quote:Op woensdag 29 september 2010 15:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Sorry, ik was even hardop aan het dromen![]()
Trouwens de gemiddelde piek voor mannen ligt nog hoger ... dus jij kunt er nóg langer van genieten
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan het beter opeten
En nouk heeft nog niet gereageerd
Ik haal er nog wel een paar emmers popcorn bijquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan wel reageren, maar wat zeggen die woorden precies? Ik merk het vanzelf wel aan jou en jij aan mij.
Nee die is pas verloren als ze op patty brard gaan lijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is alle hoop nog niet verloren
Wauw, je geeft me een gouden idee voor een nieuwe website!quote:
oo mag ik dan ook meeprofiteren? Ik zeg dibbsquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wauw, je geeft me een gouden idee voor een nieuwe website!
nope, dat was ik. maar ik mag niet stoken tussen jullie van jou.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Duim: Mag ik je er even aan herinneren dat ik er niet over begonnen ben
Ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja.. die wedstrijd ga ik verliezen.. ik krijg te vaak te horen dat ik te lief ben
oh mn reply was misschien bij jou maar het was voor allen die er WEL vanaf weten bedoeld en er over spraken....quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Duim: Mag ik je er even aan herinneren dat ik er niet over begonnen ben
Rquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nope, dat was ik. maar ik mag niet stoken tussen jullie van jou.
Dat had ik laatst met een chocoladecake die eerder altijd mislukte en daardoor stiekem nog lekkerder was.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
De huisvrouw in mij heeft braaf een cake gebakken en hoewel ik dacht dat hij mislukt was is hij toch briljant gebleken
Ik wil het wel zeggen, maar ik denk eigenlijk dat ie echt goud waard isquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Evie het volgende:
[..]
oo mag ik dan ook meeprofiteren? Ik zeg dibbs
Kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef dawg het volgende:
nope, dat was ik. maar ik mag niet stoken tussen jullie van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |