WAT?! Jij widle Bels neuken? Mijn koning?!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit, maar dan zonder dat ik dingen bewust zo speelde.
maar mensen schijnen niet te willen geloven dat ik niet manipuleer
Helaas ken ik er nog wel een paar die het online leuk vinden om het te besprekenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
Lekker belangrijk ook, en heerlijk volwassen om dit online zo langdradig te bespreken weer.
Cool is dat he. Geen bitch meer hoeven zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef Lotusss het volgende:
Ah, ik word niet genoemd!
Maar ik ben ook al een tijdje geen bitch meer
maar als je hem aan mij geeft ga k met je douchenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef je stem maar aan mij.
Aai ik je linker tetter.
Je moet toch iets te doen hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
Lekker belangrijk ook, en heerlijk volwassen om dit online zo langdradig te bespreken weer.
Strikjes?quote:
Hij kan het best hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent geen bitch als zou je nog zo je best doen
ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
neuh, nouk had wat mij betreft meegemogen, had niet het gevoel dat ze concurrentie was ofzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok en waarom kon nouk dan niet mee gaan stappen (als ze zou willen)
want ik zie nu niet echt een orgie ontstaan uit murm, bels, dawg en ludootje...
of was het dat murm bels wilde en nouk een gevaar in t geheel was?
anders begrijp ik niet goed waarom ze perse niet mee zou mogen...
als om een van bovenstaande redenen is kan ik murm wel begrijpen zou ik ook voor elkaar krijgen dan, maar dan heeft ze wel ook meteen de titel bemachtigd
Mij maakt het ook geen fuck uit, ik had alleen een langslepende vete verwacht die echt ergens over ging ipv een of ander puberverhaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was gewoon nieuwsgierig![]()
verder lacht nog iedereen volgens mij en kan ik t met alle betrokkenen prima vinden en vinden ze me wel ok en kunnen ze het dus van me hebben
kwestie van perceptie, lotus.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef Lotusss het volgende:
Ah, ik word niet genoemd!
Maar ik ben ook al een tijdje geen bitch meer
quote:
ok dus jullie bitchen elkaar nu af om HE LE MAAL NIETS!?!?!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neuh, nouk had wat mij betreft meegemogen, had niet het gevoel dat ze concurrentie was ofzo.
als bels met mij wil neuken, neukt ie met mij, als ie met nouk wil neuken, neukt ie met nouk.
ik heb eerlijk gezegd nooit zoveel zin om te gaan manipuleren om dingen voor elkaar te krijgen. graag of niet.
t had alleen handiger geweest als 1 van ons had bedacht nog bier te willen gaan drinken vóórdat Nouk naar dr feestje ging
Goeie shit, die pillen van mij!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool is dat he. Geen bitch meer hoeven zijn.
ik heb jou en bels al zovaak om elkaar heen zien draaien, is t nu al gebeurd anders kan ik hier je antwoord gevenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Cue_ het volgende:
En ik had ook bij de BBQ aanwezig kunnen zijn geweest
Wie zou dan met wie wezen stappen of naar bed zijn gegaan![]()
het is je vergeven, duimelotje.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ook een beetje dom van me om dat aan jou te vragen, my bad...
mij boeit het hoe dan ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was gewoon nieuwsgierig![]()
verder lacht nog iedereen volgens mij en kan ik t met alle betrokkenen prima vinden en vinden ze me wel ok en kunnen ze het dus van me hebben
Bemoei je d'r niet mee autofreak!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:07 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind de discussie wel redelijk klaar, open er anders ff een nieuw topic voor of ga via PM verder
Je hebt de mogelijkheid tot seks misgelopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef Cue_ het volgende:
En ik had ook bij de BBQ aanwezig kunnen zijn geweest
Wie zou dan met wie wezen stappen of naar bed zijn gegaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |