Afraggen is niet het juiste woord...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik betwijfel of ik een dag lang m'n auto wil afraggen. Tien minuten op een parkeerplaats lijkt me zwaar genoeg
Nouja, ik heb maar 136pk hoor. Zo ontzettend veel is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:07 schreef rival het volgende:
[..]
Afraggen is niet het juiste woord...
De baan wordt nat gemaakt. het is bij de RDW in lelystad...
Ruimte zat en daar wordt je geleerd hoe je het wel moet doen
Rustig, geen koppeling gebruiken... en vol gas geven is toch niet noodzakelijk met onze vermogens
I'm In.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
Als we 15 man hebben verzameld kan ik voor een leuke prijs een driftcursus regelen.... kan je de hele dag oefenen op een zeer groot terrein
Never mind, ik ga niet met de mijne voor de rdw driftenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:07 schreef rival het volgende:
[..]
Afraggen is niet het juiste woord...
De baan wordt nat gemaakt. het is bij de RDW in lelystad...
Ruimte zat en daar wordt je geleerd hoe je het wel moet doen
Rustig, geen koppeling gebruiken... en vol gas geven is toch niet noodzakelijk met onze vermogens
316iquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja idd ... 105 pk op 1300 kghahahaha
Overigens is een rijvaardigheidstraining dan meer de moeite waard, denk ik. Heb ik met m'n vorige FWD auto gedaan en ga ik nu zeker weer doen in het voorjaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:07 schreef rival het volgende:
[..]
Afraggen is niet het juiste woord...
De baan wordt nat gemaakt. het is bij de RDW in lelystad...
Ruimte zat en daar wordt je geleerd hoe je het wel moet doen
Rustig, geen koppeling gebruiken... en vol gas geven is toch niet noodzakelijk met onze vermogens
het terrein "is van" de RDW, verder hebben die er niks mee te maken of iets te vertellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Never mind, ik ga niet met de mijne voor de rdw driften
Ligt compleet aan de organisatie he. Als er nooit meer dan 1 auto op de baan is gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef oYo het volgende:
Is wel een terrein van RDW alleen gebeurt het wel vakler dat een andere malloot van de groep er eentje ramt omdat hij geen afstand houdt...
Ik kijk wel uit met mijn eigen Z4...
That hurts.. Hahaha maar nee .. 318i ... Maar er is iets niet goed .. Op sommige dagen heefte duidelijk meer vermogen .. En hij zuipt beetje veel de laatste tijd .. Binnenkort bougietjes ff doen .. En mischien lmm ??quote:
Misschien ergens tweedehands HK (sloop?) op de kop tikken en inbouwen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:58 schreef Gkhn het volgende:
Vandaag mn 320i terug gekregen van de garage met nieuwe drukgroep + koppelingsplaten en heel die mikmak. Uitlaat is ook goed vastgelast, het was hiervoor vastgebonden met dik ijzerdraad aan de chassis. Veel beter geluid nu en hij trekt ook lekkerder op. Vooral na 4000 toeren gaat ie lekker.
Ik ben er blij mee maar moet nog wel het één en ander gebeuren optisch. Motorisch is die super.
Even een klein lijstje:
• Hardtop voor de winter
• Mooie geluidsinstallatie
• Angel Eyes + Xenon
• Sloten vervangen
• Linker deurpaneel vervangen
• Vloermatjes erin.
• Later alle kleine deukjes/steenslag wegwerken en opnieuw spuiten. Matzwart![]()
Dit ligt maar net aan de deelnemers en organisatie. Mijn laatste rijvaardigheidstraining was op het terrein van de politie, bij Lelystad in de buurt, en daar was het een kwestie van voldoende ruimte laten bij het 'circuitrijden' en het één-auto-op-de-baan-principe bij speciale oefeningen (remtest, uitwijken etc), zodanig vormgegeven dat je wel bijzonder idioot moest doen om elkaar te kunnen raken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef oYo het volgende:
Is wel een terrein van RDW alleen gebeurt het wel vakler dat een andere malloot van de groep er eentje ramt omdat hij geen afstand houdt...
Ik kijk wel uit met mijn eigen Z4...
Ik heb ook een 318i op 1300kg, 200PKquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
That hurts.. Hahaha maar nee .. 318i ... Maar er is iets niet goed .. Op sommige dagen heefte duidelijk meer vermogen .. En hij zuipt beetje veel de laatste tijd .. Binnenkort bougietjes ff doen .. En mischien lmm ??
Ja een M ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook een 318i op 1300kg, 200PK![]()
Misschien moetje ff je blokje vervangen en niet je lmm
Of een 2,5 of 2,8jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja een M ...
och jaaaaa als ik ooit goedkoop aan een schade e46 323 ( of groter ) kan komen weet ik het wel
Correctie 118 : 20 PS (88 kW; 118 bhp)
1.8 carburateur? Heb ik ook wel eens gereden, ik kon niet zeggen dat ie sloom was maar snel was ver te zoekenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ach de 316 E30 van m'n tante noem ik ook geen slak, dat ding trekt best hard door. Volgens de cijfers 12.4 sec naar 100 ofzo? Ik geloof er niks van. Dat ding kan je in z'n 2 doorrammen naar de 100 echt ongelooflijk.
Nee, je hebt geen 318i, of ben je toevallig vergeten dat de "18" staat voor 1.8l? Je hebt dus in feite een 325i. En nee, ook die heeft niet 200pk maar gewoon netjes 192.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook een 318i op 1300kg, 200PK![]()
Misschien moetje ff je blokje vervangen en niet je lmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |