abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87009151
precies, alle voetbalhooligans het land uit en hooligan immigratie naar nederland stopzetten!
  donderdag 30 september 2010 @ 04:10:30 #52
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87009183
Ik hoor ook geen techno.
pi_87009191
Uitgerekend een Fokker ziet hier weer rellen in. :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87009226
In het eerste filmpje lijkt het alsof het meisje aangerand word, maar in het tweede filmpje zie je dat ze zichzelf gewoon uitkleed. Eigen schuld dikke bult dus.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_87009230
Ben je scheel ofzo?

Eerste filmpje zie je alleen de aanranding, 2 filmpje alleen dat ze richting ME loopt.
Moet je het liveleak link maar eens checken, dan zie je dezelfde beelden van een andere hoek,
ze probeert te vluchten na de aanranding, het lukt, loopt dan naar achteren met haar rug richting ME.
Wijst naar de daders en BOOM ME
pi_87009246
quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:11 schreef Santello het volgende:
Ben je scheel ofzo?

Eerste filmpje zie je alleen de aanranding, 2 filmpje alleen dat ze richting ME loopt.
Moet je het liveleak link maar eens checken, dan zie je dezelfde beelden van een andere hoek,
ze probeert te vluchten na de aanranding, het lukt, loopt dan naar achteren met haar rug richting ME.
Wijst naar de daders en BOOM ME
Typisch, een Marokkaan die meteen begint te schelden. :r :r

Maar goed, om inhoudelijk in te gaan op je onzin;
1:38 je ziet haar links in het filmpje duidelijk haar shirt uittrekken. Vervolgens staat ze vrolijk met d'r handen in de lucht te zwaaien. Vanaf 1:48 is ze bezig haar BH bandje los te maken, en op 2:01 zie je dat ze haar BH heeft losgemaakt, en dan word ze omver gekegeld door de ME (volledig terecht, ze ruit de boel op).
w/
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_87009250
La Haine.
pi_87009485
lol @ ME die in dat tweede filmpje net net 2:00 dat halfnaakte meisje omver marcheren....
PWBF
pi_87009505
Goh, lijkt op een stukje van de film 'Planet of de Apes' -O-
pi_87010212
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Thanks.
nu lijkt het net alsof je bevestigt dat ik een kloon zou zijn :?

maar iemand een idee wat er nu echt gebeurt is daar?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 30 september 2010 @ 09:50:27 #61
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87011595
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goh, lijkt op een stukje van de film 'Planet of de Apes' -O-
Goh, wat een aparte keuze toch weer, uit duizenden films net die ene met apen *O*
Intelligent, but fucked up.
pi_87012218
quote:
Op donderdag 30 september 2010 04:10 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik hoor ook geen techno.
Dat kan kloppen het was na afloop van het techno feest..........
pi_87013496
nog een filmpje gevonden
Voor de rest is er idd weinig te vinden.....
pi_87016279
Echt waar, wat een haat heeft Europa uit Afrika geimporteerd zeg...
pi_87016488
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

WAT een gelul. Kom je er zelf wel es? Juist technofeesten zijn een oase van rust met allemaal gelijkgestemde relaxede mensen die dan wel nuchter dan wel onder invloed SAMEN genieten van een gaaf feest.

De rellers vinden dat niets en komen uit afgunst de boel slopen. Dat is het probleem.
Het is niet de techno die dit veroorzaakt, maar het feit dat het gratis is.
Daar komen al die al dan niet gekleurde tokkiemongolen naartoe.
pi_87016779

Dit vat het zo'n beetje samen.
pi_87017177
tja heb het zelf aan de lijve ondervonden in parijs op de champs met nieuwjaar.

aanranding, gooien van vuurwerk naar onschuldige burgers en het in elkaar meppen van onschuldigen.

slachtoffers waren blank en de daders getint/donker.

maar dit moeten we uiteraard tolereren....

wilders is nog te soft...
pi_87020269
het gaat vrijwel NOOIT verkeerd op een betaald dance feest. Vanaf het moment dat iets gratis is komen de paupers erop af.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_87021685
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Goh, wat een aparte keuze toch weer, uit duizenden films net die ene met apen *O*
is 10,000 BC een betere keuze?
  donderdag 30 september 2010 @ 17:18:17 #70
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87028196
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef Pro_Shifty het volgende:
het gaat vrijwel NOOIT verkeerd op een betaald dance feest. Vanaf het moment dat iets gratis is komen de paupers erop af.
Of op een ander gratis evenement. Gratis evenementen verbieden zou symptoombestrijding zijn. Hard aanpakken van de oorzakers van het geweld moet gebeuren.
pi_87028262
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

Of op een ander gratis evenement. Gratis evenementen verbieden zou symptoombestrijding zijn. Hard aanpakken van de oorzakers van het geweld moet gebeuren.
Juist!

Niet 99.9% van de bezoekers die goedbedoelend zijn laten lijden onder het sfeerverziekende kutgedrag van die paar eikels, maar juist die paar eikels hard straffen en de rest gewoon lekker laten feesten. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_87028684
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

helemaal mee eens. anders laat je je gewoon terroriseren.
wat een racistische praat hier trouwens, komt dat ook door het rechtse kabinet?
pi_87033359
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef Pro_Shifty het volgende:
Eens, daarom was het destijds ook een goede actie om voor het eindfeest van de Danceparade in Rotterdam wat geld te vragen, gelijk geen vechtpartijen meer :)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_87044720
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:16 schreef vosss het volgende:
Triest kutvolk. Wel weer toevallig dat het buitenlanders zijn :')
Klopt, het zijn Fransen.
pi_87044940
Damn dat zijn écht zwarte negermensen zeg.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_87048702
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

:')

liever voetbal
Parijse hooligans en uit sommige andere Franse steden worden momenteel al uit het stadion geweerd (alle ultras zelfs) sinds eind vorig seizoen, en daarmee is het geweld niet opgelost. (in tegendeel)
pi_87054050
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:29 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

Parijse hooligans en uit sommige andere Franse steden worden momenteel al uit het stadion geweerd (alle ultras zelfs) sinds eind vorig seizoen, en daarmee is het geweld niet opgelost. (in tegendeel)
dan moeten ze maar beginnen met gericht schieten op dat tuig.
na zoveel moeite moet je de fouten gewoon een keer afknallen
pi_87055085
Deze zwarte jongeren maken het voor zichzelf onmogelijk. Dit kan niet door blijven gaan. De gewone blanke Europese mens pikt dit op den duur niet meer. Ze worden vanzelf het land uitgeschopt. Ik zie dat nog echt gebeuren. Al hebben ze een paspoort van een Europees land, er komen dan wel wetten om ze het land uit te gooien. Puur omdat de blanke man/vrouw het echt helemaal gehad heeft met deze bevolkingsgroep.
History became legend, legend became myth.
pi_87055197
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef valek het volgende:
Deze zwarte jongeren maken het voor zichzelf onmogelijk. Dit kan niet door blijven gaan. De gewone blanke Europese mens pikt dit op den duur niet meer. Ze worden vanzelf het land uitgeschopt. Ik zie dat nog echt gebeuren. Al hebben ze een paspoort van een Europees land, er komen dan wel wetten om ze het land uit te gooien. Puur omdat de blanke man/vrouw het echt helemaal gehad heeft met deze bevolkingsgroep.
land uitgegooid, in kampen of afgeschoten.
maar goed, ze verdienen het ook
pi_87055372
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef koekjestrommeltje het volgende:

[..]

land uitgegooid, in kampen of afgeschoten.
maar goed, ze verdienen het ook
Niemand verdient dat. Ze moeten wel gestraft worden. Maar het is echt een falend beleid van integratie en een erfenis van het koloniale tijdperk van Frankrijk.
History became legend, legend became myth.
pi_87055642
Eigenlijk levert de -bedenkelijke- koloniale verledens een bad karma op. Waar dit het resultaat van is. _O-
pi_87055801
Leuk feestje :').

Je moet dit soort feesten ook niet gratis maken. Trekt allemaal debielen aan die sowieso niets met Dance muziek hebben.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')