abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2010 @ 12:37:48 #201
241662 Jian
Well, well, well
pi_86976140
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Katholieke priesters doen het iig liever met kleine jongetjes.
over getroll gesproken :D
  woensdag 29 september 2010 @ 12:39:37 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_86976194
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Jian het volgende:

[..]

over getroll gesproken :D
Was het maar waar... Nieuws niet gevolgd de laatste jaren? Onvoorstelbaar hoeveel kinderen zijn misbruikt door hun katholieke opvoeders op internaten.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:40:25 #203
241662 Jian
Well, well, well
pi_86976227
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Was het maar waar... Nieuws niet gevolgd de laatste jaren? Onvoorstelbaar hoeveel kinderen zijn misbruikt door hun katholieke opvoeders op internaten.
Ja, weet ik wel, maar jij weet ook waarom je juist hier en nu die opmerking maakt :)
pi_86976266
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, wat moet je anders denken van posts als:
[..]

:')
Mwoah, dat getroll sloeg vast niet op het bericht boven je want toen was je nog aan het tikken. Maar je hebt hem al heel vaak voor kinderachtig uitgemaakt als het om het geloof gaat.

Jouw :r zodra het om christenen gaat is ook een beetje flauw. Moet ik eens de hele tijd bij moslims doen bijvoorbeeld. Dan ben ik zo een PVV-er bijvoorbeeld en dat ben ik niet. :')
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 12:42:14 #205
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86976293
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef remlof het volgende:

[..]

We are stardust.

Het idee dat elk atoom in ons lichaam in een zoveelste cyclus zit die ooit is begonnen met een kernfusie in het binnenste van een ster vind ik veel mooier dan alle sprookjes uit welk religieus boek dan ook.

Waar komt jouw obsessie met religie trouwens vandaan D_K, of is dat gewoon maar wat getroll?
Aha, meneer is materialist. Niet bekend met het onzekerheidsrelatie van Heisenberg, het principe van lokaliteit? Ook niet bekend met de onvolledigheidsstellingen van Gödel? De snaartheorie die per definitie een theorie kan blijven, omdat deze niet te weerleggen noch te bewijzen is gelijk het geloof in een hogere macht? :{w

Van een atheďst had ik op zijn minst wel meer kennis verwacht van de achtergrond van zijn of haar dogma's. Maar neen, zelfs de atheist is blind voor de onzekerheden waar hij of zij zijn geloof op heeft gefundeerd! :P

Zowel de 'wetenschap' als 'Geloof' bouwt gelijk de toren van Babel, een wankele toren richting een 'waarheid' die per definitie niet te bereiken is. :s)
pi_86976341
Ik geloof dat ik weg moet.
Go hard or go home
pi_86976358
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef Noek het volgende:

[..]

Verpleegkunde, met een beetje geluk zit ik er binnenkort weer in. Wann feest! w/
Dit was trouwens de ouderenzorg maar ik kom uit de z en daar wil ik ook weer heen.
*pakt de triangels vast in
Staat die Z nog steeds voor "zwakzinnigenzorg"? Dat heb ik een jaar gedaan maar lichamelijk lukte het me niet. Best jammer gevonden altijd.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:45:08 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86976391
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Jouw :r zodra het om christenen gaat is ook een beetje flauw. Moet ik eens de hele tijd bij moslims doen bijvoorbeeld. Dan ben ik zo een PVV-er bijvoorbeeld en dat ben ik niet. :')
Volgens mij heeft dat meer te maken met een jeugdtrauma oid, correct me if im wrong, maar wie was het die zich heeft laten uitschrijven oid zodra het kon?
pi_86976416
Als je jezelf atheďst noemt, of dat op mij slaat buiten beschouwing gelaten, zou je eerst theologie moeten gaan studeren zeker?
  woensdag 29 september 2010 @ 12:46:07 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86976429
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef Noek het volgende:
Ik geloof dat ik weg moet.
veel plezier

Half struikelend van enthousiasme kwam mijn zoon met zn potje in de hand naar mij toe om te laten zien wat erin zit :D
  woensdag 29 september 2010 @ 12:47:52 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_86976477
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Mwoah, dat getroll sloeg vast niet op het bericht boven je want toen was je nog aan het tikken. Maar je hebt hem al heel vaak voor kinderachtig uitgemaakt als het om het geloof gaat.
Niet alleen als het om geloof gaat hoor, ik vind z'n hele postgedrag over het algemeen erg kinderachtig. Zie ook zijn betweterige post hieronder.
quote:
Ik heb niets met welke religie dan ook. Denk dat ze meer ellende dan voorspoed hebben gebracht.
pi_86976542
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 12:50:21 #213
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86976559
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Niet alleen als het om geloof gaat hoor, ik vind z'n hele postgedrag over het algemeen erg kinderachtig. Zie ook zijn betweterige post hieronder.
[..]

Ik heb niets met welke religie dan ook. Denk dat ze meer ellende dan voorspoed hebben gebracht.
Mensen die niet snappen dat zowel wetenschap als religie gebaseerd zijn op axioma! :{w
Jammer altijd dat het een discussie gaat over het wel of niet geloven i.p.v. de onderliggende axioma. Het is als discussiëren over welke kleur verf de muur geschilderd dient te worden zonder te spreken over de muur zelf. 8)7
  woensdag 29 september 2010 @ 12:52:34 #214
104871 remlof
Europees federalist
pi_86976641
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat meer te maken met een jeugdtrauma oid, correct me if im wrong, maar wie was het die zich heeft laten uitschrijven oid zodra het kon?
Neuh, ik ben niet eens gedoopt, gelukkig.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:53:07 #215
104871 remlof
Europees federalist
pi_86976662
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen dat zowel wetenschap als religie gebaseerd zijn op axioma! :{w
Jammer altijd dat het een discussie gaat over het wel of niet geloven i.p.v. de onderliggende axioma. Het is als discussiëren over welke kleur verf de muur geschilderd dient te worden zonder te spreken over de muur zelf. 8)7
Je weet echt van geen ophouden he? Dat is precies wat ik op je tegen heb. Op D_K dan he? Misschien ben je irl wel tof :*
pi_86976663
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overigens mag er wel wat aan de verspilling van looprekken, rolstoelen, trapliften en scootmobielen gedaan worden, een beetje recyclen als de gebruiker hem niet meer nodig heeft wegens permanent bedlegerig of enkeltje hiernamaals is er meestal niet bij... en dat is natuurlijk ook pure nonsens.
dan worden ze verscheept naar een 3e wereldland, dat is dan wel weer goed.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 29 september 2010 @ 12:54:37 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86976712
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef remlof het volgende:

[..]

dan was ik in de war met iemand anders, sorry! is altijd knullig, zo'n vergissing
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 12:55:35 #218
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86976746
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef remlof het volgende:

[..]

En waarom zou het voor een atheďst uitmaken of hij wel of niet gedoopt is? Voor een echte atheďst zou het er immers niet te doen, omdat het wezenlijks niets verandert. Alleen mensen die geloven dat het gieten van wat afwaswater over je bolleke 'iets' verandert zouden daar wakker van liggen. Maar die mensen die 'iets' geloven zijn geen atheďsten lijkt me?
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 12:57:07 #219
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86976797
Remlof is dus gewoon niet eens een echte atheďst! _O-
Geloof je in nog andere sprookjes? *O*
pi_86976812
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik wist ook niet eens meer wat ik kwijt was aan de Champix dus heb ik het even opgezocht.

Het blijkt 100 eurootjes per 2 weken te kosten. Ik verrookte zo'n 35 euro per week, dus dat verschil had ik binnen de kortste keren terug verdiend, plus wat ik er niet meer mee heb gewonnen door te stoppen met roken ;)
51 euro voor de 1e 2 weken en daarna werd het 56 euro voor de andere 14 dagen, en kon je weer halen gewoon weer 56 euro voor de 14 dagen :Y
  woensdag 29 september 2010 @ 12:58:24 #221
241662 Jian
Well, well, well
pi_86976837
De toestand van de kosmos is min of meer volstrekt mysterieus en overstijgt daardoor het menselijk kenvermogen.

De consequentie van deze opvatting is dat de mens dus zeer bescheiden zou moeten zijn in zijn filosofische speculaties en metafysische haarkloverijen over het ontstaan van het universum of het bestaan van de ziel.

:)
pi_86976897
ik ben wel gedoopt, net als mijn zus en 2 broertjes, en waarom ik gedoopt ben, mijn moeder had dat aan haar oma beloofd 8)7 ja dat was vroeger zo, maar mijn ouders geloofde alle2 niet en wij ook niet.

maar zoals MIJN oma die zei altijd, geloven kost niks, en zei had echt steun aan haar geloof.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 13:00:43 #223
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86976919
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
De toestand van de kosmos is min of meer volstrekt mysterieus en overstijgt daardoor het menselijk kenvermogen.

De consequentie van deze opvatting is dat de mens dus zeer bescheiden zou moeten zijn in zijn filosofische speculaties en metafysische haarkloverijen over het ontstaan van het universum of het bestaan van de ziel.

Dat zou een oosterse levensbeschouwing kunnen zijn (uitgezonderd boeddhisme) of pure wetenschap in zijn essentie. :P

In jouw geval zegt mijn afwaswater dat je meer het type bent dat neigt naar het eerste.
pi_86977068
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is waar, jij was er ook zo beroerd van. Mijn zus is mei van dit jaar gestopt en slikte ook Champix, ze zat op dat moment niet zo lekker in haar vel en de Champix verergerde dat nog eens, ze is er echt bijna door in een psychose geraakt. Nu rookt ze weer :')

Ik ben toen eens gaan zoeken op internet en er blijken heel veel mensen zo negatief te reageren.
ik ook, ben ook gestopt omdat ik maar droomde over de dood, wat een bende was het en maar net doen of het echt hielp, omdat Noek en Cc er zo baat bij hadden, en Disana is toen ook gestopt met champix, nou daar kwam ook van alles naar boven, en Teun had geloof ik ook nare ervaringen ermee.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 13:07:24 #225
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86977149
En nu ga ik als devoot katholiek mij toeleggen op de sext voordat het straks al none is! w/
  woensdag 29 september 2010 @ 13:08:02 #226
241662 Jian
Well, well, well
pi_86977168
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat zou een oosterse levensbeschouwing kunnen zijn (uitgezonderd boeddhisme) of pure wetenschap in zijn essentie. :P

In jouw geval zegt mijn afwaswater dat je meer het type bent dat neigt naar het eerste.
Jouw afwaswater is zo gek nog niet.
Maar waarom de keuze; bijvoorbeeld Taoďsme en Kwantum mechanica (moderne natuurkunde) bijten elkaar niet per definitie :)
pi_86977188
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

veel plezier

Half struikelend van enthousiasme kwam mijn zoon met zn potje in de hand naar mij toe om te laten zien wat erin zit :D
Wees blij dat hij niet helemaal struikelde met dat potje :o
pi_86977325
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja doe ik wel, ik veroordeel niemand.
* Gaat even terug bladeren 8-)
pi_86977334
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
Mijn oudste zoon draagt geen luier omdat ie zindelijk moet worden. Zit ie op zn potje op de bank :')
hjahaha
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 13:13:07 #230
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86977351
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Jouw afwaswater is zo gek nog niet.
Maar waarom de keuze; bijvoorbeeld Taoďsme en Kwantum mechanica (moderne natuurkunde) bijten elkaar niet per definitie :)
Nee, die bijten elkaar niet, maar pure wetenschap is altijd twijfelen aan wat men feitelijk weet, i.p.v. er vanuit gaan dat men het weet. Dat komt bij zowel de wetenschap als menig religieuze stroming overheen. Wat je zei stond echter wel haaks op het boeddhisme. Dus je was of oosters qua levensvisie of zuivere wetenschapper of beiden. Maar mijn afwaswater neigde dus meer naar het eerste.
pi_86977376
vind geloven levens gevaarlijk, in welk geloof ook, komt alleen maar ellende en oorlog van.

maar zo denk ik erover he, heb totaal geen moeite wat een ander geloofdt, is dat met T of D of DT doe maar alle2. :@
  woensdag 29 september 2010 @ 13:14:09 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_86977390
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

En waarom zou het voor een atheďst uitmaken of hij wel of niet gedoopt is? Voor een echte atheďst zou het er immers niet te doen, omdat het wezenlijks niets verandert. Alleen mensen die geloven dat het gieten van wat afwaswater over je bolleke 'iets' verandert zouden daar wakker van liggen. Maar die mensen die 'iets' geloven zijn geen atheďsten lijkt me?
Dan hoef ik tenminste geen moeite te doen om me uit te schrijven bij een of andere sprookjesclub.
pi_86977409
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Een heer eerder. Het verschil tussen een profeet en een waarzegger is dat de een spreekt namens een hogere macht zelf en de tweede door middel van inzicht etc.

Je kan trouwens pas achteraf toetsten of iemand daadwerkelijk een profeet of waarzegger is. Ik ken geen uitspraken eigenlijk van Van Gogh dus ik zo niet weten in hoeverre die bestempelt kan worden als zodanig.
uitspraak van Van Gogh, ach zal er eens 1 noemen, Moslims zijn varkens :Y
pi_86977516
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Toverheks het volgende:
vind geloven levens gevaarlijk, in welk geloof ook, komt alleen maar ellende en oorlog van.
Vrij vertaald uit het Engels: Goede mensen doen goede dingen. Slechte mensen doen slechte dingen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen is religie nodig.
pi_86977534
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef Jian het volgende:

Dat dus :Y)

Tegelijkertijd maakt dat niet weten dat mensen op een sterfbed bang zijn en tijdens het leven maar wat houvast zoeken in iets wat "niet is" en in ieder geval absoluut onzeker en/of onbekend is.

Mensen, de meesten, zijn nogal angsthazen en kuddedieren.
pi_86977564
Oh, dat vergat ik nog, "de mens" is universeel nogal dom, dat helpt ook niet echt mee. :N
pi_86977570
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Toverheks het volgende:
En dus geloof jij dat een mens vooral niet moet geloven :Y
Maar zonder dollen: ik weet het echt niet! Ben gelovig opgevoed, inderdaad ook gedoopt en zelfs in de kerk getrouwd. We hebben ook onze kinderen laten dopen en ze zijn naar een christelijke school geweest. En daar schaam ik me niet voor. Maar ik ben na een aantal gebeurtenissen wel ernstig gaan twijfelen aan bepaalde zaken. En als je met het geloof bent opgevoed leg je dat niet zomaar naast je neer, ik tenminste niet. Dan blijft er toch iets knagen.
pi_86977622
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, dat vergat ik nog, "de mens" is universeel nogal dom, dat helpt ook niet echt mee. :N
Maar volgens de kerk is de mens geschapen naar Gods evenbeeld. Dus als wij dom zijn, dan is God dat ook :o
pi_86977628
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef remlof het volgende:

Mensen zoeken twist, religie gaf en geeft ze al eeuwenlang een reden. Was er geen religie, dan zou wat anders aangegrepen zijn om toch iemand kop eraf te hakken.
pi_86977674
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Maar volgens de kerk is de mens geschapen naar Gods evenbeeld. Dus als wij dom zijn, dan is God dat ook :o
Jep, maar dat zijn enkel maar teksten, opgeschreven door een lullo of twee. Zeggen dat we naar zijn evenbeeld geschapen zijn en dus God zijn is een invalshoek om onszelf intelligenter te doen overkomen dan we zijn.
pi_86977676
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vrij vertaald uit het Engels: Goede mensen doen goede dingen. Slechte mensen doen slechte dingen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen is religie nodig.
ik volg het zo en babbel af en toe mee over het geloof, maar wat me opvalt, pppffttt wat een dure woorden allemaal en woorden die ergens voor staan maar voor wat, axiona of zoiets las ik net, weet niet van wie maar ik heb echt zoiets van, geloof snap ik al weinig van laat staan al die dure woorden die her en der maar gepost worden.

en al geloof je wel, moet iedereen voor zich weten, maar ken niet tegen mensen die hun geloof opdringen aan een ander.

laat niemand zich nu hier aangesproken voelen want zo bedoel ik dat niet van dat opdringen, maar gewoon dat opdringen van geloof in de grote mensen wereld.
pi_86977743
Mag ik even een kanttekening plaatsen dat als DK het over het geloof heeft het geen getroll is...Zou zn hele studie een trollzooi moeten zijn :)
Soms is het zo makkelijk om alles onder een steen te schuiven ;)
En nog een kanttekening-----> DK is in real live more 'love able'' dan ikke :D
pi_86977776
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef spuitje het volgende:

[..]

En dus geloof jij dat een mens vooral niet moet geloven :Y
Maar zonder dollen: ik weet het echt niet! Ben gelovig opgevoed, inderdaad ook gedoopt en zelfs in de kerk getrouwd. We hebben ook onze kinderen laten dopen en ze zijn naar een christelijke school geweest. En daar schaam ik me niet voor. Maar ik ben na een aantal gebeurtenissen wel ernstig gaan twijfelen aan bepaalde zaken. En als je met het geloof bent opgevoed leg je dat niet zomaar naast je neer, ik tenminste niet. Dan blijft er toch iets knagen.
ik ben ook gedoopt, zie 1 van mijn posten, heb op een cristelijke school gezeten en ging naar de zondagsschool ( was wel ff lekker rust voor mijn moeder) maar geloven, nee maar komt ook mijn ouders geloofde ook niet, maar hadden wel allemaal respekt voor mijn moeder haar moeder ( mijn oma dus) want die geloofde weer wel, op een mooie manier nooit opdringerig, nooit haar kinderen verweten dat die niet geloofde.
pi_86977797
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Laysa het volgende:
Mag ik even een kanttekening plaatsen dat als DK het over het geloof heeft het geen getroll is...Zou zn hele studie een trollzooi moeten zijn :)
Soms is het zo makkelijk om alles onder een steen te schuiven ;)
En nog een kanttekening-----> DK is in real live more 'love able'' dan ikke :D
Hoe dan ook, ik vind 'm een eikel pur sang en een zuiger eerste klas. Maar als jij er gelukkig mee bent, gaan met die Kardinaal :W
pi_86977903
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Hoe dan ook, ik vind 'm een eikel pur sang en een zuiger eerste klas. Maar als jij er gelukkig mee bent, gaan met die Kardinaal :W
Jammer maar wel tekent dat je het weer zo op de man speelt teun...Dát heet nou zuigen...Jij begint...zoals wel vaker...maar goed ik verwacht inmiddels niet meer anders van je...jij ook een hele fijne dag
  woensdag 29 september 2010 @ 13:31:38 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86977961
Godverdomme, wat gaan jullie snel!
Iedereen mag van mij geloven wat ie wil, zolang ik dat ook gewoon mag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86977977
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jammer maar wel tekent dat je het weer zo op de man speelt teun...Dát heet nou zuigen...Jij begint...zoals wel vaker...maar goed ik verwacht inmiddels niet meer anders van je...jij ook een hele fijne dag
Ik heb hem de afgelopen weken nergens maar dan ook nergens lastig gevallen. Mocht daarentegen wel allerlei teksten van hem lezen in mijn richting plus geplaatste gifjes/jpegs ter ondersteuning. Ik ben daar niet of nauwelijks op ingegaan. Laat mij hem nu gewoon een enorme eikel vinden :Y

Klaar, slotje :Y
pi_86978045
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme, wat gaan jullie snel!
Iedereen mag van mij geloven wat ie wil, zolang ik dat ook gewoon mag.
quote:
Do what you wanna, do what you will
Just don't mess up your neighbor's thrill
Al sinds jaar en dag mijn levensmotto.
pi_86978081
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:

Ik ben wel voor dat soort duidelijkheid :Y
pi_86978110
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb hem de afgelopen weken nergens maar dan ook nergens lastig gevallen. Mocht daarentegen wel allerlei teksten van hem lezen in mijn richting plus geplaatste gifjes/jpegs ter ondersteuning. Ik ben daar niet of nauwelijks op ingegaan. Laat mij hem nu gewoon een enorme eikel vinden :Y

Joh als jij je gelukkig in die slachtoffer rol voelt...van mij mag je...Succes ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')