die 2e daar voldoe ik wel aanquote:Op woensdag 29 september 2010 15:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf.
Er zijn een aantal zaken die fikse kortingen opleveren
• een zwarte leren jas (of andere leren kleding)
• fan zijn van futurama en simpsons
• en ... de afstand tot het hoofdkantoor van deze dienst speelt ook mee
Er zijn maar 2 users op fok die ik negeer: NunoG en Samjustmequote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
Als je iemand niet zo mag, negeer diegene dan gewoon.
Ssssst dat hoeft niet iedereen te weten. Zo meteen zijn er te veel vrouwen en te weinig mannenquote:
nou, maar volgens mij is mn neefje van de andere kant verliefd op mn neefjequote:Op woensdag 29 september 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ho eens ff! Jij wilde dat ik dat deed!
Ik mocht niet eens achter HM aan!!!
dawg zelf?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik mis nog 1 iemand in t geheel... ( 5 man 4 namen...)
hmm.. Lekkere mannen of wat?quote:
Dus jouw neefje van de andere kant is van de andere kant en verliefd op het neefje van die ene kant die ook van de andeere kant is?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, maar volgens mij is mn neefje van de andere kant verliefd op mn neefje
ok en waarom kon nouk dan niet mee gaan stappen (als ze zou willen)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
uhh, murm, noukie, bels, ik, knuffelzacht, en hoe heet die gast nou. ludoootje. 6 dus.
Hmm, volgens mij wil je dat niet. Een vriendin van mij droeg die afgelopen zomer tijdens een festival.... ze zwette zich een ongeluk en dat ding gleed steeds omlaagquote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef Evie het volgende:
[..]
die 2e daar voldoe ik wel aan
o en als je een mooi leren corset voor me hebt dan wil ik die ook wel
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij wil je dat niet. Een vriendin van mij droeg die afgelopen zomer tijdens een festival.... ze zwette zich een ongeluk en dat ding gleed steeds omlaag
ik denk dat het gewoon onvervalste vrouwelijke jaloezie was. maar je weet het niet met vrouwen he.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok en waarom kon nouk dan niet mee gaan stappen (als ze zou willen)
want ik zie nu niet echt een orgie ontstaan uit murm, bels, dawg en ludootje...
of was het dat murm bels wilde en nouk een gevaar in t geheel was?
anders begrijp ik niet goed waarom ze perse niet mee zou mogen...
als om een van bovenstaande redenen is kan ik murm wel begrijpen zou ik ook voor elkaar krijgen dan, maar dan heeft ze wel ook meteen de titel bemachtigd
dit, maar dan zonder dat ik dingen bewust zo speelde.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
zoveel stelde het niet eens voor. bbq met 5 man. murm speelde t een beetje zo dat nouk alleen naar huis ging en wij nog leuk zouden gaan stappen in r'dam, maar ipv daarvan was het een gigantische kutkroeg, zo'n volkshuisje met een tap.om na 2 biertjes al weer te gaan omdat murm zich niet in kon houden en bels wilde neuken terwijl noukie eenzaam en alleen in de auto zat op weg naar huis.
zoiets was het.
jaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jouw neefje van de andere kant is van de andere kant en verliefd op het neefje van die ene kant die ook van de andeere kant is?
Geef je stem maar aan mij.quote:
en wie was dan jaloers op wie!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon onvervalste vrouwelijke jaloezie was. maar je weet het niet met vrouwen he.
Zo dat ging makkelijk, Murm is dus de super bitch, opgelost slotje, volgend onderwerp slachtoffer.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als om een van bovenstaande redenen is kan ik murm wel begrijpen zou ik ook voor elkaar krijgen dan, maar dan heeft ze wel ook meteen de titel bemachtigd
Jij bent geen bitch als zou je nog zo je best doenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef je stem maar aan mij.
Aai ik je linker tetter.
Ben je bang voor strikjes ofzo?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aai ik je linker tetter.
no lo se. ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wie was dan jaloers op wie!?!?
WAT?! Jij widle Bels neuken? Mijn koning?!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit, maar dan zonder dat ik dingen bewust zo speelde.
maar mensen schijnen niet te willen geloven dat ik niet manipuleer
Helaas ken ik er nog wel een paar die het online leuk vinden om het te besprekenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
Lekker belangrijk ook, en heerlijk volwassen om dit online zo langdradig te bespreken weer.
Cool is dat he. Geen bitch meer hoeven zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef Lotusss het volgende:
Ah, ik word niet genoemd!
Maar ik ben ook al een tijdje geen bitch meer
maar als je hem aan mij geeft ga k met je douchenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aai ik je linker tetter.
Je moet toch iets te doen hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
Lekker belangrijk ook, en heerlijk volwassen om dit online zo langdradig te bespreken weer.
Strikjes?quote:
Hij kan het best hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent geen bitch als zou je nog zo je best doen
ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
neuh, nouk had wat mij betreft meegemogen, had niet het gevoel dat ze concurrentie was ofzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen fuck uit, ik had alleen een langslepende vete verwacht die echt ergens over ging ipv een of ander puberverhaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was gewoon nieuwsgierig![]()
verder lacht nog iedereen volgens mij en kan ik t met alle betrokkenen prima vinden en vinden ze me wel ok en kunnen ze het dus van me hebben
kwestie van perceptie, lotus.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef Lotusss het volgende:
Ah, ik word niet genoemd!
Maar ik ben ook al een tijdje geen bitch meer
quote:
ok dus jullie bitchen elkaar nu af om HE LE MAAL NIETS!?!?!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neuh, nouk had wat mij betreft meegemogen, had niet het gevoel dat ze concurrentie was ofzo.
als bels met mij wil neuken, neukt ie met mij, als ie met nouk wil neuken, neukt ie met nouk.
ik heb eerlijk gezegd nooit zoveel zin om te gaan manipuleren om dingen voor elkaar te krijgen. graag of niet.
t had alleen handiger geweest als 1 van ons had bedacht nog bier te willen gaan drinken vóórdat Nouk naar dr feestje ging
Goeie shit, die pillen van mij!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool is dat he. Geen bitch meer hoeven zijn.
ik heb jou en bels al zovaak om elkaar heen zien draaien, is t nu al gebeurd anders kan ik hier je antwoord gevenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Cue_ het volgende:
En ik had ook bij de BBQ aanwezig kunnen zijn geweest
Wie zou dan met wie wezen stappen of naar bed zijn gegaan![]()
het is je vergeven, duimelotje.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ook een beetje dom van me om dat aan jou te vragen, my bad...
mij boeit het hoe dan ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was gewoon nieuwsgierig![]()
verder lacht nog iedereen volgens mij en kan ik t met alle betrokkenen prima vinden en vinden ze me wel ok en kunnen ze het dus van me hebben
Bemoei je d'r niet mee autofreak!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:07 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind de discussie wel redelijk klaar, open er anders ff een nieuw topic voor of ga via PM verder
Je hebt de mogelijkheid tot seks misgelopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Cue_ het volgende:
En ik had ook bij de BBQ aanwezig kunnen zijn geweest
Wie zou dan met wie wezen stappen of naar bed zijn gegaan![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen fuck uit, ik had alleen een langslepende vete verwacht die echt ergens over ging ipv een of ander puberverhaal.
ja, je vond mij een superbitchquote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
kwestie van perceptie, lotus.
en 'lekker belangrijk' of niet, ik ben nu niet aan het stoken. wat ik van iedereen vind (behalve die nieuwelingetjes hier) is wel zo'n beetje bekend dacht ik zo.
Ik spreek hem nooit meer eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Duimelot het volgende:
ik heb jou en bels al zovaak om elkaar heen zien draaien, is t nu al gebeurd anders kan ik hier je antwoord geven
Met wie precies?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid tot seks misgelopen.
Ja...dit valt eigenlijk best een beetje tegenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen fuck uit, ik had alleen een langslepende vete verwacht die echt ergens over ging ipv een of ander puberverhaal.
die had ik gisteren al even voor je gedraaid hierquote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
het is je vergeven, duimelotje.
tijd voor muziek.
Heb je daar pillen voor? Dat had ik jaren geleden moeten weten.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goeie shit, die pillen van mij!
Dat kan beterquote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
het is je vergeven, duimelotje.
tijd voor muziek.
Ga jij nu maar gewoon smsenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bemoei je d'r niet mee autofreak!
ik vind dit ook wel erg puberaal.....quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, je vond mij een superbitch
jij weet heel goed wat ik van je vind dus wat ik hier schrijf boeit nietquote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mij boeit het hoe dan ook niet.
het gesprek hoeft van mij niet online, mja als er iemand begint ga ik wel mijn kant van het verhaal vertellen ja.
als ik daarna nog als uberbitch word gezien, ook goed. weet zelf dat ik dat niet ben
Belsezar. Maar die is nooit meer op fok.quote:
zo werkt dat hier toch altijd?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja...dit valt eigenlijk best een beetje tegen
GMTA.quote:
ik heb al een nieuwe klaarstaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die had ik gisteren al even voor je gedraaid hier
Die heb ik destijds vakkundig omgebracht in de Koning - Koningin vete.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Belsezar. Maar die is nooit meer op fok.
Ik wens je oprecht al het goede toe, ongeacht wat je over me denkt.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
kwestie van perceptie, lotus.
en 'lekker belangrijk' of niet, ik ben nu niet aan het stoken. wat ik van iedereen vind (behalve die nieuwelingetjes hier) is wel zo'n beetje bekend dacht ik zo.
wellesquote:
ja als JIJ iets een beetje ergens negatief gerichts over nouk zegt dan moet t toch echt wel waar zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dit ook wel erg puberaal.....![]()
Nou als ik dat al zeg..... wow
Aha.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Belsezar. Maar die is nooit meer op fok.
dan had je wel een anderquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb al een nieuwe klaarstaan.
maar thanks. wat zou ik zonder jou moeten?
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goeie shit, die pillen van mij!
Dit dusquote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha.
Dan is het niet zo gek dat ik niet weet wie 't is
kijk, een breezersletje dat fan van me isquote:
ik ben me even aan t bedenken wanneer ik m voor t laatst gesproken heb, zeker 2 maanden geleden al, misschien wel langer....quote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik spreek hem nooit meer eigenlijk
*raapt Ang3l opquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik destijds vakkundig omgebracht in de Koning - Koningin vete.
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
van 17u tot 23u werken zonder pauzeDat wordt stiekem tussendoor was naar binnen duwen.
Mag ik je handtekening?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, een breezersletje dat fan van me is
Heb 'm denk ik een maand geleden ofzo voor het laatst gesproken, hij is "druk".quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben me even aan t bedenken wanneer ik m voor t laatst gesproken heb, zeker 2 maanden geleden al, misschien wel langer....
ik was toen wel met techno dus...
Ik wss al langer geleden. Dusjaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Duimelot het volgende:
ik ben me even aan t bedenken wanneer ik m voor t laatst gesproken heb, zeker 2 maanden geleden al, misschien wel langer....
ik was toen wel met techno dus...
hoofd volgt t hart zeg maar?quote:
ik bitch nouk alleen af omdat ze hier dus kwaad over bleef.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus jullie bitchen elkaar nu af om HE LE MAAL NIETS!?!?!
trio met bels en cue?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid tot seks misgelopen.
dit slaat nergens op. ik ben gek op Noukie maar ik zou nooit iets zeggen of juist laten vanwege dat gegeven. mijn mening is mijn mening.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja als JIJ iets een beetje ergens negatief gerichts over nouk zegt dan moet t toch echt wel waar zijn
Dat alles elke keer weer tegenvalt?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo werkt dat hier toch altijd?
uiteraard nietquote:
ik weet eigk niet hoe dawg over iedereen hier denkt...quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wens je oprecht al het goede toe, ongeacht wat je over me denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |