Vet zo een reis met dobbelstenen. Lijkt mij ook wel wat om op een dergelijke manier een treinreis te maken.quote:
Ja ho..., ik hoef niet te spuiten!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een vrind van me is vorig jaar 4 maanden op reis geweest in Zuid-Amerika en die had een enorme voorraad insuline mee.
En dan dobbelen bij het hoeveelste station je uit zal stappen? Da's ook een idee.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Socios het volgende:
Vet zo een reis met dobbelstenen. Lijkt mij ook wel wat om op een dergelijke manier een treinreis te maken.
Bijvoorbeeld. Of een bestemming koppelen aan de uitkomst van de dobbelsteen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan dobbelen bij het hoeveelste station je uit zal stappen? Da's ook een idee.
Gek genoeg las ik eerst 'hotel'.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:
Of dobbelen in welke holte je Inso nu weer eens zal nemen.
Ook een mogelijkheid. Op één of ander centraal station bij het bord met bestemmingen en vertrektijden dobbelen voor de volgende bestemming.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Socios het volgende:
Bijvoorbeeld. Of een bestemming koppelen aan de uitkomst van de dobbelsteen.
Nee, want de arme, op CDA of PVV stemmende varkensboeren van Brabant en Limburg brengen niet voor niks kostelijk separatorvlees op de markt!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ze waren in de aanbieding, scheelt dat nog iets?
Pas op straks ga je nog dood aan de gierende hartkleppen J!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Joene het volgende:
ik ga vanavond gewoon aan de Andijviestampot , spekjes ,en speklappen, uiteraard een Volle Yoghurt met aardbeien ofzo en een dikke saus erbij.
ik hoorde net via de foon dat mn oma op sterfen ligt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pas op straks ga je nog dood aan de gierende hartkleppen J!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |