Punten kosten ook geldquote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zie dat ze de interpunctie alvast in beslag hebben genomen.
Leer je dat niet op SBS6?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef bosseboll het volgende:
sorry ruud.nl heb geen school diplomas en kan niet zo goed schrijfen in dit geval typen
Ook 2 jaar geleden niet??? Ik had toch als de wiedeweerga huwelijkse voorwaarden laten opstellen. (dat kan altijd nog!!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef bosseboll het volgende:
idd daar hoor ik meer mensen over dat ze een nieuwe inventisaatie komen doen dat zullen ze natuurlijk onverwachts doen? en tja we zijn al 14 jaar getrouwd en mijn man werkt ong 5 jaar voor zijn eigen dus dan sta je daar niet meer bij stil
Als die spullen al zijn opgeschreven kom je daar niet mee wegquote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Swiffer het volgende:
Ik zou zeggen, je dierbare spullen stallen bij een ander, onder t mom verkocht.. al vind ik dat een foute instelling an sich.
Waaro zijn jullie niet getrouwd op huwelijkse voorwaarden? Huis en inboedel op jouw naam? Dan kunnen ze de bedrijfsbelastingschuld toch niet bij JOUW eigendom halen?
wat is dat nou voor zinloze reactie op de vraag van de ts...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zie dat ze de interpunctie alvast in beslag hebben genomen.
Als het een echte schuld zou zijn wel, maar het gaat om de belastingdienst, en je hoeft een inbreker natuurlijk niet te vertellen waar het zilver staat.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Swiffer het volgende:
Ik zou zeggen, je dierbare spullen stallen bij een ander, onder t mom verkocht.. al vind ik dat een foute instelling an sich.
Niet als je gewoon rekening houdt met de belasting die je moet afdragen toch? Je moet wel een oelewapper zijn om al je inkomsten uit te gaan geven zonder iets te reserveren voor die blauwe enveloppe.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Maanvis het volgende:
eigen zaak, dan heb je dat snel voor elkaar
dat mogen ze helemaal niet zeggen. en aangezien je geen diploma's hebt ben je misschien helemaal niet zo goed in solliciteren. dus wellicht is het handig om daar hulp voor te zoeken? Waar een wil is is een weg, zeg ik altijd maar. Mijn moeder werkt ook gewoon, in de schoonmaak, en die is denk ik ouder dan jij bent. Je zult er nu echt hard aan moeten gaan trekken, dus koste wat het kost werk zoeken. Onverschillig wat! Hetzelfde geldt voor je man!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef bosseboll het volgende:
nee wij krijgen geen uitstel daar is de boekhouder al mee bezig geweest en dat willen ze niet geven omdat mijn man nog geen 800 per maand verdient op het moment en ik zoek me suf naar werk maar wiord niet aan genomen ben al te oud zeggen ze dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |