OK, jammer dat je niet op mn voorstel ingaat.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Duim: Mag ik je er even aan herinneren dat ik er niet over begonnen ben
Bitch please.........quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
Ja, stop de inzendingen maar, ik win.
Dan heb je zeker verlorenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee die is pas verloren als ze op patty brard gaan lijken
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja.. die wedstrijd ga ik verliezen.. ik krijg te vaak te horen dat ik te lief ben
dan wil ik al helemaal meeprofiterenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik wil het wel zeggen, maar ik denk eigenlijk dat ie echt goud waard is
niet goed. en ik heb vandaag al genoeg hierover gezegd dus ander onderwerp voor mij.quote:
Murm EERST goed lezen waar het allemaal over gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OK, jammer dat je niet op mn voorstel ingaat.
en echt on-bitcherig is bovenstaande opmerking ook niet, vind je wel?
dat jij niet begonnen bent ik JOUW mening, niet de mijne
De waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Murmeli het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan wel reageren, maar wat zeggen die woorden precies? Ik merk het vanzelf wel aan jou en jij aan mij.
Bij mij blijkbaarquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook. Ik wil ook!
Waar kan ik me inschrijven
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel deze titel winnen
De verkeerde winnaar?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we dan bij de uitreiking in de finale ook de verkeerde winnaar noemen zoals bij ANTM in Australie?
Okequote:Op woensdag 29 september 2010 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
niet goed. en ik heb vandaag al genoeg hierover gezegd dus ander onderwerp voor mij.
met mijn favoriete sletje wel alles goed? huisje enzo klaar?
wel goed dat je DAT ook toegeeftquote:Op woensdag 29 september 2010 15:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok, had ik je weer verkeerd opgevat
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en echt on-bitcherig is bovenstaande opmerking ook niet, vind je wel?
dat jij niet begonnen bent ik JOUW mening, niet de mijne
De waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just kidding
What is understood,need not be discussed...
Dat huisvrouw zijn klinkt altijd makkelijker dan het is hequote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met een chocoladecake die eerder altijd mislukte en daardoor stiekem nog lekkerder was.
Dacht ik laatst, die ga ik eens voor beetman maken, lukt ie ineens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |