De FOK! filosofen staan nu in de file of zijn bezig voor te dringen bij de trein om een leuke zitplaats bij het raam te bemachtigen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:58 schreef ThaTim het volgende:
En toen waren de filosofen van FOK! weg.
Nee, ik stond in de rij bij de supermarktquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De FOK! filosofen staan nu in de file of zijn bezig voor te dringen bij de trein om een leuke zitplaats bij het raam te bemachtigen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Agnosten zijn nog belachelijker dan atheïsten. Verdiep jezelf eens en maak een keuze. Wordt het leven een stuk makkelijker van
"Piep, piep, piep..." terwijl het kassameisje de artikelen van één consument scant, sluiten er weer vijf nieuwe aan in de rij. Het consumentisme kent een eindeloze stroom aan volgelingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Nee, ik stond in de rij bij de supermarktDeze discussie is toch eindeloos (net als de rij
)
Wat een wijsheid.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef Knevelt het volgende:
Wat deze jongelingen niet beseffen, is dat wanneer zij Nietzsche omarmen, zij eigenlijk een enkele reis naar de morele afgrond boeken. De constructieve bijdragen van Nietzsche zijn zelfvernietigend. Een wereld kan niet bestaan uit individuen met ieder hun door zichzelf geschapen waarden, omdat individuen niet zelfvoorzienend zijn en anderen nodig hebben, dus ook gedeelde waarden.
Lollercopter, ik heb vandaag nog dit topic zitten teruglezen. Vanwaar de kick?quote:
Hoe is het mogelijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Lollercopter, ik heb vandaag nog dit topic zitten teruglezen. Vanwaar de kick?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |