Ok ik ben om.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je het niet met de hand hoeft te doen J. waarom zou je!
En ik dacht: Waarom zou je jezelf daar tegen vaccineren?quote:Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor hoge gebouwen.
Ah kan je gelijk ff langs de familia ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Godverkutje als die gozer van die lens eens even terugmailt ofzo. Dan weet ik of ik morgen naar Tilbabwe moet of niet.
Nee, daar heb ik natuurlijk geen tijd voor he. Druk druk druk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah kan je gelijk ff langs de familia ?
mwoah..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleverenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Een huisje van net geen 2 ton in een klein maar onwijs leuk dorpje met perfecte treinverbinding naar je werk en op fietsafstand van de wat grotere stad, met 1 kind en leuke vakanties, niet hoeven op te letten bij de Appie op wat je in je karretje gooit, een huis vol Mac's en geld genoeg om morgen weer voor iets luxe als een lens van 600 euro gaan kijken, kan anders prima.
Je leven maak je zelf.
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleveren
We hadden het in dit geval over grote familiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
Precies. en verder valt dit kabinet voor de werkende medemens allemaal best wel meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
We hadden het in dit geval over grote families
Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.
Hmmm ja dat weet ik verder niet heel erg hoor, mijn ouders komen beide uit kleine gezinnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.
Niet als je ook kinderen hebt idd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Dat huisje van net geen 2 ton kun je niet eens financieren op een inkomen ..
Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Dat huisje van net geen 2 ton kun je niet eens financieren op een inkomen ..
Dit dus met mijn salaris en dat van mijn vrouw , hebben we een redelijk inkomen kan ik een huisje van 2 ton betalen, en boodschappen doen , keertje uiteten in de maand en een x op vakantie per jaar. en dan als ik wat leuks zie soms ff sparen maar vaak kan ik het kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).
Zou je vrouw dat uberhaupt willen dan? Ik bedoel we kunnen het wel heel romantisch bedenken, moeders thuis met de thee, maar er zijn maar weinig vrouwen die dat willen nowadays. Mijn vrouw zou na 2 weken gek worden denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Joene het volgende:
Opzich vind ik dat wel klote , dat ik niet genoeg verdien zodat mijn vrouw straks thuis kan zijn fulltime om voor ons eventuele kind te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |