moet je gebruikte zoeken.... nieuw ben je toch wel 600 kwijt voor een setje velgen +bandenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is echt niet leuk hoor. Ik zoek nu naar een goedkoop setje voor de E46
Gewoon de velgen goed schoon houden, wat je toch al doet. In het verleden nooit last gehad van de pekel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef r8ality het volgende:
Mensen die met stalen velgen rijden in de winter "armzalig" vinden. Het zout freet sowieso in je mooie lichtmetaal en ga eens in Duitsland kijken. Heel het land rijdt op stalen velgen omdat functionaliteit voor vorm gaat stelletje kanslozen
.
Ik zie in de winter altijd heel veel auto's op stalen velgen. Das namelijk normaal. Dat zijn namelijk wel mensen die iets om veiligheid geven, i.p.v. alleen maar hun status moeten afmeten aan de auto.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Gewoon de velgen goed schoon houden, wat je toch al doet. In het verleden nooit last gehad van de pekel.
Ja, stalen velgen zien er niet uit en ik ga daar niet een paar maanden mee rondrijden. Ooit een Z4 op stalen velgen gezien?
Oh, en 'freet'?
Zoals al gezegd: uit onderzoeken blijkt geregeld dat zomerbanden in de Nederlandse situatie prima voldoen (meestal zelfs beter dan winterbanden), tenzij er echt sneeuw ligt. En als er sneeuw ligt rij ik niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef r8ality het volgende:
Ik zie in de winter altijd heel veel auto's op stalen velgen. Das namelijk normaal. Dat zijn namelijk wel mensen die iets om veiligheid geven, i.p.v. alleen maar hun status moeten afmeten aan de auto.
Ja precies, dat kan gewoon ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef rival het volgende:
je kan toch ook gewoon de winterbanden op je velgen laten zetten?
die paar tientjes voor de montage....
Al is alle sneeuw van de snelweg af, staat nog heel het land vast, dus die onderzoeken kloppen niet helemaal hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: uit onderzoeken blijkt geregeld dat zomerbanden in de Nederlandse situatie prima voldoen (meestal zelfs beter dan winterbanden), tenzij er echt sneeuw ligt. En als er sneeuw ligt rij ik niet.
wat een gast ben jijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Al is alle sneeuw van de snelweg af, staat nog heel het land vast, dus die onderzoeken kloppen niet helemaal he. En "met sneeuw rij ik niet" heb ik ook al veel te vaak gehoord. Om vervolgens wanneer er sneeuw ligt ineens te horen dat het toch wel heel glad was op hun zomerglibbers
.
Wat een non-argument. Met regen staat ook het hele land vast. Moet ik nou met regen ook winterbanden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef r8ality het volgende:
Al is alle sneeuw van de snelweg af, staat nog heel het land vast, dus die onderzoeken kloppen niet helemaal he.
Ah, je noemt me een leugenaar, begrijp ik. Welkom bij de cursus 'r*eality maakt vrienden'.quote:En "met sneeuw rij ik niet" heb ik ook al veel te vaak gehoord. Om vervolgens wanneer er sneeuw ligt ineens te horen dat het toch wel heel glad was op hun zomerglibbers.
Ga op een parking even driften. Werkt, heb ik vorig jaar ook gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha .. Dit gaat m'n eerste winter worden met een rwd auto
.. K ga als m'n oma rijden....
Ook dan is de gemiddelde auto/rijstijl niet aangepast aan het weer...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Met regen staat ook het hele land vast. Moet ik nou met regen ook winterbanden?
[..]
Ah, je noemt me een leugenaar, begrijp ik. Welkom bij de cursus 'r*eality maakt vrienden'.
Absoluut mee eens! Liefst zo groot mogelijk zodat je ook beetje snelheid kunt maken, dan weet je wat je auto doet als je op de remt trapt of aan het stuur jengstquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga op een parking even driften. Werkt, heb ik vorig jaar ook gedaan.
Gewoon leren je voertuig te beheersen als de achterkant wegspringt.
Kan eigenlijk ook wel op elk grote parkeerplaatsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
Als we 15 man hebben verzameld kan ik voor een leuke prijs een driftcursus regelen.... kan je de hele dag oefenen op een zeer groot terrein
was wel dezelfde als de jouwe... en daarnaast ook nog een zilveren e89, alle drie naast elkaarquote:
Maar ik betwijfel of ik een dag lang m'n auto wil afraggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef rival het volgende:
Als we 15 man hebben verzameld kan ik voor een leuke prijs een driftcursus regelen.... kan je de hele dag oefenen op een zeer groot terrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |