PWN.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geen koken..............loodgieter voor mn bek en die moet onder het fornuis zijn
Wou zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
Mmmmmmmmmmmmminimagnum
Wel de neppers van de Lidl trouwens, stuk goedkoper en nog lekkerder ook
Doe dan eens delenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
Mmmmmmmmmmmmminimagnum
Wel de neppers van de Lidl trouwens, stuk goedkoper en nog lekkerder ook
Hey LLquote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
biw![]()
tijd voor koffie en de administratie
* Enfermera strooit wat mini-nep-magnums in het rondquote:Op woensdag 29 september 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe dan eens delen
[..]
Hey LL![]()
![]()
Helaas de mindere dingen moeten ook gebeuren
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn vriend mergpijpjes laten halen![]()
Dat moet toch samen, koekjes en koffiequote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Strakseerst even mijn koffie opdrinken
Ik neem straks nog een bakkiequote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
Dat moet toch samen, koekjes en koffie
Hoe heb je hem zo ver gekregen?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem straks nog een bakkie
Even wachten tot vriendje klaar is met zijn band oppompen
Hij gaat morgen voor het eerst met zijn fiets naar zijn werk![]()
Niet.. dat heeft zijn werk gedaanquote:
Liebchenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Hoe is het hier?
Hoi Marijkequote:Op woensdag 29 september 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Hoe is het hier?
Ja dan kan het, ik moet verder fietsen voor mijn werkquote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet.. dat heeft zijn werk gedaan
Verhuist van Purmerend naar Zwaagofwel: 50 km (heen en terug) tegenover 8 km (heen en terug)
Hey Marijkequote:Op woensdag 29 september 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Hoe is het hier?
Hey Marijkequote:Op woensdag 29 september 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Hoe is het hier?
Ahquote:Op woensdag 29 september 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem straks nog een bakkie
Even wachten tot vriendje klaar is met zijn band oppompen
Hij gaat morgen voor het eerst met zijn fiets naar zijn werk![]()
Marijk!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Hoe is het hier?
Liebchenquote:
Wanneer heb je de afspraak dan mop? En hoi ferbquote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef Ferb het volgende:
IK WIL SPORTEN![]()
Ik houd het niet meer![]()
Beter vinden ze iets als ik naar 't ziekenhuis ga
Hai! LLquote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
Hoe gaat het met je???
Hey Trevquote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan kan het, ik moet verder fietsen voor mijn werk
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
Een beetje moe maar goed en daar
Hey Enfermquote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah
Zooo, goed van 'm!
[..]
Marijk!Goed hoor, met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |