Dank jequote:Op woensdag 29 september 2010 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady legt kussentje neer
[..]![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
Ben weer thuis
Oeh en feli wok!
Ik zag het op twitter jaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Halloo
Ik was vergeten dat ik om 13.30 een afspraak had bij de juf van de oudste![]()
Ik ben de laatste tijd een beetje een vergiet
Niet zo.quote:
Ja hoor, ik ben er binnen 5 minuten ik was het gewoon vergetenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik zag het op twitter jaAlles nog goedgekomen?
gebeurd iedereen wel eens toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben er binnen 5 minuten ik was het gewoon vergeten
nou ik vergeet de laatste tijd wel veelquote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gebeurd iedereen wel eens toch?
Hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben er binnen 5 minuten ik was het gewoon vergeten
Ja zoietsquote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef Enfermera het volgende:
HahaZit je niet zo lekker in je vel dan de laatste tijd dat je zo'n zeef bent?
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik vergeet de laatste tijd wel veel
Vervelend johquote:
Ik heb net wat Maltesers naar binnen zitten schuiven... maar das niks voor mijquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg een zakje engelse drop
Nou vooruit, geef mij de rest dan maarquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb net wat Maltesers naar binnen zitten schuiven... maar das niks voor mij
Nee ik ben een verloren zaakquote:Op woensdag 29 september 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
Vervelend johValt er nog iets aan te doen of ist gewoon een fase?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast welquote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg een zakje engelse drop![]()
Ik moet me zo beheersen om niet te gaan VRETEN![]()
kom ze maar halen... er is hier niemand die ze erg lekker vind...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou vooruit, geef mij de rest dan maar
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nee ik ben een verloren zaak* suikertaartje gooit een dropje naar LL..eentje mag welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast wel![]()
Ik wil ook![]()
Ik moet me zo beheersen om niet te gaan VRETEN
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Liebchenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
Ben weer thuis
Oeh en feli wok!
waar is 'hier'?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
kom ze maar halen... er is hier niemand die ze erg lekker vind...
we hebben nog een doos vol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |