abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87055220
b-d.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_87055349
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je het niet met de hand hoeft te doen J. waarom zou je!
Ok ik ben om. :7.
pi_87055447
Automatisering is de bom J.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87055467
J hoe simpel is dat trusten van w2k3 domeinen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87055473
Godverkutje als die gozer van die lens eens even terugmailt ofzo. Dan weet ik of ik morgen naar Tilbabwe moet of niet.
pi_87055476
Op tv:
quote:
Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor hoge gebouwen.
En ik dacht: Waarom zou je jezelf daar tegen vaccineren? -O-

:')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87055483
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Godverkutje als die gozer van die lens eens even terugmailt ofzo. Dan weet ik of ik morgen naar Tilbabwe moet of niet.
Ah kan je gelijk ff langs de familia ?
pi_87055703
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Joene het volgende:

[..]

Ah kan je gelijk ff langs de familia ?
Nee, daar heb ik natuurlijk geen tijd voor he. Druk druk druk!
pi_87055733
Gelukkig maar.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:51:39 #260
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_87057541
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
mwoah..
een (niet zo) groot gezin, met een ruimbovenmodaal inkomen .. dat kan bovenstaande ook niet.
Geen leuk jaren '30 huis, maar een goedkoop huurhuis, geen twee auto's (helaas), een kind op zwemles (paardrijden wil ze wel heel graag, maar dat zit er gewoon echt niet in), geen wintersport, geen vliegvakantie.
We hebben wel een vakantiehuisje op de veluwe, maar daarvan zijn de kosten lager per jaar dan een tweeweekse vakantie met het hele gezin.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_87057726
Ik vind klussen leuk.. Maar nu dat er een grote verandering (veel klussen) op komst is zie ik er toch best tegen op :')
pi_87058445
Een huisje van net geen 2 ton in een klein maar onwijs leuk dorpje met perfecte treinverbinding naar je werk en op fietsafstand van de wat grotere stad, met 1 kind en leuke vakanties, niet hoeven op te letten bij de Appie op wat je in je karretje gooit, een huis vol Mac's en geld genoeg om morgen weer voor iets luxe als een lens van 600 euro gaan kijken, kan anders prima.

Je leven maak je zelf.
pi_87058517
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Een huisje van net geen 2 ton in een klein maar onwijs leuk dorpje met perfecte treinverbinding naar je werk en op fietsafstand van de wat grotere stad, met 1 kind en leuke vakanties, niet hoeven op te letten bij de Appie op wat je in je karretje gooit, een huis vol Mac's en geld genoeg om morgen weer voor iets luxe als een lens van 600 euro gaan kijken, kan anders prima.

Je leven maak je zelf.
Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleveren :)
pi_87058789
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Joene het volgende:

[..]

Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleveren :)
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
pi_87058812
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
We hadden het in dit geval over grote families :)
pi_87058821
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Precies. en verder valt dit kabinet voor de werkende medemens allemaal best wel mee :)

er zullen wel weer betere tijden komen denk ik zo.
pi_87058839
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Tally het volgende:

[..]

We hadden het in dit geval over grote families :)
Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.
pi_87058904
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.
Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:27:12 #269
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_87058915
Dat huisje van net geen 2 ton kun je niet eens financieren op een inkomen .. :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_87058940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.
Hmmm ja dat weet ik verder niet heel erg hoor, mijn ouders komen beide uit kleine gezinnen :)
pi_87058955
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Niet als je ook kinderen hebt idd.
pi_87058999
Opzich vind ik dat wel klote , dat ik niet genoeg verdien zodat mijn vrouw straks thuis kan zijn fulltime om voor ons eventuele kind te zorgen. Kan wel maar dan moet het koophuis de deur uit :{ :{ waar ik vervolgens 20 duizend euro minder voor vang ten opzichte van mn hypotheek want mn huis is de laatste jaren minder waard ipv meer waard geworden.
pi_87059101
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).
pi_87059136
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).
Dit dus met mijn salaris en dat van mijn vrouw , hebben we een redelijk inkomen kan ik een huisje van 2 ton betalen, en boodschappen doen , keertje uiteten in de maand en een x op vakantie per jaar. en dan als ik wat leuks zie soms ff sparen maar vaak kan ik het kopen.
pi_87059145
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Joene het volgende:
Opzich vind ik dat wel klote , dat ik niet genoeg verdien zodat mijn vrouw straks thuis kan zijn fulltime om voor ons eventuele kind te zorgen.
Zou je vrouw dat uberhaupt willen dan? Ik bedoel we kunnen het wel heel romantisch bedenken, moeders thuis met de thee, maar er zijn maar weinig vrouwen die dat willen nowadays. Mijn vrouw zou na 2 weken gek worden denk ik :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')